Λήγει η προθεσμία για συμμετοχή στο Μαραθώνιο της Ρόδου

Στην τελική ευθεία έχουν μπει οι προετοιμασίες για τον 4ο Διεθνή Μαραθώνιου Ρόδου, που θα διεξαχθεί στις 9 Απριλίου 2017 και η προθεσμία για τις δηλώσεις συμμετοχής φτάνει στο τέλος της.

Σύμφωνα με την προκήρυξη για το Μαραθώνιο Δρόμο, τον Ημιμαραθώνιο τα 10 χλμ και τα 5χλμ, θα πρέπει οι δηλώσεις συμμετοχής να γίνουν έως τις 31 Μαρτίου 2017, στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.roadstorhodes.com ώστε οι συμμετέχοντες να φέρουν το oνοματεπώνυμο τους πάνω στον αριθμό bib number.

Οι δηλώσεις συμμετοχής για τον αγώνα δρόμου 1χλμ. Δημοτικών Σχολείων, θα πρέπει να γίνουν μέχρι την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017.

Δικαίωμα συμμετοχής στους αγώνες του Μαραθώνιου και Ημιμαραθώνιου έχουν άνδρες και γυναίκες που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, ενώ για τον αγώνα δρόμου 10 χλμ θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας τους και για τον αγώνα δρόμου των 5χλμ το 12ο έτος της ηλικίας τους.

Οι παροχές για κάθε συμμετοχή ανάλογα με τον αγώνα είναι οι εξής:

Μαραθώνιος: Αναμνηστικό τεχνικό t-shirt adidas, αριθμός συμμετοχής, ηλεκτρονική χρονομέτρηση, αναμνηστικό μετάλλιο, τροφοδοσία κατά την διάρκεια του αγώνα και στον τερματισμό, παροχή ιατρικών υπηρεσιών, ηλεκτρονικό δίπλωμα συμμετοχής..

Ημιμαραθώνιος: Αναμνηστικό τεχνικό t-shirt adidas, αριθμός συμμετοχής, ηλεκτρονική χρονομέτρηση, αναμνηστικό μετάλλιο, τροφοδοσία κατά την διάρκεια του αγώνα και στον τερματισμό, παροχή ιατρικών υπηρεσιών, ηλεκτρονικό δίπλωμα συμμετοχής.

10.000μ. & 5.000μ.: Αναμνηστικό τεχνικό t-shirt αριθμός συμμετοχής, ηλεκτρονική χρονομέτρηση, αναμνηστικό μετάλλιο, παροχή νερού, παροχή ιατρικών υπηρεσιών, πιστοποιητικό συμμετοχής.

1.000μ.: Παροχή νερού, παροχή ιατρικών υπηρεσιών, αναμνηστικό Τ-shirt.

Σε όλους τους δρομείς που θα τερματίσουν, θα δοθεί αναμνηστικό μετάλλιο, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης ηλεκτρονικού διπλώματος συμμετοχής μόλις επισημοποιηθούν τα τελικά αποτελέσματα.

Έπαθλα (μετάλλιο και δίπλωμα) απονέμονται στους τρεις πρώτους νικητές της γενικής κατάταξης Ανδρών και Γυναικών όλων των Δρόμων. Κύπελλο απονέμεται μόνο στον πρώτο αθλητή και την πρώτη αθλήτρια κάθε Δρόμου.

Βραβεύσεις θα υπάρξουν μόνο στις ηλικιακές κατηγορίες του Μαραθώνιου και του Ημιμαραθώνιου, οι οποίες είναι οι παρακάτω:

έως 39 ετών (γεννημένοι μέχρι και το 1977)

40-49 ετών

50-59 ετών

60 ετών και άνω.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

07:30 Μαραθώνιος Εκκίνηση Πλατεία Ελευθερίας
07:30 Ημιμαραθώνιος Εκκίνηση Πλατεία Ελευθερίας
11.50 Αγώνας δρόμου 5.000μ (εκκίνηση Πλατεία Ρίμινι (Ήχος και Φως)
12.15 Αγώνας δρόμου 10.000μ (εκκίνηση Πλατεία Ρίμινι (Ήχος και Φως)
12:30 Τελετή απονομής
13.55   Παιδικός  Αγώνας  1.000μ.

Ο Μαραθώνιος της Ρόδου διοργανώνεται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και την Ε.Α.Σ Σ.Ε.Γ.Α.Σ Δωδεκανήσου, με την υποστήριξη του Δήμου Ρόδου και του Δ.Ο.Π.Α.Ρ. καθώς και της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, ενώ έχει συμπεριληφθεί στο επίσημο καλεντάρι της AIMS.

Χρυσός χορηγός του Mαραθωνίου Ρόδου, είναι και φέτος η Adidas μέσω του τοπικού της καταστήματος Adidas Rhodes, ενώ ο αγώνας των 5 χλμ θα έχει φέτος τη χορηγία και τα χρώματα των H Hotels. Για τις μεταφορές των ενδιαφερομένων στη Ρόδο, επίσημος Χορηγός Αερομεταφορών είναι η Aegean Air και Επίσημος Χορηγός Ακτοπλοϊκών Μεταφορών είναι η Blue Star Ferries.

Οι αγώνες διεξάγονται και φέτος με τα φτερά της Red Bull, χορηγός Φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο GRAND HOTEL MITSIS, χορηγοί του αγώνα είναι η τράπεζα Eurobank και οι εταιρείες Garden of Panthenols, Μελισσοκομική Δωδεκανήσου, Best Western Plaza Hotel που φιλοξενεί τη Γραμματεία του αγώνα, ΒΑΠ Κουγιός, Ioannidis Hotels, Semiramis Hotel, Φαρμακευτικός Σύλλογος Δωδεκάνησου, τα ξενοδοχεία Lindos hotels και το ταξιδιωτικό πρακτορείο Mideast για οργανωμένα ταξιδίδια στην Ρόδο σε πολύ καλές τιμές.

Media Partner είναι η κορυφαία εταιρεία αποδελτίωσης στην Ελλάδα, Innews και η διοργάνωση έχει τη υποστήριξη του Αθλητικού Τμήματος του Ιδρύματος Σταματίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για συμμετοχές:

http://www.roadstorhodes.com

Facebook: https://www.facebook.com/roads2rhodes

Twitter: https://twitter.com/RoadstoRhodes

Instagram: https://www.instagram.com/roadstorhodes

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Το 6ο Veikou Trail θα πραγματοποιηθεί στις 6 Φεβρουαρίου

Η Οργανωτική Επιτροπή του 6ου Veikou Trail, μετά και την απαραίτητη έγκριση του Υγειονομικού Πρωτοκόλλου, από την Αρμόδια Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή της ΓΓΑ, ανακοινώνει την νέα ημερομηνία διεξαγωγής του 6ου Veikou Trail.

Έτσι λοιπόν η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 06 Φεβρουαρίου.

Οι εγγραφές θα ανοίξουν σύντομα. Οι εγγραφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι και το κλείσιμο, είναι ενεργές και όσοι δρομείς επιθυμούν να λάβουν μέρος στην νέα ημερομηνία, μπορούν να προχωρήσουν στην πληρωμή του αντιτίμου συμμετοχής.

Οι εγγραφές θα κλείσουν την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στις 12 το βράδυ.

Όσοι δρομείς έχουν ολοκληρώσει την εγγραφής τους και αδυνατούν ή δεν επιθυμούν να λάβουν μέρος στην νέα ημερομηνία, θα λάβουν πίσω το αντίτιμο συμμετοχής. Θα πρέπει όμως απαραίτητα να επικοινωνήσουν με την διοργάνωση, στο [email protected], αποστέλλοντας τραπεζικό λογαριασμό Πειραιώς με το όνομα του δικαιούχου. Επίσης θα πρέπει να αναφέρουν το ονοματεπώνυμο του δρομέα και τον αριθμό VT-…  της εγγραφής τους. Σε περίπτωση άλλης Τράπεζας, εκτός της συνεργαζόμενης, θα επιστρέφεται το ποσό της εγγραφής μείον της τραπεζικής προμήθειας.

Η ακύρωση της συμμετοχής είναι δυνατή μέχρι και το κλείσιμο των εγγραφών. Μετά το πέρας της ημερομηνίας και της ώρας που έχει ανακοινωθεί, δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφή του αντιτίμου συμμετοχής.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 6ο Veikou Trail παρέχεται επίσης μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης www.veikoutrail.gr και της σελίδας facebook www.facebook.com/veikoutrail

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Τρέξιμο στον διάδρομο ή σε εξωτερικό χώρο;

Τρέξιμο στον διάδρομο ή σε εξωτερικό χώρο;

Οι περισσότεροι δρομείς έχουν αναγκαστεί στη ζωή τους, είτε εξαιτίας των κακών συνθηκών των προπονήσεών τους είτε λόγω διάφορων περιορισμών του χρόνου, να αντικαταστήσουν το τρέξιμο στο δρόμο με τρέξιμο στον διάδρομο.

Και κάπως έτσι, προκύπτουν διαρκώς ερωτήματα ανάμεσα στους δρομείς για το αν είναι καλύτερη η προπόνηση σε διάδρομο ή στον δρόμο.

Για να είναι εντελώς κατανοητή η διαφορά ανάμεσα στα δύο είδη προπόνησης, έχει εφευρεθεί ο «κανόνας του 1%»: αν υψώσετε τον διάδρομο κατά 1% όσον αφορά την κλίση του, το τρέξιμο πάνω του αυτόματα θα αντικατοπτρίζει τη φυσική ανύψωση ενός επίπεδου δρόμου. Φυσικά, αυτό δεν αρκεί από μόνο του για να αναλυθεί η διαφορά ανάμεσα στα δυο είδη προπόνησης.

Σε μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Sports Medicine», επιστήμονες από την Αυστραλία προσπάθησαν να απαντήσουν στα βασικά ερωτήματα αναφορικά με το θέμα, διερευνώντας τις διαφορές στις επιδόσεις στο διάδρομο έναντι του πραγματικού εδάφους.

Τα δεδομένα

Για να συγκεντρώσουν αυτά τα δεδομένα, ανέλυσαν 34 μελέτες που συνέκριναν τις συνθήκες ανάμεσα στα δυο είδη προπόνησης. Δώδεκα από τις εν λόγω μελέτες ζήτησαν από τους συμμετέχοντες να τρέξουν με κλίση 1% πιο υψωμένη στον διάδρομο, ενώ οι υπόλοιπες χρησιμοποίησαν υψηλότερες ή χαμηλότερες κλίσεις.

Οι ερευνητές επικεντρώθηκαν σε τρία βασικά μέτρα σύγκρισης: τη φυσιολογία (το πόσο έντονα λειτουργούσαν τα όργανα των δρομέων για να διατηρήσουν το ρυθμό τους και να ολοκληρώσουν τις προπονήσεις τους), το επίπεδο αντίληψης των δρομέων και τις επιδόσεις τους.

Το ενδιαφέρον είναι ότι διαπιστώθηκε πως όταν οι δρομείς έτρεχαν σε υψηλή ένταση στο διάδρομο παρουσίαζαν υψηλότερους καρδιακούς ρυθμούς και υψηλότερα επίπεδα αντιληπτικής ικανότητας από ό,τι όταν έτρεχαν με την ίδια ταχύτητα σε εξωτερικούς χώρους, αν και είχαν χαμηλότερα επίπεδα γαλακτικού στους εσωτερικούς χώρους σε σύγκριση με τους εξωτερικούς χώρους.

Αλλά όταν οι δρομείς έριξαν την ταχύτητά τους στον διάδρομο, τα καρδιακά τους ποσοστά και τα επίπεδα αντίληψης ήταν χαμηλότερα από ό,τι όταν έτρεχαν με την ίδια ταχύτητα σε πραγματικό έδαφος.

«Θεωρώ ότι το υπαίθριο τρέξιμο πιο ευχάριστο και λιγότερο απαιτητικό διανοητικά σε σχέση με την ίδια προπόνηση σε ένα διάδρομο», δήλωσε ο συγγραφέας της μελέτης, Τζόελ Φούλερ στο Runner’s World. «Για το λόγο αυτό, κάνω προπόνηση σε εξωτερικούς χώρους», πρόσθεσε.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα ήταν οι δρομείς έδειχναν περισσότερη αντοχή, έτρεχαν δηλαδή με μεγαλύτερη ένταση και για περισσότερο χρόνο, στο έδαφος παρά στο διάδρομο.
Αυτό ήταν μια έκπληξη για τον Φούλερ καθώς με δεδομένο πως στον διάδρομο αποφεύγονται μια σειρά από αρνητικές συνθήκες, όπως ο άνεμος, το κακό κλίμα και η υπερβολική ανύψωση, φαίνεται ότι οι δρομείς θα απέδιδαν καλύτερα στους διαδρόμους. «Και όμως, όταν οι δρομείς καλούνται να τρέξουν έξω, φτάνουν γρηγορότερους χρόνους», τονίζει ο Φούλερ.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Η έρευνα δείχνει ότι επειδή οι άνθρωποι όταν τρέχουν σε ένα διάδρομο νιώθουν ότι είναι σε ένα μηχάνημα που δεν μπορούν να ελέγξουν τόσο όσο οι εξωτερικές συνθήκες, τείνουν να επιλέγουν ταχύτητες που είναι πιο αργές σε σχέση με τις δυνατότητές τους.

Τελικά, υπάρχει μια ξεκάθαρη απάντηση για το ποιο από τα δύο είδη προπονήσεων είναι πιο ωφέλιμο για έναν δρομέα; Πάντα παίζει ρόλο και ο ψυχολογικός τομέας. Αν ξεπεραστεί αυτός, τότε κάνοντας χρήση του «κανόνα του 1%», αυτόματα έχεις εξασφαλίσει καλύτερες συνθήκες και ταυτόχρονα, έχεις προσομοιάσει στο έπακρο την κατάσταση του εδάφους. Αν ο ψυχολογικός παράγοντας δεν ξεπεραστεί, τότε προφανώς η προπόνηση σε εξωτερικούς χώρους είναι πιο ουσιώδης.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί είναι μεγάλο λάθος να τρέχεις στο διάδρομο και να βλέπεις τηλεόραση;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend