Οι συμμετοχές στον τελικό του Run Greece

Οι συμμετοχές στον τελικό του Run Greece

Το Run Greece έχει γίνει τα τελευταία χρόνια μέρος του μεγάλου κύματος δρομέων του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας. Σε μια καινοτομία της διοργάνωσης, ο ΣΕΓΑΣ αποφάσισε να διεξάγει τον τελικό της σειράς, που έχει καθιερώσει, παράλληλα με τον Μαραθώνιο της Αθήνας.

Ετσι, στον 36ο Αγώνα παρέα με τους δρομείς, θα βρίσκεται και η «συντροφιά» των εκπροσώπων των επτά πόλεων που φιλοξένησαν τη σειρά Run Greece. Πρόκειται για τους είκοσι αθλητές και αθλήτριες που επέλεξαν οι Περιφέρειες από τις πόλεις Λάρισα, Ηράκλειο, Καστοριά, Ιωάννινα, Αλεξανδρούπολη, Πάτρα και Ρόδος.

Η εκκίνηση του τελικού «Αγώνα Δρόμου 3χλμ. ERGO» θα δοθεί την Κυριακή 11 Νοεμβρίου στις 10:35 επί της Βασ. Σοφίας στο ύψος οδού Ζαχάρωφ, στο 39.195χλμ. του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας και ο τερματισμός θα γίνει στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Να θυμίσουμε τον τρόπο διεξαγωγής του τελικού

Ο τελικός του Run Greece εντάσσεται στο πλαίσιο του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, όπου και θα διεξαχθεί αγώνας 3χλμ. στον οποίο θα συμμετάσχουν όσοι αθλητές κατάφεραν να πάρουν την πρόκριση από τους προηγούμενους επτά αγώνες.

Κάθε πόλη θα έχει τους δικούς 20 εκπροσώπους (10 άνδρες και 10 γυναίκες) οι οποίοι προέρχονται από όλες τις ηλικιακές κατηγορίες. Συνολικά, στον αγώνα 3χλμ., ο οποίος θα ξεκινήσει στις 10.35 το πρωί της Κυριακής (11/11), θα αγωνιστούν 140 αθλητές εκπροσωπώντας τόσο τις πόλεις τους στην ομαδική βαθμολογία όσο και τους εαυτούς της στην ατομική.

Οι βαθμοί του/της νικητή-τριας (Ανδρών – Γυναικών), είναι ο αριθμός που μας δίνει το σύνολο των συμμετεχόντων στη γραμμή εκκίνησης (αν στη γραμμή εκκίνησης είναι 70 Άνδρες και 70 Γυναίκες, ο/η πρώτος-τη θα πάρουν 70 βαθμούς). Στη συνέχεια για κάθε επόμενο τερματίσαντα, οι βαθμοί θα μειώνονται κατά 1 (69 βαθμοί για τον/την δεύτερο-η, 68 βαθμοί για τον/την τρίτο-η κ.ο.κ). Το άθροισμα των βαθμών των τερματισάντων κάθε ομάδας Ανδρών και Γυναικών θα είναι το σύνολο των βαθμών για την ομαδική κατάταξη κάθε ομάδας Ανδρών και Γυναικών.

Σε όλους τους μετέχοντες θα απονεμηθεί αναμνηστικό μετάλλιο.Στη νικήτρια ομάδα ανδρών και στη νικήτρια ομάδα γυναικών θα απονεμηθεί αναμνηστικό κύπελλο, που θα παραλάβει ο συντονιστής της ομάδας.  Θα δοθούν χρηματικά έπαθλα (2.500 ευρώ) στις νικήτριες ομάδες της ομαδικής βαθμολογίας ανδρών και γυναικών.

Previous ArticleNext Article

Οι εγγραφές για το Kallithea Half Marathon και το Kallithea Night Run 2020 άνοιξαν!

Ο 2ος Ημιμαραθώνιος Καλλιθέας, που διοργανώνεται από τον Φιλαθλητικό Σύλλογο  Καλλιθέας με τη συνεργασία του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος έρχεται για 2η συνεχή χρονιά την Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020 με μία μοναδικής ομορφιάς διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, που περνά από τον περιβάλλοντα χώρο του ΚΠΙΣΝ αλλά και την Πλατεία Νερού με την Εσπλανάδα της Καλλιθέας.

Εκτός από τα 21 km και τα 5 km φέτος προστίθεται και η διαδρομή των 10 km!!! Τη φετινή χρονιά εξαιτίας της πανδημίας δεν θα υπάρχει ο παιδικός αγώνας του 1 km.

Ο αγαπημένος μας νυχτερινός αγώνας, Kallithea Night Run, θα πραγματοποιηθεί για 5η συνεχή χρονιά το Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020!

Πρέσβειρα και του φετινού μας αγώνα θα είναι η σπουδαία Ελληνίδα Πρωταθλήτρια ξιφασκίας με αμαξίδιο, Κέλλυ Λουφάκη!

Η κεντρική λεωφόρος της Καλλιθέας, Ελ. Βενιζέλου (Θησέως), φωτίζεται από τους ειδικούς φακούς με τους οποίους τρέχουν οι δρομείς κατά μήκος της διαδρομής προσφέροντας, έτσι, ένα εντυπωσιακό θέαμα.

Σας περιμένουμε και φέτος στις αγωνιστικές διαδρομές των 2,5 km, 5 km και 10 km να τρέξουμε και να φωτίσουμε την Καλλιθέα!!!

Να τονίσουμε ότι ιδιαιτέρως σημαντικό κομμάτι όλων των δρομικών μας αγώνων είναι και ο φιλανθρωπικός τους χαρακτήρας, μιας και μέρος των εσόδων διατίθεται για την ενίσχυση κοινωνικών και φιλανθρωπικών σκοπών αλλά και η συνεργασία μας με το «Όραμα Ελπίδας».

Όλες οι διοργανώσεις τελούν υπό την Αιγίδα του Δήμου Καλλιθέας, της Περιφέρειας Αττικής, του ΣΕΓΑΣ, της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και εντάσσονται στις δράσεις του BeActive Hellas.

Ο Φιλαθλητικός Σύλλογος διαβεβαιώνει τους δρομείς ότι οι αγώνες θα διεξαχθούν με απόλυτη ασφάλεια, τηρώντας φυσικά όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, που έχει ορίσει η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και ο ΣΕΓΑΣ εξαιτίας της πανδημίας.

Εγγραφές-πληροφορίες:

www.kallitheahalf.gr

www.kallitheanightrun.gr

Σας περιμένουμε να τρέξουμε παρέα με ασφάλεια στους αγαπημένους μας δρομικούς αγώνες!

Πόσο χρήσιμη είναι η προπόνηση με ελλειπτικό για τους δρομείς;

Να ξεκινήσουμε από μια αλήθεια. Οι περισσότεροι δρομείς, δεν το συμπαθούν ιδιαίτερα. Αν τους ρωτήσεις θα σου πουν απλά και λαϊκά ότι το ελλειπτικό είναι… γιαλαντζί τρέξιμο. Ως ένα βαθμό θα συμφωνήσουμε μαζί τους, ωστόσο, η σωστή χρήση του ελλειπτικού μηχανήματος μπορεί να αποτελέσει μια εναλλακτική επιλογή προπόνησης.

Η συγκεκριμένη προπόνηση συγκεντρώνει καρδιαγγειακά οφέλη παρόμοια με αυτά που απολαμβάνουν όσοι τρέχουν, αλλά αποφεύγει τον αντίκτυπο στους μύες και τους αρθρώσεις.

Για τους δρομείς, η χρήση ενός ελλειπτικού εκπαιδευτή είναι μια επιλογή προπόνησης που στην ουσία συμπληρώνει το τρέξιμο, ενώ παράλληλα μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση ενός τραυματισμού.

Πόνοι και προπόνηση

Το ελλειπτικό κάνει τον αθλούμενο να χρησιμοποιεί πολλούς από τους ίδιους μύες με το τρέξιμο. Για τους έμπειρους δρομείς και ειδικά γι αυτούς των μεγάλων αποστάσεων, η χρήση ελλειπτικού μπορεί να χρησιμεύσει ως ανάπαυλα από τις μεγάλες επιπτώσεις που έχει στο σώμα και τις αρθρώσεις το τρέξιμο. Περιστασιακά η χρήση του ελλειπτικού μπορεί να σε κρατήσει εντός ρυθμού όταν πονάς και δεν μπορείς να τρέξεις πολλά χιλιόμετρα στο δρόμο, εξαιτίας κάποιου πόνου.

Τρέξιμο: Ποιο είναι το καταλληλότερο έδαφος για τις αρθρώσεις

Χαρακτηριστικά

Το ελλειπτικό έχει μεταβαλλόμενα επίπεδα αντίστασης, παρόμοια με τα σταθερά ποδήλατα. Ορισμένες μηχανές έχουν ρυθμιζόμενη ράμπα κλίσης, επιτρέποντας στον χρήστη να αυξήσει την κλίση, κάνοντας την κίνηση της άσκησης παρόμοια με την πεζοπορία ή το τρέξιμο σε ανηφόρα και παρέχοντας διαφορές στις προπονήσεις και τους μυς που χρησιμοποιούνται. Επιπλέον, οι ελλειπτικοί εκπαιδευτές μπορούν να μετακινούνται προς τα πίσω για να δουλεύουν διαφορετικό σύνολο μυών. Πολλές ελλειπτικές μηχανές έχουν επίσης λαβές που μετακινούνται εμπρός και πίσω. με το να πιάσει αυτές τις λαβές, ο χρήστης εμπλέκει τους ανώτερους μυς του σώματος, όπως στο σκι αντοχής. Άρα, όπως και η κολύμβηση, η προπόνηση με ελλειπτικό μπορεί να βοηθήσει έναν δρομέα.

Οφέλη

Χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια για να τρέξει κανείς στο ελλειπτικό σε σχέση με τον τρέξιμο στο δρόμο ή ακόμα και στον διάδρομο, επειδή ο χρήστης δεν κινεί το δικό του σωματικό βάρος προς τα εμπρός στο διάστημα ούτε υπομένει επαναλαμβανόμενη πρόσκρουση στο έδαφος.

Έτσι θα γυμνάσετε (και) τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Παρόλα αυτά, για να επιτευχθεί μια ισοδύναμη με τα τρέχοντα χιλιόμετρα, γενικά προσθέστε περισσότερο χρόνο στην ελλειπτική προπόνηση. Για παράδειγμα, εάν ένας δρομέας συνήθως έχει 5 λεπτά ανά χιλιόμετρο έξω, μπορεί να χρησιμοποιήσει 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο ως “ρυθμό” για το ελλειπτικό και πολλαπλασιάσει με τον αριθμό των χιλιομέτρων που θα ήθελε να “τρέξει”. 6 λεπτά x 5 χιλιόμετρα = 34 λεπτά. Στο δρόμο θα έκανε 25 λεπτά, άρα στο ελλειπτικό θα κάνει 9 λεπτά παραπάνω.

Το ελλειπτικό η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα παρεξηγημένο μηχάνημα ανάμεσα στους δρομείς, ωστόσο, πρέπει να σκεφτόμαστε ότι μπορεί να μας δώσει αφενός ποικιλία στην προπόνηση και αφετέρου τη δυνατότητα να προπόνηθούμε τόσο όταν είμαστε τραυματίες ή όταν πονάμε λόγω της μεγάλης καταπόνησης.

Διαβάστε ακόμα: Circuit Training: Προπόνηση για δρομείς με πολλαπλά οφέλη

x
Send this to a friend