Με απόλυτη επιτυχία το 5ο Syros City Trail

Με απόλυτη επιτυχία το 5ο Syros City Trail

Το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ο Δήμος Σύρου Ερμούπολης και ο Α.Π.Σ. Δρομείς Σύρου συνδιοργάνωσαν για 5η συνεχόμενη φορά με απόλυτη επιτυχία τον αγώνα πόλης με την επωνυμία Syros City Trail.

Η αρχόντισσα των Κυκλάδων, Ερμούπολη, υποδέχτηκε ένα μεγάλο πλήθος αθλητών και επισκεπτών που ήρθαν να συμμετάσχουν σε μια μεγάλη και πρωτότυπη για την περιοχή, αθλητική γιορτή! Ο αγώνας αποτελούνταν από δυο διαδρομές, 10χλμ και 3 χλμ!

Αθλητές  από όλες τις γωνίες της Ελλάδας αλλά και αρκετοί από το Εξωτερικό είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον λόφο του Βροντάδου, της Άνω Σύρου, στα Καμίνια και άλλες γειτονιές της Ερμούπολης . Οι κάτοικοί τους είχαν την ευκαιρία να δουν και να χειροκροτήσουν την προσπάθεια όλων των αθλητών.

Το βράδυ της Παρασκευής 6 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η Τεχνική Ενημέρωση στο Ινστιτούτο Κυβέλη στην περιοχή του Αγίου Νικολάου Ερμούπολης. Τους αθλητές υποδέχτηκε στο Ινστιτούτο η δισέγγονη της μεγάλης ηθοποιού Κυβέλης, η οποία μεσουράνησε στο θέατρο του 20ου αιώνα,  Βαλεντίνη Ποταμιάνου. Στα πλαίσια της παρουσίασης  πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στο εσωτερικό του σπιτιού  καθώς και το χώρο όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο, το οποίο αποτελείται από μία συλλογή Θεατρικών Κειμηλίων και φωτογραφιών. Η Τεχνική ενημέρωση ξεκίνησε τις πρώτες βραδινές ώρες, στην εξωτερική αυλή του Ινστιτούτου, με θέα το λιμάνι της Ερμούπολης και τον φωτισμένο Ναό του Αγίου Νικόλαου.

Πρώτος ομιλητής ήταν ο Παναγιώτης Κουλουμπής , Δημοσιογράφος Ιστοριογράφος ο οποίος ερευνά την ιστορία της Σύρου. Αφού καλωσόρισε τους αθλητές μας μίλησε για τον Μεγάλο Συριανό ποιητή στιχουργό, λογοτέχνη Μάνο Ελευθερίου μιας και ο αγώνας ήταν αφιερωμένος σε αυτόν. Η ομιλία είχε ένα συναισθηματικό τόνο αφού ο κος Κουλουμπης χρησιμοποίησε στην ομιλία του λόγια και θύμησες του Μάνου Ελευθερίου ενώ προβάλλοντας σπάνιες φωτογραφικές στιγμές από την ζωή του κάνοντας έτσι το αφιέρωμα πιο άμεσο και προσωπικό φέρνοντας πιο κοντά τον Μεγάλο Συριανό λογοτέχνη.

Στην συνέχεια ο υπεύθυνος Διαδρομής, Ισίδωρος Παλαμάρης αναφέρθηκε στα επιμέρους κομμάτια των διαδρομών! Η βραδιά ολοκληρώθηκε με κέρασμα προς όλους τους παρευρισκόμενους και την προβολή ταινίας μικρού μήκους για την ιστορία του θεάτρου στην Σύρο τον 19ο και 20ο αιώνα!

Στον αγωνιστικό τομέα σημειώθηκαν πολύ καλές επιδόσεις, μεγάλος νικητής στον αγώνα των 10χλμ (5000 σκαλάκια) αναδείχθηκε ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΟΥΤΣΙΝΟΣ , με χρόνο 52:14, ενώ στις γυναίκες νικήτρια ήταν η MARTYNA STASKIEWICZ από την Βουλγαρία με χρόνο 01:06:17. Στα 3χλμ νικητής ήταν ο ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ, από την Σύρο, με χρόνο 15:15 ενώ στις γυναίκες η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΕΟΡΓΟΝΙΚΟΥ, με χρόνο 18:14. Τα υπόλοιπα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στην διεύθυνση www.syroscitytrail.gr

Η οργανωτική επιτροπή συγχαίρει όλους τους συμμετέχοντες για την προσπάθεια τους και θα ήθελε να ευχαριστήσει ιδιαίτερα τους ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ και όλους τους ΧΟΡΗΓΟΥΣ που βοήθησαν ώστε να πραγματοποιηθεί αυτή η διοργάνωση.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον μεγάλο χορηγό, την εταιρεία ChronosystemsTiming & Sport Service για την οικονομικής της υποστήριξη.

Ο Αντώνης Σολάρης, για λογαριασμό του www.sportscyclades24.gr , αποθανάτισε ιδιαίτερες στιγμές των αγώνων παρουσιάζοντας σε όλη την Ελλάδα, μέσω της αθλητικής του ιστοσελίδας τις ομορφιές της Σύρου, όπως επίσης και οι υπόλοιποι εθελοντές φωτογράφοι που στάθηκαν στα στενά έτσι ώστε να αποθανατίσουν τους αθλητές σε στιγμές υπερπροσπάθειας.

Ευχαριστούμε ολόψυχα για την ανιδιοτελή προσφορά τους, τις νοσηλεύτριες Θεοδώρα Καζηλιέρη και τον καρδιολόγο Δημήτρη Τσανακτσή των οποίων η παρουσία ήταν απαραίτητη.

Η συνεργασία μας με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το Δήμο Σύρου Ερμούπολης, για άλλη μια φορά ήταν υποδειγματική. Αποδείξαμε, για άλλη μια φορά, ότι μέσα από την συλλογικότητα και τη συνεργασία μπορούμε να διοργανώσουμε σημαντικά αθλητικά δρώμενα για τον τόπο μας.

Αναμένουμε τις επισημάνσεις και τις παρατηρήσεις σας ώστε η επόμενη διοργάνωση Syros City Trail 2020 να είναι ακόμη καλύτερη.

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε, ότι θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη του μαζικού αθλητισμού στον τόπο μας.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου.

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής

Previous ArticleNext Article

Τρέξιμο: Τρεις βασικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα

Adli Wahid on Unsplash

Εάν θέλετε να κάψετε λίπος, το τρέξιμο αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Applied Physiology».

«Στην προσπάθειά μας να εξισορροπήσουμε τον διαθέσιμο χρόνο για άσκηση με τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε, η αερόβια άσκηση αποτελεί την καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν να ελαττώσουν το σωματικό τους βάρος και λίπος» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Cris Slentz, καθηγητής Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Duke στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Και συμπληρώνει: «Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δεν είναι ευεργετικές. Απλώς δεν είναι τόσο αποτελεσματικές στην καύση του σωματικού λίπους». Δείτε παρακάτω μια σειρά από συμβουλές που δίνουν ειδικοί ούτως ώστε το τρέξιμο να είναι διασκεδαστικό αλλά και ασφαλές.

Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Ασφάλεια

Εάν είστε αρχάριος, καλό είναι πριν αρχίσετε το τρέξιμο να περπατάτε για δύο εβδομάδες. Και μετά σιγά σιγά να ξεκινήσετε τρέξιμο, το οποίο στην αρχή πρέπει, κατά τους ειδικούς, να είναι συνδυαστικό με περπάτημα. Για κάθε τέσσερα λεπτά που περπατάμε αντιστοιχεί ένα λεπτό τρεξίματος. Προετοιμάζουμε το σώμα για την επιβάρυνση του τρεξίματος σταδιακά, για την αποφυγή τραυματισμών. Επιλέγουμε μια διαδρομή κοντά στο σπίτι μας. Επιδιώξτε να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκαλάκι νερό, για να ενυδατώνεστε όποτε το κρίνετε αναγκαίο. Πίνουμε νερό πριν το χρειαστεί ο οργανισμός μας. Καλό είναι η ενυδάτωση να γίνεται σε συχνή διάρκεια κατά την ώρα της προπόνησης.

Εξοπλισμός

Μια και είμαστε στην καλοκαιρινή περίοδο, επιλέξτε ρούχα ελαφριά που δεν θα σας κάνουν να νιώθετε δυσφορία. Αποφύγετε τα βαμβακερά που κρατούν τον ιδρώτα και δεν αφήνουν το σώμα να αναπνέει. Φορέστε καπέλο για να σας προστατεύει από τον ήλιο, ενώ επίσης δώστε ιδιαίτερο βάρος στα παπούτσια που θα φοράτε. Πρέπει να είναι αθλητικά και κατάλληλα για τρέξιμο.

Ασκήσεις προπόνησης για αρχάριους δρομείς (vid)

Τρέξιμο

Προτιμούμε να τρέχουμε τις πρωινές ώρες ή όταν βραδιάζει. Και ποτέ με ζέστη και ήλιο. Αν θέλετε, βάλτε ακουστικά και τη μουσική που σας αρέσει για να κάνετε το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό. Στο τέλος της άσκησης κάνουμε πάντα διατάσεις, ώστε να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Πίνουμε και πάλι νερό ή χυμό, ή τρώμε κάποιο φρούτο ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Διαβάστε επίσης: Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

To Runnfun.gr στηρίζει το ELLE RUN με… άποψη

Στις 13 Σεπτεμβρίου διοργανώνουμε για πρώτη φορά το ELLE RUN. Σε αυτή την πρωτοβουλία σας θέλουμε όλους σίγουρα δίπλα μας, γυναίκες και άντρες, αφού μέρος των εσόδων από τις συμμετοχές θα διατεθεί στη ΜΚΟ «Κέντρο Διοτίμα», που επιδιώκει τη συστηματική ανάδειξη και αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών, σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής. Στο πλευρό μας θα έχουμε και τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο, δημοσιογράφο και ερασιτέχνη δρομέα, ο οποίος και «τρέχει» το runnfun.gr και την εκπομπή «Κeep Running” στο StarX.gr.

Δεν παραλείψαμε φυσικά να ζητήσουμε τις συμβουλές του, αφού είναι ειδικός στο τρέξιμο και μπορεί να μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε άμεσα προπόνηση για το ELLE RUN, ακόμα και αν ανήκουμε στους αρχάριους.

Ρωτήσαμε τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο: «Τι είναι αυτό που σε αναζωογονεί μετά τη σωματική άσκηση;»

«Σε κάθε πρόγραμμα εκγύμνασης, η αποκατάσταση και η αναζωογόνηση του οργανισμού, αποτελούν βασικούς πυλώνες. Το να ξεκουράζεις συστηματικά και με πρόγραμμα τους μύες σου είναι μια από τις μεγαλύτερες αναγκαιότητες, διαφορετικά οι τραυματισμοί και τα πιασίματα δεν αποφεύγονται. Το ίδιο και το να γεμίζεις τις μπαταρίες σου. Ειδικά για τους ερασιτέχνες αθλούμενους που τα τελευταία χρόνια αυξάνονται γεωμετρικά, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι το σώμα τους, όσο χρειάζεται την προπόνηση, άλλο τόσο έχει ανάγκη και να αποκατασταθεί σωστά.

Και αυτό διότι το κορμί ενός ερασιτέχνη, δεν έχει τις ίδιες αντοχές. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια που αθλούμαι συστηματικά και συμμετέχω σε αγώνες, σπάνια έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με τραυματισμούς. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι «ακούω» το σώμα μου και δεν πιέζομαι όταν αντιλαμβάνομαι ότι ξεπερνάω τις αντοχές μου. Ο δεύτερος ότι μετά την οποιαδήποτε προπόνηση «φορτίζω» τον οργανισμό μου σωστά, ώστε να μπορέσω να ανταποκριθώ τόσο στις υποχρεώσεις μου, όσο και στην επόμενη προπόνηση.

Ο βασικός κανόνας είναι οι διατάσεις. Οι περισσότεροι αθλούμενοι κάνουν… skip τη συγκεκριμένη διαδικασία. Μεγάλο λάθος. Οι διατάσεις δεν βοηθούν μόνο τους μύς, αλλά και τους τένοντες. Και είναι τόσο σημαντικές, όσο η ίδια η προπόνηση. Αφιερώστε 5-10 λεπτά και θα βγείτε μόνο κερδισμένοι.

Απολαυστικό για μένα είναι επίσης ένα ντους με κρύο νερό ειδικά το καλοκαίρι. Αν αντέχετε θα νιώσετε άμεσα τις ευεργετικές συνέπειες. Αν βρίσκεστε κοντά σε λίμνη ή ποτάμι έχοντας ολοκληρώσει μια διαδρομή στη φύση, μη διστάσετε να βάλετε τα πόδια σας στο νερό. Η ανατροφοδότηση του οργανισμού με ενέργεια είναι επίσης σημαντικό κομμάτι και αποτελεί συνέχεια της προπόνησης. Προσωπικά επιλέγω να ενυδατώσω άμεσα τον οργανισμό μου με νερό ή ηλεκτρολύτες και στη συνέχεια με ένα μικρό σνακ. Η μπανάνα είναι εξαιρετική επιλογή, ενώ σε περίπτωση που η προπόνηση είναι μεγαλύτερη από 45 λεπτά ή μεγάλης έντασης δοκιμάστε ένα πρωτεϊνικό ρόφημα ή μια μπάρα. Και το κυριότερο; Να ανυπομονείτε για την επόμενή προπόνηση.

Keep Running, keep training, #werunnfun

Πηγή: elle.gr

x
Send this to a friend