10.000 δρομείς θα τρέξουν για καλό σκοπό στο No Finish Line!

10.000 δρομείς θα τρέξουν για καλό σκοπό στο No Finish Line!

Συγκλονιστική ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμα του No Finish Line της Αθήνας και μία εβδομάδα πριν από τη διεξαγωγή του στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, από τις 25 έως τις 29 Απριλίου, έκλεισαν όλες οι εγγραφές, με 10.000 άτομα να δηλώνουν συμμετοχή για να τρέξουν ή να περπατήσουν, προσφέροντας στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»!

Συγκινητική ανταπόκριση

Εξίσου συγκινητική ήταν και η ανταπόκριση στις ομαδικές εγγραφές καθώς 82 εταιρείες, σχολεία και σύλλογοι συμμετέχουν στο μεγαλύτερο φιλανθρωπικό αγώνα που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα.

Το No Finish Line Internationa l που έχει την ευθύνη και ο διοργανωτής σύλλογος Ερμής 1877, αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν όλους όσοι δήλωσαν συμμετοχή για την ανεπανάληπτη ευαισθητοποίηση τους, καθώς τρέχοντας ή περπατώντας για 90 ώρες γύρω από το Κανάλι του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, θα προσφέρουν στα παιδιά και τις οικογένειες τους, που έχουν ανάγκη!

Την ερχόμενη Δευτέρα όταν και θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ελέγχου και επιβεβαιώσεων των εγγραφών, θα ανακοινωθεί εάν προκύπτουν διαθέσιμες θέσεις και πόσες είναι αυτές, για επί τόπου εγγραφές της τελευταίας στιγμής, στη γραμματεία του αγώνα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από τις 25 έως τις 29 Απριλίου.

Επίσης όσοι έχουν κάνει προεγγραφή και δεν έχουν πληρώσει για τη συμμετοχή τους, θα πρέπει άμεσα να προχωρήσουν στην εξόφληση έως και την Πέμπτη 19 Απριλίου καταβάλλοντας το αντίτιμο στην τράπεζα και στέλνοντας την απόδειξη στο [email protected] Διαφορετικά θα ακυρωθεί η συμμετοχή τους και θα δοθεί σε κάποιον άλλο ενδιαφερόμενο!

Η παραλαβή του υλικού όσων έχουν γραφτεί και έχουν πληρώσει, θα γίνεται στη γραμματεία του αγώνα, πλησίον του Κέντρου Επισκεπτών  (είσοδος ΚΠΙΣΝ από Ευριπίδου & Δοϊράνης), στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από 22 έως 24 Απριλίου και ώρες 12:00 έως 20:00 και για 96 ώρες συνεχόμενα από τις 25 Απριλίου και ώρα 12:00 έως τις 29 Απριλίου και ώρα 12:00.

Ξεκίνημα την Τετάρτη!

Το 2ο NFL Athens αρχίζει την Τετάρτη 25 Απριλίου ώρα 20:00 και τελειώνει μετά από 90 συνεχόμενες ώρες, την Κυριακή 29 Απριλίου ώρα 14:00. Ο αγώνας της Αθήνας ανήκει στο διεθνές πρόγραμμα του No Finish Line Internation al και το 2017 στην πρώτη χρονιά διεξαγωγής του στην Ελλάδα, καταγράφηκαν 50,903 χιλιόμετρα από περισσότερους από 6202 συμμετέχοντες, ενώ η δωρεά έφτασε τα 25,451 ευρώ και 50 λεπτά, τα οποία πήγαν στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί».

Οι δρομείς μέσα στη διάρκεια των 90 ωρών του No Finish Line, μπορούν να περπατήσουν ή να τρέξουν όποια στιγμή της ημέρας ή της νύχτας θέλουν, για όσες φορές θέλουν, με όποιο τρόπο και ρυθμό θέλουν και για όση διάρκεια θέλουν, μέσα στην κυκλική διαδρομή 1000μ. γύρω από το Κανάλι του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Για κάθε χιλιόμετρο που καλύπτουν, θα πηγαίνουν 50 λεπτά στο «Μαζί για το Παιδί».

Μεγάλοι Χορηγοί του 2ου No Finish Line Athens, είναι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα Εθνική Ασφαλιστική, καθώς επίσης και η διεθνής στοιχηματική εταιρεία, πρωτοπόρος σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης Sportingbet.

Eπίσημοι Χορηγοί είναι η Protergia, ο Τομέας Ενέργειας της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, του μεγαλύτερου ιδιώτη παραγωγού ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, τα πρώτα σε ποιότητα και πωλήσεις ελληνικά νερά Βίκος και η κορυφαία κατασκευαστική εταιρεία Veronis Jakobsen.

Χορηγός εκπαίδευσης είναι ο πρωτοπόρος εκπαιδευτικός οργανισμός Όμηρος και χορηγός φιλοξενίας ο ξενοδοχειακός Όμιλος ΧΑΝΔΡΗ, ο οποίος διαχειρίζεται τρεις ιδιόκτητες μονάδες στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στη Χίο. Media Partner είναι η συνδρομητική τηλεόραση Nova.

Μεγάλοι Υποστηρικτές είναι η κορυφαία ελληνική μπισκοτοβιομηχανία Παπαδοπούλο υ, η διεθνής εταιρεία αθλητικών ειδών Saucony, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών που προσφέρει κορυφαίες ιατρικές υπηρεσίες εδώ και 33 χρόνια, η διεθνής εταιρεία συμπληρωμάτων και προγραμμάτων διατροφής Herbalife και τα φυσικά καλλυντικά Βee Cera.
Επίσημοι Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες εστίασης Μπεγνής Catering και Δειπνοσοφιστήριον , καθώς και το Canal Cafe στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Επίσης η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων λιανεμπορίου Lidl, η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων οικιακών ειδών Praktiker και η εκτυπωτική βιομηχανία Χαϊδεμένος.

Για επικοινωνία με την διοργάνωση μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο [email protected]

Previous ArticleNext Article

Ανοίγουν σύντομα οι εγγραφές για το 7th Lycabettus Run

Το Lycabettus Run, ο αγαπημένος αγώνας των Ελλήνων δρομέων, «Η περιπέτεια της διπλανής πόρτας», επιστρέφει την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021 για 7η συνεχόμενη χρονιά στον λόφο του Λυκαβηττού.

Η Οργανωτική Επιτροπή της διοργάνωσης ανακοινώνει ότι οι εγγραφές θα είναι ανοίξουν άμεσα, εντός των ημερών και μάλιστα θα δοθεί όπως κάθε χρόνο περίοδο εγγραφής με προνομιακή τιμή (Early Bird Offer).

Οι εγγραφές θα είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.lycabettusrun.gr καθώς επίσης και από την πλατφόρμα www.racefinder.gr.

Λίγα λόγια για τον αγώνα

Πρόκειται για έναν εναλλακτικό αγώνα τρεξίματος που διοργανώνεται  στο λόφο του Λυκαβηττού με την υποστήριξη του ξενοδοχείου St. George Lycabettus Lifestyle Hotel και την οργανωτική υπογραφή της My Sportevent.

Μοναδικός στο είδος του και εκμεταλλευόμενος το ιδιαίτερο ανάγλυφο της περιοχής, ο αγώνας διεξάγεται με διαδρομές σε δύο διαφορετικές επιφάνειες, την άσφαλτο και το χώμα. Και στις δύο περιπτώσεις, η αφετηρία και ο τερματισμός είναι κοινά μιας και τοποθετούνται στην είσοδο του St. George Lycebettus Lifestyle Hotel.

Οι ασφάλτινες (road) διαδρομές περιλαμβάνουν δύο αποστάσεις, 5,5 και 11 χλμ. Είναι όλες κυκλικές οδηγώντας τους δρομείς να κινούνται δεξιόστροφα επί του περιφερειακού δρόμου του Λυκαβηττού. Ξεκινώντας μπροστά από το ξενοδοχείο, στην κούρσα των 5,5 χλμ οι συμμετέχοντες κάνουν δύο γύρους στον περιφερειακό δρόμο ενώ αντίστοιχα σ’ αυτήν την 11 χλμ πρέπει να ολοκληρώσουν τέσσερις γύρους.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η σκυταλοδρομία Lycabettus Relay μήκους 11 χλμ. όπου δύο δρομείς πρέπει να καλύψουν ο καθένας 5,5 χλμ στον περιφερειακό του Λυκαβηττού δίνοντας την σκυτάλη με την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου στην άσφαλτο.

Οι χωμάτινες (trail) διαδρομές περιλαμβάνουν κι αυτές δύο αποστάσεις 4,5 και 9 χλμ.  Οι δρομείς ξεκινούν μπροστά από το ξενοδοχείο και για λίγα μέτρα τρέχουν στην άσφαλτο μέχρι να μπουν μέσα στον λόφο του Λυκαβηττού φθάνοντας έως και την κορυφή του, στο ξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου. Η κούρσα των 4,5 χλμ ολοκληρώνεται με την κάλυψη ενός γύρου της διαδρομής ενώ αυτή των 9 χλμ απαιτεί δύο γύρους μέχρι τον τερματισμό.

Στις 28 Φεβρουαρίου 2021 «τρέχουμε στην κορυφή της πόλης»

Τρέξιμο: Τρεις βασικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα

Adli Wahid on Unsplash

Εάν θέλετε να κάψετε λίπος, το τρέξιμο αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Applied Physiology».

«Στην προσπάθειά μας να εξισορροπήσουμε τον διαθέσιμο χρόνο για άσκηση με τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε, η αερόβια άσκηση αποτελεί την καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν να ελαττώσουν το σωματικό τους βάρος και λίπος» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Cris Slentz, καθηγητής Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Duke στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Και συμπληρώνει: «Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δεν είναι ευεργετικές. Απλώς δεν είναι τόσο αποτελεσματικές στην καύση του σωματικού λίπους». Δείτε παρακάτω μια σειρά από συμβουλές που δίνουν ειδικοί ούτως ώστε το τρέξιμο να είναι διασκεδαστικό αλλά και ασφαλές.

Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Ασφάλεια

Εάν είστε αρχάριος, καλό είναι πριν αρχίσετε το τρέξιμο να περπατάτε για δύο εβδομάδες. Και μετά σιγά σιγά να ξεκινήσετε τρέξιμο, το οποίο στην αρχή πρέπει, κατά τους ειδικούς, να είναι συνδυαστικό με περπάτημα. Για κάθε τέσσερα λεπτά που περπατάμε αντιστοιχεί ένα λεπτό τρεξίματος. Προετοιμάζουμε το σώμα για την επιβάρυνση του τρεξίματος σταδιακά, για την αποφυγή τραυματισμών. Επιλέγουμε μια διαδρομή κοντά στο σπίτι μας. Επιδιώξτε να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκαλάκι νερό, για να ενυδατώνεστε όποτε το κρίνετε αναγκαίο. Πίνουμε νερό πριν το χρειαστεί ο οργανισμός μας. Καλό είναι η ενυδάτωση να γίνεται σε συχνή διάρκεια κατά την ώρα της προπόνησης.

Εξοπλισμός

Μια και είμαστε στην καλοκαιρινή περίοδο, επιλέξτε ρούχα ελαφριά που δεν θα σας κάνουν να νιώθετε δυσφορία. Αποφύγετε τα βαμβακερά που κρατούν τον ιδρώτα και δεν αφήνουν το σώμα να αναπνέει. Φορέστε καπέλο για να σας προστατεύει από τον ήλιο, ενώ επίσης δώστε ιδιαίτερο βάρος στα παπούτσια που θα φοράτε. Πρέπει να είναι αθλητικά και κατάλληλα για τρέξιμο.

Ασκήσεις προπόνησης για αρχάριους δρομείς (vid)

Τρέξιμο

Προτιμούμε να τρέχουμε τις πρωινές ώρες ή όταν βραδιάζει. Και ποτέ με ζέστη και ήλιο. Αν θέλετε, βάλτε ακουστικά και τη μουσική που σας αρέσει για να κάνετε το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό. Στο τέλος της άσκησης κάνουμε πάντα διατάσεις, ώστε να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Πίνουμε και πάλι νερό ή χυμό, ή τρώμε κάποιο φρούτο ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Διαβάστε επίσης: Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

x
Send this to a friend