Επέστρεψε στην κορυφή ο Νέστορας Κολιός στο 5άρι του Ioannina Lake Run

Στο βάθρο του νικητή του αγώνα των 5 χλμ. του Ioannina Lake Run επέστρεψε ο Νέστορας Κολιός.  Ο Γιαννιώτης αθλητής τερμάτισε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, κατακτώντας το τρίτο του χρυσό μετάλλιο τα τέσσερα τελευταία χρόνια, καθώς μόνο πέρυσι έχασε την πρωτιά, εξαιτίας της ακύρωσης της συμμετοχής του.

Σε μια έντονα ανταγωνιστική κούρσα, ο Νέστορας Κολιός έκοψε την κορδέλα του νικητή σε χρόνο 15.32, αφήνοντας στη 2η θέση τον Γιώργο Σταμούλη με χρόνο 15.41, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Νικόλαος Πονηρέας (ΑΕ Μεσογείων Αμεινίας Παλληνεύς) σε 16.15.

Στις γυναίκες, πρώτη τερμάτισε η Χρυσούλα Ανδρούτσου του Α.Γ.Σ. Ιωαννίνων με χρόνο 19.52, στη δεύτερη η Ελένη Νικολοπούλου του ΓΑΣ Αγρινίου, που κάλυψε την απόσταση σε 20.09, και τρίτη η Σταυρούλα Παπαδοπούλου (Αρσάκειο) με χρόνο 20.53.

Συνολικά στον αγώνα των 5 χλμ. έτρεξαν 702 δρομείς κάθε ηλικίας, μεταξύ των οποίων ήταν και οι δρομείς των ομάδων των χορηγών: της Βίκος Running Team, της Bwin Running Team και της Running Team της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου. Επίσης, συμμετείχαν ομάδες από την εταιρεία πληροφορικής P&I, την Εταιρεία Προαγωγής Ψυχικής Υγείας (ΕΠΡΟΨΥΗ), την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Παρέμβασης (ΕΨΕΠ) και τα Αρσάκεια Σχολεία.

Τις απονομές στις γενικές κατηγορίες έκαναν ο αντιδήμαρχος Ιωαννίνων Βαγγέλης Πήχας και ο γενικός γραμματέας του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Βασίλης Βασιλείου, και στις ηλικιακές κατηγορίες ο εκπρόσωπος της Βίκος ΑΕ, μεγάλου χορηγού του Ioannina Lake Run, Ηλίας Λυμπέρης, η διευθύνουσα σύμβουλος της Garmin Greece Μαριάνθη Σκορδίλη, ο εκπρόσωπος της KIA – Autolinea Ίωνας Στεφάνου, η Έλενα Πλαχούρα από τη Nomad Honey, ο Αστυνόμος Α’ του Τμήματος Τροχαίας Ιωαννίνων Γιώργος Τάσσης, ο πρόεδρος του Α.Ο. Ποσειδών Ιωαννίνων Πέτρος Λυκίδης και ο γραμματέας Παναγιώτης Μανούσης, ο αλυτάρχης της διοργάνωσης Κώστας Χουβαρδάς, οι φωτογράφοι του αγώνα Άγγελος Ζυμάρας και Δημήτρης Τοσίδης, ο διευθυντής του Ioannina Lake Run Ηλίας Σπυριούνης και ο υπεύθυνος επικοινωνίας της διοργάνωσης Αποστόλης Τζελέτας.

Δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ απένειμε στον πρώτο άνδρα και στην πρώτη γυναίκα η Puma, χορηγός του Ioannina Lake Run, ενώ οι δύο νικητές παρέλαβαν και από την Aegean Airlines, επίσημο χορηγό αερομεταφορών του αγώνα, από ένα διπλό εισιτήριο μετ’ επιστροφής, για οποιαδήποτε διαδρομή του δικτύου εσωτερικού της Aegean ή της Olympic Air.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι οι τρεις πρώτοι νικητές των γενικών κατηγοριών στεφανώθηκαν με τα στεφάνια των νικητών, τα οποία δημιούργησαν τα παιδιά, που συμμετείχαν σε δημιουργικό εργαστήρι στην «Εβδομάδα Λίμνης».

Ioannina LakeRun 2022
⁣⁣Photos @angeloszymaras⁣⁣⁣ for #azsportsimages

Σαν να μην πέρασε μια μέρα… 

Από εκεί που κόπηκε το νήμα το 2020, όταν η πανδημία του κορωνοϊού έβαλε φρένο στους δωρεάν αγώνες ψυχαγωγικού χαρακτήρα του Ioannina Lake Run, το ξανάπιασε φέτος η διοργάνωση, με τη δίψα μικρών και μεγάλων για συμμετοχή να ξεπερνά κάθε προσδοκία.

Δεκάδες ήταν αυτοί, που, ακόμη και την προγραμματισμένη ώρα έναρξης των αγώνων, έτρεχαν να εγγραφούν, θέλοντας να νιώσουν τη χαρά της συμμετοχής.

Sold out έκανε το Family Run, με τη γραμματεία να αναγκάζεται να δώσει αριθμούς συμμετοχής από τους άλλους δωρεάν αγώνες για να καλύψει τη ζήτηση. Συνολικά 127 οικογένειες, αποτελούμενες από 362 μέλη στο σύνολο, βρέθηκαν στη γραμμή της εκκίνησης, με τον πρόεδρο του ΟΚΠΑΠΑ Δημήτρη Πάνου να δίνει το σύνθημα για την αντίστροφη μέτρηση. Μικροί και μεγάλοι χάρηκαν τη συμμετοχή τους, που επιστεγάστηκε με μία ή περισσότερες οικογενειακές φωτογραφίες. Στον τερματισμό τους μικρούς συμμετέχοντες περίμενε ένα αναμνηστικό μετάλλιο.

Μεγάλη η συμμετοχή και στο Lake Run Kids Race, τον αγώνα για μαθητές των τεσσάρων τελευταίων τάξεων του Δημοτικού, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος με τη χορηγική υποστήριξη της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου. Συνολικά έτρεξαν 280 μαθητές και η συμμετοχή θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αν δεν υπήρχαν οι προβλέψεις για έντονη βροχόπτωση, που ευτυχώς δεν επιβεβαιώθηκαν, αλλά απέτρεψαν πολλούς να κατέβουν στην πλατεία Μαβίλη. Την εκκίνηση του αγώνα έδωσε ο πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου Χρήστος Ντακαλέτσης. Του αγώνα προηγήθηκε μια μικρή προθέρμανση με τη συνδρομή του προσωπικού του γυμναστηρίου Revolution Fit, με μια ομάδα του να φροντίζει και για την επίβλεψη των παιδιών.

Μικρότερη σε σχέση με άλλες χρονιές, προφανώς λόγω των μετεωρολογικών προβλέψεων, ήταν η συμμετοχή στον Παραλίμνιο Δρόμο «Μαμά Καρότσι», με χορηγό τη γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη». Στην αφετηρία βρέθηκαν 33 μαμάδες και ένας μπαμπάς, που διήνυσαν την απόσταση του 1 χλμ. σπρώχνοντας τα καρότσια με τα μωρά τους και φορώντας ένα μπλουζάκι, που δημιούργησε ειδικά για τον αγώνα ο σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας Δημήτρης Παπάζογλου. Κάποιες μαμάδες, μάλιστα, ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, κάτι που φάνηκε στον τερματισμό. Την εκκίνηση του αγώνα έδωσε ο αντιπεριφερειάρχης Χάρης Λαζάνης, η σύζυγος και τα δύο παιδιά του οποίου ήταν μεταξύ των συμμετεχόντων.

Η πιο δυνατή στιγμή της ημέρας, ωστόσο, ήταν ο Παραλίμνιος Δρόμος 1.000 μ. ΑμεΑ, με τους θεατές να χειροκροτούν ακατάπαυστα τα 68 άτομα με διάφορες μορφές αναπηρίας και τους συνοδούς τους καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής. Η χαρά στα πρόσωπά τους την ώρα της συμμετοχής τους, τη στιγμή του τερματισμού και όταν κρεμούσαν στο λαιμό τους το αναμνηστικό μετάλλιο, αποτελούν το εχέγγυο ότι ο αγώνας αυτός θα βρίσκεται σε σταθερή βάση στο πρόγραμμα του Ioannina Lake Run, απ’ όπου έλειψε τα προηγούμενα δύο χρόνια, λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό. Την εκκίνηση του αγώνα έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, χορηγού του Παραλίμνιου Δρόμου 1.000 μ. ΑμεΑ, Ιωάννης Βουγιούκας.

Εκτός από τα μετάλλια σε όλους τους αγώνες και τα ξεχωριστά μπλουζάκια στους δρόμους ΑμεΑ και «Μαμά Καρότσι», στον τερματισμό περίμεναν τους συμμετέχοντες φυσικό μεταλλικό νερό και αναψυκτικά Βίκος, παγωτό από τη «Γιολδάσης Αρτοποιήματα» και μπανάνες Dole.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Οι Γραμματείες παραλαβής του 7ο Veikou Trail

Η Οργανωτική Επιτροπή του 7ο Veikou Trail, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους δρομείς ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για την παραλαβή του πακέτου συμμετοχής τους από 5 διαφορετικά σημεία.

Η επιλογή γραμματείας παραλαβής του πακέτου συμμετοχής, πραγματοποιείται κατά την διαδικασία εγγραφής. Εκτός της δυνατότητας επιλογής γραμματείας ο δρομέας θα γνωρίζει και τις ώρες παραλαβής του πακέτου συμμετοχής.

Το πακέτο συμμετοχής θα παραλαμβάνεται από τους συμμετέχοντες δρομείς μόνο το Σάββατο 21/01, στα παρακάτω σημεία και ώρες:

  • Κεντρική είσοδος Άλσος Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι     – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Αργυροπούλου 4, Κηφισιά         – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Ταξιαρχών 57, Κορυδαλλός        – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα OUTRUN  | Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Βασ. Αλεξάνδρου 72, Περιστέρι       – 10:00 – 15:00

Εξαίρεση: Θα παραλάβουν την ημέρα του αγώνα, όσοι ταξιδεύουν από μακριά και όσοι έχουν έρθει σε συνεννόηση με την διοργάνωση για ειδικούς λόγους.

Παρακαλούνται οι δρομείς να μην απευθύνονται στα καταστήματα, ούτε να προσέρχονται σε αυτά για παραλαβή του πακέτου συμμετοχής πριν τις ανακοινωμένες ημέρες και ώρες.

Οι εγγραφές για το 7ο Veikou Trail τρέχουν και θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 24:00 ή μέχρι εξαντλήσεως των ανακοινωμένων θέσεων.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Το 7ο Veikou Trail τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 7ο Veikou Trail παρέχεται:

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: https://veikoutrail.gr/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο facebook: https://www.facebook.com/veikoutrail/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο Instagram: https://www.instagram.com/veikoutrail/

Στις 22 Ιανουαρίου 2022 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Όσο πιο πολύ μπαίνει ο χειμώνας τόσο περισσότερο πιθανό είναι να κρυώσεις εξαιτίας του καιρού. Προφανώς, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Για έναν δρομέα ωστόσο, ένα ερώτημα ηχεί στο μυαλό του όταν είναι κρυωμένος: πρέπει να ξεκουραστώ ή πρέπει να συνεχίσω τις προπονήσεις; Ειδικά όταν προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα, δεν θες να αφήσεις ένα κρύωμα να σε πάει πίσω.

Τι πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Εξαρτάται από το είδος του κρυώματος που έχεις και από το πως αισθάνεσαι.

“Η ενέργεια του οργανισμού καταπολεμά το κρύωμα”

«Τα κρυολογήματα ή οι λοιμώξεις του αναπνευστικού που συνήθως προκαλούνται από ιογενή λοίμωξη και σχετίζονται με συμπτώματα όπως η ρινική καταρροή, ο πονόλαιμος και ο βήχας, έχουν ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος», εξηγεί η Κορντίλια Κάρτερ, διευθύντρια του Γυναικείου Κέντρου Αθλητικής Ιατρικής στο NYU-Langone στη Νέα Υόρκη.

«Η ενεργοποίηση αυτή κατευθύνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μετακινηθούν στο σημείο της λοίμωξης, όπου και “στρατολογουν” ή παράγουν άλλα κύτταρα και πρωτεΐνες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της μόλυνσης και να αποτρέψουν την επανεμφάνισή της στο μέλλον» τονίζει η Κάρτερ. Με άλλα λόγια, το σώμα σας χρησιμοποιεί ενέργεια για να υποστηρίξει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να καταπολεμηθεί το κρύωμα.

Η ποσότητα ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σας για να αντιμετωπιστεί μια λοίμωξη εξαρτάται από τον τύπο της λοίμωξης και το πόσο σοβαρή είναι. «Αν είστε άρρωστοι και το σώμα σας «φωνάζει» πως χρειάζεται ξεκούραση, τότε μάλλον πρέπει να το ακούσετε και να ξεκουραστείτε», λέει η Κάρτερ.

Οι δρομείς κάνουν το αντίθετο

Πολλοί δρομείς ωστόσο κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Νιώθουν ότι το τρέξιμο όταν είναι κρυωμένοι τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα, τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο.
Αν και κάτι τέτοιο δεν εξακριβώνεται επιστημονικά, μπορούμε να πούμε πως αυτό μπορεί να ισχύει καθώς η άσκηση απελευθερώνει από τον οργανισμό μια ουσία που λέγεται επινεφρίνη και η οποία είναι ένα φυσικό αποσυμφορητικό.

Αυτός είναι και ο λόγος που μια προπόνηση μπορεί να «καθαρίσει» τα ρινικά περάσματα της μύτης. Αν αποφασίσετε ωστόσο να τρέξετε για να ξεπεράσετε το κρύωμα, κρατήστε τον ρυθμό σας χαμηλό και ακολουθήστε μικρές αποστάσεις.

“Μειώστε την ένταση”

Η Κάρτερ πάντως το ξεκαθαρίζει: «Για κάθε πρόσωπο, η λοίμωξη και το επίπεδο εκγύμνασης είναι μοναδικά και οι αποφάσεις πρέπει να εξατομικεύονται λαμβάνοντας υπόψη τους αντίστοιχους παράγοντες. Σε γενικές γραμμές, έχει νόημα να τρέχετε αν είστε κρυωμένοι αλλά πρέπει να μειώσετε την τυπική διάρκεια του τρεξίματος, τη συχνότητα και την έντασή του». Η Κάρτερ προσθέτει ότι εάν έχετε μια άλλη πάθηση που επηρεάζει τους πνεύμονές σας όπως το άσθμα και γνωρίζετε ότι το τρέξιμο μπορεί να το επιδεινώσει, τότε είναι αναγκαίο να εξετάσετε μια άσκηση χαμηλότερης έντασης από το τρέξιμο.

Η Κάρτερ επισημαίνει επίσης πως όσο θετικό μπορεί να είναι το τρέξιμο στην καταπολέμηση του κρυώματος, άλλο τόσο επιβλαβές μπορεί να είναι για όσους νιώθουν αδύναμοι εξαιτίας του κρυώματος. Άλλωστε, συμπτώματα όπως ο υψηλός πυρετός, ο συνεχόμενος βήχας, οι μυϊκοί πόνοι και τα γαστρεντερικά προβλήματα δεν είναι τυπικά ενός κοινού κρυολογήματος και δεν το τελευταίο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να τρέξετε αν σας παρουσιαστούν.

Η Κάρτερ επισημαίνει στο runnersworld πως πάντα πρέπει να οριοθετείτε τους στόχους σας και να τους επαναπροσαρμόζετε σε περίπτωση που το σώμα σας δεν μπορεί να τους κυνηγήσει λόγω κάποιας ασθένειας. «Το να παίρνετε χρόνο επιτρέπει στο σώμα σας να εστιάζει στην καταπολέμηση της λοίμωξης και όχι στην εξοικονόμηση ενέργειας αναφορικά με την άσκησή σας. Επιλέξτε τον δρόμο που θα οδηγήσει στην ταχύτερη ανάκαμψη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα περάσετε όλη την ημέρα στον καναπέ», τονίζει.

Διαβάστε ακόμα: Αντιβιοτικά και τρέξιμο: Γιατί δεν πρέπει να συνδυάζονται;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend