Zagori Camp με την καθοδήγηση του Δημήτρη Θεοδωρακάκου

Αθλητές όλων των επιπέδων και εμπειριών με πάθος για το τρέξιμο και την περιπέτεια θα έχουν την ευκαιρία να μυηθούν στις τεχνικές του ορεινού τρεξίματος στο Ζαγόρι από τον πρωταθλητή Δημήτρη Θεοδωρακάκο.

Σκοπός του camp είναι να έχουν οι συμμετέχοντες μια υπέροχη εμπειρία τρέχοντας και εξερευνώντας σε κάποια από τα πιο όμορφα και θεαματικά μονοπάτια του Ζαγορίου έχοντας σαν βάση τη Βίτσα, τις πλήρως εξοπλισμένες εγκαταστάσεις της Επέκεινα Χώρα και τον υπέροχο παραδοσιακό ξενώνα, Εν Χώρα Βεζίτσα. Μια εμπειρία περιπέτειας και αυτογνωσίας καθοδηγούμενη από τον Δημήτρη Θεοδωρακάκο 4 φορές νικητή του Zagori Mountain Race βασισμένη σε στοχευμένες προπονητικές δραστηριότητες, πλήρη λογιστική υποστήριξη για τους συμμετέχοντες και τον εξοπλισμό τους, όπως επίσης γεύματα και διαμονή. H διατροφή του camp βασίζεται σε όσο το δυνατόν περισσότερα τοπικά και ποιοτικά προϊόντα με βάση τη Μεσογειακή Διατροφή.

Με έμφαση στην ασφάλεια και την απόλαυση των συμμετεχόντων, η προτεραιότητα μας είναι να αισθανθείτε ότι είστε σε καλά χέρια. Θα είμαστε μαζί σας σε κάθε βήμα για να υποστηρίξουμε την θέληση σας να βελτιώσετε την τεχνική και τους χρόνους σας.

Το camp θα γίνει στην καρδιά του Εθνικού Πάρκου της Βόρειας Πίνδου, στη Βίτσα όπου και ένας από τους βασικούς σταθμούς του ZMR για τους αγώνες των 20, 44 και 80 χιλιομέτρων, τον πυρήνα για διαδρομές που μπορούν να σαγηνέψουν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις της περιπέτειας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ

Παρασκευή
19.30-20.30 Άφιξη και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.
20.45-21.30 Βραδινό γεύμα και ενημέρωση για το πρόγραμμα. 21.50-22.30 Παρουσίαση: Διαφοροποιήσεις και κοινά στοιχεία, τρεξίματος δρόμου και ορεινού, αντίστοιχα. Διατροφή, κίνηση, τραυματισμοί, προπονητικές αξίες.

Σάββατο
07.00 – 08.00 Πρωινό γεύμα.
08.00 – 09.30 Παρουσίαση: Προπονητικές αξίες και δομή ολοκληρωμένου προπονητικού πλάνου.
09.50 – 12.00 Προπόνηση στα μονοπάτια της περιοχής. Διάρκεια ~ 2:00’
Προτεινόμενη τεχνική τρεξίματος σε ανηφόρα και κατηφόρα αντίστοιχα.
12.00 – 15.00 Επιστροφή και μεσημεριανό γεύμα στο ξενοδοχείο.
16.30 – 18.00 Παρουσίαση: α) Σημασία του Nutri timiming – διατροφή, ενυδάτωση και τροφοδοσία κατά την διάρκεια της άσκησης. β) ’’Φορμάρισμα’’ – κλιμάκωση της προπόνησης, πλησιάζοντας σε αγώνα μεγάλης διάρκειας (πχ. 5+ ωρών).
18.15 – 19.30 Νυχτερινή προπόνηση (με φακό κεφαλής) στα μονοπάτια της περιοχής. Δρομικές ασκήσεις συντονισμού και η σημασία τους για την αντίληψη της ‘’σωστής’’ εμβιομηχανικής.
20.00 – 20.45 Βραδινό γεύμα.
21.00 – 22.00 Παρουσίαση: α) Προτεινόμενες ασκήσεις ενδυνάμωσης για την αποφυγή τραυματισμών. β) Ο απαραίτητος τεχνικός εξοπλισμός για τρέξιμο, μέσης και μεγάλης διάρκειας, σε ορεινό περιβάλλον (προπόνηση ή αγώνας).

Κυριακή
07.00 – 08.00 Πρωινό γεύμα.
09.30 –12.00 Μεγάλης διάρκειας τρέξιμο με εφαρμογή και επιπλέον ανάλυση όλων όσων συζητήσαμε την προηγούμενη μέρα.
13.00 – 14.30 Μεσημεριανό γεύμα.
15.00 – ……: Διαδραστική συζήτηση και απολογισμός 2ημέρου.

Το κόστος συμμετοχής είναι 150 ευρώ ανά άτομο και περιλαμβάνει διαμονή με πρωϊνό στο ξενοδοχείο Εν Χώρα Βεζίτσα και ενδεχομένως άλλους ξενώνες στη Βίτσα Ζαγορίου, όλα τα γεύματα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου Εν Χώρα Βεζίτσα, διαλείμματα- καφέ στο χώρο της Επέκεινα Χώρα, T-shirt, ασφάλιση και φυσικά το δικαίωμα παρακολούθησης του σεμιναρίου, το οποίο θα υποστηριχθεί με τον απαραίτητο εποπτικό εξοπλισμό τις τεχνικές οδηγίες και ανθρωπινή καθοδήγηση του πολυνίκη και γήινου, Δημήτρη Θεοδορακάκου.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε καλέστε στο τηλ. 6949 447448 ή επικοινωνήστε στα emails [email protected] ή [email protected]

https://epekeinahora.gr/
http://www.vezitsa-zagori.com/
http://www.allterrainrunners.gr/site/

Kλείστε τη συμμετοχή σας ΤΩΡΑ μιας και οι θέσεις είναι περιορισμένες

Previous ArticleNext Article

ΓΓΑ: Δεν υπάρχει αγωνιστικό πρωτόκολλο για αγώνες δρόμου, ούτε και δίνεται άδεια για τη διεξαγωγή τους 

Poikilo Rocky Mountain 2019

Επιστολή προς την Υγειονομική Επιτροπή της ΓΓΑ απέστειλε ο «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ» σχετικά με την διεξαγωγή της διοργάνωσης ορεινού τρεξίματος «Poikilo Rocky Mountain».

Η διοργάνωση με τρεις διαδρομές (22.5km, 8Km, 4km) ήταν προγραμματισμένη για τις  29 Μαρτίου 2020 στο Ποικίλο Όρος με εκκίνηση από την Πετρούπολη. Πειθαρχώντας στις οδηγίες της Κυβέρνησης για την καταπολέμηση της πανδημίας του COVID-19 οδηγηθήκαμε στην αναβολή του.

Ως σύλλογος πήραμε την πρωτοβουλία και με την επιστολή μας ζητήσαμε να ενημερωθούμε για το  Πρωτόκολλο Υγείας που πρέπει να ακολουθήσουμε για να πραγματοποιήσουμε μέχρι τα μέσα Ιουλίου μια ασφαλή και σύμφωνη με τις επιστημονικές οδηγίες διοργάνωση.

Άμεσα λάβαμε από την Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή της ΓΓΑ την ακόλουθη απάντηση:

«Η Υ.Ε.Ε της Γ.Γ.Α είναι αρμόδια για την εκπόνηση των γενικών πρωτοκόλλων ασφαλούς άθλησης, κατά την επανεκκίνησης της αθλητικής δραστηριότητας και υπό τις συνέπειες της πανδημίας COVID 19. Τα ειδικά πρωτόκολλα προπονήσεων και αγώνων καταρτίζονται από την εκάστοτε αρμόδια εθνική ομοσπονδία κάθε αθλήματος και αποστέλλονται για έγκριση στην Υ.Ε.Ε. Επί του παρόντος δεν υπάρχει αγωνιστικό πρωτόκολλο για αγώνες δρόμου, ούτε και δίνεται άδεια για τη διεξαγωγή τους. 

Είμαστε στη διάθεσή σας για να ελέγξουμε οποιοδήποτε πρωτόκολλο συντάξετε μαζί με την αρμόδια ομοσπονδία η οποία, υποθέτουμε, θα έχει και υπό την αιγίδα της τη διοργάνωσή σας. Μέχρι τότε ισχύουν όσα ορίζουν τα πρωτόκολλα ασφαλούς άθλησης της Γ.Γ.Α.

Με εκτίμηση

Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή Γ.Γ.Α»

Βασική προτεραιότητα του Συλλόγου μας ως διοργανωτές είναι η απόλυτη ασφάλεια όσων συμμετέχουν αλλά και των συνοδών τους. Πρέπει όσοι αγαπάμε την άθληση και το δρομικό κίνημα, μέσα από συνεργασία και συνεννόηση, να κερδίσουμε ΜΑΖΙ την γρηγορότερη και ασφαλέστερη  επιστροφή σε αυτά που αγαπάμε: τους αγώνες και το τρέξιμο!

Αναμένουμε τις πρωτοβουλίες της ΕΟΣΛΜΑ-Υ, που ανήκει ο Σύλλογος μας, και του ΣΕΓΑΣ για να ορίσουμε τη νέα ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα.

Δείτε το περιεχόμενο της επιστολής μας

epistoli

ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Ο Πρόεδρος

Δημήτρης Ζωναράς

Αν μπορείς να τρέξεις σήμερα, μην το αφήνεις ποτέ για αύριο!

Μπορεί να… δείτε τον εαυτό σας στο ξεκίνημά του σε αυτήν την περιπέτεια που λέγεται τρέξιμο μέσα σε αυτό το κείμενο. Όλοι έχουμε να θυμόμαστε πολλά.

Οι περισσότεροι, ωστόσο, γνωρίζουμε ότι μετά από μερικούς μήνες όταν κοιτάμε πίσω, όλα όσα έχουμε πει τα θυμόμαστε και γελάμε.

«Είμαι εκτός φόρμας, με παραπανίσια κιλά και δεν έχω τρέξει τελευταία»

Τα ίδια ακριβώς έλεγαν πριν από εσάς όλοι όσοι κάθονταν όλη μέρα στον καναπέ τους πριν αποφασίσουν να ασχοληθούν με το τρέξιμο.  «Οι αρχάριοι συνηθίζουν να λένε: Αυτό δείχνει τρελό, μπορώ εγώ να τα καταφέρω;», υπογραμμίζει ο Bob Glove, ένας από τους συγγραφείς του Εγχειρίδιου για τον Δρομέα.

«Η απάντησή μου είναι καταφατική, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει. Οι δρομείς προέρχονται από διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ και διαφέρουν στα κιλά. Απλά πρέπει να αφιερώσει κανείς χρόνο και να ακολουθήσει πιστά ένα πρόγραμμα», συμπληρώνει ο Glove.

Μια ώρα τρέξιμο μπορεί να σας προσθέσει επτά ώρες ζωής!

«Απαιτεί πολύ χρόνο και εγώ δεν έχω…»

Με μόλις 30 λεπτά τρεξίματος την εβδομάδα, θα είστε θέση να μειώσετε τον κίνδυνο για αρκετές χρόνιες ασθένειες, όπως τα θέματα με την καρδιά, τα εγκεφαλικό επεισόδιο, η υψηλή αρτηριακή πίεση, ο διαβήτης, ο οστεοπόρωση, η παχυσαρκία, τα άγχος και η κατάθλιψη.

«Το ξεκίνησα στο παρελθόν αλλά δεν κατάφερα να… κολλήσω»

Ο αθλητικός ψυχολόγος, Ethan Gologor, τονίζει πως είμαστε όλοι «λιποτάκτες» με την έννοια ότι κάποια στιγμή ξεκινήσαμε μια δραστηριότητα στην ζωή μας και τα παρατήσαμε στη μέση. Αυτό δεν σας εμποδίζει σε τίποτε να ξεκινήσετε από την αρχή. Ακόμη και αν χάσετε μια με δυο προπονήσεις δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Οι δρομείς δεν είναι σκόπιμο να φορτώνονται με πολλά «πρέπει» και να θεωρούν πως είναι υποχρεωτικό να τρέχουν σε καθημερινή βάση επειδή το λέει το πρόγραμμα.

«Θα τραυματιστώ και θα τα παρατήσω. Το ξέρω…»

Οι δρομείς που ασχολούνται σοβαρά με το αντικείμενο, υποφέρουν συχνά από ενοχλήσεις στους μύες και τις αρθρώσεις, ωστόσο τις ξεπερνούν σχετικά σύντομα. «Οι τραυματισμοί είναι πιο εύκολο να αποφευχθούν όταν δεν τρέχετε σε πολύ έντονους και κουραστικούς ρυθμούς που δεν σας αφήνουν να πάρετε ανάσα», αναφέρει ο Jeff Galloway που ασχολείται με την εκγύμναση αρχάριων δρομέων από το 1974.

Τέσσερεις τομείς της ζωής σας που βελτιώνονται με το τρέξιμο

«Δεν μπορώ να αγοράσω νέα παπούτσια για τρέξιμο»

Ένα απλό ζευγάρι παπουτσιών που επιτρέπουν άνετο περπάτημα, μπορούν να κάνουν την δουλειά χωρίς πρόβλημα. «Δεν είναι αναγκαίο να φοράτε τα παλιά παπούτσια που είχατε για το τρέξιμο ενώ πλέον σας στενεύουν ή έχουν φθαρεί σημαντικά», τονίζει ο Budd Coates που εκπαιδεύει δρομείς εδώ και 20 χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς πάντα να βρεις μια δικαιολογία να για μην βγεις για τρέξιμο σήμερα. Αλλά ότι μπορείς να κάνεις σήμερα, μην το αφήνεις ποτέ για αύριο…

Διαβάστε επίσης: H πανδημία με έκανε να αγαπήσω κάτι που πάντα μισούσα: Το τρέξιμο

ΠΗΓΗ: RunnersWorld.co.uk

x
Send this to a friend