Το ντοκυμαντέρ «Against all G-odds» του Πάνου Βλάχου (trailer) 510

Αθήνα,1896.

Στους πρώτους μοντέρνους Ολυμπιακούς Αγώνες ο Σπύρος Λούης, ένας άσημος νερουλάς από το Μαρούσι, στέφεται νικητής στον πρώτο Μαραθώνιο αγώνα στην ιστορία.

Το ντοκυμαντέρ «Against all G-odds» ακολουθεί την προσπάθεια του καταξιωμένου ηθοποιού και δρομέα Πάνου Βλάχου να διερευνήσει τις συνθήκες που οδήγησαν στο σπουδαιότερο κατόρθωμα της σύγχρονης αθλητικής ιστορίας και να ρίξει φως στον πιο αμφιλεγόμενο μαραθώνιο μέχρι σήμερα…

Δείτε το επίσημο trailer του ντοκυμαντέρ

Σκηνοθεσία: Πάνος Βλάχος
Παραγωγή: Production Ηouse
Αλέξης Καπλάνης
Πάνος Μανολίτσης

Σχεδιασμός – διοργάνωση αγώνα: Tihio race
KC Protect – Babis Hawk

Previous ArticleNext Article

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν κάνεις 100 push ups την ημέρα; (vid) 4050

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν κάνεις 100 push ups την ημέρα; (vid)

Είναι ένας αριθμός που σε τρομάζει. 100 push ups φυσικά και δεν είναι εύκολο να γίνουν, ωστόσο, αν ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πλάνο προπόνησης τότε θα εκπλαγείς με το πόσο γρήγορα μπορείς να τα καταφέρεις.

Ένα παράδειγμα

Φυσικά δεν χρειάζεται να κάνετε τα 100 push ups… μονοκοπανιά. Βάλτε μικρούς και εφικτούς στόχους.

Ξεκινήστε με 10 Χ 10. Σπάστε τα σετ προπόνησης σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Όταν δείτε ότι τα 10 σας βγαίνουν εύκολα αλλάξτε στρατηγική.

Κάντε 20 Χ 5 και συνεχίστε. Μετά από 15-20 ημέρες δοκιμάστε να κάνετε όσα περισσότερα μπορείτε.

Θυμηθείτε ότι πρέπει να κάνετε τα push ups με το σωστό τρόπο και να ακολουθείτε το πρόγραμμα κάθε μέρα, ανεξάρτητα αν έχετε κάνει άλλη άσκηση.

Τα έξι… χαζά λάθη που κάνουμε στα push-ups

Ακόμα μεγαλύτερη θα είναι η έκπληξή σου, όταν δεις τις αλλαγές στο σώμα σου, όταν πια καταφέρεις να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο.

Εκτελώντας 100 push-ups καθημερινά σε κάθε πιθανή παραλλαγή, όντως μπορείς να αλλάξεις το σώμα σου. Οι τρικέφαλοι και οι θωρακικοί θα διευρυνθούν. Οι ώμοι θα γιγαντωθούν. Η γενική σωματική δύναμή σου θα διπλασιαστεί.

Ωστόσο, δεν θα γίνεις φέτες στην κοιλιά. Γιατί; Επειδή η επίπεδη κοιλιά γίνεται μόνο με τη διάσπαση του λίπους. Τι σημαίνει αυτό; Διατροφή 80%. Τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι-όλα μαζί- 20%.

Δες το παρακάτω βίντεο και ξεκίνα:

Δείτε ακόμα: Αυτά είναι τα τέλεια push ups: Μπορείς να τα κάνεις;

Ασκήσεις ενδυνάμωσης με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου από το Training Room 113

Η ομάδα του Training Room με την παρέα της Garmin, δημιουργεί διαδικτυακά training sessions, δίνοντας μέσω βίντεο χρήσιμες προπονητικές οδηγίες για αερόβια γυμναστική, καθώς και οδηγίες σε αρχάριους.

Τα βίντεο θα αναρτηθούν στο Instagram account του @_training_room_ και της @stellaall

Δείτε το πρώτο workout from home με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου

x
Send this to a friend