H Under Armour ήρθε στην Ελλάδα και το γιόρτασε με τον καλύτερο τρόπο (pics)

Πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία στις 8 Μαρτίου το welcome party της κορυφαίας εταιρίας αθλητικών ειδών Under Armour. Οι 700 και πλέον καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να παρακολουθήσουν πρώτοι την πλήρη γκάμα των προϊόντων  της Under Armour Spring-Summer 2016 . Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πολλοί επώνυμοι της showbiz και βέβαια του αθλητικού κόσμου όπως οι Παναγιώτης Γιαννάκης,  Nick Calathes,  James Feldeine και  James Gist από τον χώρο του μπάσκετ και οι Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς, Τάκης Γκώνιας, Roberto Jimenez, Pajtin Kasami, Alberto Botia και Σωκράτης Φυτανίδης από τον χώρο του ποδοσφαίρου.

Η Under Armour ξεκίνησε τη διάθεση των προϊόντων της στην Ελλάδα στις αρχές του χρόνου. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου στην Αμερική με ταχεία ανάπτυξη σε Ευρώπη,  Ασία, Αυστραλία και Λατινική Αμερική. Ιδρύθηκε το 1996 με σκοπό να συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης όσων αθλούνται  μέσα από το πάθος, το design, τη δύναμη της τεχνολογίας και την καινοτομία. Πρoσφέρει πρωτοποριακά αθλητικά είδη με σύγχρονο design, που περιλαμβάνουν  μοναδικά σχεδιασμένα και τεχνολογικά καινοτόμα αθλητικά παπούτσια, ρούχα από ίνες τελευταίας τεχνολογίας που κρατούν σταθερή τη θερμοκρασία και  την υγρασία του σώματος,  αθλητικό εξοπλισμό και digital  fitness mobile εφαρμογές.

Η Under Armour είναι επίσημος χορηγός μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων και πρωταθλημάτων όπως του NFL (National Football League) και επίσημος προμηθευτής μεγάλων ομάδων από όλα τα  αθλήματα. Mερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου αθλητισμού αλλά και του «ευ ζην» έχουν συνδέσει το όνομά τους μαζί της όπως ο Stephen Curry MVP 2015 στο NBA, ο χρυσός Ολυμπιoνίκης της κολύμβησης Michael Phelps, αλλά και η πρώτη μπαλαρίνα του American Ballet Theater Misty Copeland.

Στην Ελλάδα η Under Armour έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασία με μερικά από τα μεγαλύτερα γυμναστήρια όπως είναι τα Holmes Club, ενώ συνεργάζεται και με αθλητές όπως ο διεθνής μπασκετμπολίστας  Nick Calathes. Για το 2016 σχεδιάζει  τη διοργάνωση δύο ημιμαραθωνίων στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, ενώ θα είναι Μέγας Χορηγός στον ημιμαραθώνιο των Σπετσών και στο Spetsathlon.

Previous ArticleNext Article

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας
Σε περίοπτη θέση στα γραφεία της ομοσπονδίας βρίσκεται από σήμερα το βραβείο “Athletics Heritage Plaque”, που έλαβε ο Μαραθώνιος Αθήνας το 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.
Πρόκειται για ένα έπαθλο, με το οποίο η WA τιμά διοργανώσεις με ιστορική σημασία και συμβολή. Το βασικό χαρακτηριστικό του Μαραθωνίου της Αθήνας είναι ιστορική του σημασία, η αξία του στο πέρασμα των χρόνων, το γεγονός ότι διεξάγεται στην αυθεντική διαδρομή εκεί όπου έτρεξε ο Φειδιππίδης, εκεί όπου έγιναν οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ανακοίνωση της βράβευσης είχε γίνει τον Απρίλιο του 2019 στο Άαρχους, από τον πρόεδρο της WA Σεμπάστιαν Κόου. Τα αποκαλυπτήρια του επάθλου, το οποίο σχεδίασε ο 27χρονος Βραζιλιάνος, Φερνάντο Σίλβα,  έγιναν σήμερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την έναρξη των εγγραφών του 38ου ΑΜΑ.

Με την μέθοδο «4-7-8» θα πείτε αντίο στην αϋπνία!

Είναι μια από τις «ασθένειες» της εποχής μας και σχετίζεται με τους υψηλούς ρυθμούς ζωής και το στρες που ζούμε σε καθημερινή βάση.

Μιλάμε για τη δυσκολία να κοιμηθούμε και τα επιπλέον προβλήματα που η έλλειψη ύπνου προκαλεί στον οργανισμό μας.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει έλθει στο προσκήνιο μια μέθοδος η οποία υπόσχεται ότι σε… χρόνο μηδέν θα βρισκόμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα.

Τη μέθοδο αυτή έχει προτείνει ο δρ. Άντριου Βέιλ, ο οποίος είναι γιατρός, ωστόσο, στράφηκε προς τις ανατολικές φιλοσοφίες για να λύσει το πρόβλημα της δυσκολίας του ύπνου.

Ο Βέιλ, λοιπόν, έχει προτείνει μια μέθοδο αναπνοής η οποία υπόσχεται ότι θα μας χαλαρώσει άμεσα και θα μας βοηθήσει να κοιμηθούμε γρήγορα και βαθιά.

Η βραδινή προπόνηση κόβει την όρεξη, αλλά όχι τον ύπνο

Αυτό που ο Βέιλ προτείνει είναι η μέθοδος «4-7-8», η οποία συνίσταται στις εξής κινήσεις:

1. Βάζουμε την άκρη της γλώσσας μας στην άκρη των ούλων στα μπροστινά δόντια.

2. Εκπνέουμε τελείως από το στόμα, κάνοντας θόρυβο.

3. Κλείνουμε το στόμα και εισπνέουμε από τη μύτη μετρώντας ως το τέσσερα.

4. Κρατάμε την αναπνοή μας, μετρώντας ως το επτά.

5. Εκπνέουμε από το στόμα, μετρώντας ως το οκτώ.

6. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για τέσσερις φορές συνολικά.

Μεγάλα λάθη που κάνουμε και καταστρέφουμε τον ύπνο μας

Η μέθοδος αυτή οξυγονώνει σωστά τον οργανισμό και ταυτόχρονα μας βοηθά να χαλαρώσουμε αρκετά ώστε να κοιμηθούμε σαν… πουλάκια.

Διαβάστε ακόμη: Σνακ που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε και να να προπονείστε καλύτερα

x
Send this to a friend