Εσύ θα λείπεις απ’ το 5ο Olympic Day Run;

Ολυμπιονίκες, Παραολυμπιονίκες και διακεκριμένοι αθλητές άρχισαν το ζέσταμα!

Έδεσαν κορδόνια, ξεκίνησαν διατάσεις, φόρεσαν τα αθλητικά Tshirts με τους Ολυμπιακούς κύκλους για να βρεθούν στις 29 Μαΐου – στη Θεσσαλονίκη – στην ίδια αφετηρία για το 5ο Olympic Day Run!

Κοινός στόχος των πλέον των 4.500 εγγεγραμμένων δρομέων είναι να… τρέξουν στις τρεις πιστοποιημένες από την AIMS διαδρομές (10 χλμ., 5χλμ. και 1,5χλμ.)  τις Ολυμπιακές Αξίες. Να προτάξουν το Ολυμπιακό πνεύμα και το ευ αγωνίζεσθαι, μέσω του μοναδικού στη χώρα μας Ολυμπιακού αγώνα δρόμου!!!

Βούλα Πατουλίδου, Σπύρος Γιαννιώτης, Νίκος Σιρανίδης, Αναστασία Κελεσίδου, Κατερίνα Θάνου, Εύη Μωραϊτίδου, Βασίλης Πολύμερος, Δημήτρης Μούγιος, Ειρήνη Αϊνδιλή, Μαρία Γεωργάτου, Ιωάννα Χατζηιωάννου, Σοφία Ασουμανάκη, Κλεάνθης Μπάργκας, Κώστας Λούδης, Βασίλης Τσολακίδης, Χρύσα Μπισκιτζή, Φωτεινή Βαβάτση, Πόλυ Σαρέγκου, Πόπη Ουζούνη, Στέλιος Μαλακόπουλος, Λευτέρης Κόνσολας, Σπύρος Γιάνναρος, Παναγιώτης Μαγδανής, Ευανθία Μακρυγιάννη, Χρήστος Βολικάκης, Ντάνης Πασχαλίδης, Ειρήνη Μανδραβέλη,  Βαρβάρα Ακριτίδου, Μαρία Ντάνου, Κατερίνα Αναστασίου, Ιωάννης Χρήστου, Βασιλική Κασάπη, Ιωάννα Μπούζιου, Μαρία Παγκάλου, Κώστας Συκαράς, Γρηγορία Γκόλια, ο υπερμαραθωνοδρόμος, Γιάννης Κουρκουρίκης  και η Πυλαία (κυπελλούχος ομάδα χάντμπολ στους άνδρες) αλλά και ο Άγγελος Χαριστέας με τον Άγγελο Μπασινά, θα είναι στην εκκίνηση και θα σε περιμένουν στην μεγάλη Ολυμπιακή γιορτή!

Και η λίστα με τις συμμετοχές δε σταματά εδώ….

Στο 5ο ”Olympic Day Run” Greece θα παραστεί ο Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού (ΚΟΑ), Ανδρέας Μιχαηλίδης με την κα Κάλλη Χατζηιωσήφ (Μέλος Δ.Σ. του ΚΟΑ και Υπεύθυνη Be Active Κύπρου).

Εσύ θα λείπεις;

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του 5ου  ”Olympic Day Run” Greece είναι:

ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΜΑΪΟΥ

17:45 – 10 χλμ.: Εκκίνηση-Τερματισμός στις Ομπρέλες Ζογγολόπουλου στην Παραλία Θεσσαλονίκης

19:45 – 5 χλμ.: Εκκίνηση-Τερματισμός στις Ομπρέλες τους Ζογγολόπουλου στην Παραλία Θεσσαλονίκης 21:00 – 1,5 χλμ.: Εκκίνηση στην Πλατεία Αριστοτέλους – Τερματισμός στις Ομπρέλες Ζογγολόπουλου στην παραλία Θεσσαλονίκης

Η διοργάνωση πραγματοποιείται από το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης και την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, την Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία, την Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τον ΣΕΓΑΣ και την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσ/νίκης και το ΔΚΟ ”OLYMPΙA”.

Οι αγώνες είναι πιστοποιημένοι από την AIMS.

Περισσότερες Πληροφορίες:

http://olympicdayrun.gr/ και olympicmuseumthessaloniki.org

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Χρήσιμες και απλές συμβουλές για το χειμερινό τρέξιμο

Το χειμερινό τρέξιμο έχει τις χαρές του. Παρά το κρύο, με τον κατάλληλο εξοπλισμό και τη σωστή νοοτροπία, μπορείτε όχι μόνο να συνεχίσετε την προπόνηση ως συνήθως, αλλά και να ανταποκριθείτε στο έπακρο ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Έτσι, αντί να παραλείψετε το τρέξιμό σας για τη ζεστή άνεση του σπιτιού σας -ή να στραφείτε στον διάδρομο- χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές από επαγγελματίες για να αξιοποιήσετε κάθε ευκαιρία για χειμερινό τρέξιμο.

Γιατί σας πιάνει φαγούρα στα πόδια μετά από τρέξιμο στο κρύο;

Δώστε μια ανταμοιβή στον εαυτό σας

Το να δελεάζετε τον εαυτό σας να βγει από την πόρτα με την υπόσχεση μιας ανταμοιβής στο τέλος -είτε πρόκειται για μια συνάντηση με έναν φίλο είτε για ένα καλό γεύμα- σας δίνει κίνητρο να κινηθείτε. Ορίστε μια ημερομηνία για να συναντήσετε για τρέξιμο από κοινού κάποιον φίλο σας με το ίδιο χόμπι που έχετε να δείτε καιρό ή βάλτε ένα χρονικό όριο στον εαυτό σας για το πόσο θα τρέξετε αν έχει πολύ κρύο. Λειτουργεί άψογα.

Ντυθείτε σαν να είναι πιο ζεστός ο καιρός

Όταν τρέχουμε με κρύο συνήθως ντυνόμαστε τόσο ζεστα που καταλήγουμε να μην ιδρώνουμε. Έτσι, δεν ιδρώνουμε τόσο πολύ και καταλήγουμε τελικά να κρυώνουμε ό,τι και αν φοράμε. Ο γενικός κανόνας είναι να ντύνεστε σαν η θερμοκρασία να είναι 10 με 20 βαθμούς πιο υψηλή από όσο είναι.

Κάντε γερή προθέρμανση πριν ξεκινήσετε

Κινηθείτε μέσα στο σπίτι αρκετά ώστε να κυκλοφορήσει το αίμα χωρίς να ιδρώσετε όταν τρέχετε στο κρύο. Τρέξτε πάνω και κάτω από τις σκάλες σας, χρησιμοποιήστε ένα σχοινάκι για άλματα ή κάντε μερικές διατάσεις. Το κρύο δεν είναι τόσο αισθητό όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε έτσι κι αλλιώς ζεστοί.

Τρέξιμο: Τα διαφορετικά οφέλη της προπόνησης σε κρύο και ζέστη

Τρέξτε κόντρα στον άνεμο

Ξεκινήστε το χειμερινό σας τρέξιμο κατευθυνόμενοι προς τον άνεμο και τερματίστε με αυτόν στην πλάτη σας, ώστε το αεράκι να μη σας τινάξει στον αέρα αφού έχετε ιδρώσει. Για να αποφύγετε ένα μακρύ, τσουχτερό τρέξιμο, δοκιμάστε να το σπάσετε: Τρέξτε προς τον άνεμο για περίπου 10 λεπτά, γυρίστε για να τρέξετε με τον άνεμο στην πλάτη σας για πέντε λεπτά και επαναλάβετε.

Να είστε ευέλικτοι με το ρυθμό και τα χιλιόμετρα

Το χειμερινό τρέξιμο αφορά περισσότερο στην συντήρηση της φυσικής κατάστασης παρά την ταχύτητα. Σε πολύ κρύο καιρό, αναζητήστε μέρη που είναι υπερυψωμένα όπου ο αέρας θα είναι πιο ζεστός. Αν δεν μπορείτε να τρέξετε στη μέση της ημέρας, όταν οι θερμοκρασίες είναι πιο ζεστές, τρέξτε δύο φορές την ημέρα. Είναι καλύτερο από το να κάνετε ένα μεγάλο τρέξιμο με το οποίο μπορεί να κρυώσετε πολύ προς το τέλος.

Διαβάστε επίσης: Γιατί όταν…τρέχει η μύτη μας στο κρύο μας κρατάει υγιείς;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Έρχεται στις 2 Απριλίου 2023 το Επετειακό 10ο Poikilo Rocky Mountain

Κύκλωσε την ημερομηνία στο ημερολόγιο σου, προπονήσου σκληρά και την Κυριακή 2 Απριλίου 2023 θα  είσαι στην εκκίνηση του 10ου Poikilo Rocky Mountain.

H επετειακή έκδοση του αγαπημένου ορεινού τρεξίματος της Αττικής, που διοργανώνει ο Ποδηλατικός Δρομικός Σύλλογος Οδυσσέας Πετρούπολης, έρχεται να συναρπάσει καλώντας τους δρομείς να δοκιμάσουν την αντοχή τους στα μοναδικά μονοπάτια του Ποικίλου Όρους.

Ο κύριος αγώνας είναι ο Rocky Mountain, 22.5km με περίπου 1110 μέτρα θετική υψομετρική ενώ παράλληλα θα  διεξαχθεί και ο αγώνας UpDown 8km με 392 μέτρα θετική υψομετρική σε μία πιο ήπιας δυσκολίας διαδρομή κατάλληλη για όσους έχουν μικρή εμπειρία στους αγώνες ορεινού τρεξίματος. Οι δρομείς που θέλουν να αποκτήσουν την πρώτη τους επαφή με το βουνό και να απολαύσουν την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ορεινό τρέξιμο θα επιλέξουν τον FunRace 4km.

Το Poikilo Rocky Mountain αποτελεί γιορτή για τον αθλητισμό, την υγεία και το περιβάλλον και θα γιορτάσει τα 10 χρόνια  με μοναδικές εκπλήξεις.

Μείνε συντονισμένος για την προκήρυξη του αγώνα και το  άνοιγμα των εγγραφών. Μέχρι τότε προπονήσου, προστάτεψε το περιβάλλον και δες τις μοναδικές στιγμές της διοργάνωσης του 2022.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend