«Άστεγος για μια μέρα» : Για έκτη χρονιά, στην πλατεία Πάρκου

Σύλλογος Δρομέων Φθιώτιδας Τραχίνα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Καλησπέρα σας.
Σας κοινοποιούμε, μια δράση εθελοντικού περιεχομένου, με ένα ιδιαίτερο κοινωνικό μήνυμα. Ο Σύλλογός μας, στηρίζει εθελοντικές δράσεις, με πολλούς και διάφορους τρόπους. Ένας από αυτούς, είναι , η συλλογή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, για συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης.

Για 6η χρονιά, γινόμαστε «Άστεγοι για μια μέρα», συγκεντρώνοντας , είδη πρώτης ανάγκης, για συνανθρώπους μας που έχουν άμεση ανάγκη. Μια δράση, που ξεκίνησε πριν από 6 χρόνια, ταυτόχρονα με την έξαρση, της μεγάλης οικονομικής κρίσης, με σκοπό, να ανακουφίσει έστω και προσωρινά, ανθρώπους που έχασαν τη δουλειά τους, έχασαν το σπίτι τους και βρέθηκαν στο δρόμο, μη μπορώντας να καλύψουν βασικές ανάγκες επιβίωσης.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Α.Π.Σ. Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ»: Μιχάλη σ’ ευχαριστούμε για όλα, δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ!

Το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» με αφορμή το θάνατο του Μιχάλη Σιαμάτρα του Δημητρίου, καλού φίλου, συναθλητή και ενεργού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου (κατείχε τη θέση του Ταμία), συνεδρίασε εκτάκτως το Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022 και αποφάσισε τα εξής:

  1. Να κηρύξει τριήμερο πένθος για το Σύλλογο.
  2. Να κυματίζουν μεσίστιες οι σημαίες στα γραφεία του Συλλόγου στην Κατερίνη.
  3. Να κατατεθεί χρηματικό ποσό στην Διασωστική Ομάδα Ν. Πιερίας, που τόσο αγάπησε και υπηρέτησε.
  4. Να παραμείνουν τα γραφεία του Συλλόγου κλειστά την Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022 σε ένδειξη πένθους.
  5. Να τιμηθεί η μνήμη του σε κάποια από τις αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις του Συλλόγου όταν και εφόσον επιτραπούν.
  6. Να εκφράσει τα βαθιά και ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια.
  7. Να παραστεί σύσσωμο το υπόλοιπο Διοικητικό Συμβούλιο στην εξόδιο ακολουθία.
  8. Να δημοσιεύσει το παρόν ψήφισμα στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου και στα υπόλοιπα ΜΜΕ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μιχάλη σ’ ευχαριστούμε για όλα, δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ!

Καλό Παράδεισο!!!!

Από το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. Δρομέων Ν. Πιερίας «ΖΕΥΣ»

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Γιατί νιώθετε διαρκώς κουρασμένοι; Πέντε αιτίες που θα σας κάνουν να εκπλαγείτε

Bruno Aguirre on Unsplash

Νιώθετε πως είστε κουρασμένοι όλη την ώρα; Καταρχάς χαλαρώστε: δεν είστε οι μόνοι. Σύμφωνα με μια μελέτη του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ, δυο στους πέντε πολίτες αισθάνονται κουρασμένοι το μεγαλύτερο μέρος της εβδομάδας τους ενώ, σύμφωνα με μια παρόμοια έρευνα, ένας στους τρεις ενήλικες αποτυγχάνει να κοιμηθεί αρκετά.

Όταν κάνεις μια ζωή που περιλαμβάνει εκγύμναση, εργασία, οικογενειακές υποχρεώσεις και ένα σωρό άλλες δεσμεύσεις, το πιο εύκολο είναι να κατηγορείς τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας για τη συνεχή κόπωση που σε διακατέχει.

Μην αποφεύγεις ωστόσο να απαντήσεις σοβαρά την ερώτηση αναφορικά με το γιατί είσαι κουρασμένος όλη την ώρα και αντί να δίνεις απλοϊκές απαντήσεις προσπάθησε να το αντιμετωπίσεις. Κόψε για περίπου δύο με τρεις εβδομάδες μερικές βλαβερές συνήθειες της καθημερινότητάς σου: για παράδειγμα προσπάθησε να κοιμηθείς περισσότερο.

«Αν εξακολουθείτε να αισθάνεστε τα συμπτώματα κόπωσης μετά από αυτές τις αλλαγές, τότε χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια», λέει η γιατρός Σάντρα Άνταμσον Φριχόφερ. Η υπερβολική εξάντληση μπορεί να είναι το σημάδι μιας πιο σοβαρής ιατρικής πάθησης. Ορισμένοι λόγοι πάντως για την συνεχή σας κούραση που έχουν να κάνουν με τον τρόπο ζωής σας και όχι με κάποια πιο σημαντική πάθηση είναι οι εξής:

Κοιμάστε σε ένα παλιό στρώμα ή μαξιλάρι

Δεν είναι τυχαίο που το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου των ΗΠΑ συνιστά αντικατάσταση του στρώματος σας κάθε εννέα με δέκα χρόνια και μαξιλαριού μία φορά το χρόνο. Οτιδήποτε άλλο προκαλεί έντονη κόπωση.

Η κρεβατοκάμαρά σας είναι πολύ ζεστή

Μια ζεστή κρεβατοκάμαρα σε δυσκολεύει να κοιμηθείς και άρα δεν σου επιτρέπει την ξεκούραση. Οι ειδικοί ωστόσο σημειώνουν έναν μαγικό αριθμό (και καλό είναι να τον σημειώσετε και εσείς) που προωθεί την τέλεια ανάπαυση: οι 18 βαθμοί Κελσίου.

Ξοδεύετε πολύ χρόνο στο smartphone σας

Όταν εκθέτεις τα μάτια σου στο φως κατά τη διάρκεια της νύχτας, το σώμα σου σταματά να παράγει μελατονίνη, δηλαδή την ορμόνη ύπνου, σύμφωνα με μια έκθεση της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ. Για όσο καλύτερο ύπνο γίνεται λοιπόν, αδειάστε την κρεβατοκάμαρά σας από κάθε ίχνος τηλεφώνου.

Πίνετε αλκοόλ για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε

Σίγουρα, ένα ποτήρι κρασί μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το αλκοόλ μειώνει την ποιότητα του ύπνου. Πιείτε ένα ποτήρι γάλα ή κάποιο ρόφημα χωρίς αλκοόλ και θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα αλλά με καλύτερο ύπνο.

Δεν πίνετε αρκετό νερό

Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι πολλές φορές όταν αισθάνεστε κουρασμένοι, τυχαίνει να μην έχετε πιει για αρκετή ώρα ένα ποτήρι νερό; Αυτό δεν είναι σύμπτωση: η αφυδάτωση μπορεί να έχει πολύ κομβική επίδραση στα επίπεδα της διάθεσης και της ενέργειας σας. Και δεν χρειάζεται να είστε σοβαρά αφυδατωμένοι για να βιώσετε αυτά τα συμπτώματα της κούρασης.

Για την ακρίβεια, μπορεί να αισθάνεστε υποτονικά ακόμη και αν είστε μετρίως αφυδατωμένοι. Η ήπια έως μέτρια αφυδάτωση είναι πολύ εύκολο να αντιμετωπιστεί: απλά να πίνετε περισσότερο νερό.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί νιώθετε κουρασμένοι ενώ κοιμάστε καλά;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend