Ρεκόρ συμμετοχών στο «KΑTERINI RUN 2019»

Ρεκόρ συμμετοχών στο «KΑTERINI RUN 2019»

Άτομα όλων των ηλικιών, από κάθε γωνιά της Ελλάδας, από την Κύπρο, από 11 ευρωπαϊκές η χώρες, δεκάδες εθελοντές, μουσικά σχήματα, 2200 συνολικά εγγραφές αριθμός ρεκόρ για τη διοργάνωση και μία από τις ομορφότερες και γρηγορότερες διαδρομές της χώρας αποτελούν στοιχεία που συνέθεσαν την ταυτότητα της μεγάλης αθλητικής, πολιτιστικής γιορτής: «10ος Ημιμαραθώνιος KATERINI RUN 2019» (Ημιμαραθώνιος, 5χλμ, 1000 μ) που διοργανώθηκε την  Κυριακή 3 Μαρτίου.

Previous ArticleNext Article

Τα εννέα “βήματα” που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε στη ζέστη

Τα εννέα "βήματα" που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε τις ζεστές ημέρες

Ο οργανισμός υγείας προειδοποιεί ότι το τρέξιμο σε θερμοκρασίες πάνω από τους 32 βαθμούς Κελσίου είναι επικίνδυνο. Καλό είναι, λοιπόν, τις ημέρες που επικρατεί καύσωνας να παραμένουμε εντός και να προσπαθούμε να γυμναστούμε με άλλους τρόπους μακριά από τον ήλιο.

Αν, ωστόσο, επιλέξετε να βγείτε στον δρόμο, τότε πρέπει να κάνετε συγκεκριμένα πράγματα.

Δείτε το βίντεο

Διαβάστε ακόμα: Προπόνηση και τρέξιμο στη ζέστη: Τρόποι προφύλαξης

Τι κάνεις πριν και μετά τους κοιλιακούς για super αποτελέσματα

Οι κοιλιακοί είναι το βασικό εργαλείο του κορμού του σώματός μας. Το ζήτημα δεν είναι μόνο η γράμμωση που επιτυγχάνεται πολύ δύσκολα, αλλά η ενδυνάμωσή τους.

Διότι οι κοιλιακοί αποτελούν τη βάση για κάθε δραστηριότητα, Οι καλογυμνασμένοι κοιλιακοί σου δίνουν περισσότερες δυνατότητες και καλύτερες επιδόσεις.

Δείτε μερικά tips που γίνονται πριν και μετά τις ασκήσεις των κοιλιακών, που θα σας βοηθήσουν να γυμναστείτε καλύτερα και να έχετε σούπερ αποτελέσματα.

Δείτε το βίντεο:

Δείτε ακόμα: Οι πέντε καλύτερες συμβουλές για κοιλιακούς… φέτες

x
Send this to a friend