Γιατί πονάνε στην σπλήνα όσοι τρέχουν;

Γιατί πονάνε στην σπλήνα όσοι τρέχουν;

Έχεις ξεκινήσει την προπόνησή σου και ένας έντονος ξαφνικός πόνος κάτω από τα πλευρά μπορεί να σε κάνει να “διπλωθείς”. Είναι ο πόνος στην σπλήνα ( ή τον σπλήνα) ο οποίος πάντως δεν θα πρέπει να σε ανησυχεί.

Ο πόνος…

Γιατί, όμως, πονάει η περιοχή; Ο σάκος που περιβάλλει την σπλήνα και λέγεται διαφραγματική επιφάνεια σπλήνα, είναι ελάχιστα ελαστικός και διαθέτει πολλές νευρικές απολήξεις. Έτσι, αν τεντωθεί λίγο από την προσπάθεια που καταβάλλει κάποιος, αρχίζει και πονά.

Η λύση είναι απλή. Σταματάτε για λίγο το τρέξιμο και περπατάτε, παίρνοντας ταυτόχρονα βαθιές αναπνοές. Μετά από λίγο ο πόνος υποχωρεί και εσείς συνεχίζεται το τρέξιμο κανονικά. Αν δείτε ότι ο πόνος επιστρέφει ξανά και ξανά κατά τη διάρκεια της ίδιας προπόνησης, τότε καλό είναι να επισκεφτείτε τον γιατρό σας.

Αν πάλι είστε σε αγώνα και δεν θέλετε να σταματήσετε το ρυθμό σας, κάντε μια προσπάθεια να συντονίσετε το βήμα σας και την αναπνοή σας. Ένας απλός τρόπος είναι στην εκπνοή να πατήσετε με με το αντίθετο πόδι από την πλευρά που σας πονάει.

Τις περισσότερες φορές δεν πρόκειται για κάτι σοβαρό και θα σταματήσει μετά από μερικά λεπτά.

Αυτοί που υποφέρουν περισσότερο από σφάχτες είναι όσοι δεν είναι συνηθισμένοι στην άσκηση και υποβάλλουν το σώμα τους σε ασυνήθιστη προσπάθεια.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί πολλοί δρομείς ζαλίζονται μετά από τους αγώνες;

Previous ArticleNext Article

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Πολύγυρος Run Χαλκιδική στις 23 Αυγούστου 2020

Η οργανωτική επιτροπή του ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ RUN ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ανακοινώνει την ημερομηνία της διεξαγωγής του 4ου Αγώνα, στις 23 Αυγούστου 2020, στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Η Διοργάνωση περιλαμβάνει 2 Αγώνες:

  1. Λαϊκό Δρόμο Υγείας 5,2 χλμ με Τρέξιμο ή Δυναμικό Περπάτημα. Ώρα Εκκίνησης 10.00
  2. Αγώνα Βουνού – Πόλης RUN 14,6 χλμ – Ώρα Εκκίνησης 10.15.

Η Εκκίνηση και ο Τερματισμός και για τους 2 Αγώνες θα είναι στην Πλατεία Ηρώων στον Πολύγυρο

Διοργανωτές είναι ο Αθλητικός Όμιλος Πολυγύρου σε συνεργασία με πολλούς τοπικούς συλλόγους και φορείς, υπό την αιγίδα του Δήμου Πολυγύρου.

Η Διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που ορίζουν οι αρμόδιοι φορείς.

Σκοπός του event είναι η προώθηση και διάδοση του αθλητικού πνεύματος, η ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του τόπου.

Οι Εγγραφές είναι σε εξέλιξη και πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης http://run.polygyros.gr

ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ «ΑΓΑΠΗ» ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.

 Όλες τις πληροφορίες σχετικά με το event, θα βρείτε στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης  http://run.polygyros.gr

Τακτικές ενημερώσεις παρέχονται στο facebook του Αγώνα: https://www.facebook.com/polygyrosrun/   Κάντε Like και ελάτε να τρέξουμε ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!

x
Send this to a friend