The 3Gym Concept: Μια πρωτοποριακή διοργάνωση «Γυμναστικής για Όλους»

Μια πρωτοποριακή, ακόμη και για τα παγκόσμια δεδομένα, διοργάνωση θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 2 Απριλίου, στο Περιστέρι (17.00, Κλειστό γυμναστήριο «Δίδυμα Περιστερίου»). Πρόκειται για το «The 3Gym Concept» όπου θα πάρουν μέρος σωματεία γυμναστικής και κάθε ένα από αυτά καλείται να παρουσιάσει τρία ομαδικά προγράμματα διαφορετικού γυμναστικού αντικειμένου (ενόργανη, ρυθμική, ακροβατική, αεροβική, τραμπολίνο, αισθητική, χορό, rope skipping κλπ.) ή να συνεργαστεί με άλλα και να σχηματίσει μία πλήρη «3Gym» ομάδα. Παρόλο που δεν έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο στη χώρα μας το ενδιαφέρον είναι μεγάλο και συμμετοχή έχουν δηλώσει 21 ομάδες, οι οποίες έχουν σχηματίσει επτά «3Gym» ομάδες (όπως ονομάζονται) με 290 αθλητές και αθλήτριες. Οι αγώνες θα διεξαχθούν με την έγκριση της Ελληνικής Γυμναστικής Ομοσπονδίας.

Ο χρόνος κάθε προγράμματος θα είναι 2.30 λεπτά και η κάθε ομάδα θα αξιολογηθεί, σε σύνολο και στα τρία διαφορετικά αθλήματα που έχει επιλέξει να παρουσιάσει. Ο τρόπος διεξαγωγής του διαγωνισμού δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον σύλλογο που μπορεί να μην έχει δυνατή ομάδα, π.χ., στη ρυθμική, αλλά έχει στην ενόργανη να πάρει μέρος στη διοργάνωση με κάποιον άλλο σύλλογο που καλλιεργεί το άλλο άθλημα ώστε να διεκδικήσουν την διάκριση. Με τον τρόπο αυτό καλλιεργείται η ευγενής άμιλλα, αλλά και δίνεται η δυνατότητα σε αθλητές που δεν είναι υψηλού επιπέδου να βρεθούν στον ίδιο χώρο με πρωταθλητές και να διδαχτούν από αυτούς.

«Η ιδέα ξεκίνησε και σχεδιάστηκε ως ένα πρόσθετο κίνητρο για τους αθλητές και αθλήτριες των φορέων της γυμναστικής με σκοπό την μεταξύ τους συνεργασία. Το κεντρικό μότο της διοργάνωσης που είναι το «συνεργάσου και έλα να διακριθείς» νομίζω ότι τα λέει όλα. Είναι πολύ σημαντικό παιδιά διαφορετικών φορέων να βρίσκονται μαζί και να διεκδικούν τη διάκριση αλλά και προπονητές να συνεργάζονται ώστε το αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό. Τα έπαθλα των ομάδων δεν θα είναι, ως συνήθως το χρυσό, αργυρό και χάλκινο μετάλλιο, αλλά θα είναι η χρυσή αγριελιά, η χρυσή πεύκη και η χρυσή δάφνη όπως τα έπαθλα στην Αρχαία Ελλάδα στα Ολύμπια, Πύθια και Ίσθμια. Φέτος, ως πρώτη φορά αυτής της διοργάνωσης θα είναι με μια δοκιμαστική διαδικασία (test event) ώστε να αποκομίσουμε εμπειρίες και εικόνες και να είμαστε έτοιμοι για του χρόνου», δήλωσε ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Συμεών Σκουτέρης.

Η αξιολόγηση των ομάδων θα γίνει από τριμελείς επιτροπές, ενώ πρόεδρος σε κάθε επιτροπή θα είναι διεθνής κριτής. Ως τελικό αποτέλεσμα θα μετρήσει το άθροισμα και των τριών αποτελεσμάτων από τα αγωνίσματα. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε ταπί 14Χ14, ενώ θα υπάρχουν και δύο χώροι προθέρμανσης. Xορηγοί επικοινωνίας είναι η www.gymnast.gr και η www.focuswebtv.gr.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Α.Π.Σ. Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ»: Μιχάλη σ’ ευχαριστούμε για όλα, δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ!

Το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» με αφορμή το θάνατο του Μιχάλη Σιαμάτρα του Δημητρίου, καλού φίλου, συναθλητή και ενεργού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου (κατείχε τη θέση του Ταμία), συνεδρίασε εκτάκτως το Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022 και αποφάσισε τα εξής:

  1. Να κηρύξει τριήμερο πένθος για το Σύλλογο.
  2. Να κυματίζουν μεσίστιες οι σημαίες στα γραφεία του Συλλόγου στην Κατερίνη.
  3. Να κατατεθεί χρηματικό ποσό στην Διασωστική Ομάδα Ν. Πιερίας, που τόσο αγάπησε και υπηρέτησε.
  4. Να παραμείνουν τα γραφεία του Συλλόγου κλειστά την Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022 σε ένδειξη πένθους.
  5. Να τιμηθεί η μνήμη του σε κάποια από τις αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις του Συλλόγου όταν και εφόσον επιτραπούν.
  6. Να εκφράσει τα βαθιά και ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια.
  7. Να παραστεί σύσσωμο το υπόλοιπο Διοικητικό Συμβούλιο στην εξόδιο ακολουθία.
  8. Να δημοσιεύσει το παρόν ψήφισμα στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου και στα υπόλοιπα ΜΜΕ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μιχάλη σ’ ευχαριστούμε για όλα, δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ!

Καλό Παράδεισο!!!!

Από το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. Δρομέων Ν. Πιερίας «ΖΕΥΣ»

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Γιατί νιώθετε διαρκώς κουρασμένοι; Πέντε αιτίες που θα σας κάνουν να εκπλαγείτε

Bruno Aguirre on Unsplash

Νιώθετε πως είστε κουρασμένοι όλη την ώρα; Καταρχάς χαλαρώστε: δεν είστε οι μόνοι. Σύμφωνα με μια μελέτη του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ, δυο στους πέντε πολίτες αισθάνονται κουρασμένοι το μεγαλύτερο μέρος της εβδομάδας τους ενώ, σύμφωνα με μια παρόμοια έρευνα, ένας στους τρεις ενήλικες αποτυγχάνει να κοιμηθεί αρκετά.

Όταν κάνεις μια ζωή που περιλαμβάνει εκγύμναση, εργασία, οικογενειακές υποχρεώσεις και ένα σωρό άλλες δεσμεύσεις, το πιο εύκολο είναι να κατηγορείς τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας για τη συνεχή κόπωση που σε διακατέχει.

Μην αποφεύγεις ωστόσο να απαντήσεις σοβαρά την ερώτηση αναφορικά με το γιατί είσαι κουρασμένος όλη την ώρα και αντί να δίνεις απλοϊκές απαντήσεις προσπάθησε να το αντιμετωπίσεις. Κόψε για περίπου δύο με τρεις εβδομάδες μερικές βλαβερές συνήθειες της καθημερινότητάς σου: για παράδειγμα προσπάθησε να κοιμηθείς περισσότερο.

«Αν εξακολουθείτε να αισθάνεστε τα συμπτώματα κόπωσης μετά από αυτές τις αλλαγές, τότε χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια», λέει η γιατρός Σάντρα Άνταμσον Φριχόφερ. Η υπερβολική εξάντληση μπορεί να είναι το σημάδι μιας πιο σοβαρής ιατρικής πάθησης. Ορισμένοι λόγοι πάντως για την συνεχή σας κούραση που έχουν να κάνουν με τον τρόπο ζωής σας και όχι με κάποια πιο σημαντική πάθηση είναι οι εξής:

Κοιμάστε σε ένα παλιό στρώμα ή μαξιλάρι

Δεν είναι τυχαίο που το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου των ΗΠΑ συνιστά αντικατάσταση του στρώματος σας κάθε εννέα με δέκα χρόνια και μαξιλαριού μία φορά το χρόνο. Οτιδήποτε άλλο προκαλεί έντονη κόπωση.

Η κρεβατοκάμαρά σας είναι πολύ ζεστή

Μια ζεστή κρεβατοκάμαρα σε δυσκολεύει να κοιμηθείς και άρα δεν σου επιτρέπει την ξεκούραση. Οι ειδικοί ωστόσο σημειώνουν έναν μαγικό αριθμό (και καλό είναι να τον σημειώσετε και εσείς) που προωθεί την τέλεια ανάπαυση: οι 18 βαθμοί Κελσίου.

Ξοδεύετε πολύ χρόνο στο smartphone σας

Όταν εκθέτεις τα μάτια σου στο φως κατά τη διάρκεια της νύχτας, το σώμα σου σταματά να παράγει μελατονίνη, δηλαδή την ορμόνη ύπνου, σύμφωνα με μια έκθεση της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ. Για όσο καλύτερο ύπνο γίνεται λοιπόν, αδειάστε την κρεβατοκάμαρά σας από κάθε ίχνος τηλεφώνου.

Πίνετε αλκοόλ για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε

Σίγουρα, ένα ποτήρι κρασί μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το αλκοόλ μειώνει την ποιότητα του ύπνου. Πιείτε ένα ποτήρι γάλα ή κάποιο ρόφημα χωρίς αλκοόλ και θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα αλλά με καλύτερο ύπνο.

Δεν πίνετε αρκετό νερό

Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι πολλές φορές όταν αισθάνεστε κουρασμένοι, τυχαίνει να μην έχετε πιει για αρκετή ώρα ένα ποτήρι νερό; Αυτό δεν είναι σύμπτωση: η αφυδάτωση μπορεί να έχει πολύ κομβική επίδραση στα επίπεδα της διάθεσης και της ενέργειας σας. Και δεν χρειάζεται να είστε σοβαρά αφυδατωμένοι για να βιώσετε αυτά τα συμπτώματα της κούρασης.

Για την ακρίβεια, μπορεί να αισθάνεστε υποτονικά ακόμη και αν είστε μετρίως αφυδατωμένοι. Η ήπια έως μέτρια αφυδάτωση είναι πολύ εύκολο να αντιμετωπιστεί: απλά να πίνετε περισσότερο νερό.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί νιώθετε κουρασμένοι ενώ κοιμάστε καλά;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend