Μαραθώνιος Ναυπλίου 2019- Μία μεγάλη αθλητική και κοινωνική γιορτή

Μαραθώνιος Ναυπλίου 2019- Μία μεγάλη αθλητική και κοινωνική γιορτή

Σε μία μεγάλη γιορτή του αθλητισμού και του πολιτισμού εξελίχθηκε ο 6ος Μαραθώνιος Ναυπλίου που διεξήχθη με απόλυτη επιτυχία την Κυριακή 3 Μαρτίου, με τη συμμετοχή πάνω από 5.500 δρομέων.

Την εκκίνηση έδωσε το πρωί Κυριακής σε μία ηλιόλουστη ημέρα, ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος που δήλωσε: «Σήμερα είναι μία μεγάλη γιορτή για το Ναύπλιο, την Πελοπόννησο αλλά και όλη την Ελλάδα, καθώς ο Μαραθώνιος Ναυπλίου έχει ξεφύγει από τα στενά τοπικά πλαίσια, με τον κόσμο να έρχεται από παντού, ενώ εκπροσωπούνται εδώ και πολλές χώρες, με αθλητές που έχουν έρθει από το εξωτερικό. Ο Μαραθώνιος Ναυπλίου έχει πάρα πολλές διαστάσεις που έχουν να κάνουν κυρίως με το πως θέλουμε την κοινωνία μας, πως θέλουμε να σεβόμαστε το περιβάλλον, αλλά και πως θέλουμε να μαθαίνουμε την ιστορία μας και να την περνάμε στις νέες γενιές. Οτιδήποτε έχει συνδεθεί με το Μαραθώνιο Ναυπλίου από δομές, θεσμούς, πρόσωπα, όλα έχουν να στείλουν ένα μήνυμα για το πώς πρέπει να είναι η Ελλάδα που θέλουμε».

 Για πρώτη φορά στον Ημιμαραθώνιο Ναυπλίου είχαμε και την αγωνιστική παρουσία αθλητών με τροχήλατα αμαξίδια από τον αθλητικό σύλλογο «ΙΩΝΑΣ». Η Οργανωτική επιτροπή αισθάνεται υπερήφανη για αυτήν της της πρωτοβουλία. Αγωνίστηκαν: ΠΑΠΠΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ- ΣΑΡΑΝΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ –  CHEJON FERNANDES. Επίσης τιμητική για τον αγώνα μας συμμετοχή είχαν και οι αθλητές με προβλήματα όρασης:  Κορομηλάς Χρήστος και Τσατσακλάς Νίκος

Στο Μαραθώνιο ανδρών: την πρώτη θέση πήρε ο Κωνσταντίνος Γραμμένος με 2:49.27 και τον ακολούθησαν ο Γιώργος Βλάχος με 2:50.14 και ο Βασίλης Πολυμερόπουλος με 2:53.43.«Ηταν ένας πολύ ωραίος αγώνας, αν και έκανε λίγο ζέστη, όλα πήγαν καλά και είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη», είπε ο Γραμμένος.

Στις γυναίκες πρώτευσε η Ρίτα Μουντάκη με 3:28.00, δεύτερη ήταν η Σταυρούλα Μπάκα με 3:36.27 και τρίτη η Μάτα Κλίσαρη με 3:42.46. Η νικήτρια του αγώνα τόνισε: «Είμαι πολύ συγκινημένη. Ήταν μια άψογη Διοργάνωση. Περάσαμε υπέροχα στο φιλόξενο Ναύπλιο. Τρέξαμε τη διαδρομή,Ζήσαμε την εμπειρία. Σας περιμένουμε στον μαραθώνιο των Χανίων στις 21 Απριλίου. », είπε η Μουντάκη.

 Στον Ημιμαραθώνιο ανδρών:, νικητής αναδείχθηκε ο Χριστόφορος Μερούσης με 1:09.21, χρόνος που αποτελεί την τρίτη καλύτερη επίδοση στα 6 χρόνια της διοργάνωσης! Ακολούθησαν ο Ιάσων Ιωαννίδης με 1:10.53 και ο Γρηγόρης Σκουλαρίκης με 1:14.41. Χαρούμενος ο Μερούσης είπε μετά τη νίκη του: «Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ, ήρθα με τη New Balance, έφερα και την οικογένεια μου και τον ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα τον αγώνα, πιο πολύ από πέρσι μάλιστα που είχε παραπάνω ζέστη. Νομίζω ότι και όλοι οι δρομείς ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι».

Στις γυναίκες πρώτευσε η Ντενίζ Δημάκη με 1:25.04, δεύτερη ήταν η Ιουλία Παναγιωτοπούλου με 1:28.15 και τρίτη η Τζένη Μπουλμέτη με 1:30.26.  Για τη νίκη της, η Δημάκη είπε: «Πάντα χαίρομαι να έρχομαι στο Ναύπλιο και να τρέχω καθώς αυτός ο αγώνας σηματοδοτεί την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου και είναι ένας από τους πιο καλά οργανωμένους σε όλη την Ελλάδα. Επόμενος στόχος είναι ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας».

Την εκκίνηση στα 5 χλμ. έδωσαν οι Ολυμπιονίκες Μιρέλα Μανιάνι και Πηγή Δεβετζή, που παρακολούθησαν το Μαραθώνιο Ναυπλίου μαζί με τον πρώην πολίστα Κώστα Κοκκινάκη, τους ηθοποιούς Γιάννη Αϊβάζη και Μαρία Κορινθίου, τον παρουσιαστή Δημήτρη Ουγγαρέζο και την τραγουδίστρια Ελένη Χατζίδου Νικητές ήταν ο Κωνσταντίνος Πούλιος με 16.24 και η Ζωή Ανδρικοπούλου με 18.22

Στο πλαίσιο του Μαραθωνίου έγινε εκστρατεία ενημέρωσης για την εθελοντική προσφορά μυελού των οστών από τον Σύλλογο «ΌΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ» με τον Στέλιο Γραφάκο, επιστημονικό διευθυντή τής Τράπεζας εθελοντών δοτών μυελού των οστών του Συλλόγου να δηλώνει:

«Είναι ιδιαίτερη χαρά για το Όραμα Ελπίδας να συμμετέχει σε αυτό το όμορφο κοινωνικό και αθλητικό γεγονός στην πόλη του Ναυπλίου. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές που έχουν την καλοσύνη να μας υποστηρίζουν και να μας βοηθούν. Το Όραμα Ελπίδας χάρη στην υποστήριξη της κοινωνίας και των εθελοντών, έχουμε κατορθώσει τα τελευταία πέντε χρόνια να εγγράψουμε 85.000 εθελοντές και 45 από αυτούς να έχουν προσφέρει βοήθεια σε ασθενείς».

 

Previous ArticleNext Article

Ανοίγουν σύντομα οι εγγραφές για το 7th Lycabettus Run

Το Lycabettus Run, ο αγαπημένος αγώνας των Ελλήνων δρομέων, «Η περιπέτεια της διπλανής πόρτας», επιστρέφει την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021 για 7η συνεχόμενη χρονιά στον λόφο του Λυκαβηττού.

Η Οργανωτική Επιτροπή της διοργάνωσης ανακοινώνει ότι οι εγγραφές θα είναι ανοίξουν άμεσα, εντός των ημερών και μάλιστα θα δοθεί όπως κάθε χρόνο περίοδο εγγραφής με προνομιακή τιμή (Early Bird Offer).

Οι εγγραφές θα είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.lycabettusrun.gr καθώς επίσης και από την πλατφόρμα www.racefinder.gr.

Λίγα λόγια για τον αγώνα

Πρόκειται για έναν εναλλακτικό αγώνα τρεξίματος που διοργανώνεται  στο λόφο του Λυκαβηττού με την υποστήριξη του ξενοδοχείου St. George Lycabettus Lifestyle Hotel και την οργανωτική υπογραφή της My Sportevent.

Μοναδικός στο είδος του και εκμεταλλευόμενος το ιδιαίτερο ανάγλυφο της περιοχής, ο αγώνας διεξάγεται με διαδρομές σε δύο διαφορετικές επιφάνειες, την άσφαλτο και το χώμα. Και στις δύο περιπτώσεις, η αφετηρία και ο τερματισμός είναι κοινά μιας και τοποθετούνται στην είσοδο του St. George Lycebettus Lifestyle Hotel.

Οι ασφάλτινες (road) διαδρομές περιλαμβάνουν δύο αποστάσεις, 5,5 και 11 χλμ. Είναι όλες κυκλικές οδηγώντας τους δρομείς να κινούνται δεξιόστροφα επί του περιφερειακού δρόμου του Λυκαβηττού. Ξεκινώντας μπροστά από το ξενοδοχείο, στην κούρσα των 5,5 χλμ οι συμμετέχοντες κάνουν δύο γύρους στον περιφερειακό δρόμο ενώ αντίστοιχα σ’ αυτήν την 11 χλμ πρέπει να ολοκληρώσουν τέσσερις γύρους.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η σκυταλοδρομία Lycabettus Relay μήκους 11 χλμ. όπου δύο δρομείς πρέπει να καλύψουν ο καθένας 5,5 χλμ στον περιφερειακό του Λυκαβηττού δίνοντας την σκυτάλη με την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου στην άσφαλτο.

Οι χωμάτινες (trail) διαδρομές περιλαμβάνουν κι αυτές δύο αποστάσεις 4,5 και 9 χλμ.  Οι δρομείς ξεκινούν μπροστά από το ξενοδοχείο και για λίγα μέτρα τρέχουν στην άσφαλτο μέχρι να μπουν μέσα στον λόφο του Λυκαβηττού φθάνοντας έως και την κορυφή του, στο ξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου. Η κούρσα των 4,5 χλμ ολοκληρώνεται με την κάλυψη ενός γύρου της διαδρομής ενώ αυτή των 9 χλμ απαιτεί δύο γύρους μέχρι τον τερματισμό.

Στις 28 Φεβρουαρίου 2021 «τρέχουμε στην κορυφή της πόλης»

Τρέξιμο: Τρεις βασικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα

Adli Wahid on Unsplash

Εάν θέλετε να κάψετε λίπος, το τρέξιμο αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Applied Physiology».

«Στην προσπάθειά μας να εξισορροπήσουμε τον διαθέσιμο χρόνο για άσκηση με τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε, η αερόβια άσκηση αποτελεί την καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν να ελαττώσουν το σωματικό τους βάρος και λίπος» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Cris Slentz, καθηγητής Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Duke στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Και συμπληρώνει: «Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δεν είναι ευεργετικές. Απλώς δεν είναι τόσο αποτελεσματικές στην καύση του σωματικού λίπους». Δείτε παρακάτω μια σειρά από συμβουλές που δίνουν ειδικοί ούτως ώστε το τρέξιμο να είναι διασκεδαστικό αλλά και ασφαλές.

Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Ασφάλεια

Εάν είστε αρχάριος, καλό είναι πριν αρχίσετε το τρέξιμο να περπατάτε για δύο εβδομάδες. Και μετά σιγά σιγά να ξεκινήσετε τρέξιμο, το οποίο στην αρχή πρέπει, κατά τους ειδικούς, να είναι συνδυαστικό με περπάτημα. Για κάθε τέσσερα λεπτά που περπατάμε αντιστοιχεί ένα λεπτό τρεξίματος. Προετοιμάζουμε το σώμα για την επιβάρυνση του τρεξίματος σταδιακά, για την αποφυγή τραυματισμών. Επιλέγουμε μια διαδρομή κοντά στο σπίτι μας. Επιδιώξτε να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκαλάκι νερό, για να ενυδατώνεστε όποτε το κρίνετε αναγκαίο. Πίνουμε νερό πριν το χρειαστεί ο οργανισμός μας. Καλό είναι η ενυδάτωση να γίνεται σε συχνή διάρκεια κατά την ώρα της προπόνησης.

Εξοπλισμός

Μια και είμαστε στην καλοκαιρινή περίοδο, επιλέξτε ρούχα ελαφριά που δεν θα σας κάνουν να νιώθετε δυσφορία. Αποφύγετε τα βαμβακερά που κρατούν τον ιδρώτα και δεν αφήνουν το σώμα να αναπνέει. Φορέστε καπέλο για να σας προστατεύει από τον ήλιο, ενώ επίσης δώστε ιδιαίτερο βάρος στα παπούτσια που θα φοράτε. Πρέπει να είναι αθλητικά και κατάλληλα για τρέξιμο.

Ασκήσεις προπόνησης για αρχάριους δρομείς (vid)

Τρέξιμο

Προτιμούμε να τρέχουμε τις πρωινές ώρες ή όταν βραδιάζει. Και ποτέ με ζέστη και ήλιο. Αν θέλετε, βάλτε ακουστικά και τη μουσική που σας αρέσει για να κάνετε το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό. Στο τέλος της άσκησης κάνουμε πάντα διατάσεις, ώστε να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Πίνουμε και πάλι νερό ή χυμό, ή τρώμε κάποιο φρούτο ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Διαβάστε επίσης: Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

x
Send this to a friend