Η ERGO MARATHON EXPO μεγαλώνει μαζί με τον Αυθεντικό Μαραθώνιο

Η ERGO MARATHON EXPO μεγαλώνει μαζί με τον Αυθεντικό Μαραθώνιο

Με την αλλαγή στο πρόγραμμα της διοργάνωσης και τη διεξαγωγή του Αγώνα Δρόμου 10χλμ πλέον το απόγευμα του Σαββάτου από φέτος, απελευθερώνεται μεγάλο μέρος του αγωνιστικού προγράμματος την Κυριακή και αυτό οδηγεί σε νέα μεγάλη αύξηση των εγγραφών και των συμμετοχών σε όλους τους αγώνες της διοργάνωσης.

4ήμερη πλέον η ERGO MARATHON EXPO: Aπό την Τετάρτη 6 μέχρι και το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

Για να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον πολύ μεγάλο αυτό αριθμό δρομέων αλλά και τους επισκέπτες της που αυξάνονται γεωμετρικά χρόνο με το χρόνο, η ERGO MARATHON EXPO θα ξεκινήσει φέτος τη λειτουργία της την Τετάρτη 06 Νοεμβρίου και θα παραμείνει ανοικτή μέχρι και το Σάββατο 09 Νοεμβρίου ακόμα και την ώρα εξέλιξης του Αγώνα Δρόμου 10χλμ. Και φυσικά μαζί με την ΕΧΡΟ ανοικτό θα είναι από τις 06 Νοεμβρίου και το Κέντρο Εγγραφών της διοργάνωσης, προκειμένου οι δρομείς να εκμεταλλευτούν το απόγευμα της Τετάρτης για να παραλάβουν τον αριθμό συμμετοχής τους και το υλικό του αγώνα.

Πλέον το πρόγραμμα λειτουργίας της ERGO MARATHONEXPO διαμορφώνεται ως εξής:

Τετάρτη 06 Νοεμβρίου 2019: 13.00 – 20.00
Πέμπτη 07 Νοεμβρίου 2019: 10.00 – 20.00
Παρασκευή 08 Νοεμβρίου 2019: 10.00 – 20.00
Σάββατο 09 Νοεμβρίου 2019: 10.00 – 20.00

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεδομένου ότι ο Αγώνας Δρόμου 10χλμ θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα του Σαββάτου 9 Νοεμβρίου, αριθμοί συμμετοχής για τον Αγώνα 10χλμ θα παραδίδονται το Σάββατο μέχρι και τη 13.00. Σε κάθε περίπτωση, το Σάββατο 09 Νοεμβρίου το Κέντρο Εγγραφών κλείνει στις 18.00, ενώ ανοικτή παραμένει μόνο η Έκθεση.

H ERGO MARATHON EXPO διανθίζεται φέτος με νέες δράσεις, εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες που θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών αμείωτο και υπόσχεται εκπλήξεις για όλους του επισκέπτες της. Μην την χάσετε!

Previous ArticleNext Article

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας
Σε περίοπτη θέση στα γραφεία της ομοσπονδίας βρίσκεται από σήμερα το βραβείο “Athletics Heritage Plaque”, που έλαβε ο Μαραθώνιος Αθήνας το 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.
Πρόκειται για ένα έπαθλο, με το οποίο η WA τιμά διοργανώσεις με ιστορική σημασία και συμβολή. Το βασικό χαρακτηριστικό του Μαραθωνίου της Αθήνας είναι ιστορική του σημασία, η αξία του στο πέρασμα των χρόνων, το γεγονός ότι διεξάγεται στην αυθεντική διαδρομή εκεί όπου έτρεξε ο Φειδιππίδης, εκεί όπου έγιναν οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ανακοίνωση της βράβευσης είχε γίνει τον Απρίλιο του 2019 στο Άαρχους, από τον πρόεδρο της WA Σεμπάστιαν Κόου. Τα αποκαλυπτήρια του επάθλου, το οποίο σχεδίασε ο 27χρονος Βραζιλιάνος, Φερνάντο Σίλβα,  έγιναν σήμερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την έναρξη των εγγραφών του 38ου ΑΜΑ.

Με την μέθοδο «4-7-8» θα πείτε αντίο στην αϋπνία!

Είναι μια από τις «ασθένειες» της εποχής μας και σχετίζεται με τους υψηλούς ρυθμούς ζωής και το στρες που ζούμε σε καθημερινή βάση.

Μιλάμε για τη δυσκολία να κοιμηθούμε και τα επιπλέον προβλήματα που η έλλειψη ύπνου προκαλεί στον οργανισμό μας.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει έλθει στο προσκήνιο μια μέθοδος η οποία υπόσχεται ότι σε… χρόνο μηδέν θα βρισκόμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα.

Τη μέθοδο αυτή έχει προτείνει ο δρ. Άντριου Βέιλ, ο οποίος είναι γιατρός, ωστόσο, στράφηκε προς τις ανατολικές φιλοσοφίες για να λύσει το πρόβλημα της δυσκολίας του ύπνου.

Ο Βέιλ, λοιπόν, έχει προτείνει μια μέθοδο αναπνοής η οποία υπόσχεται ότι θα μας χαλαρώσει άμεσα και θα μας βοηθήσει να κοιμηθούμε γρήγορα και βαθιά.

Η βραδινή προπόνηση κόβει την όρεξη, αλλά όχι τον ύπνο

Αυτό που ο Βέιλ προτείνει είναι η μέθοδος «4-7-8», η οποία συνίσταται στις εξής κινήσεις:

1. Βάζουμε την άκρη της γλώσσας μας στην άκρη των ούλων στα μπροστινά δόντια.

2. Εκπνέουμε τελείως από το στόμα, κάνοντας θόρυβο.

3. Κλείνουμε το στόμα και εισπνέουμε από τη μύτη μετρώντας ως το τέσσερα.

4. Κρατάμε την αναπνοή μας, μετρώντας ως το επτά.

5. Εκπνέουμε από το στόμα, μετρώντας ως το οκτώ.

6. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για τέσσερις φορές συνολικά.

Μεγάλα λάθη που κάνουμε και καταστρέφουμε τον ύπνο μας

Η μέθοδος αυτή οξυγονώνει σωστά τον οργανισμό και ταυτόχρονα μας βοηθά να χαλαρώσουμε αρκετά ώστε να κοιμηθούμε σαν… πουλάκια.

Διαβάστε ακόμη: Σνακ που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε και να να προπονείστε καλύτερα

x
Send this to a friend