Navarino Challenge: Ο αθλητισμός ενώνει για 7η χρονιά

Navarino Challenge: Ο αθλητισμός ενώνει για 7η χρονιά

Το Navarino Challenge ακολουθεί όπως κάθε χρόνο το σκοπό του Ολυμπιακού Κινήματος, που είναι να συμβάλει στην οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου με την εκπαίδευση των νέων – μέσα από τον αθλητισμό, χωρίς διακρίσεις – και μέσα στο Ολυμπιακό πνεύμα. Από τη Μεσσηνία ξεκινάει η διάδοση σε όλο τον κόσμο του μηνύματος «Ο Αθλητισμός Ενώνει» με την συμμετοχή Ολυμπιονικών αθλητών και hall of famers, όπως ο θρύλος του μπάσκετ Νίκος Γκάλης, ο αργυρός Ολυμπιονίκης, Σπύρος Γιαννιώτης καθώς και συμμετεχόντων όλων των δυνατοτήτων και ηλικιών. Το Navarino Challenge θα πραγματοποιηθεί για 7η συνεχή χρονιά, στις 11-13 Οκτωβρίου 2019, στη Μεσσηνία και την Costa Navarino.

Αγώνας κολύμβησης ανοιχτής θάλασσας στην Πύλο

Ο αργυρός Ολυμπιονίκης και παγκόσμιος πρωταθλητής στην κολύμβηση open water, Σπύρος Γιαννιώτης θα βρεθεί για ακόμα μία χρονιά στον πανέμορφο όρμο του Ναυαρίνου, το Σάββατο 12 Οκτωβρίου.

Ερασιτέχνες και επαγγελματίες αθλητές, θα έχουν την ευκαιρία να κολυμπήσουν μαζί του με  συναγωνισμό και χρονομέτρηση, στο γραφικό λιμάνι της Πύλου, στο σημείο που δόθηκε η κρίσιμη ναυμαχία που αποτέλεσε την αρχή του νέου ελληνικού κράτους, καλύπτοντας την ξεχωριστή κολυμβητική διαδρομή του 1 μιλίου (1,6 χλμ.), στον αγώνα open water swimming by Vikos. Ο αγώνας θα διεξαχθεί με την έγκριση της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδας. Την διαδρομή έχει επιμεληθεί ο ομοσπονδιακός τεχνικός κολύμβησης, Νίκος Γέμελος (προπονητής που μας έχει χαρίσει αμέτρητες Ολυμπιακές και παγκόσμιες διακρίσεις στην κολύμβηση ανοιχτής θαλάσσης).

Δείτε το ακόλουθο βίντεο και απολαύστε όμορφα στιγμιότυπα από τον κολυμβητικό αγώνα της διοργάνωσης: https://youtu.be/82Q9y_Iiz9Q

Παράκτια κωπηλασία για πρώτη φορά στο “Navarino Challenge

Το Σάββατο 12 Οκτωβρίου, στον ιστορικό όρμο του Ναυαρίνου, θα πραγματοποιηθεί για πρώτη χρονιά αγώνας σκυταλοδρομίας και επίδειξης παράκτιας κωπηλασίας, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Κωπηλατικής Ομοσπονδίας. Ο αγώνας θα διεξαχθεί παρουσία του Έλληνα πρωταθλητή και δύο φορές Ολυμπιονίκη στο αγώνισμα του διπλού σκιφ ελαφρών βαρών, Βασίλη Πολύμερου, Εφόρου Εθνικών Ομάδων της ΕΚΟΦΝΣ, που θα αποτελέσει ένα ακόμα τιμώμενο πρόσωπο της φετινής διοργάνωσης.

Δραστηριότητες για γονείς και παιδιά στην παραλία The Dunes Beach

Με θέα στους αμμόλοφους και τα καταγάλανα νερά του Ιονίου, η αμμώδης παραλία The Dunes Beach θα προσφέρει την απόλυτη γαλήνη, ηρεμία αλλά και δυνατότητες άθλησης σε μικρούς και μεγάλους συμμετέχοντες του “Navarino Challenge”.

Μετά την περσινή μαζική συμμετοχή των παιδιών στην δραστηριότητα του beachathlon, φέτος για πρώτη φορά, θα ενταχθεί στο πρόγραμμα της πολυβραβευμένης διοργάνωσης και η συμμετοχή των γονιών. Η ενέργεια αυτή που περιλαμβάνει αγώνες στίβου (δρόμους, άλματα, ρίψεις) στην παραλία The Dunes Beach της Costa Navarino, θα υλοποιηθεί υπό την εποπτεία του Ολυμπιονίκη και παγκόσμιου πρωταθλητή στα 400μ. με εμπόδια, Περικλή Ιακωβάκη και θα απευθύνεται σε παιδιά 6-13 ετών & γονείς.

Το άθλημα του beach volley, επιστρέφει και φέτος με τον πρώην διεθνή Έλληνα πετοσφαιριστή και ρέκορντμαν συμμετοχών με την Εθνική Ελλάδος, Μιχάλη Τριανταφυλλίδη. Κατά την διάρκεια του τριημέρου, θα διεξαχθούν μαθήματα beach volley by Samsung, καθώς και το Samsung King & Queen Beach Volley Tournament από το Triantafyllidis Beach Arena, με τον Μιχάλη Τριανταφυλλίδη.

Τέλος, τα οφέλη της άσκησης και προσωπικής ευεξίας θα επωφεληθούν μικροί και μεγάλοι που θα κάνουν την δραστηριότητα του beach yoga by Messinian Spa από το FitnessArt του Δημήτρη Μώρου, με την instructor Κατιάνα Πριοβόλου.

Απολαύστε μοναδικά στιγμιότυπα από τις δράσεις που θα πραγματοποιηθούν στο The Dunes Beach στο βίντεο που ακολουθεί: https://youtu.be/Cu9KOxAWFQU

Πακέτα Διαμονής στο The Westin Resort Costa Navarino

Όσοι από τους συμμετέχοντες στο Navarino Challenge κλείσουν το πακέτο διαμονής τους στο The Westin Resort Costa Navarino και επιλέξουν να λάβουν μέρος στα βασικά αγωνίσματα (τρέξιμο, κολύμβηση), θα έχουν επιπλέον την δυνατότητα να απολαύσουν δωρεάν το πλήρες πρόγραμμα της διοργάνωσης που περιλαμβάνει περισσότερες από 30 αθλητικές δραστηριότητες.

Στο πρόγραμμα της διοργάνωσης περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: boccia από τον χρυσό Παραολυμπιονίκη Γρηγόρη Πολυχρονίδη, μαθήματα pilates από τη Μάντη Περσάκη, high intensity training για μικρούς & μεγάλους από τον Δημήτρη Μώρο & το FitnessArt, indoor cycling (team teaching) για μικρούς & μεγάλους από την trainer, Tess Arlauckas και τον Δημήτρη Μώρο, powered by FitnessArt, μαθήματα baby swimming για παιδιά έως 3 ετών από το Swim Academy & Red Swim Academy, μαθήματα aqua aerobic από το Swim Academy & Red Swim Academy, μαθήματα αναρρίχησης από την ομάδα του Navarino Outdoors, ποδηλατάδα στη Βοϊδοκοιλιά με την υποστήριξη του Navarino Outdoors, καθώς και μαθήματα γκολφ από την ομάδα του Navarino Golf Academy.

Δωρεάν συμμετοχή στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας για τους 50 πρώτους

Οι 50 πρώτοι που θα κλείσουν το πακέτο διαμονής τους στο The Westin Resort Costa Navarino θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν την δωρεάν συμμετοχή τους στον αγώνα 5χλμ του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας που θα διεξαχθεί την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019.

Περισσότερες πληροφορίες για τα πακέτα διαμονής θα βρείτε στο link που ακολουθεί στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης: http://www.navarinochallenge.com/accommodation-packages-2019

 Οι εγγραφές συνεχίζονται σε τρέξιμο και κολύμβηση

Οι εγγραφές για την πολυβραβευμένη διοργάνωση αθλητικού τουρισμού συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν μέρος, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που είναι διαθέσιμη στο ακόλουθο link: http://activemedia.com.gr/product/navarino-challenge-2019/. Παράλληλα, η προπώληση πραγματοποιείται online μέσω www.viva.gr, τηλεφωνικά στο 11876 καθώς και στα σημεία προπώλησης του δικτύου Viva.

 Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με πακέτα διαμονής στην περιοχή επισκεφτείτε τη σελίδα του VitaNTravel: http://vitantravel.gr/

 

Previous ArticleNext Article

Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Είσαι ερασιτέχνης δρομέας και νιώθεις πως η προπόνησή σου έχει φτάσει σε ένα τέλμα; Αισθάνεσαι πως το σώμα σου «διαμαρτύρεται» για τις μεθόδους που χρησιμοποιείς;

Το κολύμπι και η εξάσκηση μέσα στην πισίνα είναι πάντα ένας τρόπος για να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου, να βελτιώσεις την φόρμα σου όταν νιώθεις πως αυτή πέφτει και κυρίως, να διατηρηθείς σε ένα καλό επίπεδο όσον αφορά τις αντοχές σου.

Ο Γκέθιν Τζόουνς, πρώην επαγγελματίας παίκτης του ράγκμπι, νυν σχολιαστής αθλητικών γεγονότων στη βρετανική τηλεόραση και δρομέας, ανέλυσε τους τέσσερις βασικούς λόγους που ένας δρομέας πρέπει να εντάξει το κολύμπι στην προπόνησή του.

Όταν, λοιπόν, με το καλό ανοίξουν τα κολυμβητήρια ή υπάρχει η δυνατότητα να πάμε στη θάλασσα, καλό είναι όσοι ασχολούνται με το τρέξιμο, τότε για τέσσερεις διαφορετικούς λόγους, καλό είναι να κάνουμε τις προπονήσεις μας και στο νερό.

1. Δραστική ανάκτηση δυνάμεων

«Στο πίσω μέρος του μυαλού μας, το κολύμπι χρησιμεύει κατά βάση ως μια αποτελεσματική μέθοδος θεραπείας δια μέσου νερού για τραυματισμούς», λέει ο Γκέθιν Τζόουνς και όντως έτσι είναι. Ειδικά για να αντιμετωπιστούν τραυματισμοί στο γόνατο, το κολύμπι συνιστάται μονίμως από τους ειδικούς, κυρίως εξαιτίας του ότι δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη φυσική κατάσταση για να κολυμπήσεις. Η πρόληψη ωστόσο είναι πάντα προτιμότερη από την θεραπεία…

Αν οι συνεχόμενες προπονήσεις έχουν ρίξει τις δυνάμεις σας, ίσως το να αντικατασταθεί ένα τρέξιμο την εβδομάδα με μια προπόνηση στην πισίνα είναι η κατάλληλη λύση. Το κολύμπι κρατά σε καλή κατάσταση τους ρυθμούς με τους οποίους λειτουργεί η καρδιά, βελτιώνει την λειτουργία των αρθρώσεών σας ενώ διώχνει και το άγχος. Είναι χαρακτηριστικό πως έρευνα του περιοδικού Human Kinetics έδειξε πως οι κολυμβητές αυξάνουν κατά 50% τον χρόνο της ζωής τους σε σχέση με τους μη-κολυμβητές.

2. Μετατρέπει την αδυναμία σε δύναμη

Πολλοί δρομείς διστάζουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε πιο εξειδικευμένα είδη αγώνων όπως το Τρίαθλο. Αυτό έχει να κάνει με το ότι για την συμμετοχή σε τέτοιους αγώνες απαιτείται ένα πιο αναβαθμισμένο επίπεδο φυσικής κατάστασης. Το κολύμπι είναι ό,τι πρέπει για κάτι τέτοιο.

«Όταν έμαθα κολυμβητικές τεχνικές προπόνησης μπόρεσα και να αυξήσω τις αντοχές μου σε μεγαλύτερες αποστάσεις», λέει ο Γκέθιν, ο οποίος έκανε διάφορα τεστ αναφορικά με τις αναπνοές του σε σχέση με τον χρόνο που χρειάστηκε για να διανύσει συγκρεκριμένες αποστάσεις. Με την βοήθεια του προπονητή του στο κολύμπι κατάφερε να αυξήσει τους χρόνους του μειώνοντας το επίπεδο της κούρασής του. Με άλλα λόγια, έτρεχε περισσότερο και κουραζόταν λιγότερο, κάτι που είναι προϋπόθεση για την συμμετοχή σε πιο εξειδικευμένα είδη αγώνων.

3. Βελτίωση της φυσικής κατάστασης

Η προπόνηση μέσα στην πισίνα οδηγεί σε πολλά οφέλη για τις αθλητικές δραστηριότητες στο έδαφος. Το κολύμπι στηρίζεται στις κοφτές αναπνοές και το οξυγόνο που καταναλώνεται από το σώμα είναι λιγότερο σε σχέση με το τρέξιμο. Το σώμα δηλαδή λειτουργεί με το οξυγόνο που ήδη έχει.

Με τη πάροδο του χρόνου, η αύξηση της αποτελεσματικότητας του οξυγόνου του σώματός σας βελτιώνει τις αντοχές. Σύμφωνα με την στήλη Journal of Medicine του σκανδιναβικού περιοδικού Science αυτό μπορεί να γίνει μόλις με 12 συνεδρίες στην πισίνα. «Η ικανότητα των πνευμόνων μου ήταν απίστευτη» λέει ο Γκέθιν συμφωνώντας και προσθέτει: «Έκανα προπόνηση με ένα φίλο με τον οποίο συνήθως τρέχουμε μαζί. Τον είχα αφήσει πολύ πίσω και δεν είχα κουραστεί καν».

4. Αναβάθμιση των αντοχών

Το κολύμπι σε βοηθάει να αναπτύξεις την μυϊκής ισχύ σου και έτσι βελτιώνεται και η απόδοση του σωματός. Το νερό έχει πυκνότητα μεγαλύτερη κατά 800% σε σχέση με τον αέρα και έτσι οι μύες γύρω από τις αρθρώσεις γυμνάζονται και αποκτούν μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη.

«Στο κολύμπι απαιτείται να κρατάς το σώμα σου οριζόντια», προσθέτει ο Γκέθιν. Το αποτέλεσμα είναι μια μυϊκή διάπλαση που καίει οξυγόνο πολύ πιο αποτελεσματικά, κάτι που είναι ζητούμενο για κάθε δρομέα.

Διαβάστε ακόμα: Μαγνήσιο και δρομείς: Το μέταλλο που καθορίζει την αθλητική απόδοση

Μοντέρνο Πένταθλο: Διακρίσεις στο Πρωτάθλημα Open της Βουλγαρίας

Εξαιρετική εμφάνιση έκαναν οι νεαροί Έλληνες πρωταθλητές του Μοντέρνου Πεντάθλου στο Πρωτάθλημα Open Ανδρών – Γυναικών και Ανδρών Κ21 – Γυναικών Κ21 της Βουλγαρίας, με πολύ καλά πλασαρίσματα και κατάκτηση μεταλλίων, στον πρώτο τους αγώνα μετά από τέσσερις μήνες σε συνθήκες καραντίνας.

Η 16χρονη Αριάδνη Νάσκαρη στο ντεμπούτο της σε διεθνή αγώνα, κατέκτησε τη δεύτερη θέση και το αργυρό μετάλλιο και στις δύο κατηγορίες των γυναικών συγκεντρώνοντας 903 βαθμούς, με 2.56.89 στα 200μ. ελεύθερο, 27-9 χτυπήματα στο ξίφος μονομαχίας και 14.16 στο Lazer Run (4Χ800μ.  και ενδιάμεσα 4Χ5 εύστοχες βολές από τα 10 μέτρα με ακτίνα lazer). Να σημειωθεί ότι η 18χρονη νικήτρια Ζβέτλα Ζγκούροβα (984 βαθμοί) είναι η  παγκόσμια πρωταθλήτρια και πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2019 στην κατηγορία Κ17 (το 2020 δεν έγιναν οι διοργανώσεις).

Στους Άνδρες Κ21 πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο 17χρονος Δημήτρης Δραζίνος, που πήρε το αργυρό μετάλλιο, αλλά και όλη η ελληνική ομάδα που κατέκτησε το Κύπελλο στο ομαδικό. Ο Δραζίνος, που ήρθε τέταρτος στους άνδρες, συγκέντρωσε 1071 βαθμούς (2.03.89 κολύμβηση, 11-16 ξιφασκία και 11.58.56 στο Lazer Run).

O 17χρονος Θεοχάρης Μάινα κατέλαβε την 6η θέση και ο επίσης 17χρονος Φίλιππος Σεχίδης την 10η σε σύνολο  25 συμμετεχόντων. Ο Μάινα συγκέντρωσε 1031 βαθμούς (2.16.44, 11-16, 12.13.75) και ο Σεχίδης 965 βαθμούς (2.13.06, 8-19, 13.00.23).

Ακόμη, ο Παύλος Δακουτρός κατέλαβε την 10η θέση (σε σύνολο 28 πενταθλητών) στους Άνδρες με 990 βαθμούς (2.15.48, 15-12, 13.28.50).

Νικητής στους Άνδρες αναδείχθηκε ο 24χρονος Τοντόρ Μιχάλεφ με 1178 βαθμούς και στους Άνδρες Κ21 ο 18χρονος Ραντοσλάβ Στόϊτσεφ με 1097 βαθμούς.

Να σημειωθεί ότι η Βουλγαρία είναι μια από τις μεγάλες δυνάμεις του Μοντέρνου Πεντάθλου και κάθε χρόνο στη Σόφια διεξάγεται ένα από τα πέντε Παγκόσμια Κύπελλα της Διεθνούς Ομοσπονδίας (UIPM). Ειδικά φέτος θα διεξαχθούν στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας δύο Παγκόσμια Κύπελλα (7-11 Απριλίου και 15-18 Απριλίου).

x
Send this to a friend