Φυσικοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε την πίεση και το στρες

Φυσικοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε την πίεση και το στρες

Aν τα συμπτώματα του έντονου στρες επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό την καθημερινότητά σας, υπάρχoυν φυσικοί τρόποι προκειμένου να καταπολεμήσετε το άγχος δίχως να στραφείτε στην βοήθεια των διαφόρων σκευασμάτων που ενδεχομένως να σας προτείνει κάποιος ειδικός.

Βάλτε το χαμομήλι στο πρόγραμμα

Περιέχει 2 ουσίες που συμβάλουν στην χαλάρωση: Tην απιγενίνη και την λουτεονίνη. Μελέτη του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια υποστηρίζει πως ασθενείς με γενικευμένη διαταραχή άγχους που πήραν συμπληρώματα με χαμόμηλο για 8 εβδομάδες, παρουσίασαν βελτίωση σε σύγκριση με εκείνους που τους χορηγήθηκε εικονικό φάρμακο.

Ωμέγα-3 σε ημερήσια βάση

Υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις πως τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορεί να καταπολεμήσουν τα συμπτώματα των διαταραχών άγχους και να βελτιώσουν τη διάθεσή σας με τη μείωση των επιπέδων της αδρεναλίνης και της κορτιζόλης στο σώμα. Τα κονσερβοποιημένα λιπαρά ψάρια, όπως ο τόνος και ο σολομός, τα καρύδια και οι λιναρόσποροι είναι όλες οι μεγάλες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

Δέκα τρόποι για να γλυτώσετε από το άγχος και το στρες

Εισπνεύστε λεβάντα

Μελέτη διαπίστωσε πως άτομα που έκαναν συχνά μασάζ με έλαιο λεβάντας ήταν περισσότερο αισιόδοξοι σε σχέση με εκείνους που δεν την χρησιμοποιούσαν. Επίσης λέγεται πως το μασάζ με λεβάντα μπορεί να μειώσει την συστολική πίεση που σχετίζεται άμεσα με τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό σας.

Βάλτε την λυσίνη στην διατροφή σας

Η λυσίνη είναι ένα από τα 22 πρωτεϊνικά αμινοξέα.. Είναι ένα απαραίτητο αμινοξύ για τον άνθρωπο. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που λαμβάνουν συμπληρώματα L-λυσίνης είχαν μειωμένα συμπτώματα άγχους και μειωμένα επίπεδα ορμονών στρες. Η L-λυσίνη απαντάται συνήθως στο κρέας, στα ψάρια και στα φασόλια και πωλείται επίσης ως συμπλήρωμα από το στόμα.

Μείνετε στον ήλιο για 15 λεπτά

Με τον τρόπο αυτό ενισχύετε τα επίπεδα της βιταμίνης D στο οργανισμό σας που συμβάλει στην μείωση του άγχους και των συμπτωμάτων της κατάθλιψης. Ένα μικρό διάλειμμα 15 λεπτών θα σας κάνει να ξεχαστείτε από την καθημερινότητα ενώ πολλαπλά είναι τα οφέλη των υπαιθρίων δραστηριοτήτων.

Δοκιμάστε την γυμναστική

Η φυσική άσκηση σας κάνει να νιώθετε καλύτερα με τον εαυτό σας ενώ παράλληλα το σώμα γεμίζει με καλές ενδορφίνες. Μερικοί ερευνητές πιστεύουν ακόμη ότι η αύξηση της θερμότητας του σώματος σας, φυσικού αποτελέσματος της άσκησης, μπορεί να μεταβάλει νευρικά κυκλώματα που ελέγχουν τη γνωστική λειτουργία και τη διάθεση, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επηρεάζουν τη σεροτονίνη του νευροδιαβιβαστή.

Έξυπνα διατροφικά tips για τις ημέρες που μένουμε σπίτι

Μπάνιο με άλατα

Eνα χαλαρωτικό μπάνιο πάντοτε βοηθά στην καλύτερη διάθεση. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα βάλτε μέσα στο ζεστό νερό της μπανιέρας άλατα. Το θειικό μαγνήσιο στα άλατα έχει αποδειχθεί ότι ηρεμεί τα συμπώματα του στρες και μειώνει την αρτηριακή πίεση. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε την προσθήκη αιθέριων ελαίων λεβάντας ή βανίλιας.

Μειώστε την καφεΐνη

Η καφεΐνη σας δίνει ενέργεια αλλά μπορεί να σας δημιουργήσει έξτρα πίεση. Δοκιμάστε να μειώσετε τον καφέ που πίνετε ημερησίως και παρατηρήστε αλλαγές στην διάθεση. Μπορείτε πάντοτε να αντικαταστήσετε τον καφέ με το πράσινο τσάι που επίσης περιέχει καφεΐνη αλλά σε μικρότερες ποσότητες.

Δοκιμάστε αγχολυτικές τροφές

Τα μούρα και τα ροδάκινα περιέχουν θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν το άγχος. Η βρώμη αυξάνει επίσης την παραγωγή σεροτονίνης και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, πράγμα που βοηθά στην αύξηση του σακχάρου του αίματος που επηρεάζει τη διάθεση.Τα αβοκάντο, τα αυγά, το γάλα και το κρέας είναι γεμάτα με βιταμίνες Β που μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή άγχους.

Διαβάστε επίσης: Για ποιο λόγο είναι καλό να τρέχουμε όταν έχουμε στρες;

Previous ArticleNext Article

Με τα πόδια ή με ποδήλατο η σωματική άσκηση – Όλα τα νέα μέτρα

Τις αλλαγές που θα ισχύουν από το πρωί της Πέμπτης σε ότι αφορά τα SMS ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς. Ο υφυπουργός πολιτικής προστασίας και διαχείρισης κρίσεων σημείωσε ότι οι στιγμές είναι εξαιρετικά κρίσιμες και υπογράμμισε ότι θα πρέπει να αποφευχθούν όσο το δυνατόν οι άσκοπες μετακινήσεις.

Τόνισε ακόμη ότι βρισκόμαστε στο τέλος του δρόμου αφού με το εμβόλιο υπάρχει ελπίδα για το τέλος της περιπέτειας.

Ο Νίκος Χαρδαλιάς ανακοίνωσε ότι από αύριο στις 06.00 το πρωί κι ως την Τρίτη 16 Μαρτίου:

  • Για τον κωδικό 2 στα sms που αφορά σε αγορές (και το 3 στο σκέλος των τραπεζών), θα προβλέπεται μια χιλιομετρική απόσταση έως 2 χιλιόμετρα από το σπίτι ή εντός των ορίων του οικείου δήμου.
  • Για τον κωδικό 6 στα sms – που αφορά σε σωματική άσκηση και βόλτα κατοικίδιου- θα γίνεται χωρίς τη χρήση οχήματος, άρα πεζή ή με ποδήλατο σε απόσταση κοντινή από στην οικία.
  • Για τον κωδικό 4 στα sms, που αφορά σε βοήθεια προς άνθρωπο σε ανάγκη, τα αστυνομικά όργανα εντέλλονται να ζητάνε περαιτέρω διευκρινίσεις κατά τον έλεγχο.

Σωματική άσκηση

Σε ότι αφορά τη σωματική άσκηση, δεν υπάρχει ο περιορισμός “εντός οικείου δήμου”, όπως συμβαίνει με την μετακίνηση για τις τράπεζες ή τις αγορές. Υπάρχει το κόντινη απόσταση από την οικία, αλλά αυτό είναι μάλλον σχετικό.

Τι ισχύει για τις περιοχές στο κόκκινο

Στις περιοχές που βρίσκονται στο κόκκινο, η απαγόρευση κυκλοφορίας θα ισχύει από τις 9 το βράδυ έως τις 5 το πρωί.

Τι ισχύει για τις περιοχές στο βαθύ κόκκινο

Στις περιοχές που βρίσκονται στο «βαθύ κόκκινο» αναπροσαρμόζεται και η απαγόρευση κυκλοφορίας, καθώς θα ξεκινά στις 7 μ.μ. αντί για τις 6 μ.μ..

Μόνες εξαιρέσεις η Αττική και η Θεσσαλονίκη, όπου τις καθημερινές η απαγόρευση θα ξεκινά από τις 9 το βράδυ και θα ισχύει έως τις 5 το πρωί.

Τι θα γίνει με τα σχολεία

Στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου (κόκκινο) είναι σε αναστολή η δια ζώσης λειτουργία των λυκείων, ενώ στο επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου (βαθύ κόκκινο) είναι σε αναστολή η δια ζώσης λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων και βαθμίδων εκπαίδευσης (εξαιρουμένης της ειδικής αγωγής).

Αυξημένοι έλεγχοι

Όπως τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς, οι έλεγχοι θα είναι αυξημένοι και στις γειτονιές, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στους ελέγχους στους χώρους εργασίας, που μαζί με τις συνάξεις στα σπίτια αποτελούν τις βασικές αιτίες εξάπλωσης της πανδημίας τις τελευταίες εβδομάδες. Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η παραμονή πολιτών σε χώρους εξωτερικής άθλησης, οργανωμένες μαρίνες, πάρκα και άλση.

Έκοψε την πίτα στο Ποικίλο Όρος o ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

Έκοψε την πίτα στο Ποικίλο Όρος o ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

Με ένα ξεχωριστό και πρωτότυπο τρόπο έκοψε την καθιερωμένη βασιλόπιτα ο Ποδηλατικός Δρομικός Σύλλογος Οδυσσέας Πετρούπολης, που αλλού από το Ποικίλο Όρος.

Την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου με την τήρηση όλων των μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας και της προστασία της δημόσιας υγείας, αθλητές, μέλη και φίλοι του «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ», σε μικρές ομάδες (2-3 ατόμων) είχαν την δυνατότητα να πάρουν το κομμάτι της βασιλόπιτας και να ανταλλάξουν ευχές με τον πιο όμορφο τρόπο μέσα σε διάστημα τριών ωρών…ενώ περπατούσαν, έτρεχαν ή έκαναν ποδήλατο στα μονοπάτια του Ποικίλου Όρους και στις διαδρομές που γίνονται οι αγώνες Poikilo Rocky Mountain  και Poikilo Night Trail.

Οι υπεύθυνοι του Συλλόγου είχαν επιλέξει τέσσερα σημεία πάνω στο Ποικίλο Όρος, όπου σε κάθε σημείο περίμεναν ένας εθελοντής και ένας εκπρόσωπος από το ΔΣ το Συλλόγου να προσφέρουν το κομμάτια βασιλόπιτας και ευχές. Η εκδήλωση είχε κάτι από «κυνήγι θησαυρού» καθώς για να πάρεις το κομμάτι σου έπρεπε να περάσεις από το σημείο που αντιστοιχούσε στο αρχικό γράμμα του επιθέτου σου. Στο τέλος, το ΔΣ του «Οδυσσέα» έκοψε  την βασιλόπιτα σε live μετάδοση από τα social media της ομάδας, από το «Θρόνο του Οδυσσέα», που έχει γίνει σημείο αναφοράς για όλους τους δρομείς και περιπατητές της Αττικής.

Βασιλόπιτα χωρίς φλουρί δεν γίνεται! Δεν υπήρχε όμως ένα, αλλά έξι δώρα που κέρδισαν οι τυχεροί. «Η πανδημία δεν μπορεί να σταματήσει την ευρηματικότητα και την έμπνευση του Συλλόγου μας. Όπως με έξυπνο τρόπο και μέσα σε προπόνηση στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, έτσι καταφέραμε να κόψουμε και τη βασιλόπιτα μας. Μαζί με όλα τα μέλη και τους φίλους μας αλλά και τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Το Ποικίλο Όρος αποτελεί πέρα από την έδρα του Συλλόγου μας και την διέξοδο για τους κατοίκους ώστε να ασκήσουν σώμα και πνεύμα και να μείνουν υγιείς. Εύχομαι σε όλους  να περάσει γρήγορα η πανδημία και να ανταμώνουμε στα μονοπάτια μας. Ευχαριστώ όσους στηρίζουν, ηθικά και οικονομικά το έργο και τις δράσεις μας», δήλωσε ο Πρόεδρος του «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ», Δημήτρης Ζωναράς.

Ευχαριστούμε  τα Ζαχαροπλαστεία Κάκαλης για την χορηγία της βασιλόπιτας και τους δωροθέτες, Citisaid, Podilatodromio, Essential.

x
Send this to a friend