Αθηναίοι Δρομείς: Ομαδική εγγραφή για τον 38ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας

Σύλλογος Δρομέων Υγείας Πειραιά: Ομαδική εγγραφή για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο 2019

Το ΔΣ του ΑΠΣ «Αθηναίοι Δρομείς» αποφάσισε να προχωρήσει σε ομαδική εγγραφή των μελών του  για τον 38ο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΘΗΝΑΣ «Γρηγόρης Λαμπράκης» 14/11/2021.

Τιμές

ΑΓΩΝΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗ (ανά δρομέα) ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΩΝΑ
Μαραθώνιος Δρόμος
& Δυναμικό Βάδισμα 42.195χλμ
Ενισχυμένο: 25€ 2003 και μεγαλύτεροι Κυριακή14 Νοεμβρίου 2021
Αγώνας 10χλμ Ενισχυμένο: 22€ 2009 και μεγαλύτεροι Σάββατο 13 Νοεμβρίου2021
Αγώνας 5χλμ Ενισχυμένο: 19€ 2009 και μεγαλύτεροι Κυριακή14 Νοεμβρίου 2021

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη του συλλόγου.

Καταληκτική ημερομηνία 19/9/2021 αλλά ενδέχεται οι θέσεις να καλυφθούν νωρίτερα.

Καλούνται, λοιπόν, τα μέλη του συλλόγου, να δηλώνουν άμεσα τη συμμετοχή τους, καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Οι ενδιαφερόμενοι:

  • Θα συμπληρώνουν την συνημμένη δήλωση και θα την στέλνουν [email protected]
  • Θα καταβάλουν το αντίτιμο σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα στον λογαριασμό

ΤΡΑΠΕZA ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 5091 – 082936 – 584
IBAN: GR61 0172 0910 0050 9108 2936 584

BIC PIRBGRAA

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ

Παράκληση, ν’ αναγράφεται στις παρατηρήσεις το όνομα του συμμετέχοντα (π.χ. Βλάχος Παναγιώτης Μαραθώνιος). και το καταθετήριο ν’ αποστέλλεται στο [email protected]. Μόνο σε περίπτωση αδυναμίας με fax στο 2106420949.

Για πληροφορίες κ. Bαγγέλη Λεμπέση στο 6977212169

Θερμή παράκληση λόγω του περιορισμένου αριθμού θέσεων να εξετάζεται η διαθεσιμότητα με τον κ. Βαγγέλη Λεμπέση στα 6977212169 πριν την πληρωμή.

Η παραλαβή των πακέτων και των αριθμών συμμετοχής θα γίνει από τον κάθε έναν χωριστά από το Κέντρο Εγγραφών της Διοργάνωσης, το οποίο φιλοξενείται στο ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΦΑΛΗΡΟΥ (Taekwondo) στο Ολυμπιακό Συγκρότημα Φαλήρου.

Οι ώρες και μέρες λειτουργίας του Κέντρου Εγγραφών για το κοινό είναι οι εξής:

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021: 13:00 – 20:00
Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021: 1000 – 20:00
Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021: 10:00 – 20:00
Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021: 10:00 – 18:00

* Σημειώνεται ότι αριθμοί συμμετοχής για τον Αγώνα Δρόμου 10χλμ θα παραδίδονται μέχρι το Σάββατο 13 Νοεμβρίου το μεσημέρι στη 13:00, δεδομένου ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί το απόγευμα του Σαββάτου και ώρα εκκίνησης στις 17:00

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η είσοδος δρομέων και επισκεπτών στο Κέντρο Εγγραφών θα είναι εφικτή ΜΟΝΟ με επίδειξη Πιστοποιητικού Εμβολιασμού έναντι της νόσου COVID-19 ή Πιστοποιητικού Νόσησης με αναγραφόμενη ημερομηνία έως και 15 ημέρες πριν από την ημέρα παραλαβής του υλικού συμμετοχής, ενώ θα είναι υποχρεωτικό να φέρουν προστατευτική μάσκα κατά τη διάρκεια παραμονής τους στο Κέντρο Εγγραφών.

Σημειώνεται ότι για την παραλαβή θα πρέπει ο κάθε δρομέας να έχει μαζί του ταυτότητα ή διαβατήριό του, έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης COVID-19 καθώς και αντίγραφο του e-mail με τον αριθμό συμμετοχής του που θα σταλεί σταδιακά σε όλους τους δρομείς τις επόμενες ημέρες.

Υπάρχει δυνατότητα παραλαβής αριθμού και υλικού συμμετοχής από άλλο άτομο, ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ του εγγεγραμμένου δρομέα, έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης COVID-19 του εγγεγραμμένου δρομέα, καθώς και του e-mail με τον αριθμό συμμετοχής του εγγεγραμμένου δρομέα.

Ο δρομέας με τα παραπάνω στοιχεία κατευθύνεται, σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής του, στον αντίστοιχο Σταθμό Διανομής, από όπου, επιδεικνύοντας αντίγραφο του ηλεκτρονικού αυτού μηνύματος και τα προαναφερθέντα στοιχεία παραλαμβάνει το φάκελο με:
– τον αριθμό του με το chip χρονομέτρησης.
– το αντίστοιχο πακέτο συμμετοχής που δικαιούται.

Οι δρομείς που για κάποιο λόγο δεν έχουν παραλάβει το ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) το οποίο τους γνωστοποιεί τον αριθμό συμμετοχής τους, έχουν τη δυνατότητα να λάβουν επί τόπου τη σχετική επιβεβαίωση από το Γραφείο Επιβεβαίωσης Εγγραφών. Στη συνέχεια, με το αποδεικτικό αυτό και τα προαναφερθέντα στοιχεία, απευθύνονται στον αντίστοιχο Σταθμό Διανομής Αριθμών Συμμετοχής.

Οι δρομείς των οποίων η εγγραφή δεν έχει ολοκληρωθεί ή αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα , μπορούν ν’ απευθυνθούν πρώτα στον σύλλογο και στη συνέχεια με τις οδηγίες του συλλόγου στο Γραφείο Επίλυσης Προβλημάτων.

Από το Δ.Σ. του ΑΠΣ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Οι Γραμματείες παραλαβής του 7ο Veikou Trail

Η Οργανωτική Επιτροπή του 7ο Veikou Trail, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους δρομείς ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για την παραλαβή του πακέτου συμμετοχής τους από 5 διαφορετικά σημεία.

Η επιλογή γραμματείας παραλαβής του πακέτου συμμετοχής, πραγματοποιείται κατά την διαδικασία εγγραφής. Εκτός της δυνατότητας επιλογής γραμματείας ο δρομέας θα γνωρίζει και τις ώρες παραλαβής του πακέτου συμμετοχής.

Το πακέτο συμμετοχής θα παραλαμβάνεται από τους συμμετέχοντες δρομείς μόνο το Σάββατο 21/01, στα παρακάτω σημεία και ώρες:

  • Κεντρική είσοδος Άλσος Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι     – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Αργυροπούλου 4, Κηφισιά         – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Ταξιαρχών 57, Κορυδαλλός        – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα OUTRUN  | Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Βασ. Αλεξάνδρου 72, Περιστέρι       – 10:00 – 15:00

Εξαίρεση: Θα παραλάβουν την ημέρα του αγώνα, όσοι ταξιδεύουν από μακριά και όσοι έχουν έρθει σε συνεννόηση με την διοργάνωση για ειδικούς λόγους.

Παρακαλούνται οι δρομείς να μην απευθύνονται στα καταστήματα, ούτε να προσέρχονται σε αυτά για παραλαβή του πακέτου συμμετοχής πριν τις ανακοινωμένες ημέρες και ώρες.

Οι εγγραφές για το 7ο Veikou Trail τρέχουν και θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 24:00 ή μέχρι εξαντλήσεως των ανακοινωμένων θέσεων.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Το 7ο Veikou Trail τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 7ο Veikou Trail παρέχεται:

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: https://veikoutrail.gr/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο facebook: https://www.facebook.com/veikoutrail/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο Instagram: https://www.instagram.com/veikoutrail/

Στις 22 Ιανουαρίου 2022 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Όσο πιο πολύ μπαίνει ο χειμώνας τόσο περισσότερο πιθανό είναι να κρυώσεις εξαιτίας του καιρού. Προφανώς, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Για έναν δρομέα ωστόσο, ένα ερώτημα ηχεί στο μυαλό του όταν είναι κρυωμένος: πρέπει να ξεκουραστώ ή πρέπει να συνεχίσω τις προπονήσεις; Ειδικά όταν προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα, δεν θες να αφήσεις ένα κρύωμα να σε πάει πίσω.

Τι πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Εξαρτάται από το είδος του κρυώματος που έχεις και από το πως αισθάνεσαι.

“Η ενέργεια του οργανισμού καταπολεμά το κρύωμα”

«Τα κρυολογήματα ή οι λοιμώξεις του αναπνευστικού που συνήθως προκαλούνται από ιογενή λοίμωξη και σχετίζονται με συμπτώματα όπως η ρινική καταρροή, ο πονόλαιμος και ο βήχας, έχουν ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος», εξηγεί η Κορντίλια Κάρτερ, διευθύντρια του Γυναικείου Κέντρου Αθλητικής Ιατρικής στο NYU-Langone στη Νέα Υόρκη.

«Η ενεργοποίηση αυτή κατευθύνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μετακινηθούν στο σημείο της λοίμωξης, όπου και “στρατολογουν” ή παράγουν άλλα κύτταρα και πρωτεΐνες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της μόλυνσης και να αποτρέψουν την επανεμφάνισή της στο μέλλον» τονίζει η Κάρτερ. Με άλλα λόγια, το σώμα σας χρησιμοποιεί ενέργεια για να υποστηρίξει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να καταπολεμηθεί το κρύωμα.

Η ποσότητα ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σας για να αντιμετωπιστεί μια λοίμωξη εξαρτάται από τον τύπο της λοίμωξης και το πόσο σοβαρή είναι. «Αν είστε άρρωστοι και το σώμα σας «φωνάζει» πως χρειάζεται ξεκούραση, τότε μάλλον πρέπει να το ακούσετε και να ξεκουραστείτε», λέει η Κάρτερ.

Οι δρομείς κάνουν το αντίθετο

Πολλοί δρομείς ωστόσο κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Νιώθουν ότι το τρέξιμο όταν είναι κρυωμένοι τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα, τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο.
Αν και κάτι τέτοιο δεν εξακριβώνεται επιστημονικά, μπορούμε να πούμε πως αυτό μπορεί να ισχύει καθώς η άσκηση απελευθερώνει από τον οργανισμό μια ουσία που λέγεται επινεφρίνη και η οποία είναι ένα φυσικό αποσυμφορητικό.

Αυτός είναι και ο λόγος που μια προπόνηση μπορεί να «καθαρίσει» τα ρινικά περάσματα της μύτης. Αν αποφασίσετε ωστόσο να τρέξετε για να ξεπεράσετε το κρύωμα, κρατήστε τον ρυθμό σας χαμηλό και ακολουθήστε μικρές αποστάσεις.

“Μειώστε την ένταση”

Η Κάρτερ πάντως το ξεκαθαρίζει: «Για κάθε πρόσωπο, η λοίμωξη και το επίπεδο εκγύμνασης είναι μοναδικά και οι αποφάσεις πρέπει να εξατομικεύονται λαμβάνοντας υπόψη τους αντίστοιχους παράγοντες. Σε γενικές γραμμές, έχει νόημα να τρέχετε αν είστε κρυωμένοι αλλά πρέπει να μειώσετε την τυπική διάρκεια του τρεξίματος, τη συχνότητα και την έντασή του». Η Κάρτερ προσθέτει ότι εάν έχετε μια άλλη πάθηση που επηρεάζει τους πνεύμονές σας όπως το άσθμα και γνωρίζετε ότι το τρέξιμο μπορεί να το επιδεινώσει, τότε είναι αναγκαίο να εξετάσετε μια άσκηση χαμηλότερης έντασης από το τρέξιμο.

Η Κάρτερ επισημαίνει επίσης πως όσο θετικό μπορεί να είναι το τρέξιμο στην καταπολέμηση του κρυώματος, άλλο τόσο επιβλαβές μπορεί να είναι για όσους νιώθουν αδύναμοι εξαιτίας του κρυώματος. Άλλωστε, συμπτώματα όπως ο υψηλός πυρετός, ο συνεχόμενος βήχας, οι μυϊκοί πόνοι και τα γαστρεντερικά προβλήματα δεν είναι τυπικά ενός κοινού κρυολογήματος και δεν το τελευταίο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να τρέξετε αν σας παρουσιαστούν.

Η Κάρτερ επισημαίνει στο runnersworld πως πάντα πρέπει να οριοθετείτε τους στόχους σας και να τους επαναπροσαρμόζετε σε περίπτωση που το σώμα σας δεν μπορεί να τους κυνηγήσει λόγω κάποιας ασθένειας. «Το να παίρνετε χρόνο επιτρέπει στο σώμα σας να εστιάζει στην καταπολέμηση της λοίμωξης και όχι στην εξοικονόμηση ενέργειας αναφορικά με την άσκησή σας. Επιλέξτε τον δρόμο που θα οδηγήσει στην ταχύτερη ανάκαμψη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα περάσετε όλη την ημέρα στον καναπέ», τονίζει.

Διαβάστε ακόμα: Αντιβιοτικά και τρέξιμο: Γιατί δεν πρέπει να συνδυάζονται;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend