Παλαμήδειος Άθλος 2021: Ολοκληρώθηκαν οι εγγραφές, όλα έτοιμα στο Ναύπλιο

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί τους δρομείς από όλη την Ελλάδα που δήλωσαν συμμετοχή στις αγωνιστικές εκδηλώσεις του Παλαμηδείου Άθλου. Ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκαν οι  εγγραφές για όλες τις κατηγορίες των αγωνισμάτων.

Επίσης ανακοινώνει ότι θα εφαρμοστεί το εγκεκριμένο Υγειονομικό πρωτόκολλο και ως εκ τούτου η παραλαβή του πακέτου συμμετοχής θα γίνει με όσα αναφέρονται στην προκήρυξη που αφορά το δικαίωμα συμμετοχής και επιπρόσθετα με την επίδειξη επίσημου εγγράφου ταυτοπροσωπίας.

Οι συμμετέχοντες δρομείς είναι υποχρεωτικό από τη στιγμή της εισόδου τους στο χώρο του ΦΟΥΓΑΡΟΥ να φέρουν προστατευτική μάσκα σε όλη την διάρκεια παραμονής τους στον χώρο.

Στην είσοδο του ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΓΓΡΑΦΩΝ το προσωπικό ελέγχει όσους πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής, όπως αυτές αναφέρονται και ισχύουν με βάση το εγκεκριμένο υγειονομικό πρωτόκολλο. Ο έλεγχος γίνεται με την ηλεκτρονική εφαρμογή https://covidfree.gov.gr/.

NEΕΣ Εγγραφές ενδιαφερομένων να συμμετέχουν ΔΕΝ θα γίνουν στο κέντρο Εγγραφών.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021 (ΦΟΥΓΑΡΟ)

  • 11:00 –19:00: Λειτουργία Κέντρου Εγγραφών
  • 11:00: Επισκεψιμότητα στον αρχαιολογικό χώρο Νέας Τίρυνθας με συνοδεία ξεναγού. Αναχώρηση από την οδού Α. Συγγρού πλησίον του Δημαρχείου Ναυπλίου. Συμμετοχή δωρεάν.
  • 12:30: Δημοσιογραφική Διάσκεψη (Σ.Τ.) – Τιμητικές βραβεύσεις
  • 15:00 – 16:30: Εκπαίδευση – Ενημέρωση Στελεχών και Εθελοντών
  • 17:00 –18:00: Λαμπαδηδρομία Παλαμηδίου Κάστρου με την Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων– Αφιερωμένη στο υγειονομικό προσωπικό της Νοσηλευτικής Μονάδας Ναυπλίου
  • 19:00: Σύλλογος Παλαμήδης, Επετειακή ΕΚΔΗΛΩΣΗ (ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ)

 Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021 (Είσοδος Κάστρου)

Γραμματεία: Χώρος Εκκίνησης – Τερματισμού: Είσοδος κάστρου επί της  25ης  Μαρτίου

  • 07:00 – 13:00: Λειτουργία Γραμματείας Αγώνα

Εκδηλώσεις:

  • 11:00 – 13:00: Παρουσία του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας με το σύνολο κρουστών υπό τον καθηγητή κ. Κοτζαμπάση Ευάγγελο
  • 11:00: Σκακιστική Ακαδημία Ναυπλίου, αγώνας BLITZ στο Βουλευτικό
  • 14:30: Περιήγηση στην παλιά πόλη του Ναυπλίου (όχι μόνο των επισκεπτών αλλά και των δημοτών από την κ. Τίνα Γκιόλα). Σημείο συνάντησης Δημαρχείο Ναυπλίου. Συμμετοχή δωρεάν
  • 19:30 Μουσική Επετειακή Εκδήλωση «ΜΟΥΣΙΚΑ ΠΑΛΑΜΗΔΕΙΑ» από το καλλιτεχνικό σχήμα Βυζαντινοί και Παραδοσιακοί Αντίλαλοι  (ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ )

Αγώνες: «αφιερωμένοι στο κοινωνικό έργου του συλλόγου «ΑμεΑ Αργολίδας»:

  • 08:45: Αγώνας Ημιμαραθωνίου
  • 08:50: Αγώνας 10χλμ.
  • 11:00: Αγώνας 5χλμ.
  • 12:45: Παλαμήδειος Άθλος – Αγώνας Ανάβασης Κάστρου

Απονομές:

13:00 – 14:00 Απονομές στην Γενική κατάταξη Ανδρών και Γυναικών με σειρά:

  • Ημιμαραθώνιος & 10 χλμ. & 5χλμ.
  • Αγώνας Κάστρου 5χλμ.

Το μαγευτικό Ναύπλιο σε περιμένει. Ζήσε το μοναδικό αυτό ταξίδι!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Οι Γραμματείες παραλαβής του 7ο Veikou Trail

Η Οργανωτική Επιτροπή του 7ο Veikou Trail, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους δρομείς ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για την παραλαβή του πακέτου συμμετοχής τους από 5 διαφορετικά σημεία.

Η επιλογή γραμματείας παραλαβής του πακέτου συμμετοχής, πραγματοποιείται κατά την διαδικασία εγγραφής. Εκτός της δυνατότητας επιλογής γραμματείας ο δρομέας θα γνωρίζει και τις ώρες παραλαβής του πακέτου συμμετοχής.

Το πακέτο συμμετοχής θα παραλαμβάνεται από τους συμμετέχοντες δρομείς μόνο το Σάββατο 21/01, στα παρακάτω σημεία και ώρες:

  • Κεντρική είσοδος Άλσος Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι     – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Αργυροπούλου 4, Κηφισιά         – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Ταξιαρχών 57, Κορυδαλλός        – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα OUTRUN  | Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Βασ. Αλεξάνδρου 72, Περιστέρι       – 10:00 – 15:00

Εξαίρεση: Θα παραλάβουν την ημέρα του αγώνα, όσοι ταξιδεύουν από μακριά και όσοι έχουν έρθει σε συνεννόηση με την διοργάνωση για ειδικούς λόγους.

Παρακαλούνται οι δρομείς να μην απευθύνονται στα καταστήματα, ούτε να προσέρχονται σε αυτά για παραλαβή του πακέτου συμμετοχής πριν τις ανακοινωμένες ημέρες και ώρες.

Οι εγγραφές για το 7ο Veikou Trail τρέχουν και θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 24:00 ή μέχρι εξαντλήσεως των ανακοινωμένων θέσεων.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Το 7ο Veikou Trail τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 7ο Veikou Trail παρέχεται:

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: https://veikoutrail.gr/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο facebook: https://www.facebook.com/veikoutrail/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο Instagram: https://www.instagram.com/veikoutrail/

Στις 22 Ιανουαρίου 2022 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Όσο πιο πολύ μπαίνει ο χειμώνας τόσο περισσότερο πιθανό είναι να κρυώσεις εξαιτίας του καιρού. Προφανώς, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Για έναν δρομέα ωστόσο, ένα ερώτημα ηχεί στο μυαλό του όταν είναι κρυωμένος: πρέπει να ξεκουραστώ ή πρέπει να συνεχίσω τις προπονήσεις; Ειδικά όταν προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα, δεν θες να αφήσεις ένα κρύωμα να σε πάει πίσω.

Τι πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Εξαρτάται από το είδος του κρυώματος που έχεις και από το πως αισθάνεσαι.

“Η ενέργεια του οργανισμού καταπολεμά το κρύωμα”

«Τα κρυολογήματα ή οι λοιμώξεις του αναπνευστικού που συνήθως προκαλούνται από ιογενή λοίμωξη και σχετίζονται με συμπτώματα όπως η ρινική καταρροή, ο πονόλαιμος και ο βήχας, έχουν ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος», εξηγεί η Κορντίλια Κάρτερ, διευθύντρια του Γυναικείου Κέντρου Αθλητικής Ιατρικής στο NYU-Langone στη Νέα Υόρκη.

«Η ενεργοποίηση αυτή κατευθύνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μετακινηθούν στο σημείο της λοίμωξης, όπου και “στρατολογουν” ή παράγουν άλλα κύτταρα και πρωτεΐνες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της μόλυνσης και να αποτρέψουν την επανεμφάνισή της στο μέλλον» τονίζει η Κάρτερ. Με άλλα λόγια, το σώμα σας χρησιμοποιεί ενέργεια για να υποστηρίξει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να καταπολεμηθεί το κρύωμα.

Η ποσότητα ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σας για να αντιμετωπιστεί μια λοίμωξη εξαρτάται από τον τύπο της λοίμωξης και το πόσο σοβαρή είναι. «Αν είστε άρρωστοι και το σώμα σας «φωνάζει» πως χρειάζεται ξεκούραση, τότε μάλλον πρέπει να το ακούσετε και να ξεκουραστείτε», λέει η Κάρτερ.

Οι δρομείς κάνουν το αντίθετο

Πολλοί δρομείς ωστόσο κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Νιώθουν ότι το τρέξιμο όταν είναι κρυωμένοι τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα, τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο.
Αν και κάτι τέτοιο δεν εξακριβώνεται επιστημονικά, μπορούμε να πούμε πως αυτό μπορεί να ισχύει καθώς η άσκηση απελευθερώνει από τον οργανισμό μια ουσία που λέγεται επινεφρίνη και η οποία είναι ένα φυσικό αποσυμφορητικό.

Αυτός είναι και ο λόγος που μια προπόνηση μπορεί να «καθαρίσει» τα ρινικά περάσματα της μύτης. Αν αποφασίσετε ωστόσο να τρέξετε για να ξεπεράσετε το κρύωμα, κρατήστε τον ρυθμό σας χαμηλό και ακολουθήστε μικρές αποστάσεις.

“Μειώστε την ένταση”

Η Κάρτερ πάντως το ξεκαθαρίζει: «Για κάθε πρόσωπο, η λοίμωξη και το επίπεδο εκγύμνασης είναι μοναδικά και οι αποφάσεις πρέπει να εξατομικεύονται λαμβάνοντας υπόψη τους αντίστοιχους παράγοντες. Σε γενικές γραμμές, έχει νόημα να τρέχετε αν είστε κρυωμένοι αλλά πρέπει να μειώσετε την τυπική διάρκεια του τρεξίματος, τη συχνότητα και την έντασή του». Η Κάρτερ προσθέτει ότι εάν έχετε μια άλλη πάθηση που επηρεάζει τους πνεύμονές σας όπως το άσθμα και γνωρίζετε ότι το τρέξιμο μπορεί να το επιδεινώσει, τότε είναι αναγκαίο να εξετάσετε μια άσκηση χαμηλότερης έντασης από το τρέξιμο.

Η Κάρτερ επισημαίνει επίσης πως όσο θετικό μπορεί να είναι το τρέξιμο στην καταπολέμηση του κρυώματος, άλλο τόσο επιβλαβές μπορεί να είναι για όσους νιώθουν αδύναμοι εξαιτίας του κρυώματος. Άλλωστε, συμπτώματα όπως ο υψηλός πυρετός, ο συνεχόμενος βήχας, οι μυϊκοί πόνοι και τα γαστρεντερικά προβλήματα δεν είναι τυπικά ενός κοινού κρυολογήματος και δεν το τελευταίο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να τρέξετε αν σας παρουσιαστούν.

Η Κάρτερ επισημαίνει στο runnersworld πως πάντα πρέπει να οριοθετείτε τους στόχους σας και να τους επαναπροσαρμόζετε σε περίπτωση που το σώμα σας δεν μπορεί να τους κυνηγήσει λόγω κάποιας ασθένειας. «Το να παίρνετε χρόνο επιτρέπει στο σώμα σας να εστιάζει στην καταπολέμηση της λοίμωξης και όχι στην εξοικονόμηση ενέργειας αναφορικά με την άσκησή σας. Επιλέξτε τον δρόμο που θα οδηγήσει στην ταχύτερη ανάκαμψη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα περάσετε όλη την ημέρα στον καναπέ», τονίζει.

Διαβάστε ακόμα: Αντιβιοτικά και τρέξιμο: Γιατί δεν πρέπει να συνδυάζονται;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend