Ioannina Lake Run: Η Εβδομάδα Λίμνης επιστρέφει

Με ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων θα πλαισιωθεί το αγωνιστικό διήμερο του Ioannina Lake Run το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Σεπτεμβρίου, καθώς η Εβδομάδα Λίμνης επιστρέφει δυναμικά.

Μετά από δύο χρόνια, που οι υγειονομικές συνθήκες δεν επέτρεψαν τη διοργάνωση παράλληλων δράσεων, φέτος οι εκδηλώσεις θα είναι πολλές και για κάθε ηλικία.

«Είναι ένα πρόγραμμα που καλύπτει πολλά ενδιαφέροντα και κυρίως απευθύνεται στη νέα γενιά, στα παιδιά, που θα είναι οι αυριανοί δρομείς του Γύρου Λίμνης, ανέφερε η Αγνή Δρίμτζια, που έχει την ευθύνη οργάνωσης και συντονισμού των εκδηλώσεων της «Εβδομάδας Λίμνης».

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

Έως την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου, εκθεσιακός χώρος «Δημ. Χατζής»: «Stills in Motion».

Έκθεση φωτογραφίας με στιγμές από παλαιότερες διοργανώσεις του Ioannina Lake Run, όπως τις αποτύπωσαν με τους φακούς τους ο παγκοσμίως καταξιωμένος στην αθλητική φωτογραφία Άγγελος Ζυμάρας και οι συνεργάτες του Κωνσταντίνος Τσακαλίδης και Δημήτρης Τοσίδης. Χορηγός της έκθεσης είναι η Συνεδριακή AE/ Conferre SA.

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου, 18.00 έως 19:30, αύλειος χώρος Πολιτιστικού Πολυχώρου «Δημ. Χατζής»: «Τρέχα….. γύρευε. Ιστορίες ,παραμύθια και παιχνίδια δρομικά». Διαδραστική παράσταση αφήγησης σε συνεργασία με την εταιρεία «Αδράχτι».

«Πού είναι κρυμμένες οι ιστορίες και τα παραμύθια; Ποιος θα προλάβει πρώτος να τις βρει; Μια τηγανίτα τρέχει γύρω – γύρω από την λίμνη κι ένα πλήθος την ακολουθεί. Άραγε γιατί;

Σε αυτήτην δράση τρέχουμε, ανακαλύπτουμε, διασκεδάζουμε και γελάμε. Αφηγούμαστε ιστορίες και παραμύθια για ήρωες που τρέχουν χωρίς σταματημό. Φτιάχνουμε όλοι μαζί τη δική μας ιστορία για τον Γύρο Λίμνης και για τα οφέλη από τον αθλητισμό.»

Τα παιδιά συμμετέχουν με παιχνίδια δρομικά, κινητικά, μυθοπλασίας και λεκτικά. Για παιδιά ηλικίας 6 έως10 ετών. Αφήγηση Μαρία Μαχαίρα, ζωντανή μουσική Αντώνης Καρασταμάτης.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής, λόγω περιορισμένων θέσεων, στο τηλέφωνο 6983448810.

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου, 19.00, Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημ. Χατζής»: «Αρχές διαχείρισης εθελοντών και αξιολόγησης των κινήτρων συμμετοχής τους σε αθλητικά γεγονότα – Η περίπτωση του Ioannina Lake Run» – Αθανάσιος Στρίγκας, Καθηγητής Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Η παρουσίαση θα εστιάσει στις αρχές και τα στάδια διαχείρισης του εθελοντικού προσωπικού σε αθλητικά γεγονότα τοπικού και περιφερειακού ενδιαφέροντος, καθώς και στην αξιολόγηση των κινήτρων των εθελοντών στα γεγονότα αυτά. Η εκδήλωση συνδιοργανώνεται με την ανοιχτή εθελοντική ομάδα των Paguristas. Είσοδος ελεύθερη.

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου, 18.00 έως 20:00, αύλειος χώρος Πολιτιστικού Πολυχώρου «Δημ. Χατζής»: «Τα στεφάνια των νικητών».

Δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών. Τα παιδιά, με την καθοδήγηση του εικαστικού Χρήστου Κόλλια και με τη χρήση ανακυκλώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών, θα κατασκευάσουν τα στεφάνια των νικητών του 16ου Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων.

Η συμμετοχή και τα υλικά είναι δωρεάν. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής, λόγω περιορισμένων θέσεων, στο τηλέφωνο 6983448810.

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου, 17.00, Πλατεία Μαβίλη: «Ποδηλατώ τον γύρο της Παμβώτιδας». Μια ποδηλατοβόλτα 30 χλμ. στη διαδρομή του Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων. Η εκδήλωση εντάσσεται και στην Εβδομάδα Κινητικότητας του Δήμου Ιωαννιτών.

Έως 13 Σεπτεμβρίου οι συμμετοχές στους δωρεάν αγώνες

Εκτός από την Εβδομάδα Λίμνης, μετά από απουσία δύο ετών επιστρέφουν και οι δωρεάν αγώνες ψυχαγωγικού χαρακτήρα, στους οποίους από φέτος προστίθεται και ένας παιδικός αγώνας, για μαθητές των τεσσάρων τελευταίων τάξεων του Δημοτικού.

Ο αγώνας Lake Run Kids Race 1.000 μέτρων θα ανοίξει το πρόγραμμα του Σαββάτου 17 Σεπτεμβρίου, με ώρα εκκίνησης 4.30 το απόγευμα, και θα ακολουθήσουν στις 5 ο Παραλίμνιος Δρόμος 1000 μ. για ΑμεΑ, τον οποίο υιοθέτησε η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου, στις 5.30 ο αγώνας για οικογένειες (Family Run) και στις 6 ο πρωτότυπος αγώνας «Μαμά–Καρότσι» με χορηγό τη γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη».

«Είναι ιδιαίτερη χαρά μας το γεγονός ότι έχουμε τη δυνατότητα να οργανώσουμε ξανά αυτούς τους αγώνες, που δίνουν την ευκαιρία σε όλους να συμμετέχουν στο Ioannina Lake Run», ανέφερε εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής ο Γρηγόρης Σπυριούνης και έκανε γνωστό πως οι εγγραφές για τους δωρεάν αγώνες θα συνεχιστούν έως την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου ηλεκτρονικά στο www.ioanninalakerun.gr και με τη συμπλήρωση του εντύπου στο Κέντρο Εγγραφών, που βρίσκεται στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δ. Χατζής».

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Οι Γραμματείες παραλαβής του 7ο Veikou Trail

Η Οργανωτική Επιτροπή του 7ο Veikou Trail, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους δρομείς ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για την παραλαβή του πακέτου συμμετοχής τους από 5 διαφορετικά σημεία.

Η επιλογή γραμματείας παραλαβής του πακέτου συμμετοχής, πραγματοποιείται κατά την διαδικασία εγγραφής. Εκτός της δυνατότητας επιλογής γραμματείας ο δρομέας θα γνωρίζει και τις ώρες παραλαβής του πακέτου συμμετοχής.

Το πακέτο συμμετοχής θα παραλαμβάνεται από τους συμμετέχοντες δρομείς μόνο το Σάββατο 21/01, στα παρακάτω σημεία και ώρες:

  • Κεντρική είσοδος Άλσος Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι     – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Αργυροπούλου 4, Κηφισιά         – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Ταξιαρχών 57, Κορυδαλλός        – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα OUTRUN  | Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Βασ. Αλεξάνδρου 72, Περιστέρι       – 10:00 – 15:00

Εξαίρεση: Θα παραλάβουν την ημέρα του αγώνα, όσοι ταξιδεύουν από μακριά και όσοι έχουν έρθει σε συνεννόηση με την διοργάνωση για ειδικούς λόγους.

Παρακαλούνται οι δρομείς να μην απευθύνονται στα καταστήματα, ούτε να προσέρχονται σε αυτά για παραλαβή του πακέτου συμμετοχής πριν τις ανακοινωμένες ημέρες και ώρες.

Οι εγγραφές για το 7ο Veikou Trail τρέχουν και θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 24:00 ή μέχρι εξαντλήσεως των ανακοινωμένων θέσεων.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Το 7ο Veikou Trail τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 7ο Veikou Trail παρέχεται:

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: https://veikoutrail.gr/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο facebook: https://www.facebook.com/veikoutrail/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο Instagram: https://www.instagram.com/veikoutrail/

Στις 22 Ιανουαρίου 2022 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Όσο πιο πολύ μπαίνει ο χειμώνας τόσο περισσότερο πιθανό είναι να κρυώσεις εξαιτίας του καιρού. Προφανώς, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Για έναν δρομέα ωστόσο, ένα ερώτημα ηχεί στο μυαλό του όταν είναι κρυωμένος: πρέπει να ξεκουραστώ ή πρέπει να συνεχίσω τις προπονήσεις; Ειδικά όταν προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα, δεν θες να αφήσεις ένα κρύωμα να σε πάει πίσω.

Τι πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Εξαρτάται από το είδος του κρυώματος που έχεις και από το πως αισθάνεσαι.

“Η ενέργεια του οργανισμού καταπολεμά το κρύωμα”

«Τα κρυολογήματα ή οι λοιμώξεις του αναπνευστικού που συνήθως προκαλούνται από ιογενή λοίμωξη και σχετίζονται με συμπτώματα όπως η ρινική καταρροή, ο πονόλαιμος και ο βήχας, έχουν ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος», εξηγεί η Κορντίλια Κάρτερ, διευθύντρια του Γυναικείου Κέντρου Αθλητικής Ιατρικής στο NYU-Langone στη Νέα Υόρκη.

«Η ενεργοποίηση αυτή κατευθύνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μετακινηθούν στο σημείο της λοίμωξης, όπου και “στρατολογουν” ή παράγουν άλλα κύτταρα και πρωτεΐνες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της μόλυνσης και να αποτρέψουν την επανεμφάνισή της στο μέλλον» τονίζει η Κάρτερ. Με άλλα λόγια, το σώμα σας χρησιμοποιεί ενέργεια για να υποστηρίξει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να καταπολεμηθεί το κρύωμα.

Η ποσότητα ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σας για να αντιμετωπιστεί μια λοίμωξη εξαρτάται από τον τύπο της λοίμωξης και το πόσο σοβαρή είναι. «Αν είστε άρρωστοι και το σώμα σας «φωνάζει» πως χρειάζεται ξεκούραση, τότε μάλλον πρέπει να το ακούσετε και να ξεκουραστείτε», λέει η Κάρτερ.

Οι δρομείς κάνουν το αντίθετο

Πολλοί δρομείς ωστόσο κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Νιώθουν ότι το τρέξιμο όταν είναι κρυωμένοι τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα, τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο.
Αν και κάτι τέτοιο δεν εξακριβώνεται επιστημονικά, μπορούμε να πούμε πως αυτό μπορεί να ισχύει καθώς η άσκηση απελευθερώνει από τον οργανισμό μια ουσία που λέγεται επινεφρίνη και η οποία είναι ένα φυσικό αποσυμφορητικό.

Αυτός είναι και ο λόγος που μια προπόνηση μπορεί να «καθαρίσει» τα ρινικά περάσματα της μύτης. Αν αποφασίσετε ωστόσο να τρέξετε για να ξεπεράσετε το κρύωμα, κρατήστε τον ρυθμό σας χαμηλό και ακολουθήστε μικρές αποστάσεις.

“Μειώστε την ένταση”

Η Κάρτερ πάντως το ξεκαθαρίζει: «Για κάθε πρόσωπο, η λοίμωξη και το επίπεδο εκγύμνασης είναι μοναδικά και οι αποφάσεις πρέπει να εξατομικεύονται λαμβάνοντας υπόψη τους αντίστοιχους παράγοντες. Σε γενικές γραμμές, έχει νόημα να τρέχετε αν είστε κρυωμένοι αλλά πρέπει να μειώσετε την τυπική διάρκεια του τρεξίματος, τη συχνότητα και την έντασή του». Η Κάρτερ προσθέτει ότι εάν έχετε μια άλλη πάθηση που επηρεάζει τους πνεύμονές σας όπως το άσθμα και γνωρίζετε ότι το τρέξιμο μπορεί να το επιδεινώσει, τότε είναι αναγκαίο να εξετάσετε μια άσκηση χαμηλότερης έντασης από το τρέξιμο.

Η Κάρτερ επισημαίνει επίσης πως όσο θετικό μπορεί να είναι το τρέξιμο στην καταπολέμηση του κρυώματος, άλλο τόσο επιβλαβές μπορεί να είναι για όσους νιώθουν αδύναμοι εξαιτίας του κρυώματος. Άλλωστε, συμπτώματα όπως ο υψηλός πυρετός, ο συνεχόμενος βήχας, οι μυϊκοί πόνοι και τα γαστρεντερικά προβλήματα δεν είναι τυπικά ενός κοινού κρυολογήματος και δεν το τελευταίο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να τρέξετε αν σας παρουσιαστούν.

Η Κάρτερ επισημαίνει στο runnersworld πως πάντα πρέπει να οριοθετείτε τους στόχους σας και να τους επαναπροσαρμόζετε σε περίπτωση που το σώμα σας δεν μπορεί να τους κυνηγήσει λόγω κάποιας ασθένειας. «Το να παίρνετε χρόνο επιτρέπει στο σώμα σας να εστιάζει στην καταπολέμηση της λοίμωξης και όχι στην εξοικονόμηση ενέργειας αναφορικά με την άσκησή σας. Επιλέξτε τον δρόμο που θα οδηγήσει στην ταχύτερη ανάκαμψη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα περάσετε όλη την ημέρα στον καναπέ», τονίζει.

Διαβάστε ακόμα: Αντιβιοτικά και τρέξιμο: Γιατί δεν πρέπει να συνδυάζονται;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend