Το « 4ο Κροκόδειλος Trail” ακονίζει τα… δόντια του!

Το «Κροκόδειλος Trail” ακονίζει… τα δόντια του και μπαίνει στην τελική ευθεία. Πρόκειται για μια εξαιρετική διοργάνωση από το τ Σωματείο Δρομέων Παλαιοχώρας «Παλαιόχωρα Trail Running Team».

Ένας αγώνας  ορεινού τρεξίματος που χρόνο με το χρόνο «κερδίζει» όλο και περισσότερους φίλους και αφήνει το στίγμα του στο δρομικό καλεντάρι.

Ο 4ος ορεινός αγώνας «Κροκόδειλος Trail» φέτος θα διεξαχθεί στις 6 Μαρτίου. Οι εγγραφές έχουν ήδη ανοίξει και οι προετοιμασίες συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.

Πέραν του κλασικού αγώνα των 20,5 χλμ., φέτος όπως ενημερώνουν οι διοργανωτές: «… προχωρήσαμε και στην προσθήκη ομαδικού αγώνα σκυτάλης ή team relay όπως λέμε εδώ στην Παλαιόχωρα. Ο αγώνας σκυτάλης θα γίνει σε ομάδες των 2 ατόμων, εκ των οποίων ο πρώτος αγωνιζόμενος θα τρέξει τα πρώτα 10 χλμ. (μέχρι τον σταθμό Γιαλυσκάρι), και ο δεύτερος θα συνεχίσει από εκεί μέχρι τον τερματισμό, τα υπολειπόμενα 10,5 χλμ.

Παράλληλα, όπως κάθε χρόνο θα διεξαχθεί και το “Κροκοδειλάκι”, για μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου (εγγραφές στα σχολεία την τελευταία εβδομάδα πριν τον αγώνα).

Για εγγραφές και περισσότερες πληροφορίες για τον αγώνα μπείτε ΕΔΩ

Στόχοι του σωματείου και των διοργανώσεών του αποτελούν:

-Η ανάπτυξη του αθλητικού/εναλλακτικού τουρισμού αναψυχής ,ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της  χειμερινής περιόδου.

-Η μεταλαμπάδευση των αθλητικών αξιών και του «ευ αγωνίζεσθαι » στις μικρές ηλικίες, μέσω της  συμμετοχή παιδιών  σε αντίστοιχους  εισαγωγικούς  αγώνες.

-Η ανάδειξη και προστασία του φυσικού κάλλους της ευρύτερης  περιοχής(Στον «Κροκόδειλο trail το μεγαλύτερο τμήμα της διαδρομής είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα “NATURA 2000” http://www.ecovalue-crete.eu/el/sites/gr4340005 ).

H ονομασία του αγώνα ως «Κροκόδειλος Trail» αποδίδεται τόσο στη μορφή του ακρωτηρίου που υπάρχει ανατολικά της Παλαιοχώρας Χανίων και μοιάζει με έναν γιγάντιο πετρωμένο κροκόδειλο  που κολυμπά, έχει όμως και μεταφορική έννοια καθώς  το προφίλ της διαδρομής έχει 4 πολύ κοφτερά «δόντια», όμοια με εκείνα του συγκεκριμένου ζώου και επίσης λόγω του γεγονότος ότι το terrain  της διαδρομής κρύβει πολλές κοφτερές πέτρες, σαν δόντια. Ο «Κροκόδειλος» της Παλαιοχώρας είναι εντελώς ακίνητος και εξημερωμένος και περιμένει τους επισκέπτες της περιοχής να ανακαλύψουν τις ομορφιές του.

Ο αγώνας αναπτύσσεται στη Νοτιοδυτική Κρήτη, πάνω στον άξονα  Σούγια-Αρχαία Λισσός-Λύχνου Λάκκος-παραλία Αμμουτσάκι-παραλία Γυαλισκάρι (ως εδώ  πάνω στο ίχνος του διεθνούς μονοπατιού Ε4 που ενώνει τη Σούγια με την Παλαιόχωρα)-φαράγγι Ανύδρων-Προφήτης Ηλίας Ανύδρων-Παπούρι-Κερατιδές-Μύλος-Βίγλες-Παλαιόχωρα. Η συνολική απόσταση  του αγώνα είναι 20,5 χλμ  και η θετική υψομετρική διαφορά +1.200 μέτρα. Παράλληλα την ίδια ημέρα θα διεξαχθεί αγώνας 1.500 μέτρων σε μικτή διαδρομή-έκπληξη για μαθητές  Δημοτικών  και Γυμνασίων.

Ο αγώνας διεξάγεται  παράλληλα με τις εκδηλώσεις του τριημέρου των Αποκριών/ Καθαρής Δευτέρας  που παραδοσιακά λαμβάνουν χώρα στην Παλαιόχωρα ,οι οποίες όμως λόγω των υγειονομικών περιορισμών δεν  γνωρίσουμε ακόμα αν θα λάβουν χώρα φέτος. Υπό συνθήκες κανονικότητας, οι εκδηλώσεις ξεκινάνε το απόγευμα του Σάββατου  με την παρέλαση των αρμάτων και του Βασιλιά Καρνάβαλου. Την Κυριακή πρωί  διεξάγεται  ο Κροκόδειλος trail ενώ το  απόγευμα θα πραγματοποιηθεί το κάψιμο του Βασιλιά Καρνάβαλου. Την Καθαρά Δευτέρα γιορτάζουμε τα κούλουμα και το πέταγμα του χαρταετού στις πολυάριθμες  παραλίες.

Σας περιμένουμε να περάσουμε ένα αξέχαστο τριήμερο στην όμορφη Παλαιόχωρα Χανίων με πολύ κέφι, χορό, άθληση, ξεγνοιασιά και διασκέδαση.

Ακολουθεί ο κανονισμός του Αγώνα, η τήρηση του οποίου εγγυάται την εύρυθμη λειτουργία του και την ασφάλεια των συμμετεχόντων αθλητών.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Χρήσιμες και απλές συμβουλές για το χειμερινό τρέξιμο

Το χειμερινό τρέξιμο έχει τις χαρές του. Παρά το κρύο, με τον κατάλληλο εξοπλισμό και τη σωστή νοοτροπία, μπορείτε όχι μόνο να συνεχίσετε την προπόνηση ως συνήθως, αλλά και να ανταποκριθείτε στο έπακρο ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Έτσι, αντί να παραλείψετε το τρέξιμό σας για τη ζεστή άνεση του σπιτιού σας -ή να στραφείτε στον διάδρομο- χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές από επαγγελματίες για να αξιοποιήσετε κάθε ευκαιρία για χειμερινό τρέξιμο.

Γιατί σας πιάνει φαγούρα στα πόδια μετά από τρέξιμο στο κρύο;

Δώστε μια ανταμοιβή στον εαυτό σας

Το να δελεάζετε τον εαυτό σας να βγει από την πόρτα με την υπόσχεση μιας ανταμοιβής στο τέλος -είτε πρόκειται για μια συνάντηση με έναν φίλο είτε για ένα καλό γεύμα- σας δίνει κίνητρο να κινηθείτε. Ορίστε μια ημερομηνία για να συναντήσετε για τρέξιμο από κοινού κάποιον φίλο σας με το ίδιο χόμπι που έχετε να δείτε καιρό ή βάλτε ένα χρονικό όριο στον εαυτό σας για το πόσο θα τρέξετε αν έχει πολύ κρύο. Λειτουργεί άψογα.

Ντυθείτε σαν να είναι πιο ζεστός ο καιρός

Όταν τρέχουμε με κρύο συνήθως ντυνόμαστε τόσο ζεστα που καταλήγουμε να μην ιδρώνουμε. Έτσι, δεν ιδρώνουμε τόσο πολύ και καταλήγουμε τελικά να κρυώνουμε ό,τι και αν φοράμε. Ο γενικός κανόνας είναι να ντύνεστε σαν η θερμοκρασία να είναι 10 με 20 βαθμούς πιο υψηλή από όσο είναι.

Κάντε γερή προθέρμανση πριν ξεκινήσετε

Κινηθείτε μέσα στο σπίτι αρκετά ώστε να κυκλοφορήσει το αίμα χωρίς να ιδρώσετε όταν τρέχετε στο κρύο. Τρέξτε πάνω και κάτω από τις σκάλες σας, χρησιμοποιήστε ένα σχοινάκι για άλματα ή κάντε μερικές διατάσεις. Το κρύο δεν είναι τόσο αισθητό όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε έτσι κι αλλιώς ζεστοί.

Τρέξιμο: Τα διαφορετικά οφέλη της προπόνησης σε κρύο και ζέστη

Τρέξτε κόντρα στον άνεμο

Ξεκινήστε το χειμερινό σας τρέξιμο κατευθυνόμενοι προς τον άνεμο και τερματίστε με αυτόν στην πλάτη σας, ώστε το αεράκι να μη σας τινάξει στον αέρα αφού έχετε ιδρώσει. Για να αποφύγετε ένα μακρύ, τσουχτερό τρέξιμο, δοκιμάστε να το σπάσετε: Τρέξτε προς τον άνεμο για περίπου 10 λεπτά, γυρίστε για να τρέξετε με τον άνεμο στην πλάτη σας για πέντε λεπτά και επαναλάβετε.

Να είστε ευέλικτοι με το ρυθμό και τα χιλιόμετρα

Το χειμερινό τρέξιμο αφορά περισσότερο στην συντήρηση της φυσικής κατάστασης παρά την ταχύτητα. Σε πολύ κρύο καιρό, αναζητήστε μέρη που είναι υπερυψωμένα όπου ο αέρας θα είναι πιο ζεστός. Αν δεν μπορείτε να τρέξετε στη μέση της ημέρας, όταν οι θερμοκρασίες είναι πιο ζεστές, τρέξτε δύο φορές την ημέρα. Είναι καλύτερο από το να κάνετε ένα μεγάλο τρέξιμο με το οποίο μπορεί να κρυώσετε πολύ προς το τέλος.

Διαβάστε επίσης: Γιατί όταν…τρέχει η μύτη μας στο κρύο μας κρατάει υγιείς;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Έρχεται στις 2 Απριλίου 2023 το Επετειακό 10ο Poikilo Rocky Mountain

Κύκλωσε την ημερομηνία στο ημερολόγιο σου, προπονήσου σκληρά και την Κυριακή 2 Απριλίου 2023 θα  είσαι στην εκκίνηση του 10ου Poikilo Rocky Mountain.

H επετειακή έκδοση του αγαπημένου ορεινού τρεξίματος της Αττικής, που διοργανώνει ο Ποδηλατικός Δρομικός Σύλλογος Οδυσσέας Πετρούπολης, έρχεται να συναρπάσει καλώντας τους δρομείς να δοκιμάσουν την αντοχή τους στα μοναδικά μονοπάτια του Ποικίλου Όρους.

Ο κύριος αγώνας είναι ο Rocky Mountain, 22.5km με περίπου 1110 μέτρα θετική υψομετρική ενώ παράλληλα θα  διεξαχθεί και ο αγώνας UpDown 8km με 392 μέτρα θετική υψομετρική σε μία πιο ήπιας δυσκολίας διαδρομή κατάλληλη για όσους έχουν μικρή εμπειρία στους αγώνες ορεινού τρεξίματος. Οι δρομείς που θέλουν να αποκτήσουν την πρώτη τους επαφή με το βουνό και να απολαύσουν την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ορεινό τρέξιμο θα επιλέξουν τον FunRace 4km.

Το Poikilo Rocky Mountain αποτελεί γιορτή για τον αθλητισμό, την υγεία και το περιβάλλον και θα γιορτάσει τα 10 χρόνια  με μοναδικές εκπλήξεις.

Μείνε συντονισμένος για την προκήρυξη του αγώνα και το  άνοιγμα των εγγραφών. Μέχρι τότε προπονήσου, προστάτεψε το περιβάλλον και δες τις μοναδικές στιγμές της διοργάνωσης του 2022.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend