Ακύρωση του 6ου Αγώνα Ιστορικής Μνήμης Νέας Σμύρνης 2020

Η Οργανωτική Επιτροπή του 6ου Αγώνα Ιστορικής Μνήμης Νέας Σμύρνης 2020, αποφάσισε την ακύρωσή του, λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις με την πανδημία του covid 19.

Η Ο.Ε. εκφράζει τις ευχαριστίες της για το μεγάλο ενδιαφέρον συμμετοχής που εκδήλωσαν το τελευταίο διάστημα οι δρομείς, δείχνοντας την εμπιστοσύνη τους στη διοργάνωση, ακόμη και κάτω από αυτές τις τόσο δύσκολες συνθήκες.

Η αντίδρασή μας στην πανδημία υπήρξε άμεση και δεν επιτρέψαμε στην επιφερόμενη καθυστέρηση όλων των απαιτούμενων ενεργειών να επηρεάσει τη διοργάνωση, καθώς ήμασταν σε πλήρη ετοιμότητα να ακολουθήσουμε τις αποφάσεις της υγειονομικής επιτροπής της ΓΓΑ, τηρώντας αυστηρά τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

Τα νέα δεδομένα ωστόσο δεν επιτρέπουν να διατηρηθεί το μήνυμα των αγώνων που εδώ και 5 χρόνια όλοι μαζί, συμμετέχοντες, δρομείς, επισκέπτες, εθελοντές και εργαζόμενοι χτίσαμε. Ο Αγώνας Ιστορικής Μνήμης , το μεγαλύτερο δρομικό γεγονός μετά τον Ημιμαραθώνιο και τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, είναι μια γιορτή του αθλητισμού και του πολιτισμού και αυτό επιθυμούμε να παραμείνει.

Επιπλέον, η επιτυχία μια τέτοιας αθλητικής, συμμετοχικής εκδήλωσης με έντονο κοινωνικό πρόσημο εξαρτάται από πλήθος παραγόντων και ως εκ τούτου προχωρήσαμε στην απόφαση της ακύρωσης της Διοργάνωσης του 6ου Αγώνα Ιστορικής Μνήμης Νέας Σμύρνης 2020, καθώς σε καμία περίπτωση δεν θα θέλαμε να υποβαθμιστεί η εμπειρία των δρομέων και των δημοτών, όταν μάλιστα ο πήχης της Διοργάνωσης τέθηκε σε πολύ υψηλό επίπεδο κατά την διεξαγωγή της τα προηγούμενα χρόνια.

Ευελπιστούμε στην διοργάνωση του 6ου Αγώνα Ιστορικής Μνήμης Νέας Σμύρνης το 2021 κάτω από διαφορετικές – καλύτερες συνθήκες, στις 10 Οκτωβρίου του 2021.

Η Ο.Ε. του Αγώνα Ιστορικής Μνήμης και ειδικότερα ο πρόεδρός της, Βαγγέλης Χατζατουριάν, επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμότατα όλους όσοι συνέβαλαν μέχρι σήμερα στις εκδηλώσεις των αγώνων Ιστορικής Μνήμης της Νέας Σμύρνης και ιδιαίτερα την εταιρεία ΣΤΑΣΥ (ΤΡΑΜ), τον ΟΑΣΑ, την Ελληνική Αστυνομία, το ΕΚΑΒ και τον ΕΕΣ και τους Αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους και σωματεία της πόλης μας.

Επίσης, η ΟΕ εκφράζει τις ευχαριστίες της στο προσωπικό του Πολιτιστικού Οργανισμού και σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου, αλλά και στους εκατοντάδες εθελοντές, χωρίς την πολύτιμη συμβολή των οποίων δεν θα μπορούσε να διεξαχθεί μια τόσο μεγάλη  διοργάνωση.

Από το Γραφείο Τύπου

Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Νέας Σμύρνης

Previous ArticleNext Article

Η ατομική άθληση σε εξωτερικούς χώρους θα γίνεται χωρίς μάσκα

Μπορεί να ακουγόταν αυτονόητο αλλά δεν είχε διευκρινιστεί εάν θα εξαιρείται η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια της ατομικής άθλησης σε εξωτερικό χώρο.

Ωστόσο ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς το ξεκαθάρισε: Θα ισχύσουν τα μέτρα για καθολική χρήση μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους στις περιοχές που βρίσκονται σε «πορτοκαλί» και «κόκκινο» συναγερμό (που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Αττική, τη Θεσσαλονίκη και ένα μεγάλο τμήμα της Θεσσαλίας και της κεντρικής Μακεδονίας), ωστόσο από το μέτρο θα εξαιρούνται όσοι βγαίνουν για ατομική άθληση.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αλλά και το Υπουργείο Υγείας λάμβαναν τηλεφωνήματα από πολίτες που ρωτούσαν τι ακριβώς θα ισχύει για όσους επιθυμούν από αύριο να βγουν για τζόκινγκ, εάν θα πρέπει ή όχι να φοράνε μάσκα.

Τρέξιμο: Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι και οι λύσεις

Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι που ταλαιπωρούν τους δρομείς

Όσοι τρέχουν το ξέρουν καλά: δεν υπάρχει τίποτα πιο επώδυνο για έναν δρομέα από το να πάθει μια κράμπα, να αισθανθεί μια βελονιά ή τον οποιοδήποτε άλλο ξαφνικό πόνο εν μέσω τρεξίματος.

Κάτι τέτοιο, μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή τρέχετε, αλλά τείνει να είναι πιο συνηθισμένο ως φαινόμενο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και ειδικά αν ακολουθείτε πεισματικά το σχέδιό σας ανεξάρτητα από τον καιρό, το έδαφος, την κατάστασή του σώματός σας και γενικότερα αν αγνοείτε τις συνθήκες στις οποίες τρέχετε.

Φυσικά, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που σας πιάσει ένας τέτοιος πόνος είναι να συνεχίσετε να τρέχετε. Αντίθετα, κάντε στην άκρη και ακολουθείστε μερικές από τις ασκήσεις που αναφέρονται στη συνέχεια. Αν περάσει ο πόνος μέσω αυτών των ασκήσεων μπορείτε να συνεχίσετε να τρέχετε. Αν όχι, πρέπει να αναλάβει ο γιατρός..

.

Όταν σας πιάνει πόνος στην πλάτη…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σφίξιμο ανάμεσα στις ωμοπλάτες.

Γιατί συμβαίνει: Αυτός ο τύπος πόνου συνδέεται με την κακή ευθυγράμμιση του ισχίου και επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες μετά τον τοκετό. Προκαλείται επίσης σε όσους τρέχουν γέρνοντας πολύ μπροστά το κεφάλι προσδίδοντας έτσι περιττή πίεση στους μύες της πλάτης τους.

Πως να το ξεπεράσετε: Δοκιμάστε να κάνετε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους σας και αν αυτό δεν πετύχει βάλτε τις παλάμες σας στην πλάτη και γείρτε απαλά προς τα πίσω μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στην πλάτη.

Όταν νιώθετε μια βελονιά στα πλευρά…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σαν να έχετε δεχθεί μια ξαφνική μαχαιριά στα πλευρά.

Γιατί συμβαίνει: Συνήθως πρόκειται για μια επίπτωση που προκύπτει από τη λάθος διαχείριση μιας κράμπας που έχουμε πάθει. Ενστικτωδώς, ρίχνουμε μεγαλύτερο βάρος στη μια πλευρά του σώματός μας και έτσι δημιουργείται πρόβλημα με την αναπνοή μας που εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο.

Πως να το ξεπεράσετε: Σταθείτε ίσια, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες από την κοιλιά και πιέστε με δυο δάχτυλα στην περιοχή που πονάτε. Καθώς ασκείτε πίεση συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές γείρτε προς την μεριά που δεν πονάτε. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη στάση μέχρι να νιώσετε τον πόνο να περνάει.

Όταν πάθετε κράμπα…

Τι νιώθετε: Έναν έντονο πόνο σαν σφίξιμο στη γάμπα, σαν να μαζεύεται προς τα πάνω ο μυς σε εκείνο το σημείο.

Γιατί συμβαίνει: Οι κράμπες στο πόδι μπορεί να προκληθούν από μια ανισορροπία στους ηλεκτρολύτες, τις χημικές ουσίες του σώματος δηλαδή που ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες όπως οι συσπάσεις των μυών. Όταν το σώμα χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά μέσω του ιδρώτα, οι χημικές παρορμήσεις μπορούν να μετατραπούν σε κακοσμία οδηγώντας σε μυϊκές κράμπες και σπασμούς στο πόδι. Οι κράμπες στα πόδια μπορούν επίσης να προέρχονται από μυϊκή κόπωση.

Πως να το ξεπεράσετε:  Σταθείτε όρθιοι και ακίνητοι. Μετατοπίστε το βάρος σας πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα και πιέστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Εφαρμόστε πλήρη πίεση πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα για ένα λεπτό περίπου.

Διαβάστε ακόμα: Οι τροφές που καταπολεμούν τις κράμπες

Πηγή: www.runnersworld.co.uk

x
Send this to a friend