Αντίστροφη μέτρηση για τον «Νυχτερινό»

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τον 9ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης – ZeniΘ, που για άλλη μια χρονιά υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις και αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να δηλώσετε συμμετοχή στο μεγαλύτερο αθλητικό νυχτερινό πάρτυ της χώρας!

Η Οργανωτική Επιτροπή εργάζεται εντατικά, ώστε η φετινή διοργάνωση να έχει ξανά σπουδαίες επιδόσεις και ρεκόρ αγώνων από τους κορυφαίους πρωταθλητές που θα συμμετάσχουν, αλλά πάνω απ’ όλα ρεκόρ ικανοποίησης και χαμόγελων από τους ανθρώπους κάθε ηλικίας και κάθε επιπέδου φυσικής κατάστασης που θα δώσουν ραντεβού στην εκκίνηση!

Ο 9ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης – ZeniΘ θα προσφέρει φέτος ακόμα υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών στους δρομείς, τηρώντας το υγειονομικό πρωτόκολλο του ΣΕΓΑΣ σχετικά με τη διεξαγωγή αγώνων δρόμων εκτός σταδίου, όπως αυτό εγκρίθηκε από την Υγειονομική Επιτροπή της Γ.Γ.Α..

Όσοι έχουν ζήσει τη μαγεία του «Νυχτερινού» τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και εκείνοι που φέτος θα βιώσουν την εμπειρία για πρώτη φορά, μπορούν να αρχίσουν «προθέρμανση» και να αντλήσουν έμπνευση, από το συναρπαστικό τηλεοπτικό σποτ που ετοίμασαν οι διοργανωτές και το οποίο μπορείτε να απολαύσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ξεκινήσει, με καταληκτική ημερομηνία για τις ομαδικές εγγραφές τη 18η Σεπτεμβρίου 2020 και για τις ατομικές εγγραφές την 23η Σεπτεμβρίου 2020.

Επιπλέον, ο «Νυχτερινός» θα αποτελέσει το ιδανικό προοίμιο για τον 15ο Διεθνή Μαραθώνιο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – bwin, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020, δίνοντας στους δρομείς τον απαραίτητο χρόνο για μια ολοκληρωμένη προπονητική προετοιμασία ενόψει των περισσότερων χιλιομέτρων του «Μαραθωνίου της Ιστορίας», με τις δύο μεγάλες διοργανώσεις της Βόρειας Ελλάδας να αλληλοσυμπληρώνονται αρμονικά.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του 9ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης – ZeniΘ, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 17 Οκτωβρίου, με τη δύση του ήλιου, περιλαμβάνει τον Ημιμαραθώνιο δρόμο (ώρα έναρξης 18:45) με αφετηρία επί της οδού Ναυάρχου Κουντουριώτου (αρχή παραλιακής Λεωφόρου Νίκης) και τερματισμό στον Λευκό Πύργο, τον Δρόμο Υγείας & Δυναμικού Βαδίσματος 5.000μ. (ώρα έναρξης 21:00), με αφετηρία από το Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης και τερματισμό επίσης στον Λευκό Πύργο, καθώς και τον Δρόμο 5.000μ. Γυναικών (ώρα έναρξης 22:00), δρόμος εκτός επισήμου αγωνιστικού προγράμματος, χωρίς αγωνιστική κατάταξη, ο οποίος θα έχει κοινωνικό χαρακτήρα.

O 9ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης – ZeniΘ διοργανώνεται από τον ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ με τη θεσμική συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης και αποτελεί επίσημο μέλος της AIMS. Επίσης, τελεί υπό την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, του ΣΕΓΑΣ και της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης. Παράλληλα υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς επίσης από πλήθος Θεσμικών Φορέων, Φορέων Υποστήριξης και Εθελοντικών Φορέων.

Αναλυτικές πληροφορίες για τη διοργάνωση και εγγραφές στον επίσημο δικτυακό τόπο, www.thesshalfmarathon.org και www.thesshalfmarathon.gr.

Τρέχουμε… Δεν κοιμόμαστε!

Previous ArticleNext Article

Καραϊσκος και Ασημακοπούλου πρωταθλητές στον ημιμαραθώνιο δρόμο

Ο Παναγιώτης Καραϊσκός (ΠΓΣ) αναδείχθηκε πρωταθλητής στον Ημιμαραθώνιο δρόμο, στο Σχινιά,  με 1.09.28 και ακολούθησαν ο Γιάννης Ζερβάκης (ΑΟ Τρίτων Χαλκίδας) με 1.10.50 και ο Χριστόφορος Μερούσης (ΦΟ Βροντάδων) με 1.10.57.

Η Κατερίνα Ασημακοπούλου (ΑΟ Μυκόνου) επέστρεψε στην κορυφή μιας πανελλήνιας διοργάνωσης, τερματίζοντας πρώτη στον Ημιμαραθώνιο σε 1ώρα 19.20. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Μοσχούλα Μανούσου Παρασκευοπούλου (ΓΣ Κηφισιάς) με 1.20.18 και στην τρίτη η Παναγιώτα Βλαχάκη (ΓΑΣ Ιλισσός) με 1.24.42.

Δείτε όλα τα αποτελέσματα ΕΔΩ

Τρέξιμο σε ανηφόρα ή κατηφόρα; Τελικά τι είναι πιο επίπονο;

Τρέξιμο σε ανηφόρα ή κατηφόρα; Τελικά τι είναι πιο επίπονο;

Ανηφόρα ή κατηφόρα; Έχετε αναρωτηθεί όμως ποια από τις δύο πορείες καταπονεί περισσότερο τον οργανισμό μας; Πιθανότατα το μεγαλύτερο ποσοστό να απαντούσατε η ανάβαση διότι πολύ απλά νιώθετε περισσότερο κουρασμένοι απ’ ότι στην κατάβαση.

Τι λένε οι έρευνες:

  • Κατά την ανάβαση, το σώμα σας καταναλώνει περισσότερη ενέργεια, διότι οι μύες σας εργάζονται πολύ πιο σκληρά για να σηκώσουν το βάρος, αλλά ταυτόχρονα δημιουργούν και μια ”ασπίδα προστασίας” γύρω από την άρθρωση, η οποία όμως, λόγω της μικρής γωνίας που κάνει, μειώνει τα επίπεδα έντασης στους μύες του τετρακέφαλου.
  • Αντίθετα στην κατάβαση, οι γωνίες είναι μεγαλύτερες και η επιβάρυνση στον τετρακέφαλο υψηλότερη. Επίσης, η βαρύτητα έλκει το βάρος σας προς τα κάτω, με αποτέλεσμα η επιγονατίδα να δέχεται αυξανόμενες δυνάμεις τριβής, λόγω του συνεχούς φρεναρίσματος.

Συμπέρασμα: Η ανάβαση είναι πιο απαιτητική, όσον αναφορά στο έργο που παράγει ο οργανισμός, αλλά η κατάβαση είναι πιο επίπονη για τους μύες και τις αρθρώσεις και οι πιθανότητες τραυματισμού είναι περισσότερες.

Διαβάστε ακόμα: Προπόνηση στο κρύο ή στη ζέστη; Εξαρτάται από τον στόχο…

x
Send this to a friend