Δυναμικό ξεκίνημα του ΑΠΣ Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» για το 2018

Η αυλαία μιας γεμάτης αθλητικής ατζέντας για τον ΑΠΣ Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» άνοιξε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης, στο Πνευματικό Κέντρο Κατερίνης,  με τη φιλοξενία του νικητή  του 35ου Aυθεντικού Mαραθωνίου Δρόμου (2017) της Αθήνας, Κωνσταντίνου Γκελαούζου και του ομοσπονδιακού προπονητή στίβου Χρήστου Παπαχρήστου.

Στον επίλογο της εκδήλωσης – θεσμό για τον ΑΠΣ Δρομέων «ΖΕΥΣ», την οποία παρακολούθησαν εκπρόσωποι τοπικών αρχών, φορέων και συλλόγων, πλήθος μελών και φίλων έγινε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας από τον εκπρόσωπο της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης & Πλαταμώνος  π.Κυριάκο Κοκελίδη.

Αλέξανδρος Πούλιος: «Σας θέλουμε κοντά μας, για να βάλουμε όλοι μαζί ακόμα ένα λιθαράκι στα θεμέλια του συλλόγου μας»

Σε σύντομο χαιρετισμό του κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο πρόεδρος του συλλόγου Αλέξανδρος Πούλιος τόνισε: «Αποτελεί ξεχωριστή τιμή για τον σύλλογό μας, η παρουσία στην αποψινή  εκδήλωση του νικητή του 35ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Δρόμου Αθηνών 2017 Κωνσταντίνου Γκελαούζου και του ομοσπονδιακού σήμερα προπονητή Στίβου και κατά το παρελθόν σπουδαίου πρωταθλητή μας, Χρήστου Παπαχρήστου. Ευχαριστώ με την ευκαιρία και όλα τα μέλη και φίλους, για τη μεγάλη ανταπόκριση τόσο στην αποψινή εκδήλωση, όσο και στην ετήσια εθελοντική αιμοδοσία για την ενίσχυση της Τράπεζας αίματος.

Με σύνθημα Το αίμα είναι διαχρονικά το δώρο της ζωής για τον ΑΝΘΡΩΠΟ, ενώ η συστηματική προσφορά αίματος είναι σημαντική και αποτελεί καθημερινή ανάγκη για όλους μας, στείλαμε πριν λίγες ημέρες, από το Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης, μήνυμα κοινωνικής αλληλεγγύης και ανθρωπιάς.

Άλλωστε διαχρονικά, πέρα από την αθλητική – πολιτιστική δράση, η κοινωνική προσφορά και αλληλεγγύη με πρωταγωνιστή τον άνθρωπο και τις ανάγκες του τίθεται στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών μας.

Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώνουμε ότι με παρέμβασή μας, το 2018 θα ενισχυθεί το Εκκλησιαστικό Γηροκομείο Κατερίνης από τα έσοδα τριών μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων Μαραθωνίου  και Ημιμαραθωνίου της χώρας. Παράλληλα, στην τελική ευθεία βαίνουν οι προετοιμασίες για τον 9ο Διεθνή Ημιμαραθώνιο Δίου, ενός αγώνα θεσμού για την ευρύτερη περιοχή. Ήδη η ανταπόκριση των αθλητών, από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική. Η συμμετοχή όλων μας είτε ως εθελοντές, είτε ως θεατές και όσοι μπορούν ως αθλητές στη διοργάνωση, η οποία διεξάγεται στις 04 Μαρτίου είναι εξαιρετικά σημαντική.

Υπενθυμίζουμε, ότι, μετά τις αθλητικές στολές, σε  λίγες εβδομάδες, τα μέλη μας θα παραλάβουν το μπουφάν και το μπλουζάκι με τα διακριτικά του συλλόγου μας. Τέλος, θα ήθελα με την ευκαιρία να υπενθυμίσω ότι έχει ξεκινήσει η προεργασία για την κυκλοφορία το Φθινόπωρο του 2018, Λευκώματος για τα 10 χρόνια παρουσίας του συλλόγου στα αθλητικά – πολιτιστικά δρώμενα της Πιερίας.

Επίσης, για την ακριβή ημερομηνία διεξαγωγής του ετήσιου χορού, θα ενημερωθείτε έγκαιρα από τις ανακοινώσεις της γραμματείας του συλλόγου μας. Το Δ.Σ., το οποίο ανέλαβε τις τύχες του συλλόγου τον περασμένο μήνα σας θέλει, σας θέλουμε κοντά μας, για να βάλουμε όλοι μαζί ακόμα ένα λιθαράκι στα θεμέλια του συλλόγου μας, στη διαμόρφωση στέρεης αθλητικής ζωής στον τόπο, που ζούμε και πασχίζουμε για το καλύτερο. Σας ευχαριστώ από καρδιάς».

Στην συνέχεια, οι δύο επίσημοι προσκεκλημένοι μίλησαν εκτενώς για τη μετάδοση των μηνυμάτων που μόνο ο αθλητισμός μπορεί να προσφέρει στα άτομα όλων των ηλικιών, ενώ απάντησαν υπομονετικά σε όλα τα ερωτήματα μελών και φίλων του συλλόγου, που επικεντρώθηκαν στα οφέλη του τρεξίματος, τις μεθόδους προπόνησης και αποκατάστασης, την διατροφή πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων κ.α. Στους  δύο φιλοξενούμενους, οι οποίοι κέρδισαν όλους όσοι παρέστησαν με το ήθος, την απλότητα και την σεμνότητά τους, ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. απένειμαν αναμνηστικά δώρα με το έμβλημα του συλλόγου. Νωρίτερα, οι δυο προσκεκλημένοι επισκέφτηκαν την στέγη του συλλόγου και υπέγραψαν στο βιβλίο εντυπώσεων.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι, κατά την έναρξη της εκδήλωσης προβλήθηκε video με στιγμιότυπα από την πρόσφατη δράση του συλλόγου, καθώς και με αναφορές στην αθλητική διαδρομή των προσκεκλημένων. Την εκδήλωση συντόνισε ο Γραμματέας του Δ.Σ. Γιώργος Μίχος. Στο τυχερό μέλος που κέρδισε το φλουρί, προσφέρθηκε δωρoεπιταγή από το κατάστημα ZIOGAS ALL SPORTS.

Για να δείτε όλες τις φωτογραφίες απο την βραδιά της εκδήλωσης πατήστε ΕΔΩ

Για να δείτε βίντεο του συλλόγου πατήστε ΕΔΩ

Previous ArticleNext Article

Η ατομική άθληση σε εξωτερικούς χώρους θα γίνεται χωρίς μάσκα

Μπορεί να ακουγόταν αυτονόητο αλλά δεν είχε διευκρινιστεί εάν θα εξαιρείται η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια της ατομικής άθλησης σε εξωτερικό χώρο.

Ωστόσο ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς το ξεκαθάρισε: Θα ισχύσουν τα μέτρα για καθολική χρήση μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους στις περιοχές που βρίσκονται σε «πορτοκαλί» και «κόκκινο» συναγερμό (που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Αττική, τη Θεσσαλονίκη και ένα μεγάλο τμήμα της Θεσσαλίας και της κεντρικής Μακεδονίας), ωστόσο από το μέτρο θα εξαιρούνται όσοι βγαίνουν για ατομική άθληση.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αλλά και το Υπουργείο Υγείας λάμβαναν τηλεφωνήματα από πολίτες που ρωτούσαν τι ακριβώς θα ισχύει για όσους επιθυμούν από αύριο να βγουν για τζόκινγκ, εάν θα πρέπει ή όχι να φοράνε μάσκα.

Τρέξιμο: Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι και οι λύσεις

Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι που ταλαιπωρούν τους δρομείς

Όσοι τρέχουν το ξέρουν καλά: δεν υπάρχει τίποτα πιο επώδυνο για έναν δρομέα από το να πάθει μια κράμπα, να αισθανθεί μια βελονιά ή τον οποιοδήποτε άλλο ξαφνικό πόνο εν μέσω τρεξίματος.

Κάτι τέτοιο, μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή τρέχετε, αλλά τείνει να είναι πιο συνηθισμένο ως φαινόμενο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και ειδικά αν ακολουθείτε πεισματικά το σχέδιό σας ανεξάρτητα από τον καιρό, το έδαφος, την κατάστασή του σώματός σας και γενικότερα αν αγνοείτε τις συνθήκες στις οποίες τρέχετε.

Φυσικά, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που σας πιάσει ένας τέτοιος πόνος είναι να συνεχίσετε να τρέχετε. Αντίθετα, κάντε στην άκρη και ακολουθείστε μερικές από τις ασκήσεις που αναφέρονται στη συνέχεια. Αν περάσει ο πόνος μέσω αυτών των ασκήσεων μπορείτε να συνεχίσετε να τρέχετε. Αν όχι, πρέπει να αναλάβει ο γιατρός..

.

Όταν σας πιάνει πόνος στην πλάτη…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σφίξιμο ανάμεσα στις ωμοπλάτες.

Γιατί συμβαίνει: Αυτός ο τύπος πόνου συνδέεται με την κακή ευθυγράμμιση του ισχίου και επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες μετά τον τοκετό. Προκαλείται επίσης σε όσους τρέχουν γέρνοντας πολύ μπροστά το κεφάλι προσδίδοντας έτσι περιττή πίεση στους μύες της πλάτης τους.

Πως να το ξεπεράσετε: Δοκιμάστε να κάνετε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους σας και αν αυτό δεν πετύχει βάλτε τις παλάμες σας στην πλάτη και γείρτε απαλά προς τα πίσω μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στην πλάτη.

Όταν νιώθετε μια βελονιά στα πλευρά…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σαν να έχετε δεχθεί μια ξαφνική μαχαιριά στα πλευρά.

Γιατί συμβαίνει: Συνήθως πρόκειται για μια επίπτωση που προκύπτει από τη λάθος διαχείριση μιας κράμπας που έχουμε πάθει. Ενστικτωδώς, ρίχνουμε μεγαλύτερο βάρος στη μια πλευρά του σώματός μας και έτσι δημιουργείται πρόβλημα με την αναπνοή μας που εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο.

Πως να το ξεπεράσετε: Σταθείτε ίσια, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες από την κοιλιά και πιέστε με δυο δάχτυλα στην περιοχή που πονάτε. Καθώς ασκείτε πίεση συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές γείρτε προς την μεριά που δεν πονάτε. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη στάση μέχρι να νιώσετε τον πόνο να περνάει.

Όταν πάθετε κράμπα…

Τι νιώθετε: Έναν έντονο πόνο σαν σφίξιμο στη γάμπα, σαν να μαζεύεται προς τα πάνω ο μυς σε εκείνο το σημείο.

Γιατί συμβαίνει: Οι κράμπες στο πόδι μπορεί να προκληθούν από μια ανισορροπία στους ηλεκτρολύτες, τις χημικές ουσίες του σώματος δηλαδή που ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες όπως οι συσπάσεις των μυών. Όταν το σώμα χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά μέσω του ιδρώτα, οι χημικές παρορμήσεις μπορούν να μετατραπούν σε κακοσμία οδηγώντας σε μυϊκές κράμπες και σπασμούς στο πόδι. Οι κράμπες στα πόδια μπορούν επίσης να προέρχονται από μυϊκή κόπωση.

Πως να το ξεπεράσετε:  Σταθείτε όρθιοι και ακίνητοι. Μετατοπίστε το βάρος σας πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα και πιέστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Εφαρμόστε πλήρη πίεση πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα για ένα λεπτό περίπου.

Διαβάστε ακόμα: Οι τροφές που καταπολεμούν τις κράμπες

Πηγή: www.runnersworld.co.uk

x
Send this to a friend