Το Serifos Sunset Race 2018 με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Το Serifos Sunset Race 2018 με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Το Serifos Sunset Race θα διεξαχθεί και φέτος με τη Συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι παρούσα και στηρίζει όλες τις σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις και δράσεις που προάγουν το πνεύμα του αθλητισμού, προβάλλουν τον τόπο και παρακινούν τους πολίτες και ιδιαίτερα τη νεολαία ώστε να ασχοληθεί με αυτόν. Η ανάδειξη του αθλητικού ιδεώδους αποτελεί βασικό άξονα της πολιτικής της, με συνέπεια να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τα νησιά της να πρωταγωνιστούν στις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και σε συνέργειες, οι οποίες συμβάλλουν στην προώθηση ενός μοντέλου ανάπτυξης το οποίο στηρίζεται στη σύνδεση αθλητισμού και τουρισμού, δύο από τα πιο ισχυρά «χαρτιά» του Αρχιπελάγους.

Η Περιφερειακή Αρχή Νοτίου Αιγαίου έχει κάνει ξεκάθαρο από την αρχή της θητείας της ότι «ποντάρει» στον αθλητισμό και αυτό αποτυπώνεται σε μεγάλο βαθμό και στις στοχευμένες δράσεις που υλοποίησε και υλοποιεί το 2018, με τη συμμετοχή της σε πλήθος αθλητικών δράσεων στην Περιφερειακή Ενότητα Κυκλάδων.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, Γεώργιος Λεονταρίτης, δήλωσε σχετικά:

«Στηρίζοντας την προσπάθεια για την ισότιμη πρόσβαση στον αθλητισμό, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει ενεργά για δεύτερη φορά στη διοργάνωση του SERIFOS SUNSET RACE.

Για έκτη συνεχή χρονιά, το πολυσύνθετο αυτό δρώμενο θα αποτελέσει το κορυφαίο μαζικό αθλητικό γεγονός της Σερίφου, διακρινόμενο για την τεράστια επιτυχία του, τόσο ως προς τη μαζικότητα όσο και ως προς την άρτια οργάνωση των κολυμβητικών και δρομικών αγώνων και την πλήρη ικανοποίηση των συμμετεχόντων.

Σε μια αμφίδρομη σχέση και συνέργεια μεταξύ του Δήμου Σερίφου και της Επιτροπής Τουρισμού Σερίφου, επενδύουμε στον πολιτισμό και τον αθλητισμό, στηρίζοντας κάθε προσπάθεια ανύψωσης του αθλητικού ιδεώδους, προβολής των νησιών μας και ενίσχυσης του τουριστικού μας προϊόντος».

Το 6ο Serifos Sunset Race φέτος θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 22-23 Σεπτεμβρίου. Με αγώνες δρόμου 5, 10 και 20 χλμ, κολυμβητικούς αγώνες 750, 1.500 και 3.000μ. και παιδικές διαδρομές τρεξίματος και κολύμβησης για τους μικρούς μας φίλους.

Οι εγγραφές για τους αγώνες ενηλίκων γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας της Ticketmaster.gr που έχει αναλάβει την προπώληση των εισιτηρίων. Αγορές εισιτήριων γίνονται και από το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και τα καταστήματα COSMOTE.

Για περισσότερες πληροφορίες 

website: www.serifosrace.com

facebook: www.facebook.com/serifosrace/

instagram: www.instagram.com/serifosrace/

Previous ArticleNext Article

Το runnfun.gr στον Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας

Το runnfun.gr στον Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας

Αποστολή Λάρνακα: Γιώργος Αράπογλου

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τον Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας, που θα διεξαχθεί την Κυριακή, 18 Νοεμβρίου, ένα σπουδαίο δρομικό event, στο οποίο θα συμμετάσχουν εξαίρετες προσωπικότητες από την Κύπρο και το εξωτερικό που φιλοδοξεί, σύμφωνα με την προκήρυξη των διοργανωτών, να γίνει θεσμός και να αποτελεί σημείο αναφοράς για τις αθλητικές οργανώσεις στην Μεγαλόνησο.

Η εκκίνηση του μεγάλου αγώνα, του Μαραθωνίου των 42.195 μ. θα γίνει την Κυριακή στις 08:00 π.μ. στο Δημαρχείο Λάρνακας, και αναμένεται να προσφέρει έντονες στιγμές συγκίνησης στους θαρραλέους δρομείς που θα τα διανύσουν. Μια διαδρομή που, εκτός από την πανέμορφη φύση που την χαρακτηρίζει, αποτελεί ιδανικός αγώνας για την καταγραφή ρεκόρ και εξαιρετικών επιδόσεων.

Παράλληλα, θα διεξαχθούν αρκετοί αγώνες που θα καλύψουν τις ανάγκες κάθε δρομέα που θα φορέσει τα αθλητικά του και θα σταθεί στην γραμμή της εκκίνησης.

Ο Ημιμαραθώνιος (21 χλμ), ο αγώνας των 10 χλμ, ο μαζικός και ο εταιρικός αγώνας των 5 χλμ, ο αγώνας RMHC® FUN RACE 1 χλμ για ενήλικες και ο Παιδικός McDonald’s™ 1 χλμ αναμένεται να προσελκύσουν χιλιάδες δρομείς σε μια όμορφη διαδρομή με πολλές επιπλέον εκπλήξεις.

Το runnfun.gr θα βρεθεί στη Λάρνακα και θα μεταδώσει όμορφες εικόνες της διοργάνωσης, που επιφυλάσσει για όσους συμμετάσχουν πολλές συγκινήσεις.

Μη χάσετε το «Keep Running» στο STAR με το 42,195 του runnfun.gr

Μη χάσετε το "Keep Running" στο STAR με το 42,195 του runnfun.gr

Και στο «Keep Running» θα κάνει την εμφάνισή του το ειδικό έντυπο του runnfun.gr  με τίτλο ¨42.195″ για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Τη δρομική εκπομπή παρουσιάζουν στο www.star.gr/webtv/ κάθε Παρασκευή (23:00) ο δημοσιογράφος και μαραθωνοδρόμος Νίκος Αρμένης και η πρωταθλήτρια κάτοχος του Πανελληνίου ρεκόρ σε Μαραθώνιο Μαρία Πολύζου.

Αναλυτικά το ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στη σελίδα της εκπομπής στο Facebοοκ:

Αυτή την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου (23:00) ο κορυφαίος Έλληνας μαραθωνοδρόμος Νίκος Πολιάς είναι μαζί μας στο στούντιο, λίγα μόνο 24ώρα μετά τον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας!

Μιλάμε για τις μεγάλες του επιτυχίες και τα σπουδαία του ρεκόρ στον μαραθώνιο αλλά και για το τρέξιμο στη χώρα μας που τα τελευταία χρόνια μπαίνει στη ζωή ολοένα και περισσότερων ανθρώπων!

Ακόμα, η Μαρία Πολύζου και ο Νίκος Αρμένης παρουσιάζουν τα αποτελέσματα στους μαραθωνίους του περασμένου Σαββατοκύριακου!

Η Μαρία Πολύζου δίνει συμβουλές αποκατάστασης για όσους αγωνίστηκαν στον Μαραθώνιο της Αθήνας και μιλάμε για τις δυνατές στιγμές που όλοι μαζί ζήσαμε την περασμένη Κυριακή!

Επίσης ο Γιώργος Διαμάντης μας μιλά για τον 4ο Φιδιππίδειο Δρόμο και επιπλέον παρουσιάζουμε την ειδική έκδοση της ιστοσελίδας runnfun.gr με 42 ιστορίες 195 λέξεων, πρωταθλητών και αθλούμενων!

Την Παρασκευή στις 23:00 στη Star.gr/webtv βλέπουμε Keep Running! Μην το χάσετε!

Γυμνασμένα χέρια: Μια αναγκαιότητα για τους δρομείς

Γυμνασμένα χέρια: Μια αναγκαιότητα για τους δρομείς

Ας είμαστε ειλικρινείς: οι δρομείς δεν φημίζονται ιδιαίτερα για τα γυμνασμένα χέρια τους. Και κάτι τέτοιο φαντάζει λογικό: όταν ασχολείσαι με ένα άθλημα που βασίζεται κατά βάση στα πόδια, δεν προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση η παραμέληση των χεριών.

«Έχετε προσπαθήσει ποτέ να τρέξετε χωρίς να χρησιμοποείτε τα χέρια σας; Είναι περίεργο, αναποτελεσματικό και απίστευτα δύσκολο», λέει η Πάμελα Γκιζέλ, αθλητική ψυχολόγος στην Ειδική Χειρουργική Αθλητική Κλινική της Νέας Υόρκης. «Τα χέρια παίζουν κομβικό ρόλο στο τρέξιμο και ειδικά όταν τα πόδια σου έχουν αρχίσει να κουράζονται είναι τα χέρια που κρατάνε τον ρυθμό σου σταθερό», τονίζει.

Αυτό σημαίνει πως η προπόνησή σας πρέπει να περιλαμβάνει εξειδικευμένες ασκήσεις για τα χέρια. Γενικότερα, όσο πιο γυμνασμένο είναι το πάνω μέρος του σώματός σας, τόσο πιο εύκολο είναι να μένει σταθερό και σε όρθια θέση ενώ τρέχετε, γεγονός που βελτιώνει τη πνευμονική σας ικανότητα. «Η αναβαθμισμένη αντοχή του πάνω μέρους του σώματός σας μειώνει επίσης την απαίτηση οξυγόνου, κάτι που σημαίνει πως θα τρέχετε γρηγορότερα, ενώ χρησιμοποιείτε την ίδια ποσότητα ενέργειας», λέει η Γκιζέλ στο runnersworld.gr

Γυμνασμένα χέρια: Μια αναγκαιότητα για τους δρομείς

Και υπάρχει και ένας ακόμα πιο σημαντικός λόγος να είστε γυμνασμένοι από τη μέση και πάνω που δεν έχει να κάνει με τους γρήγορους χρόνους. «Όταν κουνάτε μπροστά και πίσω οικοδομείται μυική αντοχή. Πρέπει ωστόσο να οικοδομούμε επίσης μυϊκή δύναμη και οστική πυκνότητα ώστε να αποφεύγουμε αποτρέψουμε τους τραυματισμούς», λέει ο Νικ Παγκς, πιστοποιημένος προσωπικός εκπαιδευτής και συνιδιοκτήτης του Ripped Fitness, στούντιο γυμναστικής στη Νέα Υόρκη.

«Ο μέσος όρος βημάτων για τους δρομείς είναι 165-180 βήματα ανά λεπτό. Κάθε βήμα είναι επίφοβο για τραυματισμό. Συνεπώς, όσο πιο χαμηλή είναι η οστική πυκνότητα τόσο πιο πιθανό είναι, μέσα σε αυτά τα χιλιάδες βήματα που κάνουμε ενώ τρέχουμε, να πάθουμε διαφόρων ειδών κατάγματα. Η ρίζα αυτού του προβλήματος είναι η κακή μηχανική του σώματος και η ανισομερής εκγύμναση στα διαφορετικά σημεία του σώματος», εξηγεί η Γκιζέλ.

Υπό αυτή την έννοια, η γυμναστική με βάρη είναι μια αναγκαιότητα για κάθε δρομέα. «Αν θέλετε να αποτρέψετε τους τραυματισμούς και να βελτιώσετε την ταχύτητά σας και την αντοχή σας, θα πρέπει να είστε πρόθυμη να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα με βάρη», τονίζει ο Παγκς, που προσθέτει ότι το να κάνεις χαλαρά ασκήσεις με βάρη ανά τακτά χρονικά διαστήματα δεν είναι κάτι κακό. Το αποτέλεσμα ωστόσο δεν θα είναι το απαιτούμενο χωρίς μια συστηματικότητα.

Οι δρομείς πρέπει να κάνουν ασκήσεις με βάρη που στοχεύουν στην ενδυνάμωση των χεριών, την πλάτη και τη μέση τουλάχιστον δυο με τρεις φορές την εβδομάδα. Στόχος φυσικά δεν είναι το τέλειο σώμα αλλά η οικοδόμηση δύναμης στους μυς. Και αν κάτι τέτοιο φαντάζει χρονοβόρο και δύσκολο να συνδυαστεί με τις εβδομαδιαίες προπονήσεις, η Γκιζέλ τονίζει πως: «Μια συνεδρία με βάρη δεν χρειάζεται να διαρκεί μια ώρα για να είναι αποτελεσματική. Μπορεί να διαρκέσει ακόμα και δέκα λεπτά. Μπορείτε να αφαιρέσετε ένα δεκάλεπτο από κάθε τρέξιμο που κάνετε την εβδομάδα και να το αντικαταστήσετε με ένα αντίστοιχο χρονικό διάστημα ασκήσεων με βάρη. Σίγουρα θα έχετε περισσότερα οφέλη σε σχέση με δέκα ακόμα λεπτά στον δρόμο».

 

Για την Γκίζελ και τον Παγκς, τα τρία σημεία-κλειδιά σε μια τέτοια προσπάθεια είναι τα εξής:

Βρείτε τη φόρμα σας

«Όσα βάρη και αν σηκώνεται, αν η φόρμα σας είναι χάλια τότε όχι μόνο δεν θα ωφεληθείτε αλλά αντίθετα, κινδυνεύετε και να τραυματιστείτε», λέει ο Pags. Ζητήστε από έναν εκπαιδευτή να σας βγάλει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ασκήσεων με βάρη για αρχάριους και στη συνέχεια εκτελέστε το συστηματικά πώς να εκτελέσει σωστά σειρές, πιεστήρια στο στήθος, κλοπές τρικεφάλου και παραλλαγές μπούκλα, προτείνει. Κατόπιν τοποθετήστε το μπροστά από έναν καθρέφτη για να παρακολουθήσετε την τεχνική.

Κάντε τους μυς σας να κουραστούν πραγματικά

«Για να αποκομίσει κανείς οφέλη από τις ασκήσεις με βάρη πρέπει να εξαντλήσετε τους μύες σας μέχρι εκεί που δεν πάει», λέει η Γκιζέλ. Αυτό σημαίνει πως τον πρώτο καιρό πρέπει να κάνετε όσες περισσότερες επαναλήψεις γίνεται ακόμα και αν το βάρος είναι μικρό. Όσο περνάει ο καιρός και προσαρμόζεστε θα μπορείτε να αυξάνετε το βάρος και να μειώνετε τις επαναλήψεις.

Να εξαντλείτε τα όριά σας

Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας κάθε φορά που λέτε πως δεν μπορείτε να αναβαθμίσετε την άσκηση που κάνετε. Να είστε βέβαιοι πως τα παρατάτε επειδή το σώμα σας δεν αντέχει άλλο και όχι επειδή το μυαλό σας λέει να τα παρατήσετε. Το να φτάνετε στα όριά σας (με ασφάλεια πάντα) είναι ο τρόπος με τον οποίο θα δημιουργήσετε πραγματική αλλαγή στο σώμα σας.

Διαβάστε ακόμα: Τα βασικά λάθη τεχνικής στο τρέξιμο και τρόποι για να τα διορθώσετε

Send this to a friend