Αντίστροφη μέτρηση για τον ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ – Το σποτ του αγώνα

Ομαδική εγγραφή από τους Αθηναίους Δρομείς στον Νυχτερινό Θεσσαλονίκης

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τον Protergia 6ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης, που για άλλη μια χρονιά υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις και αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να δηλώσετε συμμετοχή στο μεγαλύτερο αθλητικό νυχτερινό πάρτυ της χώρας!

Οι ατομικές εγγραφές για τη γιορτινή βραδιά της 14ης Οκτωβρίου εξελίσσονται με εντυπωσιακούς ρυθμούς και η Οργανωτική Επιτροπή να εργάζεται εντατικά έτσι ώστε η φετινή διοργάνωση να καταρρίψει ξανά όλα τα ρεκόρ: Ρεκόρ αγώνων από τους κορυφαίους πρωταθλητές που θα συμμετάσχουν, ρεκόρ συμμετοχών, αλλά πάνω απ’ όλα ρεκόρ ικανοποίησης και χαμόγελων από τους ανθρώπους κάθε ηλικίας και κάθε επιπέδου φυσικής κατάστασης που θα δώσουν ραντεβού στην εκκίνηση!

Όσοι έχουν ζήσει τη μαγεία του «Νυχτερινού» τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και εκείνοι που φέτος θα βιώσουν την εμπειρία για πρώτη φορά, μπορούν να αρχίσουν «προθέρμανση» και να αντλήσουν έμπνευση, από το συναρπαστικό τηλεοπτικό σποτ που ετοίμασαν οι διοργανωτές και το οποίο μπορείτε να απολαύσετε στον παρακάτω σύνδεσμο – κατά προτίμηση με τα ηχεία στο τέρμα:

 

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του Protergia 6ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 14 Οκτωβρίου, με τη δύση του ήλιου, περιλαμβάνει τον Ημιμαραθώνιο δρόμο (ώρα έναρξης 18:45) με αφετηρία επί της οδού Ναυάρχου Κουντουριώτου (αρχή παραλιακής Λεωφόρου Νίκης) και τερματισμό στον Λευκό Πύργο, καθώς και τον Δρόμο Υγείας & Δυναμικού Βαδίσματος 5.000μ. (ώρα έναρξης 21:15), με αφετηρία από το Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης και τερματισμό επίσης στον Λευκό Πύργο.

Μετά τις επιτυχημένες διοργανώσεις του Protergia 5ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης (8.10.2016) και του Stoiximan.gr 12ου Διεθνούς Μαραθωνίου «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» (2.4.2017), με τη μαζική συμμετοχή περισσότερων από 20.000 σε κάθε διοργάνωση, κάθε ηλικίας και επιπέδου, η Οργανωτική Επιτροπή με τη δωδεκάχρονη πλέον εμπειρία της σε διοργανώσεις υψηλού επιπέδου και αξιοποιώντας τα καλύτερα στελέχη της χώρας, εντάσσοντάς τα στην Τεχνική Επιτροπή της διοργάνωσης, καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε ο Protergia 6ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης και ο παράλληλος Δρόμος Υγείας και Δυναμικού Βαδίσματος 5.000μ. να αποτελέσει σημείο αναφοράς του δρομικού κινήματος της χώρας μας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε από την προκήρυξη της διοργάνωσης, αλλά και από τον επίσημο δικτυακό τόπο www.thessalonikihalfmarathon.org, για τις διαδρομές του αγωνιστικού προγράμματος, οι οποίες προσφέρουν άριστες αγωνιστικές συνθήκες και επιδόσεις, καθώς επίσης άρτια υποστήριξη και ευχαρίστηση στους δρομείς κάθε επιπέδου.

Οι ατομικές εγγραφές έχουν ήδη ξεκινήσει και συνεχίζονται μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να κλείσουν θέση στην εκκίνηση χωρίς καθυστέρηση! Η προθεσμία ολοκλήρωσης των ομαδικών εγγραφών λήγει στις 15 Σεπτεμβρίου.
Η Ο.Ε. απευθύνει κάλεσμα σε όλους να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους δια μέσου της ομάδας ενός εκ των κοινωνικών ιδρυμάτων, τα οποία υποστηρίζουν και υποστηρίζονται από την διοργάνωση στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς αυτής.

Δηλώσεις συμμετοχής – Τρόποι εγγραφής:

α. Με online δήλωση συμμετοχής στον επίσημο δικτυακό τόπο της διοργάνωσης, www.thesshalfmarathon.org και www.thesshalfmarathon.gr
β. Με αποστολή της δήλωσης με e-mail στο [email protected] ή με fax στο 2310 200361
γ. Αυτοπροσώπως στα Κεντρικά Γραφεία της διοργάνωσης, στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο, προέκταση Αγ. Δημητρίου (τηλ.: 2310 200360)
δ. Απευθείας στις ομάδες των φορέων κοινωνικής προσφοράς, που υποστηρίζουν και υποστηρίζονται από τη διοργάνωση στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης αυτής.
Αναλυτικά στοιχεία για τη δράση των συνεργαζόμενων κοινωνικών φορέων υπάρχουν στον επίσημο δικτυακό τόπο της διοργάνωσης.

Επιπλέον, η Οργανωτική Επιτροπή σε συνεργασία με τους Υποστηρικτές και τους Χορηγούς της διοργάνωσης εργάζεται ώστε να εξασφαλίσει μοναδικές προσφορές και συγκινήσεις προς τους δρομείς, πέραν της αγωνιστικής συμμετοχής τους, οι οποίες θα ανακοινώνονται μέσω του επίσημου ιστότοπου, των χορηγών επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

O Protergia 6ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης διοργανώνεται από τον ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ με την συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Τελεί  υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και της AIMS, καθώς επίσης τελεί υπό την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης. Παράλληλα υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (πρώην Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης) και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς επίσης από πλήθος Θεσμικών Φορέων, Φορέων Υποστήριξης και Εθελοντικών Φορέων.
Αναλυτικές πληροφορίες για τη διοργάνωση θα βρείτε στον επίσημο δικτυακό τόπο, www.thesshalfmarathon.org και www.thesshalfmarathon.gr.

Θα είμαστε όλοι εκεί!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Χρήσιμες και απλές συμβουλές για το χειμερινό τρέξιμο

Το χειμερινό τρέξιμο έχει τις χαρές του. Παρά το κρύο, με τον κατάλληλο εξοπλισμό και τη σωστή νοοτροπία, μπορείτε όχι μόνο να συνεχίσετε την προπόνηση ως συνήθως, αλλά και να ανταποκριθείτε στο έπακρο ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Έτσι, αντί να παραλείψετε το τρέξιμό σας για τη ζεστή άνεση του σπιτιού σας -ή να στραφείτε στον διάδρομο- χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές από επαγγελματίες για να αξιοποιήσετε κάθε ευκαιρία για χειμερινό τρέξιμο.

Γιατί σας πιάνει φαγούρα στα πόδια μετά από τρέξιμο στο κρύο;

Δώστε μια ανταμοιβή στον εαυτό σας

Το να δελεάζετε τον εαυτό σας να βγει από την πόρτα με την υπόσχεση μιας ανταμοιβής στο τέλος -είτε πρόκειται για μια συνάντηση με έναν φίλο είτε για ένα καλό γεύμα- σας δίνει κίνητρο να κινηθείτε. Ορίστε μια ημερομηνία για να συναντήσετε για τρέξιμο από κοινού κάποιον φίλο σας με το ίδιο χόμπι που έχετε να δείτε καιρό ή βάλτε ένα χρονικό όριο στον εαυτό σας για το πόσο θα τρέξετε αν έχει πολύ κρύο. Λειτουργεί άψογα.

Ντυθείτε σαν να είναι πιο ζεστός ο καιρός

Όταν τρέχουμε με κρύο συνήθως ντυνόμαστε τόσο ζεστα που καταλήγουμε να μην ιδρώνουμε. Έτσι, δεν ιδρώνουμε τόσο πολύ και καταλήγουμε τελικά να κρυώνουμε ό,τι και αν φοράμε. Ο γενικός κανόνας είναι να ντύνεστε σαν η θερμοκρασία να είναι 10 με 20 βαθμούς πιο υψηλή από όσο είναι.

Κάντε γερή προθέρμανση πριν ξεκινήσετε

Κινηθείτε μέσα στο σπίτι αρκετά ώστε να κυκλοφορήσει το αίμα χωρίς να ιδρώσετε όταν τρέχετε στο κρύο. Τρέξτε πάνω και κάτω από τις σκάλες σας, χρησιμοποιήστε ένα σχοινάκι για άλματα ή κάντε μερικές διατάσεις. Το κρύο δεν είναι τόσο αισθητό όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε έτσι κι αλλιώς ζεστοί.

Τρέξιμο: Τα διαφορετικά οφέλη της προπόνησης σε κρύο και ζέστη

Τρέξτε κόντρα στον άνεμο

Ξεκινήστε το χειμερινό σας τρέξιμο κατευθυνόμενοι προς τον άνεμο και τερματίστε με αυτόν στην πλάτη σας, ώστε το αεράκι να μη σας τινάξει στον αέρα αφού έχετε ιδρώσει. Για να αποφύγετε ένα μακρύ, τσουχτερό τρέξιμο, δοκιμάστε να το σπάσετε: Τρέξτε προς τον άνεμο για περίπου 10 λεπτά, γυρίστε για να τρέξετε με τον άνεμο στην πλάτη σας για πέντε λεπτά και επαναλάβετε.

Να είστε ευέλικτοι με το ρυθμό και τα χιλιόμετρα

Το χειμερινό τρέξιμο αφορά περισσότερο στην συντήρηση της φυσικής κατάστασης παρά την ταχύτητα. Σε πολύ κρύο καιρό, αναζητήστε μέρη που είναι υπερυψωμένα όπου ο αέρας θα είναι πιο ζεστός. Αν δεν μπορείτε να τρέξετε στη μέση της ημέρας, όταν οι θερμοκρασίες είναι πιο ζεστές, τρέξτε δύο φορές την ημέρα. Είναι καλύτερο από το να κάνετε ένα μεγάλο τρέξιμο με το οποίο μπορεί να κρυώσετε πολύ προς το τέλος.

Διαβάστε επίσης: Γιατί όταν…τρέχει η μύτη μας στο κρύο μας κρατάει υγιείς;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Έρχεται στις 2 Απριλίου 2023 το Επετειακό 10ο Poikilo Rocky Mountain

Κύκλωσε την ημερομηνία στο ημερολόγιο σου, προπονήσου σκληρά και την Κυριακή 2 Απριλίου 2023 θα  είσαι στην εκκίνηση του 10ου Poikilo Rocky Mountain.

H επετειακή έκδοση του αγαπημένου ορεινού τρεξίματος της Αττικής, που διοργανώνει ο Ποδηλατικός Δρομικός Σύλλογος Οδυσσέας Πετρούπολης, έρχεται να συναρπάσει καλώντας τους δρομείς να δοκιμάσουν την αντοχή τους στα μοναδικά μονοπάτια του Ποικίλου Όρους.

Ο κύριος αγώνας είναι ο Rocky Mountain, 22.5km με περίπου 1110 μέτρα θετική υψομετρική ενώ παράλληλα θα  διεξαχθεί και ο αγώνας UpDown 8km με 392 μέτρα θετική υψομετρική σε μία πιο ήπιας δυσκολίας διαδρομή κατάλληλη για όσους έχουν μικρή εμπειρία στους αγώνες ορεινού τρεξίματος. Οι δρομείς που θέλουν να αποκτήσουν την πρώτη τους επαφή με το βουνό και να απολαύσουν την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ορεινό τρέξιμο θα επιλέξουν τον FunRace 4km.

Το Poikilo Rocky Mountain αποτελεί γιορτή για τον αθλητισμό, την υγεία και το περιβάλλον και θα γιορτάσει τα 10 χρόνια  με μοναδικές εκπλήξεις.

Μείνε συντονισμένος για την προκήρυξη του αγώνα και το  άνοιγμα των εγγραφών. Μέχρι τότε προπονήσου, προστάτεψε το περιβάλλον και δες τις μοναδικές στιγμές της διοργάνωσης του 2022.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend