Η Novasports Running Team ταξιδεύει… τρέχοντας σε όλη την Ελλάδα

Η Novasports Running Team ταξιδεύει... τρέχοντας σε όλη την Ελλάδα

Από τη Νέα Σμύρνη το Φάληρο και την Καλλιθέα, στο Ναύπλιο, στη Σίφνο, στη Ρόδο, στη Σέριφο, στα Γιάννενα, στην Καβάλα, στην Λάρισα, φυσικά στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στον Όλυμπο ή ακόμα και στο Παρανέστι Δράμας θα μπορούσε κανείς να συναντήσει τα τελευταία 4 χρόνια  δρομείς της Novasports Running Team.

Της μεγαλύτερης δρομικής παρέας που ταξιδεύει… τρέχοντας σε όλη την Ελλάδα, στέλνοντας το μήνυμα της στήριξης του ερασιτεχνικού αθλητισμού και του δρομικού κινήματος που άρχισε τα τελευταία χρόνια να γιγαντώνεται.

Οι οδηγίες του Novasports Running Team Captain, Περικλή Ιακωβάκη, κορυφαίου αθλητή του στίβου, προτρέπουν τα μέλη της ομάδας να καταρρίψουν τα δικά τους ρεκόρ.

Θάλασσα, βουνό ή… πόλη;

Η Novasports Running Team τη φετινή χρονιά συμμετείχε μεταξύ άλλων στις εξής διοργανώσεις: 4th Lycabettus Run, 5ος Μαραθώνιος Ναυπλίου, 13ος Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ», Sifnos Trail Race & Sifnos Run, Μαραθώνιος Ρόδου, Μαραθώνιος Κρήτης, 18ος Διεθνής Ποσειδώνιος Ημιαμαραθώνιος, Βίκος Street Relays σε Πάτρα, Γλυφάδα, Ιωάννινα, Κοζάνη, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα, Καβάλα, Λάρισα, Πειραιά, Ioannina Lake Run, Serifos Sunset Run, 7ος Faethon Olympus Marathon «Απόστολος Τσουρέκας», 7oς Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, 12οι Αγώνες Παρθένου Δάσους Παρανέστι Δράμας, 3ος Αγώνας Ιστορικής Μνήμης Νέα Σμύρνη, Kallithea Night Run.

13 διακρίσεις  απέσπασε η Novasports Running Team στις διοργανώσεις που συμμετείχε, ενώ 971 δρομείς έτρεξαν με τη φανέλα της ομάδας σε 30 running events μέσα στο 2018 και… συνεχίζει με ορμή για το 2019.

Στη Novasports Running Team έχουν δηλώσει συμμετοχή κατά καιρούς και γνωστοί αθλητές από άλλα αθλήματα. Σταθερά συμμετέχουν φυσικά εργαζόμενοι στη Nova, συνεργάτες, φίλοι και συνδρομητές, οι οποίοι με αυτόν το τρόπο έχουν ένα επιπλέον όφελος: τη σωματική ευεξία και το ευ ζην.

Ιακωβάκης: Έχουμε ως προτεραιότητα τις ανάγκες των μελών μας

Όπως κάθε μεγάλη ομάδα, έτσι και η Novasports Running Team έχει τον Captain της που με τις προπονητικές του οδηγίες καθοδηγεί τους δρομείς και τους δίνει κίνητρο: «Μετά από τόσα χρόνια στον πρωταθλητισμό κάποια στιγμή πρέπει να “γυρίσεις” σελίδα. Είχα την χαρά να βρεθώ σε έναν άλλο συγγενικό αθλητικό χώρο, που απαιτεί να οργανώσεις και να εξελίξεις μια δρομική ομάδα. Είχα την χαρά να έχω από την αρχή μια εξαιρετική συνεργασία και την πολύτιμη βοήθεια των ανθρώπων της εταιρίας. Υπήρχε ένα ξεκάθαρο πλάνο με ταύτιση απόψεων στην φιλοσοφία για τον αθλητισμό και τις δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Η Nova, όπως όλοι γνωρίζουν, έχει ταυτιστεί με τα σπορ και η #NovasportsRunningTeam είναι μια άλλη μορφή στήριξης του ερασιτεχνικού αθλητισμού και ιδιαίτερα των τοπικών διοργανώσεων δρομικού κινήματος», τονίζει ο βετεράνος παγκόσμιος πρωταθλητής στα 400 μέτρα.

Και το 2019 θέλουμε να είμαστε παρόντες με τις μπλε εμφανίσεις μας σε όσο το δυνατόν περισσότερα events δρόμου και βουνού

Όσο για το στόχο της Novasports Running Team για το 2019; Ο Π. Ιακωβάκης λέει: Στη «Novasports Running Team» έχουμε ως προτεραιότητα τις ανάγκες των μελών μας. Πάνω από όλα όμως θέλουμε να διασκεδάζουν και να συμμετέχουν με χαμόγελο. Μπορεί να μην είναι επαγγελματίες αθλητές, αλλά έχουν προσωπικό κίνητρο για ατομική βελτίωση και πάθος για τον αθλητισμό. Από το 2018 έχουμε εξελίξει ένα σύστημα βαθμολογίας με ranking για να υπάρχει ένα επιπλέον κίνητρο και κάποια επιβράβευση προς τα μέλη μας ανά εξάμηνο. Δίνουμε δηλαδή την δυνατότητα στα μέλη μας που συμμετέχουν σε δρομικές διοργανώσεις να συγκεντρώνουν βαθμούς. Αυτό είναι μια καινοτομία που μας κάνει πολύ περήφανους. Και το 2019 θέλουμε να είμαστε παρόντες με τις μπλε εμφανίσεις μας σε όσο το δυνατόν περισσότερα events δρόμου και βουνού».

Για να μαθαίνεις πρώτος τα νέα, να βλέπεις βίντεο, αλλά και τις δραστηριότητες της #NovasportsRunningTeam μπορείς να μπεις εδώ

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Γλιτώνεις τους τραυματισμούς όταν τρέχεις αργά;

Είναι μια διάγνωση που κανένας δρομέας δεν θέλει να ακούσει: τόσο το υπερβολικό άγχος όσο και διάφορα προβλήματα των οστών προκαλούνται συχνά από τις έντονες και πολλές προπονήσεις.

Αν και όσον αφορά τα κατάγματα κόπωσης υπάρχουν πολλές αιτίες, όπως για παράδειγμα, η κακή διατροφή, η ελλιπής ανάκαμψη, τα παπούτσια που έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ κ.α., πολύ συχνά το πολύ τρέξιμο θεωρείται ο νούμερο ένα παράγοντας.

Άπειροι δρομείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμού έχουν ακούσει από ειδικούς πως πρέπει να μειώσουν το τρέξιμο για να μην χειροτερέψει η κατάστασή τους.

Πολλοί φυσικά αγνοούν αυτή τη συμβουλή καθώς θεωρούν ότι μια μέρα ανάκαμψης, έπειτα από μια σκληρή προπόνηση, φτάνει και περισσεύει για τη μείωση του κινδύνου τραυματισμού.

Ρίχνεις την ένταση αλλά…

Για πολλούς μάλιστα, φαίνεται λογική η υπόθεση πως όσο πιο πολύ ρίχνεις τους ρυθμούς και την ένταση με την οποία τρέχεις, τόσο λιγότερους τραυματισμούς έχεις. Αυτό όμως, απέχει από την πραγματικότητα σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Στη μελέτη, 43 ερασιτέχνες δρομείς, 29 γυναίκες και 14 άνδρες από 18 έως 49 ετών, κλήθηκαν να τρέξουν μια διαδρομή 50 μέτρων, τρεις φορές με γρήγορη ταχύτητα, τρεις φορές με μέτρια ταχύτητα και τρεις φορές με αργή. Οι ερευνητές ενδιαφέρθηκαν να βρουν το σωρευτικό φορτίο τραυματισμών στην κνήμη των δρομέων, την πιο κοινή περιοχή καταγμάτων δηλαδή, στις διάφορες ταχύτητες.

Οι μεταβλητές…

Για τον υπολογισμό αυτό συνυπολογίστηκαν τρεις μεταβλητές: το κνημιαίο φορτίο (δηλαδή η πίεση που ασκήθηκε στην κνήμη κατά τη διάρκεια της επαφής με το έδαφος), ο κάθετος ρυθμός φόρτισης (δηλαδή πόσο γρήγορα εφαρμόζεται το σώμα με το πόδι καθώς το πόδι έρχεται σε επαφή με το έδαφος) και η εναέρια στιγμή (η κίνηση του κάτω μέρους του ποδιού όταν απομακρύνεται από το έδαφος).

Η συγγραφέας της μελέτης Τζέσικα Χάντερ και οι συνάδελφοί της, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως το συνεχές τρέξιμο με μέτρια ταχύτητα έχει τον ίδιο αντίκτυπο στα πόδια με την διάνυση της ίδιας απόστασης κατά το ήμισυ με γρήγορο και κατά το έτερο ήμισυ με αργό ρυθμό. Μάλιστα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι είναι ο πιο αργός ρυθμός που δημιουργεί μεγαλύτερη πίεση καθώς όσο πιο αργά τρέχει ένας δρομέας τόσες περισσότερες οι πιθανότητες τραυματισμών, αφού τα πόδια χτυπούν στο έδαφος πιο συχνά.

Η έρευνα ήταν ξεκάθαρη: το γρήγορο τρέξιμο δεν συμβάλλει περισσότερο στο σωρευτικό κνημιαίο φορτίο σε σχέση με το αργό τρέξιμο άρα το συμπέρασμα πως με αργό τρέξιμο μειώνεις την πιθανότητα τραυματισμού είναι άκυρο.

«Είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε συστάσεις για το πώς οι δρομείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσουν τις εκπαιδευτικές τους συνήθειες», ξεκαθαρίζει η Χάντερ, που πάντως ένα πρώτο συμπέρασμα για την σχέση τραυματισμών και ταχύτητας μας έχει βοηθήσει να το βγάλουμε.

Διαβάστε ακόμα: Οι πιο συνηθισμένοι τραυματισμοί των δρομέων και πώς να τους αποφύγετε

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Greece Race for the Cure® 2024: Οι εγγραφές άνοιξαν!

Το Greece Race for the Cure®,  ο αγώνας-θεσμός ενάντια στον καρκίνο του μαστού, επιστρέφει για 16η χρονιά την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου. Με αφετηρία το Ζάππειο, δύο νέες διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας και με δυνατότητα απομακρυσμένης συμμετοχής από όπου κι αν βρισκόμαστε, θα είμαστε για ακόμα μια χρονιά

«Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού».

Το Greece Race for the Cure® πραγματοποιείται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» σε συνδιοργάνωση με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), με την έγκριση της οργάνωσης Think Pink Europe® και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση Race for the Cure® παγκοσμίως, ευαισθητοποιώντας χιλιάδες κόσμου για τον καρκίνο του μαστού κάθε χρόνο.

Εγγραφές: www.greecerace.gr

Οι εγγραφές για το 16ο Greece Race for the Cure® άνοιξαν και πραγματοποιούνται αποκλειστικά διαδικτυακά εδώ: https://greecerace.gr/greeceraceforthecureregistrations/

  • Αγώνας δρόμου 5 χιλιομέτρων : Εκκίνηση 9.30 πμ, Ζάππειο/ Εγγραφή:10€.
    Οι εγγραφές για τον αγώνα δρόμου θα ολοκληρωθούν στις 19/09 ή με τη συμπλήρωση 10.000 δρομέων.
  • Περίπατος 2 χιλιομέτρων: Εκκίνηση 10.30 πμ, Ζάππειο / Εγγραφή: 8€
    Οι εγγραφές για τον περίπατο θα ολοκληρωθούν στις 22/09 ή με τη συμπλήρωση 35.000 συμμετεχόντων.
  • Digital Συμμετοχή: Mαζί, όπου κι αν βρισκόμαστε. Συμμετέχουμε στη διοργάνωση απομακρυσμένα και αφήνουμε το δικό μας αποτύπωμα ενάντια στον καρκίνο του μαστού μέσα από τα social media / Εγγραφές για τη digital συμμετοχή ως τις 17/09 / Εγγραφή: 8€.

Σε κάθε εγγραφή περιλαμβάνεται το συλλεκτικό t-shirt της διοργάνωσης και chip χρονομέτρησης για τους δρομείς.

Πληροφορίες διοργάνωσης

  • Ημερομηνία: Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου
  • Έναρξη διοργάνωσης: 8.30 πμ
  • Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου – Ημέρα Προαγωγής Υγείας (12μμ-6μμ): Δωρεάν δράσεις για μικρούς & μεγάλους & Συμβολική φωταγώγηση του Ζαππείου στις 10μμ

Γιατί να πάρουμε μέρος

  • Γιατί το Greece Race for the Cure® είναι μια γιορτή για τη ζωή!
  • Για να αναγνωρίσουμε τη δύναμη των γυναικών που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού.
  • Για να διαδώσουμε μαζί το μήνυμα της ευαισθητοποίησης σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο.
  • Γιατί μέσα από την διοργάνωση έχουμε ουσιαστικό αντίκτυπο ενάντια στον καρκίνο του μαστού, όλο τον χρόνο. Με κάθε μας συμμετοχή χρηματοδοτούμε προγράμματα του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» για τη στήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend