Hydras Trail Event: Κάτι νέο έρχεται στην Ύδρα…

Hydra’s Trail Event- Δύο μέρες, πέντε διαδρομές, ένα νησί

Για άλλη μια χρονιά η Ύδρα θα είναι παρούσα στο καλεντάρι των ορεινών αγώνων, αλλά αυτή τη φορά με νέες, πιο συναρπαστικές διαδρομές.

Το πανέμορφο νησί μας, με την μοναδικό χαρακτηριστικό της απουσίας τροχοφόρων, διατηρεί ένα πανέμορφο δίκτυο ορεινών μονοπατιών. Μονοπάτια που οδηγούν στις κορυφές του νησιού με την απεριόριστη θέα σε Αργοσαρωνικό και Αιγαίο!

Με σκοπό την ανάδειξη περισσοτέρων μονοπατιών αλλά και απομακρυσμένων πανέμορφων παραλιών, αναβαθμίσαμε τις διαδρομές, δίνοντας τη δυνατότητα στον κάθε συμμετέχοντα να απολαύσει έναν εκπληκτικής ομορφιάς συνδυασμό βουνού και θάλασσας. Έτσι φέτος οι δρομείς, για πρώτη φορά, θα έχουν ευκαιρία να τρέξουν έναν Ορεινό Μαραθώνιο στην Ύδρα.

Η μεγάλη διαδρομή με την νέα ονομασία Hydras Trail Marathon γίνεται πλέον 37χλμ, με 2000μ. θετικής υψομετρικής. Το μεγαλύτερο μέρος της είναι κοινό με την παλιά διαδρομή, αλλά τώρα πια έχουν προστεθεί πέντε νέα υπέροχα μονοπάτια όπως και οι εκπληκτικές παραλίες Νησίζα και Μώλος.

Η μικρή διαδρομή Rock Race, αναβαθμισμένη και αυτή, είναι πλέον 17,5χλμ με 980μ θετικής υψομετρικής. Οι αθλητές που θα την τρέξουν, θα έχουν την ευκαιρία για πρώτη φορά να δουν το Κλιμάκι, στην πίσω (Ανατολική) πλευρά του νησιού, αλλά και να περάσουν από την ιστορική Μονή του Προφήτη Ηλία, όπου εκεί υπάρχει το κελί που φυλακίστηκε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.

Φυσικά , όπως πάντα, το Σάββατο -παραμονή των μεγάλων αγώνων- θα διεξαχθεί το καθιερωμένο πλέον RunnFun, ο αγώνας των 5χλμ, μέσα στον γραφικό οικισμό της Ύδρας, με τα παραδοσιακά καλντερίμια.

Οι εγγραφές για το Hydras Trail Event 2020 θα ανοίξουν την 1η Ιανουαρίου, θα διαρκέσουν μέχρι να συμπληρωθεί το κλασικό πια όριο των 1.000 συμμετοχών και θα πραγματοποιούνται, όπως πάντα από την ιστοσελίδα μας, στο www.hydrastrail.gr.

Στόχος μας είναι οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις ομορφιές του νησιού μας και να απολαύσουν ένα αγωνιστικό διήμερο σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας. Ο σχεδιασμός των διαδρομών έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να περιλαμβάνονται ορεινά και παραθαλάσσια μονοπάτια αλλά και καλντερίμια μέσα στον ιδιαίτερα γραφικό αστικό ιστό.

Το Hydras Trail Event 2020, θα διεξαχθεί το διήμερο 4 & 5 Απριλίου, ακόμα καλύτερo και πιο συναρπαστικό! Σε έναν ιδανικό προορισμό για δρομείς βουνού, όπου τα μονοπάτια έχουν πάντα τον πρώτο λόγο και οι ομορφιές διαδέχονται η μία την άλλη.

Όπως κάθε χρόνο, σας προσκαλούμε όλους, να περάσουμε ένα αξέχαστο αγωνιστικό διήμερο, γεμάτο τρέξιμο, δράση αλλά και δυνατές συγκινήσεις.

Οργανωτική Επιτροπή

Hydra’s Trail Event

 

 

 

Previous ArticleNext Article

Καραϊσκος και Ασημακοπούλου πρωταθλητές στον ημιμαραθώνιο δρόμο

Ο Παναγιώτης Καραϊσκός (ΠΓΣ) αναδείχθηκε πρωταθλητής στον Ημιμαραθώνιο δρόμο, στο Σχινιά,  με 1.09.28 και ακολούθησαν ο Γιάννης Ζερβάκης (ΑΟ Τρίτων Χαλκίδας) με 1.10.50 και ο Χριστόφορος Μερούσης (ΦΟ Βροντάδων) με 1.10.57.

Η Κατερίνα Ασημακοπούλου (ΑΟ Μυκόνου) επέστρεψε στην κορυφή μιας πανελλήνιας διοργάνωσης, τερματίζοντας πρώτη στον Ημιμαραθώνιο σε 1ώρα 19.20. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Μοσχούλα Μανούσου Παρασκευοπούλου (ΓΣ Κηφισιάς) με 1.20.18 και στην τρίτη η Παναγιώτα Βλαχάκη (ΓΑΣ Ιλισσός) με 1.24.42.

Δείτε όλα τα αποτελέσματα ΕΔΩ

Τρέξιμο σε ανηφόρα ή κατηφόρα; Τελικά τι είναι πιο επίπονο;

Τρέξιμο σε ανηφόρα ή κατηφόρα; Τελικά τι είναι πιο επίπονο;

Ανηφόρα ή κατηφόρα; Έχετε αναρωτηθεί όμως ποια από τις δύο πορείες καταπονεί περισσότερο τον οργανισμό μας; Πιθανότατα το μεγαλύτερο ποσοστό να απαντούσατε η ανάβαση διότι πολύ απλά νιώθετε περισσότερο κουρασμένοι απ’ ότι στην κατάβαση.

Τι λένε οι έρευνες:

  • Κατά την ανάβαση, το σώμα σας καταναλώνει περισσότερη ενέργεια, διότι οι μύες σας εργάζονται πολύ πιο σκληρά για να σηκώσουν το βάρος, αλλά ταυτόχρονα δημιουργούν και μια ”ασπίδα προστασίας” γύρω από την άρθρωση, η οποία όμως, λόγω της μικρής γωνίας που κάνει, μειώνει τα επίπεδα έντασης στους μύες του τετρακέφαλου.
  • Αντίθετα στην κατάβαση, οι γωνίες είναι μεγαλύτερες και η επιβάρυνση στον τετρακέφαλο υψηλότερη. Επίσης, η βαρύτητα έλκει το βάρος σας προς τα κάτω, με αποτέλεσμα η επιγονατίδα να δέχεται αυξανόμενες δυνάμεις τριβής, λόγω του συνεχούς φρεναρίσματος.

Συμπέρασμα: Η ανάβαση είναι πιο απαιτητική, όσον αναφορά στο έργο που παράγει ο οργανισμός, αλλά η κατάβαση είναι πιο επίπονη για τους μύες και τις αρθρώσεις και οι πιθανότητες τραυματισμού είναι περισσότερες.

Διαβάστε ακόμα: Προπόνηση στο κρύο ή στη ζέστη; Εξαρτάται από τον στόχο…

x
Send this to a friend