Η σωστή απόφαση αναβολής του Μαραθώνιου Ναυπλίου

Οι μέρες και οι ώρες που ..ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.. είναι πολλές είναι ατελείωτες, σου δίνουν όμως την δυνατότητα να αξιολογήσεις πολλά πράγματα και κυρίως πρόσωπα, συμπεριφορές αλλά και ενέργειες στις καθημερινές αλλά κυρίως στις έκτακτες καταστάσεις.

Σου δίνουν την δυνατότητα να αξιολογήσεις αυτούς που ηγούνται (εντός και εκτός της χώρας), αυτούς που εισηγούνται αλλά κυρίως αυτούς που αποφασίζουν για εμάς, που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο εμείς τους ορίσαμε να αποφασίζουν!  Έχω εμπεδώσει στην πορεία του επαγγελματικού βίου μου ότι «η χειρότερη απόφαση είναι απείρως καλύτερη από την έλλειψη απόφασης» και.. οι συμβουλές και οι θεωρίες των πολλών! είναι σε επάρκεια και πάντα εκ του ασφαλούς!

«Ερέτην χρήναι πρώτα γενέσθαι πριν πηδαλίοις επιχειρείν». Πρέπει πρώτα να έχεις γίνει κωπηλάτης πριν πάρεις στα χέρια σου το τιμόνι. Αριστοφάνης (445 – 386Π.Χ.)

 Διάβασα και συστήνω να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο για το τι συνέβη στην Ιταλία, την Ισπανία αλλά και την Ελλάδα το κρίσιμο διάστημα των πράξεων και αποφάσεων μας, από τις 28/02/2020 αλλά και κυρίως το διήμερο 7-8 Μαρτίου που φαίνεται ότι αναδεικνύεται καθοριστικό για την μη ανεξέλεγκτη εξάπλωση του covid-19 στην χώρα μας.

https://www.karpetshow.gr/blog/mas-agapaei-o-theos-telika#.Xn84qmUg_F

Διαβάστε τουλάχιστόν το απόσπασμα με τίτλο: Μας αγαπάει ο θεός της Ελλάδος!!!

“Στις 7 και στις 8 Μαρτίου, όταν ο ιός ήταν ήδη στην Ελλάδα και είχαν επισημανθεί τα πρώτα κρούσματα, δεν έγιναν ματς για τα play off γιατί η Λίγκα άργησε (;) να κάνει τη σχετική κλήρωση – ίσως περιμένοντας την πρωτόδικη απόφαση για την υπόθεση του ΠΑΟΚ και της Ξάνθης. Ετσι δεν έγιναν εκείνο το  Σαββατοκύριακο (με κόσμο και κανονικά) τα ματς ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός, ΠΑΟ – ΑΕΚ και ΟΦΗ – Αρης, τα οποία θα παρακολουθούσε στα γήπεδα πάνω από 50 χιλιάδες κόσμος. Θυμίζω ότι η απόφαση της κυβέρνησης για διεξαγωγή παιγνιδιών μόνο κεκλεισμένων των θυρών και στο ποδόσφαιρο δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 9 Μαρτίου. Κι αν ωστόσο τότε είχαμε μια απόφαση της τελευταίας στιγμής να γίνουν τα ματς κεκλεισμένων των θυρών εκείνο το Σαββατοκύριακο και πάλι, αν τα ματς γινόντουσαν, θα είχαμε το συνηθισμένο συνωστισμό στις καφετέριες – ειδικά σε αυτές με PAOK ΤV θα γινόταν το αδιαχώρητο. Φυσικά η κυβέρνηση έκανε πολύ καλά που αποφάσισε ό,τι αποφάσισε στην συνέχεια (ματς κεκλεισμένων των θυρών, αναβολές πρωταθλημάτων κτλ) αλλά αν στις 7 και στις 8 Μαρτίου είχαμε κόσμο κι αν το πρώτο παιγνίδι της Γουλβς με τον Ολυμπιακό ήταν στην Αγγλία τώρα μπορεί ήδη να ζούσαμε τραγωδίες. Επι της ευκαιρίας να πούμε ότι ίσως έσωσε ζωές και η απόφαση της Cosmote να μεταδώσει το ματς Ολυμπιακός – Γουλβς στο Youtube. Κράτησε τον κόσμο σπίτι. 

Ο κόσμος είναι τελικά μικρός. Οι ιστορίες αυτές αποδεικνύουν ότι η επικινδυνότητα της κατάστασης στην Ευρώπη υποτιμήθηκε – όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά από όλους μας. Θυμάμαι σαν τώρα τα παράπονα γιατί το Ολυμπιακός – Γούλβς έγινε χωρίς κόσμο. Γινόντουσαν από ανθρώπους που δεν μπορούσαν να φανταστούν τον κίνδυνο: δεν τους κατηγορώ. Η Κίνα έπεφτε σε όλους μας αρκετά μακριά για να δούμε τι ζούσε τον χειμώνα. Ο παγκοσμιοποιημένος κόσμος μας παραμένει μικρός, αλλά το χαμε ξεχάσει”. 

Τελικά.. το αποτέλεσμα των ενεργειών μας καθορίζει και τα αποτελέσματα στην ζωή μας και βέβαια στην κοινότητα!

Δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής μας ότι ο Δήμος Ναυπλιέων όπως εκπροσωπείτε από τον Δήμαρχο Δημήτρη Κωστούρο με αποφάσεις του:

  • Έκλεισε πρώτος σε όλη την χώρα την Παρασκευή 28/02/2020 τα σχολεία του Δήμου και ακύρωσε τις Καρναβαλικές εκδηλώσεις των σχολείων.
  • Έκανε πρώτος σε όλη την χώρα απολύμανση από τις 29/02/2020 στα σχολεία και στη συνέχεια στους κοινοχρήστους δημόσιους χώρους.
  • Το σημαντικότερο όμως όλων ακόμα και πριν της γενικευμένης απόφασης της πολιτείας, ανέβαλε τον Μαραθώνιο Ναυπλίου, την τρίτη μαζικότερη αθλητική και συμμετοχική Διοργάνωση στην χώρα μας και πρώτη σε παράλληλές κοινωνικές, πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δράσεις, με πάνω από 6.000 χιλιάδες συμμετέχοντες και χιλιάδες επισκέπτες που ήταν προγραμματισμένη να γίνει στις 7 & 8 Μαρτίου, σηματοδοτώντας ανεξίτηλα και τις αποφάσεις όλων των άλλων εγχώριων Διοργανώσεων που ακολούθησαν σε αποφάσεις ακυρώσεων και αναβολών.

«ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ»

Ευάγγελος Παπαποστόλου

τ. ΚΦΑ, Γενικός Δ/ντης Μαραθωνίου Ναυπλίου

Previous ArticleNext Article

Τρέξιμο: Τρεις βασικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα

Adli Wahid on Unsplash

Εάν θέλετε να κάψετε λίπος, το τρέξιμο αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Applied Physiology».

«Στην προσπάθειά μας να εξισορροπήσουμε τον διαθέσιμο χρόνο για άσκηση με τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε, η αερόβια άσκηση αποτελεί την καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν να ελαττώσουν το σωματικό τους βάρος και λίπος» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Cris Slentz, καθηγητής Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Duke στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Και συμπληρώνει: «Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δεν είναι ευεργετικές. Απλώς δεν είναι τόσο αποτελεσματικές στην καύση του σωματικού λίπους». Δείτε παρακάτω μια σειρά από συμβουλές που δίνουν ειδικοί ούτως ώστε το τρέξιμο να είναι διασκεδαστικό αλλά και ασφαλές.

Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Ασφάλεια

Εάν είστε αρχάριος, καλό είναι πριν αρχίσετε το τρέξιμο να περπατάτε για δύο εβδομάδες. Και μετά σιγά σιγά να ξεκινήσετε τρέξιμο, το οποίο στην αρχή πρέπει, κατά τους ειδικούς, να είναι συνδυαστικό με περπάτημα. Για κάθε τέσσερα λεπτά που περπατάμε αντιστοιχεί ένα λεπτό τρεξίματος. Προετοιμάζουμε το σώμα για την επιβάρυνση του τρεξίματος σταδιακά, για την αποφυγή τραυματισμών. Επιλέγουμε μια διαδρομή κοντά στο σπίτι μας. Επιδιώξτε να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκαλάκι νερό, για να ενυδατώνεστε όποτε το κρίνετε αναγκαίο. Πίνουμε νερό πριν το χρειαστεί ο οργανισμός μας. Καλό είναι η ενυδάτωση να γίνεται σε συχνή διάρκεια κατά την ώρα της προπόνησης.

Εξοπλισμός

Μια και είμαστε στην καλοκαιρινή περίοδο, επιλέξτε ρούχα ελαφριά που δεν θα σας κάνουν να νιώθετε δυσφορία. Αποφύγετε τα βαμβακερά που κρατούν τον ιδρώτα και δεν αφήνουν το σώμα να αναπνέει. Φορέστε καπέλο για να σας προστατεύει από τον ήλιο, ενώ επίσης δώστε ιδιαίτερο βάρος στα παπούτσια που θα φοράτε. Πρέπει να είναι αθλητικά και κατάλληλα για τρέξιμο.

Ασκήσεις προπόνησης για αρχάριους δρομείς (vid)

Τρέξιμο

Προτιμούμε να τρέχουμε τις πρωινές ώρες ή όταν βραδιάζει. Και ποτέ με ζέστη και ήλιο. Αν θέλετε, βάλτε ακουστικά και τη μουσική που σας αρέσει για να κάνετε το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό. Στο τέλος της άσκησης κάνουμε πάντα διατάσεις, ώστε να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Πίνουμε και πάλι νερό ή χυμό, ή τρώμε κάποιο φρούτο ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Διαβάστε επίσης: Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

To Runnfun.gr στηρίζει το ELLE RUN με… άποψη

Στις 13 Σεπτεμβρίου διοργανώνουμε για πρώτη φορά το ELLE RUN. Σε αυτή την πρωτοβουλία σας θέλουμε όλους σίγουρα δίπλα μας, γυναίκες και άντρες, αφού μέρος των εσόδων από τις συμμετοχές θα διατεθεί στη ΜΚΟ «Κέντρο Διοτίμα», που επιδιώκει τη συστηματική ανάδειξη και αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών, σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής. Στο πλευρό μας θα έχουμε και τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο, δημοσιογράφο και ερασιτέχνη δρομέα, ο οποίος και «τρέχει» το runnfun.gr και την εκπομπή «Κeep Running” στο StarX.gr.

Δεν παραλείψαμε φυσικά να ζητήσουμε τις συμβουλές του, αφού είναι ειδικός στο τρέξιμο και μπορεί να μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε άμεσα προπόνηση για το ELLE RUN, ακόμα και αν ανήκουμε στους αρχάριους.

Ρωτήσαμε τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο: «Τι είναι αυτό που σε αναζωογονεί μετά τη σωματική άσκηση;»

«Σε κάθε πρόγραμμα εκγύμνασης, η αποκατάσταση και η αναζωογόνηση του οργανισμού, αποτελούν βασικούς πυλώνες. Το να ξεκουράζεις συστηματικά και με πρόγραμμα τους μύες σου είναι μια από τις μεγαλύτερες αναγκαιότητες, διαφορετικά οι τραυματισμοί και τα πιασίματα δεν αποφεύγονται. Το ίδιο και το να γεμίζεις τις μπαταρίες σου. Ειδικά για τους ερασιτέχνες αθλούμενους που τα τελευταία χρόνια αυξάνονται γεωμετρικά, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι το σώμα τους, όσο χρειάζεται την προπόνηση, άλλο τόσο έχει ανάγκη και να αποκατασταθεί σωστά.

Και αυτό διότι το κορμί ενός ερασιτέχνη, δεν έχει τις ίδιες αντοχές. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια που αθλούμαι συστηματικά και συμμετέχω σε αγώνες, σπάνια έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με τραυματισμούς. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι «ακούω» το σώμα μου και δεν πιέζομαι όταν αντιλαμβάνομαι ότι ξεπερνάω τις αντοχές μου. Ο δεύτερος ότι μετά την οποιαδήποτε προπόνηση «φορτίζω» τον οργανισμό μου σωστά, ώστε να μπορέσω να ανταποκριθώ τόσο στις υποχρεώσεις μου, όσο και στην επόμενη προπόνηση.

Ο βασικός κανόνας είναι οι διατάσεις. Οι περισσότεροι αθλούμενοι κάνουν… skip τη συγκεκριμένη διαδικασία. Μεγάλο λάθος. Οι διατάσεις δεν βοηθούν μόνο τους μύς, αλλά και τους τένοντες. Και είναι τόσο σημαντικές, όσο η ίδια η προπόνηση. Αφιερώστε 5-10 λεπτά και θα βγείτε μόνο κερδισμένοι.

Απολαυστικό για μένα είναι επίσης ένα ντους με κρύο νερό ειδικά το καλοκαίρι. Αν αντέχετε θα νιώσετε άμεσα τις ευεργετικές συνέπειες. Αν βρίσκεστε κοντά σε λίμνη ή ποτάμι έχοντας ολοκληρώσει μια διαδρομή στη φύση, μη διστάσετε να βάλετε τα πόδια σας στο νερό. Η ανατροφοδότηση του οργανισμού με ενέργεια είναι επίσης σημαντικό κομμάτι και αποτελεί συνέχεια της προπόνησης. Προσωπικά επιλέγω να ενυδατώσω άμεσα τον οργανισμό μου με νερό ή ηλεκτρολύτες και στη συνέχεια με ένα μικρό σνακ. Η μπανάνα είναι εξαιρετική επιλογή, ενώ σε περίπτωση που η προπόνηση είναι μεγαλύτερη από 45 λεπτά ή μεγάλης έντασης δοκιμάστε ένα πρωτεϊνικό ρόφημα ή μια μπάρα. Και το κυριότερο; Να ανυπομονείτε για την επόμενή προπόνηση.

Keep Running, keep training, #werunnfun

Πηγή: elle.gr

x
Send this to a friend