Επιστημονική Ημερίδα:Όλα για τον Μαραθώνιο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου η Αθλητική Ημερίδα «Όλα για τον Μαραθώνιο» στον Πύργο Βιβλίων – ΕΒΕ, που διοργανώθηκε χάρη στην αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος για τέταρτη συνεχή χρονιά από το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος σε συνεργασία με το Τμήμα Αθλητικής Αριστείας Sports Excellence, της Α’ Ορθοπαιδικής Κλινικής του ΕΚΠΑ και την ΑΜΚΕ «Αναγέννηση & Πρόοδο».

Στην Ημερίδα, η οποία διοργανώνεται με αφορμή την πραγματοποίηση του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας στις 10 Νοεμβρίου, συμμετείχαν καθηγητές και εξειδικευμένοι επιστήμονες μεγάλου βεληνεκούς, οι οποίοι παρουσίασαν και ανέλυσαν θέματα σχετικά με την εξέλιξη της αθλητικής επιστήμης καθώς και πιο ειδικά θέματα για τον μαραθώνιο δρόμο και την παρατεταμένη προσπάθεια των αθλητών.

Εκτός των ομιλιών, πραγματοποιήθηκαν και δύο εργαστήρια (workshops) στα οποία αξιολογήθηκε η αναερόβια ικανότητα καθώς και η δύναμη και η ισχύς των κάτω άκρων, υπό την επιστημονική επιμέλεια του Sports Excellence και του Antonio Robustelli, τα οποία είχαν εξαιρετική ανταπόκριση και προσέλκυσαν το ενδιαφέρον του κοινού.

Οι ομιλίες και τα εργαστήρια (workshops) της Ημερίδας πραγματοποιήθηκαν σε μια πιο διαδραστική μορφή με τη συμμετοχή όλων των παρευρισκόμενών, μεταξύ των οποίων ήταν και δύο πρωταθλητές Ελλάδος στον στίβο, ο Ανδρέας Δημητράκης και ο Κωνσταντίνος Γκελαούζος, ο οποίος δύο ημέρες αργότερα ανακηρύχθηκε Πανελλήνιος Πρωταθλητής του Μαραθωνίου Αθήνας και για το 2019.

Σημαντική επίσης η παρουσία προπονητών, γυμναστών καθώς και εκπροσώπων άλλων αθλημάτων.

Previous ArticleNext Article

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας
Σε περίοπτη θέση στα γραφεία της ομοσπονδίας βρίσκεται από σήμερα το βραβείο “Athletics Heritage Plaque”, που έλαβε ο Μαραθώνιος Αθήνας το 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.
Πρόκειται για ένα έπαθλο, με το οποίο η WA τιμά διοργανώσεις με ιστορική σημασία και συμβολή. Το βασικό χαρακτηριστικό του Μαραθωνίου της Αθήνας είναι ιστορική του σημασία, η αξία του στο πέρασμα των χρόνων, το γεγονός ότι διεξάγεται στην αυθεντική διαδρομή εκεί όπου έτρεξε ο Φειδιππίδης, εκεί όπου έγιναν οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ανακοίνωση της βράβευσης είχε γίνει τον Απρίλιο του 2019 στο Άαρχους, από τον πρόεδρο της WA Σεμπάστιαν Κόου. Τα αποκαλυπτήρια του επάθλου, το οποίο σχεδίασε ο 27χρονος Βραζιλιάνος, Φερνάντο Σίλβα,  έγιναν σήμερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την έναρξη των εγγραφών του 38ου ΑΜΑ.

Με την μέθοδο «4-7-8» θα πείτε αντίο στην αϋπνία!

Είναι μια από τις «ασθένειες» της εποχής μας και σχετίζεται με τους υψηλούς ρυθμούς ζωής και το στρες που ζούμε σε καθημερινή βάση.

Μιλάμε για τη δυσκολία να κοιμηθούμε και τα επιπλέον προβλήματα που η έλλειψη ύπνου προκαλεί στον οργανισμό μας.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει έλθει στο προσκήνιο μια μέθοδος η οποία υπόσχεται ότι σε… χρόνο μηδέν θα βρισκόμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα.

Τη μέθοδο αυτή έχει προτείνει ο δρ. Άντριου Βέιλ, ο οποίος είναι γιατρός, ωστόσο, στράφηκε προς τις ανατολικές φιλοσοφίες για να λύσει το πρόβλημα της δυσκολίας του ύπνου.

Ο Βέιλ, λοιπόν, έχει προτείνει μια μέθοδο αναπνοής η οποία υπόσχεται ότι θα μας χαλαρώσει άμεσα και θα μας βοηθήσει να κοιμηθούμε γρήγορα και βαθιά.

Η βραδινή προπόνηση κόβει την όρεξη, αλλά όχι τον ύπνο

Αυτό που ο Βέιλ προτείνει είναι η μέθοδος «4-7-8», η οποία συνίσταται στις εξής κινήσεις:

1. Βάζουμε την άκρη της γλώσσας μας στην άκρη των ούλων στα μπροστινά δόντια.

2. Εκπνέουμε τελείως από το στόμα, κάνοντας θόρυβο.

3. Κλείνουμε το στόμα και εισπνέουμε από τη μύτη μετρώντας ως το τέσσερα.

4. Κρατάμε την αναπνοή μας, μετρώντας ως το επτά.

5. Εκπνέουμε από το στόμα, μετρώντας ως το οκτώ.

6. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για τέσσερις φορές συνολικά.

Μεγάλα λάθη που κάνουμε και καταστρέφουμε τον ύπνο μας

Η μέθοδος αυτή οξυγονώνει σωστά τον οργανισμό και ταυτόχρονα μας βοηθά να χαλαρώσουμε αρκετά ώστε να κοιμηθούμε σαν… πουλάκια.

Διαβάστε ακόμη: Σνακ που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε και να να προπονείστε καλύτερα

x
Send this to a friend