Ο Μαραθώνιος Ναυπλίου τρέχει με την τεχνολογία και πρωτοπορεί με live tracking

Ο Μαραθώνιος Ναυπλίου τρέχει με την τεχνολογία και πρωτοπορεί με live tracking!

Το ολοκαίνουργιο application του Nafplio Marathon είναι έτοιμο και αναμένει όλους τους συμμετέχοντες να το κατεβάσουν και να απολαύσουν τις υπηρεσίες του!

Πρόκειται για την εφαρμογή live tracking της MYLAPS η οποία δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης έως και 20 δρομέων, της ενημέρωσης για τους προπορευόμενους δρομείς στον εν εξελίξει αγώνα, καθώς και τη δυνατότητα να μοιραστεί κανείς, live τον αγώνα του!

Η εφαρμογή προσφέρει επιπλέον και δυνατότητα εγγραφής στους αγώνες του Nafplio Marathon, τις βασικές συνδέσεις πληροφοριών σε αντιστοιχία με την ιστοσελίδα, ειδοποιήσεις από τα social media του αγώνα και μία γκάμα επιλογών για…selfies αγωνιστικές φωτογραφίες και όχι μόνο!

Ο Μαραθώνιος του Ναυπλίου είναι η δεύτερη Διοργάνωση στην χώρα μας, μετά τον Αυθεντικό Μαραθώνιο και Ημιμαραθώνιο της Αθήνας, που υλοποιεί και προσφέρει αυτή την υπηρεσία στους δρομείς.

Το live tracking αφορά μόνο στους συμμετέχοντες του Μαραθωνίου και Ημιμαραθωνίου δρόμου. Οι υπόλοιπες δυνατότητες όμως, είναι ανοιχτές σε όλους τους συμμετέχοντες αλλά και στους θεατές και τους εθελοντές μας!

Βήματα εγκατάστασης της εφαρμογής:

  • Κατεβάστε το Link: https://live.sporthive.com/event/5321
  • Εγκαταστήσετε την εφαρμογή MYLAPS Sporthive Live Events
  • Επιλέξτε τον αγώνα του Μαραθωνίου Ναυπλίου και στη συνέχεια η εφαρμογή θα ανοίγει πάντα στον Μαραθώνιο Ναυπλίου.
  • Have fun!

*Η εφαρμογή είναι συμβατή και σε λογισμικό Android και iOS.

Επιπλέον, η Οργανωτική Επιτροπή ανακοίνωσε την συμμετοχή πρωταθλητών και πρωταθλητριών στους αγώνες του Μαραθωνίου Ναυπλίου.

Συγκεκριμένα, στον αγώνα του Ημιμαραθωνίου θα πάρουν μέρος ο Χριστόφορος Μερούσης, ο Γρηγόρης Σκουλαρίκης, η Ντενίζ Δημάκη! Στα 5χλμ. θα έχουμε τη χαρά να απολαύσουμε την Ζωή Ανδρικοπούλου, την Κατερίνα Μπερδούση και άλλους πρωταθλητές.

Οι online ατομικές εγγραφές για όλα τα αγωνίσματα θα ολοκληρωθούν την Κυριακή 24/02 και ώρα 00:00. https://www.nafpliomarathon.gr/engrafes/eidi-engrafis/ Οι εγγραφές θα συνεχιστούν κατόπιν διαθεσιμότητας στο Κέντρο Εγγραφών της Διοργάνωσης.

 Oι παράλληλες εκδηλώσεις και δράσεις είναι:

  • Παρασκευή 1/03, 19:00, Κέντρο Ελληνικών Σπουδών, Εκπαιδευτική αθλητική ημερίδα. Θέματα:
    «Μοριακοί Μηχανισμοί Άθλησης : Οξειδωτικό Στρες»
    «Κρίσιμοι παράγοντες για τη βελτίωση μέγιστης πρόσληψης οξυγόνου σε αθλητές Μαραθωνίου»

Mε την υποστήριξη της Μονάδας Αθλητικής Αριστείας “Sports Excellence” που λειτουργεί κάτω από την επιστημονική επίβλεψη της Α’ Ορθοπαιδικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνώνκαι με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

  • Σάββατο 02/03, 19:00, ΦΟΥΓΑΡΟ, Προβολή κινηματογραφικής ταινία «Ο Τερματισμός – Finish Line» της Ελιάνα Αμπραβανέλ. Η προβολή στηρίζει την ομάδα  FINISH LINERS της MDA HELLAS. Η προβολή θα γίνει παρουσία της σκηνοθέτης και του κριτικού κινηματογράφου Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλου.

Και φυσικά μην ξεχνάμε το Πολιτιστικό Πρόγραμμα του Μαραθωνίου Ναυπλίου, την Μαραθώνια Νύχτα εκπτώσεων και το Pasta PartyΓια περισσότερες πληροφορίες για τις παράλληλες εκδηλώσεις , δράσεις & προγράμματα επισκεφτείτε τον οδηγό επισκέπτη: https://www.nafpliomarathon.gr/odigos-episkepti/

 

Previous ArticleNext Article

Είναι το τρέξιμο η αιτία για τους πόνους στην πλάτη;

Γράφει ο Δρ. Χαρίλαος Χριστόπουλος*

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για τρέξιμο απλά και μόνο για να διατηρηθούν σε φόρμα, ταλαιπωρούνται όμως ταυτόχρονα από πόνο στην πλάτη κατά το τρέξιμο.

Αυτό που τους προβληματίζει είναι αν το τακτικό τζόκινγκ αποτελεί ενδεχομένως πρόσθετη επιβάρυνση για την πλάτη, την οποία θα ήταν προτιμότερο να αποφύγουν.

Υπάρχει λοιπόν άμεση σχέση μεταξύ του πόνου στην πλάτη και του τρεξίματος;

Σπάνια…

Πρώτα, τα καλά νέα: Κατά κανόνα, η αιτία του πόνου στην πλάτη δεν είναι το τρέξιμο. Η τακτική άσκηση είναι καλή για τους ανθρώπους. Όλοι οι πειθαρχημένοι δρομείς επωφελούνται από τις ευεργετικές επιδράσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα και συνήθως αισθάνονται πολύ πιο ευτυχισμένοι και πιο ενεργητικοί μετά το τρέξιμο σε σύγκριση με πριν.

Το τζόκινγκ συμβάλλει στην προστασία της υγείας σας όχι μόνο, βελτιώνοντας την φυσική σας κατάσταση. Είναι γεγονός επίσης, ότι πολλοί άνθρωποι έχουν εντάξει το τακτικό τρέξιμο στην καθημερινότητά τους προκειμένου να εξισορροπήσουν την ψυχική τους υγεία. Κατά το τρέξιμο, αποστασιοποιούνται από το άγχος και τα προβλήματα της καθημερινότητας και είναι γενικά πιο ισορροπημένοι.

Τραυματισμοί δρομέων: Ο ρόλος του εγκεφάλου, το τερέν και η ταχύτητα

Η βελτιωμένη ευεξία μπορεί επίσης να εξηγηθεί και επιστημονικά. Σήμερα είναι γνωστό ότι χημικές ουσίες (ενδορφίνες) απελευθερώνονται κατά τη διάρκεια μιας συνεχούς φυσικής καταπόνησης. Οι ενδορφίνες όχι μόνο βοηθούν το σώμα να ανακουφίσει τον πόνο, αλλά βελτιώνουν θετικά τη συνολική υγεία του ανθρώπου.

Ο πόνος στην πλάτη είναι συχνά αποτέλεσμα κακής στάσης και μονόπλευρης επιβάρυνσης. Για παράδειγμα, αν έχετε μια εργασία γραφείου, το τζόκινγκ είναι μια κατάλληλη αλλαγή για το σώμα. Μάλλον, επειδή κινούνται και ζεσταίνονται οι μύες , ο πόνος στην πλάτη έρχεται πιο έντονα στο υποσυνείδητό μας και έχουμε λανθασμένα την εντύπωση ότι εμφανίζεται κυρίως κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Το τρέξιμο δυναμώνει την πλάτη

Από τη σκοπιά ενός χειρουργού της σπονδυλικής στήλης, πολλά επιχειρήματα συνηγορούν υπέρ του τζόκινγκ.

Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να σταθεροποιηθεί ο κορμός κατά το τρέξιμο. Ως αποτέλεσμα, ενεργοποιούνται οι πολλοί μικροί μύες της πλάτης, οι οποίοι συχνά παραμένουν αδρανείς στην καθημερινότητα και μπορούν να αναπτύξουν μακροπρόθεσμα σοβαρές αδυναμίες. Επομένως το τακτικό τρέξιμο ενισχύει την πλάτη μας.

Αυτή είναι και η αναφορά της κρατικής γερμανικής ασφάλισης ατυχημάτων (DGUV).

Γενικά, το τζόκινγκ δεν επιδεινώνει την κατάσταση της σπονδυλικής στήλης. Εάν εξακολουθείτε να αισθάνεστε πόνο ενώ τρέχετε, πρέπει να σταματήσετε το τζόκινγκ και να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Τι να προσέξετε

Τελικά η στάση του σώματος και η προετοιμασία είναι σημαντικές. Όποιος παίρνει λανθασμένη στάση κατά το τρέξιμο, φορώντας ακατάλληλα υποδήματα ή είναι ανεπαρκώς προετοιμασμένος, διατρέχει τον κίνδυνο να υποστεί τραυματισμούς επιδεινώνοντας έτσι τον πόνο στην πλάτη και να προκαλέσει μόνιμη βλάβη στις αρθρώσεις και ιδίως στο γόνατο.

Η σωστή στάση κατά το τρέξιμο: Όταν τρέχετε, οι βραχίονες πρέπει πάντα να βρίσκονται χαλαρά πάνω στο σώμα και το πάνω μέρος του σώματος να είναι ελαφρώς κεκλιμένο προς τα εμπρός.

Να κάνετε πάντα προθέρμανση πριν από το τρέξιμο: Ένα ελαφρύ πρόγραμμα προθέρμανσης αποτρέπει σημαντικούς τραυματισμούς κατά τη διάρκεια του τζόκινγκ. Αυτό πρέπει να λαμβάνεται ιδιαίτερα υπόψη από άτομα που μόλις αρχίζουν να τρέχουν, αλλά και από άτομα που τρέχουν εντατικά και με πιο γρήγορο ρυθμό θα πρέπει πάντα να κάνουν προθέρμανση πριν ξεκινήσουν.

Τραυματισμοί δρομέων και προφύλαξη: Από τα γόνατα ως τα νύχια

Είναι σημαντικό να τεντώνονται οι σύνδεσμοι και οι τένοντες σε όλο το σώμα, όχι μόνο στα πόδια.
Να αποφεύγετε την υπερβολική καταπόνηση: Ξεκινήστε το τζόκινγκ – αλλά αργά! Ειδικά οι άνθρωποι που εργάζονται κυρίως σε καθιστή θέση θα πρέπει να ξεκινήσουν σταδιακά το τρέξιμο και να μην έχουν υπέρμετρες φιλοδοξίες. Ειδικά οι επονομαζόμενοι «ερασιτέχνες δρομείς” μπορούν εύκολα να καταπονηθούν και να εκθέσουν το σώμα τους άσκοπα σε μεγάλη επιβάρυνση και κινδύνους τραυματισμών.

Για παράδειγμα, ξεκινήστε για μερικές εβδομάδες με χαλαρό περπάτημα μόνο για 20 έως 30 λεπτά. Με αυτόν τον τρόπο εκπαιδεύετε σιγά σιγά τους μύες και την αντοχή σας και αποκτάτε φόρμα για μεγαλύτερες αποστάσεις και ταχύτερους ρυθμούς.

Ποιοι θα ήταν προτιμότερο να αποφύγουν το τρέξιμο;

Σε περίπτωση οξέος πόνου στην πλάτη ή γνωστών κηλών δίσκου, προτιμάτε να μην κάνετε τζόκινγκ. Το περπάτημα ή η ποδηλασία θα ήταν η καλύτερη εναλλακτική λύση για αυτούς τους ασθενείς αλλά και για τα άτομα με υπερβολικό βάρος, προκειμένου να βελτιώσουν την κατάστασή τους.

Ωστόσο, ειδικά σε άτομα που υποφέρουν από έντονους πόνους στην πλάτη ή σε ασθενείς που έχουν ήδη χειρουργηθεί στη σπονδυλική στήλη, θα συμβούλευα αποχή από το τρέξιμο σε επίπεδο πρωταθλητισμού.

Διασκεδάστε ενώ τρέχετε!

Διαβάστε επίσης: Το γόνατο του δρομέα: Τραυματισμοί, αιτίες και λύσεις 

* Ο Δρ. Χριστόπουλος είναι εξειδικευμένος νευροχειρουργός και χειρουργός της σπονδυλικής στήλης με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρία. Προτεραιότητα του είναι η σωστή θεραπεία όλων των ασθενών για ταχεία ανάκαμψη και ανάκτηση της ποιότητας ζωής τους. Βρείτε τον στο https://dr-christopoulos.de/el/

Το νέο πρόγραμμα του Run Greece ανακοίνωσε ο ΣΕΓΑΣ

Συγκροτήθηκε το νέο πρόγραμμα της σειράς αγώνων Run Greece, που αναβλήθηκαν λόγω της πανδημίας του ιού covid-19.

Η ομοσπονδία προχώρησε στη συγκρότηση ενός νέου προγράμματος για τον φθινόπωρο με την πεποίθηση, ότι η κατάσταση θα έχει εξομαλυνθεί και οι αγώνες σε Δημόσιο Δρόμο θα μπορούν να διεξαχθούν κανονικά σε νέες συνθήκες και νέους κανόνες.

Με την οριστικοποίηση, του πρωτοκόλλου διεξαγωγής αγώνων και των απαιτήσεων σε μέτρα αποφυγής διασποράς της νόσου, θα ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες διεξαγωγής των αγώνων. Τα όρια εγγραφών ανά διοργάνωση και αγώνα Run Greece 2020, θα οριστικοποιούνται ανάλογα με τις ανακοινώσεις της πολιτείας.

Αναλυτικά το νέο καλεντάρι

6/9/2020 RUN GREECE Αλεξανδρούπολη
13/9/2020 RUN GREECE Λάρισα
4/10/2020 RUN GREECE Καστοριά
4/10/2020 RUN GREECE Πάτρα
11/10/2020 RUN GREECE Ιωάννινα
18/10/2020 RUN GREECE Ρόδος
25/10/2020 RUN GREECE Ηράκλειο
25/10/2020 ΠΑΝ. ΠΡΩΤ. 10χλμ.σε Δημόσια οδό, Ηράκλειο

x
Send this to a friend