Ματαιώνεται ο Ημιμαραθώνιος Κρήτης και μετατρέπεται σε δωρεάν Virtual Run!

Το Δ.Σ. του Αθλητικού συλλόγου Υγείας Αρκαλοχωρίου και η οργανωτική επιτροπή του Ημιμαραθωνίου Κρήτης είναι στη δυσάρεστη θέση ν’ ανακοινώσουν την ματαίωση του Ημιμαραθωνίου Κρήτης που ήταν προγραμματισμένος στις 4 Οκτωβρίου 2020, σεβόμενοι τις νεότερες οδηγίες της Υγειονομικής Επιτροπής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τους αγώνες εκτός σταδίου, που περιορίζει στον αριθμό των 50 τους αθλητές που μπορούν να λάβουν μέρος σε κάθε αγώνα.

Η παραπάνω απόφαση ήταν δύσκολη, αλλά αναγκαία, έχοντας ως πρώτιστο γνώμονα την ασφάλεια των αθλητών, των εθελοντών αλλά και όλων των πολιτών του Δήμου μας ,σεβόμενοι απολύτως την προσπάθεια της Πολιτείας και των Τοπικών Αρχών για περιορισμό της οποιασδήποτε διασποράς της πανδημίας.

Οι αθλητές που έχουν δηλώσει ήδη συμμετοχή θα λάβουν ολόκληρο το ποσό που έχουν καταβάλει χωρίς παρακράτηση διαχειριστικών εξόδων. Τις επόμενες ημέρες θα αποστείλουμε e-mail με την διαδικασία επιστροφής.

Ματαιώνεται ο Ημιμαραθώνιος Κρήτης αλλά θα τρέξουμε!

Φέτος δεν θα έχουμε την τιμή να σας φιλοξενήσουμε στον τόπο μας, να σας κεράσουμε τα τοπικά εδέσματα, να χορέψουμε, να πιούμε μια ρακή και να τρέξουμε πλάι πλάι!

Θα τρέξουμε όμως με ένα διαφορετικό, εικονικό και σύγχρονο τρόπο. Ο Ημιμαραθώνιος Κρήτης 2020 μετατρέπεται σε Virtual Ημιμαραθώνιο Κρήτης, Ο αγώνας θα διαρκέσει δεκαπέντε ημέρες , από 01 εως Κυριακή 15 Οκτωβρίου. Θα μπορείτε  να δηλώσετε συμμετοχή δωρεάν να τρέξετε σε όποιο από τους τρεις  αγώνες (10χλμ , 5 χλμ 21 χλμ) θέλετε σε όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκεστε, μετά ανεβάζετε  το χρόνο σας στην ειδική πλατφόρμα με την βοήθεια του αθλητικού ρολογιού ή του κινητού σας τηλεφώνου.

Μετά το τέλος του αγώνα θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα με τη σειρά κατάταξης σε όλους τους αγώνες και θα κληρωθούν δώρα στους συμμετέχοντες.

Θα τρέχετε κοντά στο σπίτι σας αλλά θα είναι σαν να τρέχετε στο Αρκαλοχώρι!

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες του Virtual Ημιμαραθωνίου Κρήτης!

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς και τους τοπικούς φορείς για την ένθερμη υποστήριξη όλο αυτό το διάστημα. Ευχόμαστε το 2021 να μας βρει όλους υγιείς και στις 3 Οκτωβρίου του νέου έτους να ανταμώσουμε ξανά στον καλύτερο Ημιμαραθώνιο Κρήτης όλων των εποχών!

Previous ArticleNext Article

Η ατομική άθληση σε εξωτερικούς χώρους θα γίνεται χωρίς μάσκα

Μπορεί να ακουγόταν αυτονόητο αλλά δεν είχε διευκρινιστεί εάν θα εξαιρείται η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια της ατομικής άθλησης σε εξωτερικό χώρο.

Ωστόσο ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς το ξεκαθάρισε: Θα ισχύσουν τα μέτρα για καθολική χρήση μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους στις περιοχές που βρίσκονται σε «πορτοκαλί» και «κόκκινο» συναγερμό (που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Αττική, τη Θεσσαλονίκη και ένα μεγάλο τμήμα της Θεσσαλίας και της κεντρικής Μακεδονίας), ωστόσο από το μέτρο θα εξαιρούνται όσοι βγαίνουν για ατομική άθληση.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αλλά και το Υπουργείο Υγείας λάμβαναν τηλεφωνήματα από πολίτες που ρωτούσαν τι ακριβώς θα ισχύει για όσους επιθυμούν από αύριο να βγουν για τζόκινγκ, εάν θα πρέπει ή όχι να φοράνε μάσκα.

Τρέξιμο: Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι και οι λύσεις

Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι που ταλαιπωρούν τους δρομείς

Όσοι τρέχουν το ξέρουν καλά: δεν υπάρχει τίποτα πιο επώδυνο για έναν δρομέα από το να πάθει μια κράμπα, να αισθανθεί μια βελονιά ή τον οποιοδήποτε άλλο ξαφνικό πόνο εν μέσω τρεξίματος.

Κάτι τέτοιο, μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή τρέχετε, αλλά τείνει να είναι πιο συνηθισμένο ως φαινόμενο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και ειδικά αν ακολουθείτε πεισματικά το σχέδιό σας ανεξάρτητα από τον καιρό, το έδαφος, την κατάστασή του σώματός σας και γενικότερα αν αγνοείτε τις συνθήκες στις οποίες τρέχετε.

Φυσικά, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που σας πιάσει ένας τέτοιος πόνος είναι να συνεχίσετε να τρέχετε. Αντίθετα, κάντε στην άκρη και ακολουθείστε μερικές από τις ασκήσεις που αναφέρονται στη συνέχεια. Αν περάσει ο πόνος μέσω αυτών των ασκήσεων μπορείτε να συνεχίσετε να τρέχετε. Αν όχι, πρέπει να αναλάβει ο γιατρός..

.

Όταν σας πιάνει πόνος στην πλάτη…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σφίξιμο ανάμεσα στις ωμοπλάτες.

Γιατί συμβαίνει: Αυτός ο τύπος πόνου συνδέεται με την κακή ευθυγράμμιση του ισχίου και επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες μετά τον τοκετό. Προκαλείται επίσης σε όσους τρέχουν γέρνοντας πολύ μπροστά το κεφάλι προσδίδοντας έτσι περιττή πίεση στους μύες της πλάτης τους.

Πως να το ξεπεράσετε: Δοκιμάστε να κάνετε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους σας και αν αυτό δεν πετύχει βάλτε τις παλάμες σας στην πλάτη και γείρτε απαλά προς τα πίσω μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στην πλάτη.

Όταν νιώθετε μια βελονιά στα πλευρά…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σαν να έχετε δεχθεί μια ξαφνική μαχαιριά στα πλευρά.

Γιατί συμβαίνει: Συνήθως πρόκειται για μια επίπτωση που προκύπτει από τη λάθος διαχείριση μιας κράμπας που έχουμε πάθει. Ενστικτωδώς, ρίχνουμε μεγαλύτερο βάρος στη μια πλευρά του σώματός μας και έτσι δημιουργείται πρόβλημα με την αναπνοή μας που εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο.

Πως να το ξεπεράσετε: Σταθείτε ίσια, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες από την κοιλιά και πιέστε με δυο δάχτυλα στην περιοχή που πονάτε. Καθώς ασκείτε πίεση συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές γείρτε προς την μεριά που δεν πονάτε. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη στάση μέχρι να νιώσετε τον πόνο να περνάει.

Όταν πάθετε κράμπα…

Τι νιώθετε: Έναν έντονο πόνο σαν σφίξιμο στη γάμπα, σαν να μαζεύεται προς τα πάνω ο μυς σε εκείνο το σημείο.

Γιατί συμβαίνει: Οι κράμπες στο πόδι μπορεί να προκληθούν από μια ανισορροπία στους ηλεκτρολύτες, τις χημικές ουσίες του σώματος δηλαδή που ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες όπως οι συσπάσεις των μυών. Όταν το σώμα χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά μέσω του ιδρώτα, οι χημικές παρορμήσεις μπορούν να μετατραπούν σε κακοσμία οδηγώντας σε μυϊκές κράμπες και σπασμούς στο πόδι. Οι κράμπες στα πόδια μπορούν επίσης να προέρχονται από μυϊκή κόπωση.

Πως να το ξεπεράσετε:  Σταθείτε όρθιοι και ακίνητοι. Μετατοπίστε το βάρος σας πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα και πιέστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Εφαρμόστε πλήρη πίεση πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα για ένα λεπτό περίπου.

Διαβάστε ακόμα: Οι τροφές που καταπολεμούν τις κράμπες

Πηγή: www.runnersworld.co.uk

x
Send this to a friend