Η LG χορηγός στο Spetses Mini Marathon 2019 για ακόμα μία χρονιά

Η LG συμμετείχε στο Spetses Mini Marathon 2019, το μεγαλύτερο multi-sport event της χώρας, που πραγματοποιήθηκε 4-6 Οκτωβρίου και προσέλκυσε εκατοντάδες συμμετέχοντες για ακόμη μια χρονιά. Η LG στήριξε τη μεγάλη αθλητική και πολιτιστική γιορτή ως Χορηγός Τεχνολογίας και συμμετείχε δυναμικά με το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης LG Αθλητές του Αύριο’ προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους αθλητές.

Χάρη στην LG και το πρόγραμμα ‘LG Αθλητές του Αύριο’, συνολικά πάνω από 300 έφηβοι ηλικίας 12-17 ετών που αγωνίστηκαν στον Αγώνα Δρόμου των 5 χλμ. και στον Κολυμβητικό Αγώνα των 1,5 χλμ., συμμετείχαν δωρεάν έχοντας τη δυνατότητα να ζήσουν από κοντά την εμπειρία της αθλητικής εκδήλωσης. Έτσι, η LG προωθεί έμπρακτα στη νέα γενιά τη σημασία της άθλησης και του δραστήριου τρόπου ζωής και επιδιώκει να ενθαρρύνει παιδιά και εφήβους να αθλούνται. Στη χορηγούμενη διαδρομή συμμετείχαν με την LG ο Ολυμπιονίκης στην Ολυμπιάδα Νέων του 2018, Σάββας Θώμογλου, ο οποίος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην γενική κατάταξη και την ηλικιακή του κατηγορία, καθώς και η Γεωργία και Μαρκέλλα Δαμασιώτη, που βραβεύτηκαν με χρυσό και χάλκινο μετάλλιο αντίστοιχα στις ηλικιακές τους κατηγορίες.

Η Τζώρτζια Σταυροπούλου, Senior Marketing Manager της LG Electronics Ελλάς, δήλωσε: «Μέσα από τις δράσεις του προγράμματος ‘LG Αθλητές του Αύριο’ στοχεύουμε να προωθήσουμε το αθλητικό πνεύμα στη νέα γενιά αθλητών και να τους δώσουμε την ευκαιρία να συμμετέχουν σε αθλητικά δρώμενα που θα τα βοηθήσουν να εξελιχθούν. Έτσι, και φέτος στηρίξαμε δυναμικά τη διοργάνωση του Spetses Mini Marathon αναλαμβάνοντας πλήρως τη συμμετοχή των νέων 12-17 ετών και στηρίζοντας αξιόλογους νέους βραβευμένους αθλητές που εμπνέουν τα παιδιά με την αθλητική τους πορεία. Θερμά συγχαρητήρια στον Θωμά, τη Γεωργία και τη Μαρκέλλα που μας έκαναν περήφανους! Στόχος μας είναι το πρόγραμμα να επεκτείνεται κάθε χρονιά αγγίζοντας όλο και περισσότερα παιδιά».

Σχετικά με την LG Electronics, Inc.

Η LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη τεχνολογίας και καινοτομίας στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, στην κινητή τηλεφωνία και στις οικιακές συσκευές. Με εργατικό δυναμικό 77.000 ανθρώπους σε 125 χώρες, η LG κατέγραψε παγκόσμιες πωλήσεις 55,4 δισ. USD (61,4 τρισεκατομμύρια κορεατικά γουόν KRW) για το 2017. Η LG Electronics αποτελείται από πέντε επιχειρησιακές μονάδες: Οικιακή Ψυχαγωγία, Κινητή Τηλεφωνία, Οικιακές Συσκευές & Ενεργειακές Λύσεις, Εξαρτήματα Οχημάτων και Επαγγελματικές Λύσεις (Β2Β). Η LG αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε παραγωγή επίπεδων οθονών τηλεοράσεων, συσκευών κινητής τηλεφωνίας, κλιματιστικών, πλυντηρίων ρούχων και ψυγείων. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.LGnewsroom.com

Σχετικά με την LG Electronics Hellas

Η LG Electronics Ελλάς, ιδρύθηκε ως θυγατρική εταιρεία το 2002, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής για ακόμη πιο γρήγορη και αποτελεσματική ανάπτυξη. Στόχος είναι να συνεισφέρει δυναμικά τόσο στην ελληνική, όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά, βασιζόμενη στη μακρόχρονη εμπειρία της εταιρείας, με αρωγούς την τεχνολογική υπεροχή, το πρωτοποριακό design και την έμφαση σε ποιοτικές υπηρεσίες pre- και after sales. H LG Electronics Ελλάς έχει καθιερωθεί ως πρωτοπόρος σε όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής ενώ έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών και των συνεργατών της. Στη διάρκεια της πορείας της, η εταιρεία έχει παρουσιάσει πολλά νέα προϊόντα, έχει εφαρμόσει νέες τεχνολογίες στην κατασκευή κινητών και ψηφιακών συσκευών και συνεχίζει να ισχυροποιεί την κυρίαρχη θέση της στην εγχώρια αγορά, με την παρουσίαση καινοτόμων καταναλωτικών λύσεων υψηλού σχεδιασμού για την οικιακή ψυχαγωγία και τις οικιακές συσκευές. Επιπλέον, η LG Electronics Ελλάς προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, καθώς το επαγγελματικό τμήμα LG Business Solutions έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ολοκληρώνοντας με επιτυχία συνεργασίες με κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και διεθνείς και εγχώριες τουριστικές μονάδες, προσφέροντας λύσεις με προηγμένα συστήματα HVAC, οθόνες digital signage, ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και προϊόντα φωτισμού LED. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.lg.com/gr, αλλά και το αποκλειστικό www.lg.com/gr/business.

Επισκεφτείτε την LG στα:

www.lg.com/gr

LG Magazine

www.facebook.com/lghellas

www.LinkedIn.com/lghellas

Previous ArticleNext Article

Mε το Garmin vivofit JR 2 στο Frozen 2

Με αφορμή την κυκλοφορία στην Ελλάδα του νέου παιδικού ρολογιού της Garmin, vivofit JR 2, μικροί αλλά και μεγάλοι φίλοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την νέα ταινία Frozen 2 σε μία ειδική προβολή στην αίθουσα V Kids στα Village Cinemas στο Παλαιό Φάληρο και να φωτογραφηθούν με τις Πριγκίπισσες Elsa και η Anna.

Το vivofit jr. 2 είναι activity tracker για παιδιά και συνοδεύεται από εφαρμογή για το smartphone του γονιού στο ίδιο θέμα. Καταγράφει τα βήματα και τον ύπνο των παιδιών, αλλά και τα λεπτά ημερήσιας δραστηριότητας που θα πρέπει να συμπληρώνουν τα παιδιά για να παραμένουν δραστήρια και υγιή. Συμπληρώνοντας τα 60 λεπτά δραστηριότητας, τα παιδιά ξεκλειδώνουν παιχνίδια και εικονίδια στην εφαρμογή στο smartphone του γονέα. Η εφαρμογή για τα vivofit jr. 2 Frozen περιλαμβάνει περιπέτειες με την Έλσα, την Άννα και τον Όλαφ!

Εκτός όμως από activity tracker είναι και ένα ρολόι για παιδιά, που εμφανίζει ώρα και ημερομηνία, έχει χρονόμετρο, ξυπνητήρι αλλά και υπενθυμίσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας όπως για παράδειγμα για το βούρτισμα των δοντιών. Το vivofit jr 2 δεν χρειάζεται φόρτιση και είναι ανθεκτικό στο νερό για να μπορούν τα παιδιά να το φοράνε όλη μέρα.

Η Elsa και η Anna, είναι δύο από τις εκδόσεις του vivofit jr 2 ενώ υπάρχουν και εκδόσεις STAR WARS, Spider-Man αλλά και Πριγκίπισσες της Disney!

Το vivofit jr. 2 διατίθεται από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ηλεκτρονικών και επιλεγμένα καταστήματα, ενώ για την περίοδο των γιορτών η προτεινόμενη τιμή λιανικής του θα είναι 59,99€.

H Μ/ΜARITIME στο πλευρό του ιστιοπλόου Γιάννη Μιτάκη για τους Oλυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

H Μ/ΜARITIME στο πλευρό του ιστιοπλόου Γιάννη Μιτάκη για τους Oλυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

Η M/ΜΑRITIME ανέλαβε την υποστήριξη του ιστιοπλόου του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος Γιάννη Μιτάκη, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο. Ο Μιτάκης που είναι παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία Finn κι έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020, θα έχει τη συνδρομή της M/ΜΑRITIME, η οποία είναι υπερήφανος χορηγός και της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας και θα τον βοηθήσει να πραγματοποιήσει το αγωνιστικό του πρόγραμμα με συμμετοχή στις πιο σημαντικές διεθνείς διοργανώσεις και παγκόσμια πρωταθλήματα.

Ο Γιάννης Μιτάκης επισκέφτηκε το περίπτερο της Μ/ΜΑRITIME ως υπερήφανου χορηγού της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στο Σύνταγμα στο πλαίσιο της Japan Week 2019, και μίλησε για τη στήριξη της M/ΜΑRITIME: «Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την M/ΜΑRITIME καθώς με τη βοήθεια τους θα μπορέσω να πάω στους κορυφαίους διεθνείς αγώνες και να πραγματοποιήσω μία υψηλού επιπέδου προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, όπου θέλω να εκπροσωπήσω την Ελλάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι σημαντικό ότι η Μ/ΜΑRITIME είναι μία ναυτιλιακή εταιρεία που ενστερνίζεται τις Ολυμπιακές αξίες και αντιλαμβάνεται τις θυσίες που κάνει ένας αθλητής προκειμένου να διακριθεί και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα την έχω δίπλα μου, στην τελική ευθεία για το Τόκιο».

Το περίπτερο της ΔΟΑ με το διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, στο Σύνταγμα εκτός του Γιάννη Μιτάκη, επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης και ο Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, κ. Yasuhiro Shimizu, οι οποίοι ενημερώθηκαν από τον Διονύση Γάγγα, σύμβουλο Προγραμμάτων Ανάπτυξης της ΔΟΑ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας  (ΔΟΑ), με την ευγενική χορηγία της M/MΑRITIME, αναβαθμίστηκε και προστέθηκε και η ιαπωνική γλώσσα, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο το 2020. Είναι πλέον διαθέσιμο σε 4 γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, ιαπωνικά) και οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στον κόσμο του Ολυμπιακού Κινήματος μέσα από πρωτότυπα παιχνίδια, κουίζ γνώσεων και ενδιαφέροντα βίντεο σχετικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τις ρίζες τους στην Αρχαία Ελλάδα.

 

H Nike λανσάρει το νέο μοντέλο Joyride Dual Run

Το νέο μοντέλο με ενσωματωμένη την τεχνολογία Nike Joyride μόλις κυκλοφόρησε! Το Nike Joyride Dual Run είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει στο πόδι μια αίσθηση φρεσκάδας και άνεσης, ιδανική για όλους τους τύπους δρομέων, είτε πρόκειται για κάποιον βετεράνο του αθλήματος, είτε για κάποιον που επιθυμεί να ξεκινήσει τώρα το τρέξιμο.

Το νέο μοντέλο Nike Joyride Dual Run συνδυάζει με μοναδικό τρόπο δύο διαφορετικές τεχνολογίες: την ενδιάμεση σόλα του παπουτσιού που διατηρεί την τεχνοτροπία του υφάσματος Nike Joyride Run Flyknit των παραδοσιακών αθλητικών παπουτσιών, με τα πρωτοποριακά μικροσφαιρίδια Nike Joyride που χαρίζουν μια ξεκούραστη αίσθηση στο δρομέα. Τα μικροσφαιρίδια Nike Joyride στη φτέρνα και το υπόστρωμα επιτυγχάνουν μεγάλη απορρόφηση των κραδασμών, ενώ παίρνοντας το σχήμα του πέλματος δίνουν μια εξατομικευμένη εφαρμογή. Το μπροστινό μέρος του παπουτσιού είναι κατασκευασμένο από μαλακό αφρό για μια πιο παραδοσιακή αίσθηση πατήματος.

Στη διάρκεια των δοκιμών του νέου μοντέλου η ομάδα Nike Running γνώριζε ότι το νέο Nike Joyride Dual Run θα απογείωνε την εμπειρία του τρεξίματος. Ενώ η ομάδα έβλεπε τους δρομείς να επωφελούνται από την τεχνολογία των μικροσφαιριδίων, παρατηρούσε πως σε όσους δοκίμασαν το νέο μοντέλο πρώτοι, υπήρχε η αίσθηση πως το παπούτσι ήταν τελείως διαφορετικό από αυτά που είχαν συνηθίσει. Οι δρομείς ζήτησαν τη μέγιστη απορρόφηση των κραδασμών και την εξατομίκευση της τεχνολογίας Joyride, αλλά με μια πιο οικεία αίσθηση.

Το Nike Joyride Dual Run θα είναι διαθέσιμο για Nike Members από τις 14 Νοεμβρίου. To γυναικείο και το ανδρικό Nike Joyride Dual Run είναι διαθέσιμα στο nike.com για όλους από τις 2 Δεκεμβρίου.

Σχετικά με τη NIKE, Inc.

Η NIKE, Inc., με έδρα κοντά στο Beaverton του Όρεγκον, είναι ο κορυφαίος σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας αυθεντικών ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων, εξοπλισμού και αξεσουάρ για μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων άθλησης και φυσικής κατάστασης. Τα θυγατρικά brand που ανήκουν εξ ολοκλήρου στη NIKE, Inc. περιλαμβάνουν την Converse, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ, και την Hurley, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ για σέρφινγκ και νεανικό lifestyle. Για περισσότερες πληροφορίες, τα έσοδα και άλλα οικονομικά στοιχεία της NIKE, Inc. είναι διαθέσιμα στον διαδικτυακό τόπο http://investors.nike.com. Οι ιδιώτες μπορούν επίσης να επισκεφθούν τον διαδικτυακό τόπο  http://news.nike.com και να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο @NIKE.

Η Garmin Greece με το Swim2 στηρίζει τον 16ο Διάπλου Ν.Ο. Βουλιαγμένης

Δυναμικό παρών σε ένα ακόμη μεγάλο αθλητικό event αναμένεται να δώσει η Garmin Greece, που θα στηρίξει έναν ιστορικό αγώνα, το Χειμερινό Διάπλου Βουλιαγμένης του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν το νέο πρωτοποριακό της Smartwatch Swim2.

Πρόκειται για το απόλυτο εργαλείο προπόνησης για κολυμβητές, καθώς μετράει παλμούς από τον καρπό μέσα στο νερό, ενώ έχει προφίλ τόσο για πισίνα, όσο και ανοιχτή θάλασσα, καταγράφοντας απόσταση και ρυθμό στις «χεριές».

Το Garmin Swim2, που θα είναι διαθέσιμο προς προβολή για το κοινό κατά τη διάρκεια του αγώνα, λειτουργεί και ως κανονικό smartwatch εμφανίζοντας μηνύματα, κλήσεις, emails, ειδοποιήσεις ημερολογίου social media και πολλά άλλα. Επιπρόσθετα, πολλοί αθλητές της Team Garmin Greece, αναμένεται να δώσουν το παρών στον αγώνα, μαζί με τους ερασιτέχνες αθλητές. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον όρμο της Βουλιαγμένης και περιλαμβάνει τρεις κολυμβητικές διαδρομές (750μ., 1.5Κ, 3Κ), με την εκκίνηση και τον τερματισμό να γίνονται εντός νερού.

Πληροφορίες για τον αγώνα στο www.nov.gr, ενώ για εγγραφές μπείτε στο https://entries.esportevents.gr/index.php/forma-symmetoxon/diaplous-nov-vouliagmenis.

Η χειμερινή συλλογή Nike Shield μετατρέπει το τρέξιμο σε μια μοναδική εμπειρία

Η Nike φροντίζει τους χειμερινούς δρομείς, παρουσιάζοντας τη δυναμική και καινοτόμα συλλογή για τρέξιμο Shield, σχεδιασμένη να καλύψει τις ανάγκες των δρομέων στο κρύο. Τα στοιχεία που κάνουν αυτή τη συλλογή να ξεχωρίζει είναι τα σχέδια που διακρίνονται σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού και τα υφάσματα που προσφέρουν προστασία από το κρύο και τη βροχή χάρη στα καινοτόμα υλικά τους.

Η Nike τολμά να ανατρέψει τα δεδομένα χρησιμοποιώντας πρωτοπόρα υλικά που μετατρέπουν την καθημερινότητα του δρομέα σε μια νέα εμπειρία. Η συλλογή συνδυάζει τα καλύτερα υφάσματα με τις κορυφαίες τεχνολογικές μεθόδους επεξεργασίας, εξασφαλίζοντας έτσι τη ζεστασιά και τη στεγνή αίσθηση στους δρομείς, που δεν περιορίζουν στο ελάχιστο τις κινήσεις τους κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Τα μινιμαλιστικά και σύγχρονα σχέδια της συλλογής έρχονται και ολοκληρώνουν τη νέα τάση που συνδυάζει την καινοτομία με την άνεση και την αισθητική.

Η συλλογή περιλαμβάνει το ανδρικό μπουφάν Nike Shield Flash, με ένα ιδιαίτερο μοτίβο στο μπροστινό και πίσω μέρος και το οποίο φωσφορίζοντας στο σκοτάδι, διασφαλίζει το μέγιστο αποτέλεσμα ορατότητας. Το γυναικείο μπουφάν και κολάν της συλλογής με το χαρακτηριστικό σχέδιο στο χρώμα του πάγου, εξασφαλίζει ορατότητα και προστατεύει από τις διαφορετικές καιρικές συνθήκες, διαθέτοντας πλαϊνές τσέπες για τη προστασία των προσωπικών αντικειμένων.

Από τη συλλογή Nike Shield δεν θα μπορούσε να λείπει το Nike Zoom Pegasus Turbo Shield το οποίο «κλειδώνει» στον αστράγαλο του δρομέα, ενώ διαθέτει σφραγισμένες ραφές που το κάνουν αδιάβροχο ακόμα και στις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες. Η σόλα διαθέτει αυλακώσεις για την απομάκρυνση του νερού, ενώ περιμετρικά είναι από ανακλαστικό υλικό που το κάνει ορατό σε σκοτεινές συνθήκες.

Τα γυναικεία και ανδρικά κολάν Nike Shield με τον ειδικό τους σχεδιασμό αντανακλούν το φως κατά μήκος του ποδιού, κάνοντας το ορατό ακόμη και σε χαμηλό φωτισμό, ενώ παράλληλα το υποστηρικτικό ελαστικό ύφασμα εφαρμόζει απόλυτα, ώστε να προστατεύει το σώμα από τους ισχυρούς ανέμους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Η τεχνολογία του υφάσματος Sphere απομακρύνει τον ιδρώτα, ενώ παράλληλα προσφέρει μια μοναδική αίσθηση θερμότητας ενάντια στις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα.
  • Το επαναστατικό σύστημα Aeroloft της Nike με πολύ ελαφριά και αεριζόμενη σύνθεση από πούπουλο παράγει θερμότητα χωρίς υπερβολική ζέστη. Ο συνδυασμός μόνωσης και αερισμού δίνει ένα επιπλέον κίνητρο στο δρομέα να συνεχίσει την αγαπημένη του δραστηριότητα και τους χειμερινούς μήνες.

Η συλλογή Shield είναι διαθέσιμη στο nike.com και στα καταστήματα Nike.

Σχετικά με την NIKE, Inc.

Η NIKE, Inc., με έδρα κοντά στο Beaverton του Όρεγκον, είναι ο κορυφαίος σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας αυθεντικών ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων, εξοπλισμού και αξεσουάρ για μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων άθλησης και φυσικής κατάστασης. Τα θυγατρικά brand που ανήκουν εξ ολοκλήρου στη NIKE, Inc. περιλαμβάνουν την Converse, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ, και την Hurley, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ για σέρφινγκ και νεανικό lifestyle. Για περισσότερες πληροφορίες, τα έσοδα και άλλα οικονομικά στοιχεία της NIKE, Inc. είναι διαθέσιμα στον διαδικτυακό τόπο http://investors.nike.com. Οι ιδιώτες μπορούν επίσης να επισκεφθούν τον διαδικτυακό τόπο  http://news.nike.com και να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο @NIKE.

Το Arla PROTEIN Υπερήφανος Χορηγός του Πρωταθλητή Κωσταντίνου Γκελαούζου

Η Arla Foods Ελλάς, με την Arla PROTEIN Running Τeam πρωτοστάτησε στην Αυθεντική διαδρομή του 37ου Μαραθωνίου με τον Κωνσταντίνο Γκελαούζο, να τερματίζει τρίτος στην γενική κατάταξη. Παράλληλα κατέκτησε για 3η συνεχή χρονιά τον τίτλο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μαραθωνίου, με χρόνο 2:19.02, κάνοντάς τον, τον δεύτερο γρηγορότερο Έλληνα όλων των εποχών στην Αυθεντική Διαδρομή.

Ο Κωνσταντίνος Γκελαούζος, μετά το τέλος του αγώνα, δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ:

«Δεν το έχω καταλάβει ακόμα, είναι η αλήθεια, δεν το περίμενα έτσι, ακολούθησα ένα γρήγορο ρυθμό, δεν στόχευα σε μία επίδοση, περισσότερο ήθελα να φτάσω στα όριά μου, γιατί ήξερα ότι είμαι καλά… Παρόλα αυτά μετά τα μισά του αγώνα, έβλεπα ότι είχα δυνατότητες να μπω μέσα στην εξάδα στην αρχή, στην πεντάδα, λίγο πριν φτάσουμε στην Κηφισίας, κατάλαβα ότι μπορώ να είμαι και μέσα στα μετάλλια, προσπάθησα, έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό και βγήκε μια καλή επίδοση και μία επιτυχία…»

Στην απόσταση των 5χλμ η Ζωή Ανδρικοπούλου κατέκτησε την 2η θέση, με χρόνο 17.12.

Η Arla PROTEIN Running Team έφτασε, φέτος, τις 90 συμμετοχές, έχοντας μία εξαιρετική παρουσία σε όλους τους δρομικούς αγώνες, που διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια του διημέρου.

Η CEO της Arla Foods Ελλάς, κα Άντζελα Κοτρότσου δήλωσε:

«Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, αποτελεί το πλέον σημαντικό αθλητικό γεγονός, όχι μόνο για την πόλη μας και την Ελλάδα, αλλά και για όλο τον κόσμο. Για το λόγο αυτό, είναι πάντα μεγάλη η χαρά και η συγκίνηση, όταν συμμετέχουμε ως ομάδα, σε τέτοιου είδους διοργανώσεις.

Θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου, σε όλη την ομάδα μας, για την εξαιρετική τους παρουσία, και ειδικά στον Κωνσταντίνο Γκελαούζο που ξεπέρασε τον εαυτό του με μία μεγαλειώδη κούρσα και έκανε περήφανους όλους τους Έλληνες, και φυσικά όλη την ομάδα της Arla.

Συγχαρητηριά και σε όλους τους συμμετέχοντες των αγώνων και στο μοναδικό κοινό, που εμψύχωνε και έδινε δύναμη σε όλους τους αθλητές, αλλά και στην διοργάνωση για την εξαιρετική τους δουλειά και την άριστη οργάνωση»

Επιπλέον το τριήμερο 6 – 9 Νοεμβρίου, στα πλαίσια της Έκθεσης του Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας, ο κόσμος είχε την ευκαιρία να απολαύσει, προϊόντα Arla PROTEIN όλα με Φυσική Πρωτεΐνη και Χαμηλά Λιπαρά. Μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, η ομάδα του Arla PROTEIN, προσέφερε στο αθλητικό κοινό και όχι μόνο, Ροφήματα Γάλακτος, με 25g πρωτεΐνη σε 3 υπέροχες γεύσεις, καθώς και Επιδόρπια γάλακτος, με 20g πρωτεΐνη, σε 3 διαφορετικές γεύσεις, Natural, Φράουλα και Μύρτιλο.

Η σειρά Arla PROTEIN αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο, στην προσπάθειά για μια ισορροπημένη και άριστη φυσική κατάσταση. Βοηθούν το σώμα και το πνεύμα, πριν και μετά την άσκηση, αλλά και οποιαδήποτε άλλη στιγμή της ημέρας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε μας:

Στο site www.arlafoods.gr

instagram; @arlaproteingr

facebook: Arla Greece

Δείτε περισσότερες φωτόγραφίες

Doha 20 september 2019. Members of IAAF and LOC having a meeting at the mmc a week prior to the World Athletics Championships Doha2019
Doha 20 september 2019. Members of IAAF and LOC having a meeting at the mmc a week prior to the World Athletics Championships Doha2019

x

Send this to a friend