O Μάριος Ψαραδέλλης και η Ασημίνα Ιγγλέζου τρέχουν μαζί τον Αυθεντικό

Ο Μάριος Ψαραδέλλης γεννήθηκε στο Μαρούσι τον Αύγουστο του 1995. Έχει διαγνωστεί εκ γενετής με την νόσο του Little, το γεγονός αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα.

Το 2013 πέρασε πρώτος στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου αποφοίτησε το 2017 ως αριστούχος! Συνέχισε μεταπτυχιακές σπουδές στην εκπαιδευτική ψυχολογία και αυτή την περίοδο μετεκπαιδεύεται σε θέματα ψυχοθεραπείας.

Παράλληλα ασχολείται με το θέατρο, τη σκηνοθεσία, την μουσική τη στιχουργική τη συγγραφή, και το modeling. Έχει λάβει τιμητική διάκριση συμμετέχοντας το πανελλήνιο παραολυμπιακό πρωτάθλημα μπότσια.

Υπήρξε ο νεότερος δημοτικός σύμβουλος Αμαρουσίου την περίοδο 2019-2020, συμμετέχοντας ενεργά στην τοπική αυτοδιοίκηση. Στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας συμμετείχε για πρώτη φορά το 2019, με βοηθό στο αμαξίδιό του την Αμερικανίδα Jennifer Dugan.

Την Κυριακή 14 Νοεμβρίου, η Ασημίνα Ιγγλέζου και ο Μάριος Ψαραδέλης θα τρέξουν μαζί τον 38ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας και θα μοιραστούν την εμπειρία της συνεργασίας δύο αθλητών για έναν στόχο, τον τερματισμό μετά από 42 χιλιόμετρα στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο, ένα σύμβολο ανθρώπινης θέλησης!

«Πόσο βαρύ μοιάζει το φορτίο που κουβαλάμε μερικές φορές στις πλάτες μας, κυριολεκτικά ή μεταφορικά μιλώντας. Φέτος θα έχω την τιμή να συνοδέψω τον Μάριο στην πορεία από τον Μαραθώνα στο Παναθηναϊκό Στάδιο, τρέχοντας μαζί του έναν αγώνα που πιο πολύ θα μοιάζει με ένα μαγικό χαλί για δύο, παρά με τρέξιμο.

Ο Μάριος Ψαραδέλης, είναι ένας νέος άνθρωπος που ζει τριγύρω μας αλλά διαφέρει τόσο πολύ από τους περισσότερους μας. Στα 25 του σήμερα, είναι ένας κατά συρροή αριστούχος της ζωής.

Αριστούχος επιστήμονας ψυχολογίας, με πάθος για τις τέχνες (θέατρο, στιχουργική, συγγραφέας, σκηνοθέτης αλλά και κομμάτι της κοινωνίας μέσα από την ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου. Σπάνια περίπτωση ανθρώπου με τόσες επιτυχίες σε τόσο νεαρή ηλικία, για αυτό και ξεχωρίζει ο Μάριος!

Ο Μάριος είναι και αθλητής, με διακρίσεις σε αγώνες θέλησης και δύναμης, εκείνων των αθλητών που έχουν ξεχωριστές δυνάμεις κρυμμένες στην ψυχή τους. Δυνάμεις που κάνουν όλους εμάς να υποκλινόμαστε μπροστά τους, σεμνά και ταπεινά.

Φέτος, ο Μαραθώνιος της Αθήνας θα είναι για μένα διπλά αυθεντικός, γιατί ο Μάριος είναι ένας αθλητής που με αυθεντικότητα ψυχής ζει τον κάθε του αγώνα στη ζωή!»

Η Ασημίνα Ιγγλέζου είναι αθλήτρια σπορ αντοχής, με εξειδίκευση στα ορεινά αθλήματα. Αγωνίζεται από το 2014 στο ορεινό τρέξιμο, με διακρίσεις σε εθνικό επίπεδο και παρουσία σε αγώνες στο εξωτερικό.

Συμμετέχει επίσης σε αγώνες τριάθλου, μαραθωνίου, ορειβατικού σκι και ποδηλασίας δρόμου. Από τις σημαντικότερες διακρίσεις της η μοναχική διάσχιση της οροσειράς της Πίνδου 550 χλμ το 2018, ο τερματισμός της ως πρώτης Ελληνίδας στον διεθνή αγώνα 350χλμ Tor des Geants στις Άλπεις το 2019.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Το 6ο Veikou Trail θα πραγματοποιηθεί στις 6 Φεβρουαρίου

Η Οργανωτική Επιτροπή του 6ου Veikou Trail, μετά και την απαραίτητη έγκριση του Υγειονομικού Πρωτοκόλλου, από την Αρμόδια Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή της ΓΓΑ, ανακοινώνει την νέα ημερομηνία διεξαγωγής του 6ου Veikou Trail.

Έτσι λοιπόν η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 06 Φεβρουαρίου.

Οι εγγραφές θα ανοίξουν σύντομα. Οι εγγραφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι και το κλείσιμο, είναι ενεργές και όσοι δρομείς επιθυμούν να λάβουν μέρος στην νέα ημερομηνία, μπορούν να προχωρήσουν στην πληρωμή του αντιτίμου συμμετοχής.

Οι εγγραφές θα κλείσουν την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στις 12 το βράδυ.

Όσοι δρομείς έχουν ολοκληρώσει την εγγραφής τους και αδυνατούν ή δεν επιθυμούν να λάβουν μέρος στην νέα ημερομηνία, θα λάβουν πίσω το αντίτιμο συμμετοχής. Θα πρέπει όμως απαραίτητα να επικοινωνήσουν με την διοργάνωση, στο [email protected], αποστέλλοντας τραπεζικό λογαριασμό Πειραιώς με το όνομα του δικαιούχου. Επίσης θα πρέπει να αναφέρουν το ονοματεπώνυμο του δρομέα και τον αριθμό VT-…  της εγγραφής τους. Σε περίπτωση άλλης Τράπεζας, εκτός της συνεργαζόμενης, θα επιστρέφεται το ποσό της εγγραφής μείον της τραπεζικής προμήθειας.

Η ακύρωση της συμμετοχής είναι δυνατή μέχρι και το κλείσιμο των εγγραφών. Μετά το πέρας της ημερομηνίας και της ώρας που έχει ανακοινωθεί, δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφή του αντιτίμου συμμετοχής.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 6ο Veikou Trail παρέχεται επίσης μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης www.veikoutrail.gr και της σελίδας facebook www.facebook.com/veikoutrail

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Τρέξιμο στον διάδρομο ή σε εξωτερικό χώρο;

Τρέξιμο στον διάδρομο ή σε εξωτερικό χώρο;

Οι περισσότεροι δρομείς έχουν αναγκαστεί στη ζωή τους, είτε εξαιτίας των κακών συνθηκών των προπονήσεών τους είτε λόγω διάφορων περιορισμών του χρόνου, να αντικαταστήσουν το τρέξιμο στο δρόμο με τρέξιμο στον διάδρομο.

Και κάπως έτσι, προκύπτουν διαρκώς ερωτήματα ανάμεσα στους δρομείς για το αν είναι καλύτερη η προπόνηση σε διάδρομο ή στον δρόμο.

Για να είναι εντελώς κατανοητή η διαφορά ανάμεσα στα δύο είδη προπόνησης, έχει εφευρεθεί ο «κανόνας του 1%»: αν υψώσετε τον διάδρομο κατά 1% όσον αφορά την κλίση του, το τρέξιμο πάνω του αυτόματα θα αντικατοπτρίζει τη φυσική ανύψωση ενός επίπεδου δρόμου. Φυσικά, αυτό δεν αρκεί από μόνο του για να αναλυθεί η διαφορά ανάμεσα στα δυο είδη προπόνησης.

Σε μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Sports Medicine», επιστήμονες από την Αυστραλία προσπάθησαν να απαντήσουν στα βασικά ερωτήματα αναφορικά με το θέμα, διερευνώντας τις διαφορές στις επιδόσεις στο διάδρομο έναντι του πραγματικού εδάφους.

Τα δεδομένα

Για να συγκεντρώσουν αυτά τα δεδομένα, ανέλυσαν 34 μελέτες που συνέκριναν τις συνθήκες ανάμεσα στα δυο είδη προπόνησης. Δώδεκα από τις εν λόγω μελέτες ζήτησαν από τους συμμετέχοντες να τρέξουν με κλίση 1% πιο υψωμένη στον διάδρομο, ενώ οι υπόλοιπες χρησιμοποίησαν υψηλότερες ή χαμηλότερες κλίσεις.

Οι ερευνητές επικεντρώθηκαν σε τρία βασικά μέτρα σύγκρισης: τη φυσιολογία (το πόσο έντονα λειτουργούσαν τα όργανα των δρομέων για να διατηρήσουν το ρυθμό τους και να ολοκληρώσουν τις προπονήσεις τους), το επίπεδο αντίληψης των δρομέων και τις επιδόσεις τους.

Το ενδιαφέρον είναι ότι διαπιστώθηκε πως όταν οι δρομείς έτρεχαν σε υψηλή ένταση στο διάδρομο παρουσίαζαν υψηλότερους καρδιακούς ρυθμούς και υψηλότερα επίπεδα αντιληπτικής ικανότητας από ό,τι όταν έτρεχαν με την ίδια ταχύτητα σε εξωτερικούς χώρους, αν και είχαν χαμηλότερα επίπεδα γαλακτικού στους εσωτερικούς χώρους σε σύγκριση με τους εξωτερικούς χώρους.

Αλλά όταν οι δρομείς έριξαν την ταχύτητά τους στον διάδρομο, τα καρδιακά τους ποσοστά και τα επίπεδα αντίληψης ήταν χαμηλότερα από ό,τι όταν έτρεχαν με την ίδια ταχύτητα σε πραγματικό έδαφος.

«Θεωρώ ότι το υπαίθριο τρέξιμο πιο ευχάριστο και λιγότερο απαιτητικό διανοητικά σε σχέση με την ίδια προπόνηση σε ένα διάδρομο», δήλωσε ο συγγραφέας της μελέτης, Τζόελ Φούλερ στο Runner’s World. «Για το λόγο αυτό, κάνω προπόνηση σε εξωτερικούς χώρους», πρόσθεσε.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα ήταν οι δρομείς έδειχναν περισσότερη αντοχή, έτρεχαν δηλαδή με μεγαλύτερη ένταση και για περισσότερο χρόνο, στο έδαφος παρά στο διάδρομο.
Αυτό ήταν μια έκπληξη για τον Φούλερ καθώς με δεδομένο πως στον διάδρομο αποφεύγονται μια σειρά από αρνητικές συνθήκες, όπως ο άνεμος, το κακό κλίμα και η υπερβολική ανύψωση, φαίνεται ότι οι δρομείς θα απέδιδαν καλύτερα στους διαδρόμους. «Και όμως, όταν οι δρομείς καλούνται να τρέξουν έξω, φτάνουν γρηγορότερους χρόνους», τονίζει ο Φούλερ.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Η έρευνα δείχνει ότι επειδή οι άνθρωποι όταν τρέχουν σε ένα διάδρομο νιώθουν ότι είναι σε ένα μηχάνημα που δεν μπορούν να ελέγξουν τόσο όσο οι εξωτερικές συνθήκες, τείνουν να επιλέγουν ταχύτητες που είναι πιο αργές σε σχέση με τις δυνατότητές τους.

Τελικά, υπάρχει μια ξεκάθαρη απάντηση για το ποιο από τα δύο είδη προπονήσεων είναι πιο ωφέλιμο για έναν δρομέα; Πάντα παίζει ρόλο και ο ψυχολογικός τομέας. Αν ξεπεραστεί αυτός, τότε κάνοντας χρήση του «κανόνα του 1%», αυτόματα έχεις εξασφαλίσει καλύτερες συνθήκες και ταυτόχρονα, έχεις προσομοιάσει στο έπακρο την κατάσταση του εδάφους. Αν ο ψυχολογικός παράγοντας δεν ξεπεραστεί, τότε προφανώς η προπόνηση σε εξωτερικούς χώρους είναι πιο ουσιώδης.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί είναι μεγάλο λάθος να τρέχεις στο διάδρομο και να βλέπεις τηλεόραση;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend