Energy Triathlon Tolo για μικρούς και μεγάλους 416

Energy Triathlon Tolo για μικρούς και μεγάλους

Ο Δήμος Ναυπλιέων – Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ και η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου με συνδιοργανωτές τους αθλητικούς συλλόγους Ν.Ο.Ναυπλίου & Κ.Ο. Ναυπλίου «Εύρος» διοργανώνουν events Τριάθλου – Multisports με την επωνυμία «Energy Triathon Tolo» την Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018, τα οποία θα λάβουν χώρα με κέντρο διεξαγωγής το Τολό Αργολίδας και διαδρομές εντός του Δήμου Ναυπλιέων

Το Energy Triathlon Tolo είναι μια διοργάνωση αθλητικοτουριστικού χαρακτήρα ανοιχτό προς όλους τους αθλητές και αθλούμενους και με κατηγορίες για όλες τις ηλικίες.

Οι πιο έμπειροι τριαθλητές θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στην Ολυμπιακή απόσταση, ενώ για τους πιο νέους η απόσταση του Super Sprint είναι ιδανική επιλογή.  Οι πιο αρχάριοι αθλούμενοι, εκτός από το Τρίαθλο, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο ακόμα πιο προσιτό Aquathlon, που περιλαμβάνει μόνο Κολύμβηση και Τρέξιμο.

Παράλληλα θα διεξαχθούν και τα events Elite Juniors (16-19 ετών) Elite Youth Triathlon (12-15) και Elite Kids Triathlon (8-11 ετών) . Να σημειωθεί ότι η συμμετοχή για όλα τα παιδιά 8-19 ετών είναι δωρεάν!

 Αναλυτικάστις 14 Οκτωβρίου στο Τολό θα διεξαχθούν:

1) Olympic Triathlon (1.500μ κολύμβησης – 40χλμ ποδηλασίας – 10χλμ τρεξίματος) και Olympic Triathlon Relay (Σκυταλοδρομία Τριάθλου, 2 ή 3 ατόμων).

2) Super Sprint Triathlon (300μ κολύμβησης – 10χλμ ποδηλασίας – 3χλμ τρεξίματος)

3) Elite Youth/Juniors Triathlon (300μ κολύμβησης – 10χλμ ποδηλασίας – 3χλμ τρεξίματος)

4) Elite Kids Triathlon (150μ κολύμβησης – 4χλμ ποδηλασίας – 1χλμ τρεξίματος)

5) Aquathlon (750μ κολύμβησης – 3χλμ τρεξίματος)

 Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ηλεκτρονικά, στην ιστοσελίδα www.energyraces.gr
Previous ArticleNext Article

Γιατί αισθανόμαστε κούραση ενώ είμαστε σε καραντίνα; 11

Photo by Christian Erfurt on Unsplash

Για πολύ κόσμο, ο εγκλεισμός στο σπίτι, η έλλειψη προσωπικών, επαγγελματικών αρμοδιοτήτων και μιας δομημένης καθημερινότητας, ίσως φέρνουν εξάντληση.

Υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος αριθμός εργαζομένων παγκοσμίως που χρειάζεται να βρίσκεται με φυσική παρουσία στην εταιρεία/όμιλο/κατάστημα/οργανισμό/φορέα όπου δουλεύει, από την άλλη όμως πολλοί εργοδότες πρότειναν την τηλεργασία, για την ασφάλεια του προσωπικού.

Η ψυχοθεραπεύτρια Λούσι Μπέρεσφορντ ισχυρίζεται ότι δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι αισθάνονται περισσότερο εξουθενωμένοι από ότι συνήθως, επειδή «ψυχολογικά, είμαστε “σχεδιασμένοι” για συνεχή εξέλιξη στη ζωή μας».

«Αν δεν υπάρχει δομή, ενδιαφέρον, ακόμα και αγάπη στον εαυτό μας στην ημέρα, τότε οι ώρες φαίνονται πιο μεγάλες, επίπονες και αισθανόμαστε ηττημένοι, ληθαργικοί, ακόμα και καταθλιπτικοί», λέει η Μπέρεσφορντ στη βρετανική έκδοση της HuffPost. «Και όσο λιγότερα πράγματα κάνουμε, τόσο ηττημένοι θα νιώθουμε».

Ένας ειδικός απαντά: Γιατί τρώμε πιο ανθυγιεινά αυτές τις ημέρες

Χρόνιο στρες

Το χρόνιο στρες, ακόμα και σε χαμηλό επίπεδο, μπορεί να εξαντλεί την ψυχική μας υγεία, προσθέτει ο Δρ Ρότζερ Χέντερσον, διευθυντής στο κέντρο υγείας Liva Healthcare. Η τρέχουσα κατάσταση του Covid-19 είναι αναμφισβήτητα στρεσογόνα.

«Τα αυξανόμενα επίπεδα των ορμονών του άγχους όπως η αδρεναλίνη στο σώμα μπορούν – αν και ενδεχομένως είναι χρήσιμα σε σύντομη και ελαφριά διαταραχή άγχους – να έχουν αντίκτυπο στο σώμα σε χαμηλότερα επίπεδα ενέργειας και να προκαλέσουν σωματική και ψυχική κούραση», λέει.

Οι σωματικές επιδράσεις της καθιστικής ζωής, μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε υπνηλία, προσθέτει ο Δρ. Χέντερσον. Η άσκηση «μεταβάλλει την βιοχημική και ορμονική ισορροπία».

Εκτός από το να έχουμε στη διάθεσή μας όλη την ημέρα για να ξαπλώνουμε στο κρεβάτι από το πρωί μέχρι το βράδυ, η πανδημία είναι πολύ πιθανόν να επηρεάζει και τον ύπνο μας, να μας κάνει να αισθανόμαστε περισσότερο κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το άγχος επηρεάζει «την ποσότητα του ύπνου και την ποιότητα», σύμφωνα με την ειδικό σε θέματα ύπνου Δρα Μισέλ Μίλερ, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Warwick.

Σημαντικοί παράγοντες στην επίτευξη αυτού του στόχου είναι η απομάκρυνση από τις ειδήσεις και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν τον ύπνο.

Ξεπεράστε την κούραση της ημέρας τρώγοντας σωστά

Και σαν να μην έφτανε αυτό, η αλλαγή της ώρας από χειμερινή σε θερινή και γενικότερα η αλλαγή στην ώρα που γίνεται δυο φορές το χρόνο, μπορεί να μας αφήσει με συμπτώματα παρόμοια με το τζετ λακ, σύμφωνα με την Μαριάν Τέιλορ, ιδρύτρια της παιδικής πλατφόρμας με μεθόδους για καλύτερο ύπνο, The Sleep Works.

Οπότε, πώς θα νιώσουμε περισσότερη ενέργεια; Η αρχή πρέπει να γίνει με την καλή ποιότητα του ύπνου. Σημαντικοί παράγοντες στην επίτευξη αυτού του στόχου είναι η απομάκρυνση από τις ειδήσεις και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν τον ύπνο, η δημιουργία ενός ήρεμου περιβάλλοντος για τον ύπνο και ο προγραμματισμός όσον αφορά την ώρα που θα κοιμηθούμε και θα ξυπνήσουμε.

Σχεδιασμός

Ο Δρ Μαρκ Περάρα, συνιστά να χρησιμοποιούμε ένα συγκεκριμένο μοντέλο κατά τη διάρκεια της ημέρας, το οποίο ουσιαστικά σημαίνει σχεδιασμό δραστηριοτήτων για να μας κινητοποιήσουν σωματικά, συναισθηματικά, κοινωνικά και πνευματικά. Πώς θα γίνει αυτό:

Σωματικά: Με σύντομες ασκήσεις, ακόμα κι αν πρόκειται για τζόκινγκ στο εσωτερικό του σπιτιού

Πνευματικά: Η εκμάθηση μιας νέας γλώσσας σε εφαρμογή, για παράδειγμα

Συναισθηματικά: Η επικοινωνία από το σπίτι και η συνεχής ενημέρωσης σε αγαπημένα πρόσωπα ότι είμαστε υγιείς

Κοινωνικά: Οι τακτικές κλήσεις ή βιντεοκλήσεις με μεγαλύτερους κύκλους ανθρώπων, οι οποίες θα κρατήσουν τις κοινότητες ενωμένες, όπως επίσης και τον καθέναν ξεχωριστά

Τέλος, η Μπέρεσφολντ προσθέτει ότι η νέα ρουτίνα πρέπει να περιλαμβάνει ισορροπία μεταξύ «δουλειάς» και διασκέδασης.

Διαβάστε επίσης: Με ποιους τρόπους το σώμα σας “φωνάζει” ότι χρειάζεται ξεκούραση!

Πηγή: HuffPost UK

Νέες ημερομηνίες επίτευξης ορίων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 4

Νέες ημερομηνίες επίτευξης ορίων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία ανακοίνωσε  την απόφαση της να μην λάβει υπόψιν της για την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, το χρονικό διάστημα από τις 6 Απριλίου έως τις 30 Νοεμβρίου, εξαιτίας της αναταραχής που έχει προκαλέσει η πανδημία του ιού Covid-19.

Πρόκειται για μια απόφαση που πάρθηκε με γνώμονα την αδυναμία των αθλητών ανά την υφήλιο να προετοιμαστούν κατάλληλα και με βάση τις ίδιες ευκαιρίες και συνθήκες. Παράλληλα η WA γνωστοποίησε πως οι επιδόσεις που θα σημειωθούν στο συγκεκριμένο διάστημα θα ισχύσουν κανονικά στα στατιστικά της και στις κατατάξεις, εκτός των Ολυμπιακών Αγώνων.

Να τονιστεί πως ισχύουν κανονικά στο ολυμπιακό ράνκινγκ ενώ μετράνε και τα όρια που έχουν σημειωθεί σε αγώνες μέχρι τις 5 Απριλίου 2020. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα γίνουν 23/7 με 8/8 του 2021 στο Τόκιο.
Αναλυτικά η νέα περίοδος επίτευξης ορίων όπως έχει διαμορφωθεί

Μαραθώνιος και 50χλμ. βάδην όρια
1/1/2019-5/4/20 και 1/12/20-31/5/21
Μαραθώνιος και 50χλμ. βάδην ranking
1/12/18-5/4/20 και 1/12/20-31/5/21

10.000 μ., 20χλμ. βάδην, σύνθετα όρια και ranking
1/1/19-5/4/20 και 1/12/20-29/6/21

Υπόλοιπα αγωνίσματα όρια
1/5/2019-5/4/2020 και 1/12/20-29/6/21
Υπόλοιπα αγωνίσματα ranking
30/6/19-5/4/20 και 1/12/20- 29/6/21

x
Send this to a friend