H adidas ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΤΟΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ 2022

Impossible is Nothing για το brand με τα three stripes, που δίνει και πάλι το παρόν στο μεγαλύτερο αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός της χώρας.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η adidas, ως Μεγάλος Χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, στήριξε τις προσπάθειες των δρομέων κάνοντας εμβληματική την παρουσία της για μια ακόμη φορά. Στον 39ο  Μαραθώνιο, ένα θεσμό που πρεσβεύει τις ευγενείς αξίες του αθλητισμού, οι δρομείς απέδειξαν  ότι ο αθλητισμός έχει τη δύναμη να αλλάξει ζωές. Η adidas ορμώμενη από το πνεύμα του ‘IMPOSSIBLE IS NOTHING, παραμένει το brand που στηρίζει όσους καταρρίπτουν τα εμπόδια για να φτάσουν εκεί που επιθυμούν, κατακτώντας τους στόχους τους.

Η adidas συμμετείχε και στη φετινή Marathon Expo, τη σημαντικότερη εμπορική έκθεση που είναι αφιερωμένη στον αθλητισμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Μαραθωνίου, παρουσιάζοντας ολόκληρη τη Running συλλογή. Με τα συλλεκτικά μπλουζάκια του Μαραθωνίου, το Expo Booth της adidas αποτέλεσε πόλο έλξης για τους λάτρεις του τρεξίματος.

Σημείο διάδρασης αποτέλεσε φυσικά και το Sponsor’s Village. Όσοι το επισκέφτηκαν απόλαυσαν ευφάνταστες δραστηριότητες και είχαν την ευκαιρία μέσα από ένα χαρούμενο και interactive παιχνίδι, να κερδίσουν μοναδικά δώρα από το κατάστημα της adidas στην Ερμού, αλλά και να δοκιμάσουν  το απόλυτο παπούτσι του Μαραθωνίου, το Adizero Adios Pro 3!

Τόσο η Αναστασία Μαρινάκου όσο και ο Κωνσταντίνος Γκελαούζος αγωνίστηκαν με τα Adizero Adios Pro 3 και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις! Η Αναστασία Μαρινάκου τερμάτισε με ρεκόρ αγώνα πρώτη στις γυναίκες στα 10χλμ ενώ ο Κωνσταντίνος Γκελαούζος περσινός νικητής του αγώνα και κάτοχος του Πανελληνίου ρεκόρ διαδρομής, κατέκτησε τη 2η θέση στον Αυθεντικό Μαραθώνιο, συγκινώντας πολλούς με το ήθος και τη θέλησή του να τερματίσει παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Στα Cheering Zones η adidas έδωσε βροντερό παρόν δημιουργώντας μια πολύ ζεστή και εμψυχωτική ατμόσφαιρα για όλους τους δρομείς και φυσικά για τους adidas Runners Athens, την running κοινότητα της adidas.

Ο 39ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας μπορεί να τελείωσε, όμως η adidas συνεχίζει να μας καλεί όλους να τρέχουμε και να συμμετέχουμε δωρεάν στις προπονήσεις των adidas Runners Athens καταρρίπτοντας κάθε εμπόδιο και θέτοντας στόχους για τα επόμενα ρεκόρ!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

PUMA x COCA COLA: H Puma γιόρτασε τη νέα της, exclusive συλλογή

Μία μεγάλη γιορτή στήθηκε στο κατάστημα της PUMA στη Γλυφάδα, την Τρίτη 1η Νοεμβρίου, για την άφιξη της καινούργιας συλλογής PUMA x COCACOLA. Πολλοί φίλοι και fans του brand παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, η οποία τα είχε όλα!

PUMA και COCA-COLA ένωσαν δυνάμεις και υλοποίησαν μία streetwear iconic συλλογή! Το κατάστημα «φόρεσε» τo COCA-COLA outfit του και μας έφερε μνήμες από τα παλιά, τότε κάπου στα 80’s, την εποχή από την οποία είναι εμπνευσμένη η συλλογή αλλά και η γενικότερη καμπάνια!

H συλλογή τράβηξε τα βλέμματα, με hoodies και T-shirts να κυριαρχούν, σε μία χρωματική παλέτα στα χρώματα της COCA-COLA, κάνοντας αναδρομή από το παρελθόν στο παρόν και αποπνέοντας αέρα νοσταλγίας, με σχέδια που φέρουν μία retro-vintage αισθητική. Η capsule collection περιλαμβάνει και πολλές από τις κλασικές σιλουέτες του brand, όπως την T7 και το Slipstream, προσαρμοσμένες στην πιο COCA-COLA version!

Οι καλεσμένοι κατέφθασαν στο κατάστημα το απόγευμα της Τρίτης και είχαν την ευκαιρία να δουν και να αγοράσουν την capsule streetwear, η οποία παρουσιάστηκε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα signature COCA-COLA mocktails από το PUMA VAN καθώς και τα κόκκινα (!) popcorns. Όλα, στα χρώματα της συλλογής! Οι εκπλήξεις ωστόσο δεν σταμάτησαν εδώ! Σημείο αναφοράς ήταν η απόλυτη old school λεπτομέρεια: μία Arcade κονσόλα με τα πιο γνωστά και αγαπημένα παιχνίδια των 80s, την οποία οι καλεσμένοι έσπευσαν να αξιοποιήσουν!

Από το event δε θα μπορούσε να λείπει ένα πολύ ωραίο DJ set καθώς και roller coaster girls όπου έδιναν το ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης!

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πολλοί φίλοι και φαν του brand, από τον καλλιτεχνικό χώρο όπως οι: Μαρία Σολωμού, Ελένη Βουλγαράκη, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου (aka Shoprano),  Ιλένια Williams, Kings,  Χριστίνα Σάλτη, Mente FuerteNatasha Kay, Μαριαγάπη, Ευσταθία Τζόβα, Ολίβια Φιλίππου, Μαλαματένια Παλατσίδη, Γιάννης Λάφης, Μαρία Παπαγεωργίου, Janna Sireac, Ιάσονα Μανδηλά, Joanne, Νelly Rai, καθώς και πολλοί άλλοι! (αναλυτικά φωτογραφικό υλικό παρακάτω).

Ακόμη, έδωσαν το παρόν και πολλοί από τους ambassadors του brand: Ηλίας Γκότσης, Παναγιώτης Καραϊσκος, Παναγιώτης Μπουρίκας, Νίκος Παπαγγελής και Μοσχούλα Μανούσου.

Η βραδιά έκλεισε λίγο μετά τις 21.00, όπου όλοι οι καλεσμένοι αποχώρησαν παίρνοντας το δικό τους αναμνηστικό δώρο: μία signature PUMA X COCA COLA τσάντα, που περιείχε ένα notebook, μπρελόκ, retro μαγνητάκια και funky stickers!

#PUMAXCOCACOLA #PUMAGreece

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Fjällräven, Hanwag, Primus & Royal Robbins: Τα κορυφαία outdoor brands παρουσίασαν τις συλλογές τους για το Χειμώνα 2022-2023

Με δέσμευση να κάνουν τη φύση προσιτή σε όλους, τα καινοτόμα brands ρουχισμού και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση Fjällräven, Hanwag, Primus και Royal Robbins του σουηδικού ομίλου Fenix Outdoor παρουσίασαν τις χειμερινές τους συλλογές σε μία πράσινη όαση μέσα στο αστικό τοπίο του Χαλανδρίου, το Κτήμα Αρίστη. Ο Κυριάκος Πολυχρονόπουλος, στέλεχος με εμπειρία στον τομέα του outdoor, που ανέλαβε πρόσφατα τη θέση του Country Manager Greece & Cyprus του ομίλου, παρουσίασε επιλογές για κάθε ανάγκη: ρουχισμό υψηλής ποιότητας για χαμηλές θερμοκρασίες, υποδήματα για εύκολες και απαιτητικές διαδρομές, premium εξοπλισμό για μαγειρική στη φύση και lifestyle επιλογές για καθημερινή χρήση στην πόλη.

Με στόχο να διευκολύνει την εξερεύνηση της φύσης ακόμη και τους χειμερινούς μήνες, η Fjällräven, στη νέα της συλλογή προσφέρει ποικιλία επιλογών σε ρουχισμό και εξοπλισμό για κάθε outdoor δραστηριότητα. Εμβληματικά κομμάτια του brand, όπως τα jackets της σειράς Expedition και τα δημοφιλή Nuuk Parka και Singi Down Jacket, γίνονται ακόμη πιο λειτουργικά και βιώσιμα, ενώ υπόσχονται ότι δεν θα νιώσεις ποτέ κρύο. Νέα προσθήκη αποτελούν τα γυναικεία κολάν πεζοπορίας Abisko Värm, τα οποία συναγωνίζονται τα παντελόνια πεζοπορίας στην ποιότητα, το διαχρονικό design και τη λειτουργικότητα, χάρη στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, όπως η PU μεμβράνη και η ενίσχυση από Cordura,  ενώ προσφέρουν ακόμη περισσότερη άνεση. Τα mid layers της νέας συλλογής, όπως τα πουλόβερ από ιχνηλάσιμο μαλλί και τα fleece jackets, είναι απαραίτητα για layering, ώστε να ρυθμίζεις τη θερμοκρασία του σώματός σου κάθε στιγμή.

Από τη νέα συλλογή δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα σακίδια Kånken για δραστηριότητες στη φύση, αλλά και την πόλη, που εμπλουτίζονται με αξεσουάρ από το ύφασμα Pine Weave από ξύλο πεύκου της TreeKånken.

Το brand υποδημάτων Hanwag παρουσιάζει τα νέα μοντέλα Bluestrait ES και Torsby Low SF Extra, που είναι ιδανικά για όσους αγαπούν τις outdoor δραστηριότητες το χειμώνα και όχι μόνο. Το Bluestrait ES ενδείκνυται για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, διαθέτοντας επένδυση από μαλλί Merino, που κρατά τα πόδια ζεστά και αδιάβροχη, PFC-free eco-shell μεμβράνη. Το Torsby Low SF Extra προτείνεται για όσους αναζητούν άνετα υποδήματα για πιο σύντομες διαδρομές. Προσφέρει σταθερότητα και άνεση χάρη στην ιδιαίτερη Straight Fit γραμμή του, ενώ διαθέτει αδιάβροχη GORE-TEX μεμβράνη και είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό χάρη στο Nubuck δέρμα στο πάνω μέρος του.

Η Primus, το brand εξοπλισμού για μαγειρική στη φύση, γιορτάζει την επέτειο των 130 χρόνων του, παρουσιάζοντας τη νέα limited-edition συλλογή μαγειρικών συσκευών και σκευών.  Η νέα συλλογή αποτελείται από τη στόφα Heritage Classic Trail, το φανάρι Easy Light, το σετ Εat & Drink και ένα παγούρι Klunken, που είναι ελαφριά και καταλαμβάνουν ελάχιστο χώρο, ενώ διατίθενται σε συσκευασίες, που φέρουν τα πρώτα, εμβληματικά σχέδια του brand.

H Royal Robbins στη νέα της συλλογή για τη φύση και την πόλη δίνει έμφαση στα υλικά, τις υφές και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Ξεχωρίζουν τα πουλόβερ από μαλλί Merino, τα οποία απορροφούν την υγρασία από το δέρμα, κρατώντας το στεγνό, η νέα ανανεωμένη σειρά με παντελόνια και κολάν, που είναι ιδιαίτερα άνετα και η σειρά Royal Remastered, που συνδυάζει ανθεκτικότητα, βιώσιμα υλικά και μοντέρνο σχεδιασμό.

Τα κορυφαία outdoor brands συνεχίζουν να αναπτύσσουν νέα προϊόντα και λύσεις για να φέρουν ακόμη περισσότερους ανθρώπους κοντά στη φύση, εστιάζοντας στη βιωσιμότητα, την ανθεκτικότητα και τη διαχρονικότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: www.fjallraven.com, www.hanwag.com, www.primusequipment.com, www.royalrobbins.com

Για περισσότερες πληροφορίες για τους δημοσιογράφους: VALUECOM, Υρώ Καραδήμου, iro_karadimou@valuecom.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend