Ξέρω τι έκανες στο 3rd Trimore Syros Triathlon (Part ΙΙ)

Ξέρω τι έκανες στο 3rd Trimore Syros Triathlon (Part ΙΙ)

Το οδοιπορικό στο 3rd Trimore Syros Triathlon φυσικά δεν μπορούσε να μην έχει τρίαθλο. Αυτός ήταν άλλωστε ο σκοπός. Μετά το fun να έρθει το run. Και μπορεί το fun εμείς να μη  χάνουμε ποτέ, το run ωστόσο μας δυσκολεύει αλλά αξίζει. Γιατί ο αγώνας στη Σύρο είναι απαιτητικός. Όμορφος, άλλα δύσκολος. Και αυτό είναι που μας κάνει ήδη να μετράμε αντίστροφα.

Στο δεύτερο βίντεο του καλλιτέχνη Γιαννη Αργυρόπουλου θα δείτε εικόνες από την προσπάθεια των αθλητών στους αγώνες τριάθλου και τρεξίματος και ένα… πονεμένο τραγούδι για όλους εμάς που συμμετείχαμε, το οποίο ο μπαγάσας μας το φύλαγε για το τέλος.

Με την ευχή να είμαστε όλοι καλά, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά και προετοιμαζόμαστε για νέες τριαθλητικές, δρομικές, βουνίσιες, θαλασσινές και όχι μόνο περιπέτειες.

Εσείς δεν έχετε παρά να δείτε το βίντεο από το κανάλι John Argiropoulos στο youtube και φυσικά να ακολουθήσετε το κανάλι με ένα κλικ ΕΔΩ

Για δείτε το

Δείτε ακόμα: Ξέρω τι έκανες στο 3rd Trimore Syros Triathlon (Part Ι)

Previous ArticleNext Article

Μήπως τελικά σας παχαίνει η κουζίνα σας;

Είναι δυνατόν το μέγεθος των πιάτων και των μαχαιροπίρουνων, το σχήμα των ποτηριών, το χρώμα των τοίχων και η ταξινόμηση των τροφίμων στο ψυγείο να επηρεάζουν την διατροφή μας;

Τα υπάρχοντα επιστημονικά στοιχεία είναι κατηγορηματικά: ναι, όλα μπορεί να παίξουν τον ρόλο τους.

Το συμπέρασμα των ερευνών του είναι πως διαρκώς μας «παγιδεύει» το περιβάλλον του σπιτιού μας, ωθώντας μας να καταναλώνουμε καθημερινά 100-200 θερμίδες περισσότερες απ’ όσες χρειαζόμαστε ή θέλουμε.

Οργανωμένο ψυγείο

Όπως κι αν είναι ταξινομημένα τα τρόφιμα, υπάρχουν τριπλάσιες πιθανότητες να φάμε αυτό που πρώτο «αιχμαλωτίζει» τη ματιά μέσα στο ψυγείο – και όχι το πέμπτο ή το δέκατο. Αν, λοιπόν, στο οπτικό μας πεδίο βρίσκονται πρώτα φρούτα και λαχανικά (και όχι λ.χ. τοστ και γλυκά), είναι πολύ πιθανότερο να καταναλώσουμε αυτά για δείπνο παρά να ψάξουμε κάτι παχυντικό που θα βρίσκεται στο πίσω μέρος του ψυγείου. Τόσο απλό.

Κλειστή τροφοθήκη

Κατά την ίδια λογική, «είναι χίλιες φορές προτιμότερο να έχει κανείς κλειστή τροφοθήκη παρά ράφια φύλαξης των τροφίμων, ιδίως όταν σε αυτά τοποθετούνται διάφορα σνακ που δεν χρειάζονται προετοιμασία για να καταναλωθούν».

Μικρότερα πιάτα και μαχαιροπίρουνα

Παραδοσιακά τρώμε το 92% του φαγητού που βρίσκεται στο πιάτο μας και το μέγεθος του πιάτου παίζει καθοριστικό ρόλο στο πόσο θα φάμε.Σε μία από τις μελέτες λ.χ. που πραγματοποιήθηκε σε 168 εθελοντές οι οποίοι πήγαν κινηματογράφο, ανακάλυψε πως όταν αγόραζαν extralargeμερίδα ποπ κορν, έτρωγαν μηχανικά 45% περισσότερο απ’ ό,τι όταν αγόραζαν την large μερίδα (και στις δύο περιπτώσεις, ποτέ δεν άδειαζαν εντελώς το μπωλ). Συνολικά, οι μελέτες του έχουν δείξει πως μπορούμε να μειώσουμε κατά 22% τις θερμίδες που καταναλώνουμε, επιλέγοντας να τρώμε σε πιάτα με διάμετρο 5 εκατοστά μικρότερη απ’ ό,τι αυτά που ήδη έχουμε.

Ψηλά και λεπτά ποτήρια

Αλλαγή πιθανώς χρειάζονται και τα ποτήρια μας. Ο δρ Γουάνσινκ ζήτησε από μπάρμεν να φτιάξουν τα ίδια κοκτέιλ, αλλά σε ποτήρια με διάφορα μεγέθη. Ανακάλυψε πως οι επαγγελματίες έβαζαν περισσότερο αλκοόλ στα κοντά και φαρδιά ποτήρια παρά στα ψηλά και λεπτά. Άλλη μελέτη, σε παιδιά που πήγαιναν κατασκήνωση, έδειξε πως κι αυτά έπιναν περισσότερα όταν χρησιμοποιούσαν χαμηλά και φαρδιά ποτήρια, απ’ ό,τι όταν χρησιμοποιούσαν ψηλά και λεπτά, ενώ τρίτη μελέτη έδειξε πως όταν χρησιμοποιούμε κοντά και φαρδιά ποτήρια βάζουμε κατά 37% περισσότερο υγρό απ’ ό,τι στα ψηλά και λεπτά του ίδιου όγκου. Συμπέρασμα: «Για να γίνεις λεπτός, να χρησιμοποιείς λεπτά ποτήρια», λέει παραστατικά ο δρ Γουάνσινκ.

Φυσικό χρώμα στον τοίχο

Και μια τελευταία αλλαγή: βάψτε τους τοίχους στον χώρο όπου θα τρώτε (κατά προτίμηση έξω από την κουζίνα, αλλά και μακριά από τηλεόραση και pc) με φυσικά χρώματα. Αν το χρώμα είναι πολύ φωτεινό, θα σας προκαλέσει υπερδιέγερση και θα σας κάνει να τρώτε γρήγορα και συνεπώς πολύ, ενώ αν είναι σκούρο θα σας κάνει να τρώτε μεν αργά αλλά περισσότερο απ’ όσο θα θέλατε.

Διαβάστε επίσης: Οι 18 πιο παράξενοι τρόποι για να χάσετε βάρος!

To υπέροχο promo video του Corfu mountain trail 2020

Πάρε μέρος  στον αγώνα με τις περισσότερες  διεθνείς  συμμετοχές  στην Ελλάδα.

Τρεξε δίπλα από τους Παγκόσμιους  προτάθλητες  #LudovicPommeret Νικητής UTMB 2016 και #FrancoColle νικητής  TDG 2017, 2018.

Το Corfu mountain trail 2020 έρχεται στις 2-3 Μαϊου. Για τους αθλητές  από  την ηπειρωτική Ελλάδα η ιδανικότερη  πορθμιακη  σύνδεση  ειναι Ηγουμενίτσας – Λευκίμμης με μισο κόστος και μισή διάρκεια  ταξιδιού  από το πορθμειο  Κέρκυρας- Ηγουμενίτσας.
Επισης οι αθλητες που θελουν να λάβουν  μερος στις κουρσες των 10χλμ και 20χλμ την Κυριακή  μπορούν να ταξιδέψουν και αυθημερόν  η εκκίνηση  είναι στις 9.30πμ.

x

Send this to a friend