Όλοι οι διακόπτες στο… on για το Ioannina Lake Run 2022!

Προ κορωνοϊού εποχές αναμένεται να θυμίζει το φετινό Ioannina Lake Run, που διεξάγεται για 16η συνεχόμενη χρονιά το Σαββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου.

Οι συμμετοχές στους αγώνες του Γύρου Λίμνης των 30 χλμ., που αποτελεί το βασικό αγωνιστικό event, και τους παραλίμνιους δρόμους των 10 και των 5 χλμ. προσεγγίζουν τις 3.000, ενώ μαζική αναμένεται η συμμετοχή και στους αγώνες ψυχαγωγικού χαρακτήρα, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει έναν αγώνα για μαθητές Δημοτικού με την επωνυμία lake Run Kids Race, τον Παραλίμνιο Δρόμο 1.000 μ. για ΑμεΑ, τον πρωτότυπο αγώνα «Μαμα – Καρότσι» και ένα Family Run, στο οποίο ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή πάνω από 100 οικογένειες.

«Όλοι οι διακόπτες είναι στο on. Αυτό που ξεκινήσαμε το 2007 μια χούφτα ανθρώπων, πλέον έχει γίνει θεσμός για την πόλη. Και αφού περάσαμε μια δύσκολη περίοδο δύο ετών, συνεχίζουμε δυναμικά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής του Ioannina Lake Run Ηλίας Σπυριούνης, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του στον Δήμο Ιωαννιτών, την Περιφέρεια Ηπείρου και το Επιμελητήριο Ιωαννίνων, που ως συνδιοργανωτές στέκονται στο πλευρό της διοργάνωσης.

Ο κ. Σπυριούνης εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του για την πορεία των 16 ετών και το που βρίσκεται σήμερα ο Γύρος Λίμνης, κάνοντας ειδική μνεία στους συνεργάτες και αναφέροντας ονομαστικά τον Δημήτρη Παπάζογλου, που έδωσε μια νέα οπτική ταυτότητα στο Ioannina Lake Run, και στον κορυφαίο στην αθλητική φωτογραφία Άγγελο Ζυμάρα και την ομάδα του. «Βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Η αξία του αγώνα, η κληρονομιά του, είναι κάτι που το έχουμε πετύχει όλοι μαζί. Οργανωτική ομάδα, φορείς, συνεργάτες, εθελοντές. Και πρέπει αυτή την κληρονομιά να τη διαχειριστούμε σωστά», κατέληξε.

Ως το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για την πόλη χαρακτήρισε τον Γύρο Λίμνης ο δήμαρχος Ιωαννίνων Μωυσής Ελισάφ, δηλώνοντας ευτυχής για το ότι μετά από μια δύσκολη διετία η συμμετοχή θα είναι αντίστοιχη και ίσως μεγαλύτερη από αυτή του 2019, όταν συμμετείχαν 3.900 αθλητές κάθε ηλικίας. «Είναι ένας θεσμός για την πόλη και στεκόμαστε δίπλα στη διοργάνωση με όλες μας τις δυνάμεις. Γνωρίζουμε τον μόχθο και την προσπάθεια των οργανωτών», τόνισε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας και την προσφορά των εθελοντών και δεσμευόμενος για τη στήριξη της διοργάνωσης, με κάθε δυνατό τρόπο, και τα επόμενα χρόνια.

Για τη «ναυαρχίδα» των αθλητικών εκδηλώσεων έκανε λόγο ο αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού Χάρης Λαζάνης, σημειώνοντας την εξέλιξη του Ioannina Lake Run από το 2007 έως σήμερα. «Το Ioannina Lake Run είναι ένα ζωντανό παράδειγμα για το πώς ο αθλητισμός μπορεί να προσφέρει περισσότερα πράγματα σε μια περιοχή», ανέφερε και έδωσε συγχαρητήρια στους διοργανωτές, τους εθελοντές, καθώς και τους χορηγούς”.

Στη σημασία του αγώνα για την οικονομία της περιοχής και την προβολή του τόπου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αναφέρθηκε o γενικός γραμματέας του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Βασίλης Βασιλείου. «Η πόλη μας παίρνει υπεραξία μέσα από το Ioannina Lake Run και αυτό έχει μεγάλη σημασία», τόνισε χαρακτηριστικά, υπενθυμίζοντας ότι το Επιμελητήριο Ιωαννίνων ήταν αυτό που πριν δύο χρόνια ανέλαβε την εκπόνηση μιας έρευνας για το οικονομικό αποτύπωμα της διοργάνωσης, ώστε να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για τα επόμενα βήματα”. Ο κ. Βασιλείου δεσμεύτηκε ότι το Επιμελητήριο θα συνεχίσει να είναι αρωγός, σε μια προσπάθεια να αναδειχθεί το Ioannina Lake Run ως ένα από τα μεγαλύτερα event της νότιας Ευρώπης και ευχήθηκε καλή επιτυχία στη διοργάνωση.

Το Ioannina Lake Run οργανώνουν η Limni και ο Α.Ο. Ποσειδών Ιωαννίνων, με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Ηπείρου, τον Δήμο Ιωαννιτών και το Επιμελητήριο Ιωαννίνων, ενώ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Το συνοπτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης έχει ως εξής:

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022

17.00: Ποδηλατώ τον Γύρο της Παμβώτιδας

20.30 Επίσημη Τελετή Έναρξης – Ειδικές Βραβεύσεις

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022

16.30 Αγώνας 1.000 μ. μαθητών Δημοτικού – Lake Run Kids Race

17.00: Παραλίμνιος Δρόμος 1 χλμ. για ΑΜΕΑ.

17.30: Family Run 1 χλμ.

18.00: Παραλίμνιος Δρόμος «Μαμά –Καρότσι».

18.30: Παραλίμνιος Δρόμος 5χλμ.

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2022

07.15 Δυναμικό Βάδισμα 30 χλμ.

08.15 Γύρος Λίμνης 30 χλμ.

08.30: Αγώνας Δρόμου 10 χλμ.

12.00: Απονομές 30 & 10 χλμ.

Όλοι οι αγώνες έχουν σημείο εκκίνησης και τερματισμού την πλατεία Μαβίλη, όπου θα λάβει χώρα και η τελετή έναρξης.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Οι Γραμματείες παραλαβής του 7ο Veikou Trail

Η Οργανωτική Επιτροπή του 7ο Veikou Trail, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους δρομείς ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για την παραλαβή του πακέτου συμμετοχής τους από 5 διαφορετικά σημεία.

Η επιλογή γραμματείας παραλαβής του πακέτου συμμετοχής, πραγματοποιείται κατά την διαδικασία εγγραφής. Εκτός της δυνατότητας επιλογής γραμματείας ο δρομέας θα γνωρίζει και τις ώρες παραλαβής του πακέτου συμμετοχής.

Το πακέτο συμμετοχής θα παραλαμβάνεται από τους συμμετέχοντες δρομείς μόνο το Σάββατο 21/01, στα παρακάτω σημεία και ώρες:

  • Κεντρική είσοδος Άλσος Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι     – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Αργυροπούλου 4, Κηφισιά         – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Ταξιαρχών 57, Κορυδαλλός        – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα OUTRUN  | Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Βασ. Αλεξάνδρου 72, Περιστέρι       – 10:00 – 15:00

Εξαίρεση: Θα παραλάβουν την ημέρα του αγώνα, όσοι ταξιδεύουν από μακριά και όσοι έχουν έρθει σε συνεννόηση με την διοργάνωση για ειδικούς λόγους.

Παρακαλούνται οι δρομείς να μην απευθύνονται στα καταστήματα, ούτε να προσέρχονται σε αυτά για παραλαβή του πακέτου συμμετοχής πριν τις ανακοινωμένες ημέρες και ώρες.

Οι εγγραφές για το 7ο Veikou Trail τρέχουν και θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 24:00 ή μέχρι εξαντλήσεως των ανακοινωμένων θέσεων.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Το 7ο Veikou Trail τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 7ο Veikou Trail παρέχεται:

Στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: https://veikoutrail.gr/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο facebook: https://www.facebook.com/veikoutrail/

Στην σελίδα της διοργάνωσης στο Instagram: https://www.instagram.com/veikoutrail/

Στις 22 Ιανουαρίου 2022 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Όσο πιο πολύ μπαίνει ο χειμώνας τόσο περισσότερο πιθανό είναι να κρυώσεις εξαιτίας του καιρού. Προφανώς, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Για έναν δρομέα ωστόσο, ένα ερώτημα ηχεί στο μυαλό του όταν είναι κρυωμένος: πρέπει να ξεκουραστώ ή πρέπει να συνεχίσω τις προπονήσεις; Ειδικά όταν προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα, δεν θες να αφήσεις ένα κρύωμα να σε πάει πίσω.

Τι πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Εξαρτάται από το είδος του κρυώματος που έχεις και από το πως αισθάνεσαι.

“Η ενέργεια του οργανισμού καταπολεμά το κρύωμα”

«Τα κρυολογήματα ή οι λοιμώξεις του αναπνευστικού που συνήθως προκαλούνται από ιογενή λοίμωξη και σχετίζονται με συμπτώματα όπως η ρινική καταρροή, ο πονόλαιμος και ο βήχας, έχουν ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος», εξηγεί η Κορντίλια Κάρτερ, διευθύντρια του Γυναικείου Κέντρου Αθλητικής Ιατρικής στο NYU-Langone στη Νέα Υόρκη.

«Η ενεργοποίηση αυτή κατευθύνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μετακινηθούν στο σημείο της λοίμωξης, όπου και “στρατολογουν” ή παράγουν άλλα κύτταρα και πρωτεΐνες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της μόλυνσης και να αποτρέψουν την επανεμφάνισή της στο μέλλον» τονίζει η Κάρτερ. Με άλλα λόγια, το σώμα σας χρησιμοποιεί ενέργεια για να υποστηρίξει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να καταπολεμηθεί το κρύωμα.

Η ποσότητα ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σας για να αντιμετωπιστεί μια λοίμωξη εξαρτάται από τον τύπο της λοίμωξης και το πόσο σοβαρή είναι. «Αν είστε άρρωστοι και το σώμα σας «φωνάζει» πως χρειάζεται ξεκούραση, τότε μάλλον πρέπει να το ακούσετε και να ξεκουραστείτε», λέει η Κάρτερ.

Οι δρομείς κάνουν το αντίθετο

Πολλοί δρομείς ωστόσο κάνουν το ακριβώς αντίθετο. Νιώθουν ότι το τρέξιμο όταν είναι κρυωμένοι τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα, τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο.
Αν και κάτι τέτοιο δεν εξακριβώνεται επιστημονικά, μπορούμε να πούμε πως αυτό μπορεί να ισχύει καθώς η άσκηση απελευθερώνει από τον οργανισμό μια ουσία που λέγεται επινεφρίνη και η οποία είναι ένα φυσικό αποσυμφορητικό.

Αυτός είναι και ο λόγος που μια προπόνηση μπορεί να «καθαρίσει» τα ρινικά περάσματα της μύτης. Αν αποφασίσετε ωστόσο να τρέξετε για να ξεπεράσετε το κρύωμα, κρατήστε τον ρυθμό σας χαμηλό και ακολουθήστε μικρές αποστάσεις.

“Μειώστε την ένταση”

Η Κάρτερ πάντως το ξεκαθαρίζει: «Για κάθε πρόσωπο, η λοίμωξη και το επίπεδο εκγύμνασης είναι μοναδικά και οι αποφάσεις πρέπει να εξατομικεύονται λαμβάνοντας υπόψη τους αντίστοιχους παράγοντες. Σε γενικές γραμμές, έχει νόημα να τρέχετε αν είστε κρυωμένοι αλλά πρέπει να μειώσετε την τυπική διάρκεια του τρεξίματος, τη συχνότητα και την έντασή του». Η Κάρτερ προσθέτει ότι εάν έχετε μια άλλη πάθηση που επηρεάζει τους πνεύμονές σας όπως το άσθμα και γνωρίζετε ότι το τρέξιμο μπορεί να το επιδεινώσει, τότε είναι αναγκαίο να εξετάσετε μια άσκηση χαμηλότερης έντασης από το τρέξιμο.

Η Κάρτερ επισημαίνει επίσης πως όσο θετικό μπορεί να είναι το τρέξιμο στην καταπολέμηση του κρυώματος, άλλο τόσο επιβλαβές μπορεί να είναι για όσους νιώθουν αδύναμοι εξαιτίας του κρυώματος. Άλλωστε, συμπτώματα όπως ο υψηλός πυρετός, ο συνεχόμενος βήχας, οι μυϊκοί πόνοι και τα γαστρεντερικά προβλήματα δεν είναι τυπικά ενός κοινού κρυολογήματος και δεν το τελευταίο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να τρέξετε αν σας παρουσιαστούν.

Η Κάρτερ επισημαίνει στο runnersworld πως πάντα πρέπει να οριοθετείτε τους στόχους σας και να τους επαναπροσαρμόζετε σε περίπτωση που το σώμα σας δεν μπορεί να τους κυνηγήσει λόγω κάποιας ασθένειας. «Το να παίρνετε χρόνο επιτρέπει στο σώμα σας να εστιάζει στην καταπολέμηση της λοίμωξης και όχι στην εξοικονόμηση ενέργειας αναφορικά με την άσκησή σας. Επιλέξτε τον δρόμο που θα οδηγήσει στην ταχύτερη ανάκαμψη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα περάσετε όλη την ημέρα στον καναπέ», τονίζει.

Διαβάστε ακόμα: Αντιβιοτικά και τρέξιμο: Γιατί δεν πρέπει να συνδυάζονται;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend