Μάγεψε ξανά τον κόσμο 29 χρόνια μετά το “απέραντο γαλάζιο” της Αμοργού 1298

To πρώτο Διεθνές Τουρνουά Ελεύθερης Κατάδυσης «Authentic Big Blue 2017» ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αμοργό. Οι κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι δύτες που πήραν μέρος στους αγώνες και οι επισκέπτες που βρέθηκαν για μια ολόκληρη εβδομάδα στο νησί των Κυκλάδων (18-24 Σεπτεμβρίου), δήλωσαν ενθουσιασμένοι με το επίπεδο της διοργάνωσης και μαγεμένοι από το απέραντο γαλάζιο της Αμοργού.

37 αθλητές από δέκα χώρες καταδύθηκαν με μία ανάσα στα νερά της Αγίας Άννας, κάτω από το μοναστήρι της Χοζοβιώτισσας, εκεί που το 1987 πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας-σταθμός για την ελεύθερη κατάδυση, «Απέραντο Γαλάζιο».

Οι αγώνες ολοκληρώθηκαν με σημαντικές επιδόσεις από τους πρωταθλητές ελεύθερης κατάδυσης που έλαβαν μέρος: η Nataliia Zharkova από την Ουκρανία κέρδισε και στις τρεις κατηγορίες στις γυναίκες (CWT σταθερά βάρη με πέδιλα, CNF σταθερά βάρη χωρίς πέδιλα και FIM ελεύθερη βύθιση), ενώ στους άνδρες ο ανταγωνισμός μεταξύ του Ιταλού Homar Leuci και του Ισπανού Miguel Lozano ήταν τόσο μεγάλος που «αναγκάστηκαν» να μοιραστούν την πρώτη θέση στην overall κατηγορία. Και οι δύο σπουδαίοι αθλητές καταδύθηκαν στα εκατό μέτρα, ο Leuci στα σταθερά βάρη με πέδιλα (CWT) και ο Lozano στην ελεύθερη βύθιση (FIM).

Κατά τη διάρκεια του τουρνουά, σημειώθηκαν και πολλά εθνικά ρεκόρ. Ο Γιάννης Κοθωνίδης σημείωσε πανελλήνιο ρεκόρ στα σταθερά βάρη χωρίς πέδιλα (CNF) με επίδοση 66 μέτρα. Δύο εθνικά ρεκόρ πέτυχε η Κύπρια Μαρία Σίττη, με επίδοση 48 μέτρα στα σταθερά βάρη με πέδιλα (CWT) και 45 μέτρα στην ελεύθερη βύθιση (FIM). Ο Τούρκος Mehmet Arikok καταδύθηκε στα 72 μέτρα στην ελεύθερη βύθιση (FIM) και στα 53 μέτρα στα σταθερά βάρη χωρίς πέδιλα (CNF). Η συμπατριώτισσά του Fatma Uruk κατέρριψε τρεις φορές το εθνικό ρεκόρ στην ελεύθερη βύθιση (FIM), με βουτιές στα 40, 45 και 50 μέτρα. Στο αγώνισμα (επίδειξης) της στατικής άπνοιας που πραγματοποιείται σε πισίνα, η πρώτη θέση είχε ελληνικό χρώμα με τον Άρη Ιωαννίδη να κρατά την αναπνοή του για 6 λεπτά και 31 δευτερόλεπτα.

Το Διεθνές Τουρνουά Ελεύθερης Κατάδυσης «Authentic Big Blue 2017» αποτέλεσε σημαντική διαφήμιση όχι μόνο για την Αμοργό αλλά και για ολόκληρη τη χώρα ενώ έθεσε τις βάσεις για να γίνει θεσμός και να καταστήσει το νησί των Κυκλάδων επίκεντρο τόσο του αθλήματος όσο και του καταδυτικού τουρισμού.

Η ταινία – σύμβολο για την ελεύθερη κατάδυση, «Απέραντο Γαλάζιο» συνδέθηκε με την διοργάνωση με «κινηματογραφικό» τρόπο. Ο Jean – Marc Barr που υποδύθηκε τον σπουδαίο δύτη Jacques Mayol και ο Gregory Forstner που έπαιξε τον Enzo Maiorca σε νεαρή ηλικία συναντήθηκαν και πάλι στην Αμοργό ύστερα από 30 χρόνια και θυμήθηκαν την περίοδο των γυρισμάτων.

Η τελετή λήξης της διοργάνωσης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου και είχε νησιώτικο παλμό, αφού μετά τις βραβεύσεις των νικητών, έγινε αναπαράσταση του περίφημου πανηγυριού της Αγίας Παρασκευής που διοργανώνεται κάθε Ιούλιο στην Αμοργό. Η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του «Authentic Big Blue 2017», Βιβή Δρακά ανακηρύχθηκε επίτιμο μέλος της AIDA Hellas ενώ ανακοίνωσε και την ημερομηνία της επόμενης διοργάνωσης: ραντεβού στις 17 Σεπτεμβρίου 2018 για το 2ο Authentic Big Blue.

http://authenticbigblue.com/

https://www.facebook.com/authenticbigblue/ 

https://www.instagram.com/authenticbigblue/

Previous ArticleNext Article

Πρωί ή απόγευμα; Ποια είναι τελικά η καλύτερη στιγμή για προπόνηση; 2948

Του Πασχάλη Κεχλιμπάρη*

Ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα που απασχολεί πολύ κόσμο στον μαζικό αθλητισμό είναι αν τελικά η καλύτερη ώρα για να γυμναστεί κανείς, είναι το πρωί ή το απόγευμα.

Έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με αυτό το θέμα υποστηρίζουν και τις δύο απόψεις, αφού η κάθε ώρα της ημέρας έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της.

Η πρωινή προπόνηση

Πλεονεκτήματα

  • Το σώμα μας το πρωί είναι πιο ξεκούραστο.
  • Αυξάνεται ο μεταβολισμός με αποτέλεσμα να κάψουμε περισσότερες θερμίδες για το υπόλοιπο της μέρας.
  • Βελτιώνεται η διάθεση και η πνευματική οξύτητα κατά την διάρκεια της μέρας.
  • Έχουμε όλη την ημέρα μπροστά μας για τις υπόλοιπες δραστηριότητες.
  • Η πρωινή γυμναστική γίνεται πιο εύκολα ρουτίνα καθώς μειώνονται πολύ οι πιθανότητες να τύχει κάτι το οποίο να μας αλλάξει το πρόγραμμα και να μας αποτρέψει την προπόνηση.
  • Η συστηματική άσκηση το πρωί μας βοηθάει να κοιμηθούμε καλύτερα το βράδυ.
  • Αν ο στόχος της προπόνησης είναι η καύση λίπους, τότε το πρωί χωρίς να φάτε πρωινό είναι η καλύτερη ώρα για γυμναστική καθώς οι αποθήκες γλυκογόνου στους μυς είναι κατά 50% άδειες με αποτέλεσμα το σώμα να καταφύγει πιο γρήγορα στο λίπος ως πηγή ενέργειας.
  • Το πρωί γυμνάζεται λιγότερος κόσμος σε σχέση με το απόγευμα.
  • Αν σας αρέσει η προπόνηση έξω, τότε το πρωί τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής πίεσης είναι χαμηλότερα, ενώ το καλοκαίρι έχει περισσότερη δροσιά.

Προπόνηση στο σπίτι: Συνδυαστικές και εύκολες ασκήσεις για όλους

Μειονεκτήματα 

  • Η θερμοκρασία του σώματος μας είναι χαμηλότερη το πρωί με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος τραυματισμού.
  • Αν ο στόχος της προπόνησης είναι η μυϊκή ενδυνάμωση τότε σίγουρα θα πρέπει να σηκωθούμε αρκετά πιο νωρίς και να φάμε καλό πρωινό, ώστε να προλάβουμε να χωνέψουμε.
  • Αν έχουμε ξενυχτήσει την προηγούμενη μέρα, τότε είναι πολύ πιθανό να ακυρώσουμε την πρωινή μας προπόνηση.
  • Αν δεν είμαστε πρωινοί τύποι, τότε πολύ δύσκολα να κάνουμε την πρωινή προπόνηση συνήθεια.

Η απογευματινή προπόνηση

Πλεονεκτήματα

  • Μπορούμε να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω το πρωί.
  • Αφού έχουμε τελειώσει από όλες τις υποχρεώσεις της ημέρας, η απογευματινή προπόνηση είναι ο καλύτερος τρόπος να καταπολεμήσουμε το άγχος και το στρες και να καθαρίσει το μυαλό.
  • Το σώμα μας είναι περισσότερο έτοιμο το απόγευμα και έτσι μειώνονται οι πιθανότητες τραυματισμού.
  • Είμαστε πιο άνετοι κατά την διάρκεια της προπόνησης και μπορούμε να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο.
  • Το απόγευμα μεταξύ 3-7 μμ είναι οι πλέον αποδοτικές ώρες αν ο στόχος της προπόνησης είναι η δύναμη και η αύξηση μυϊκής μάζας.
  • Οι καρδιακοί μας ρυθμοί είναι σε ιδανικό επίπεδο με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η απόδοση μας.

Κατάθλιψη: Η ύπουλη επίπτωση για όσους “κόβουν” την προπόνηση

Μειονεκτήματα 

  • Η αναπνευστική ικανότητα των πνευμόνων μας, μετά το μεσημέρι αρχίζει να μειώνεται, κάτι που επηρεάζει την αερόβια απόδοση μας.
  • Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να προκύψει κάτι απρόοπτο κατά τη διάρκεια της ημέρας (είτε στη δουλειά, είτε στο σπίτι) που να μας αναγκάσει να ακυρώσουμε την προπόνηση μας.
  • Αν ο στόχος της προπόνησης είναι η δύναμη και η προπόνηση μας είναι το βράδυ, τότε το νευρικό σύστημα θα ενεργοποιηθεί τόσο έντονα που είναι πολύ πιθανό να μας δημιουργήσει πρόβλημα στον ύπνο.

Συμπερασματικά..

Είτε γυμναστούμε το πρωί, είτε το απόγευμα τα οφέλη της άσκησης είναι απεριόριστα και μπορούν να αλλάξουν τη ζωή μας μόνο προς το καλύτερο.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί πρέπει απαραίτητα να τρως αμέσως μετά την προπόνηση


*Ο Πασχάλης Κεχλιμπάρης είναι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί πάνω στο personal training,στα ομαδικά προγράμματα, στην αποκατάσταση τραυματισμών και το pilates. Εργάζεται ως personal trainer κατ’οίκων αλλά και σε γυμναστήρια. To άρθρο του δημοσιεύεται στο www.mednutrition.gr

Επικά νεα, μια νεα ιστοσελίδα ξεκίνησε! 22

Μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα με εξαιρετικό περιβάλλον και νέα ηλεκτρονική διεύθυνση ξεκίνησε στις 7 Απριλίου.

Καθώς η πλατφόρμα απευθύνεται στους ντόπιους, αλλά και τους τουρίστες, ηταν σημαντικό για την εταιρεία να επιλέξει μια πιο διεθνή διεύθυνση, προσβάσιμη απο όλο τον κόσμο.

Η ιστοσελίδα πλέον συγκεντρώνει πολλές νέες και βελτιωμένες παροχές. Οι επισκέπτες θα μπορούν πλέον να:

  • Βλέπουν την διαθεσιμότητα κάθε δραστηριότητας και να επιλέγουν μια ημερομηνία που τους βολεύει
  • Κλείνουν εισητήρια για τις πιο επικές δραστηριότητες σε ολόκληρη την Ελλάδα με ελάχιστα κλίκ
  • Επιλέγουν ή δημιουργούν προσοποποιημένα Ταξιδιωτικά Πακέτα
  • Παρακολουθούν τις τάσεις της αγοράς για προορισμούς και δημοφιλείς δραστηριότητες
  • Φιλτράρουν τις αναζητήσεις τους ανα τοποθεσία, ημέρα και τιμή
  • Γραφουν κριτικές για τις δραστηριότητες και τα ταξιδιωτικά πακέτα που απήλαυσαν

«Οι νέες παροχές θα δώσουν ευεληξία στο κοινό μας. Ο στόχος μας είναι να καλύψουμε περισσότερες αγορές στο σύντομο μέλλον και πιστεύω πως βρισκόμαστε στην σωστή κατεύθυνση» CEO, Άλκης Φακίρης.

Η στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει τις καλύτερες τουριστικές αθλητικές δραστηριότητες μέσω απλών και αποτελεσματικών εργαλείων. Η ομάδα έχει ως αποστολή να βοηθήσει όσους αναζητούν την περιπέτεια να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους ανακαλύπτοντας νέους προορισμούς και γεμίζοντας αξέχαστες εμπειρίες. Το μότο τους είναι «Η περιπέτεια καλεί», και εξηγεί γιατί δεν αναβάλαν την έναρξη της ιστοσελίδας ως το τέλος της καραντίνας.

«Γνωρίζαμε οτι ο κόσμος αναζητά δραστηριότητες υπαίθρου και θελήσαμε να τους προσφέρουμε την δυνατότητα να επιλέξουν όσο το δυνατόν πιο άμεσα. Ο κορονοϊός δεν επιρρεάζει τα πλάνα μας. Είμαστε εδω για να προσφέρουμε στους ανθρώπους την γλυκιά προσμονή μιας επικής δραστηριότητας όταν η κατάσταση επανέλθει στην κανονικότητα» ανέφερε ο CEO της εταιρείας.

Ιστοσελίδα: https://epic-activities.com/
Email: [email protected]
Τηλ: +30 2114179919

x
Send this to a friend