Συνάντησε το 2019 τρέχοντας στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Συνάντησε το 2019 τρέχοντας στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Ψάχνετε κάτι διαφορετικό για να γιορτάσετε την αλλαγή του χρόνου; Επιθυμείτε ο νέος χρόνος να σας βρει με έντονο παλμό, δυναμισμό και διαφορετικές εμπειρίες; Αυτός ο αγώνας δρόμου έχει σχεδιαστεί για εσάς!

Αυτήν την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς λάβετε μέρος στον αγώνα δρόμου SNF RUN: 2019 FIRST RUN, που διοργανώνει το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), υπό τη διοργανωτική επίβλεψη της ΑMKE «Αναγέννηση & Πρόοδος», και υποδεχθείτε το νέο έτος μαζί με την οικογένεια ή την παρέα σας στον Χριστουγεννιάτικο Κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Ο αγώνας δρόμου SNF RUN διοργανώνεται για 3η χρονιά στο πλαίσιο των πρωτοχρονιάτικων εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται από το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με την αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Ο αγώνας καλύπτει μια διαδρομή 4 χιλιομέτρων που διαπερνά το φωτισμένο Κανάλι και την Εσπλανάδα, φθάνει μέχρι το παραλιακό μέτωπο και επιστρέφει από τον Στίβο και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος, στο σημείο τερματισμού που θα βρίσκεται στο Κανάλι, κοντά στο Κέντρο Επισκεπτών.

Η εκκίνηση θα δοθεί στις 00:04, την Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019, αμέσως μετά την αλλαγή του χρόνου!

Έχοντας ήδη καθιερωθεί ως ένας βασικός γιορτινός προορισμός για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αττικής, η Παραμονή Πρωτοχρονιάς στο ΚΠΙΣΝ προσφέρει πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, σε ένα πλούσιο πρόγραμμα που έχει, όπως πάντοτε, κάτι για τον καθένα. H βραδιά ξεκινά με την live μετάδοση της παραδοσιακής συναυλίας της Φιλαρμονικής του Βερολίνου, συνεχίζει με μια μοναδική εμφάνιση του Mario Biondi στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος ενώ αμέσως μετά η δράση μεταφέρεται στην Αγορά με πολλή μουσική, πατινάζ και ένα φαντασμαγορικό show πυροτεχνημάτων για να καλωσορίσουμε το 2019. Επιπλέον, παράλληλα με τον αγώνα SNF RUN: 2019 FIRST RUN, ένα μεγάλο πάρτι ξεκινά, με τον Huey Morgan των Fun Lovin’ Criminals σε ένα ειδικό DJ set.

Η συμμετοχή σου – Ένα συμβολικό δώρο προς τα παιδιά που το έχουν ανάγκη

Ο αγώνας δρόμου SNF RUN: 2019 FIRST RUN πραγματοποιείται με την αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), η οποία καλύπτει εξ’ ολοκλήρου τα έξοδα παραγωγής, επικοινωνίας και υλοποίησης της διοργάνωσης.

Για πρώτη φορά ο φετινός αγώνας καλεί τους δρομείς να ενώσουν τις δυνάμεις τους, και με τη συνεισφορά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, να μετατρέψουν τη συμμετοχή τους σε ένα Πρωτοχρονιάτικο δώρο προς τα παιδιά που το έχουν ανάγκη.

 

 

Κάθε δρομέας που θα λάβει μέρος στον αγώνα μπορεί να προσφέρει ένα συμβολικό ποσό συμμετοχής (ελάχιστο προτεινόμενο ποσό: €5), το οποίο θα διατεθεί εξ ολοκλήρου σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής του. Με την συνεισφορά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα τριπλασιαστεί, και θα διατεθεί σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, μεγαλώνοντας το δώρο που οι ίδιοι οι δρομείς έχουν προσφέρει.

Οι οργανισμοί που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση έχουν αφιερώσει το έργο τους στην προστασία και προάσπιση των παιδιών. Έχουν επιλεγεί βάσει του αποδεδειγμένου έργου τους, ο καθένας στον τομέα ειδίκευσής του, και αποτελούν μακροχρόνιους συνεργάτες του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Οι οργανισμοί που θα ενισχυθούν στον φετινό αγώνα είναι: η Αμυμώνη, η ΕΛΕΠΑΠ, και η Φλόγα.

Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 2019

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.snf.org/

Previous ArticleNext Article

Τρέξιμο: Τρεις βασικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα

Adli Wahid on Unsplash

Εάν θέλετε να κάψετε λίπος, το τρέξιμο αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Applied Physiology».

«Στην προσπάθειά μας να εξισορροπήσουμε τον διαθέσιμο χρόνο για άσκηση με τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε, η αερόβια άσκηση αποτελεί την καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν να ελαττώσουν το σωματικό τους βάρος και λίπος» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Cris Slentz, καθηγητής Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Duke στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Και συμπληρώνει: «Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δεν είναι ευεργετικές. Απλώς δεν είναι τόσο αποτελεσματικές στην καύση του σωματικού λίπους». Δείτε παρακάτω μια σειρά από συμβουλές που δίνουν ειδικοί ούτως ώστε το τρέξιμο να είναι διασκεδαστικό αλλά και ασφαλές.

Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Ασφάλεια

Εάν είστε αρχάριος, καλό είναι πριν αρχίσετε το τρέξιμο να περπατάτε για δύο εβδομάδες. Και μετά σιγά σιγά να ξεκινήσετε τρέξιμο, το οποίο στην αρχή πρέπει, κατά τους ειδικούς, να είναι συνδυαστικό με περπάτημα. Για κάθε τέσσερα λεπτά που περπατάμε αντιστοιχεί ένα λεπτό τρεξίματος. Προετοιμάζουμε το σώμα για την επιβάρυνση του τρεξίματος σταδιακά, για την αποφυγή τραυματισμών. Επιλέγουμε μια διαδρομή κοντά στο σπίτι μας. Επιδιώξτε να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκαλάκι νερό, για να ενυδατώνεστε όποτε το κρίνετε αναγκαίο. Πίνουμε νερό πριν το χρειαστεί ο οργανισμός μας. Καλό είναι η ενυδάτωση να γίνεται σε συχνή διάρκεια κατά την ώρα της προπόνησης.

Εξοπλισμός

Μια και είμαστε στην καλοκαιρινή περίοδο, επιλέξτε ρούχα ελαφριά που δεν θα σας κάνουν να νιώθετε δυσφορία. Αποφύγετε τα βαμβακερά που κρατούν τον ιδρώτα και δεν αφήνουν το σώμα να αναπνέει. Φορέστε καπέλο για να σας προστατεύει από τον ήλιο, ενώ επίσης δώστε ιδιαίτερο βάρος στα παπούτσια που θα φοράτε. Πρέπει να είναι αθλητικά και κατάλληλα για τρέξιμο.

Ασκήσεις προπόνησης για αρχάριους δρομείς (vid)

Τρέξιμο

Προτιμούμε να τρέχουμε τις πρωινές ώρες ή όταν βραδιάζει. Και ποτέ με ζέστη και ήλιο. Αν θέλετε, βάλτε ακουστικά και τη μουσική που σας αρέσει για να κάνετε το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό. Στο τέλος της άσκησης κάνουμε πάντα διατάσεις, ώστε να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Πίνουμε και πάλι νερό ή χυμό, ή τρώμε κάποιο φρούτο ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Διαβάστε επίσης: Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

To Runnfun.gr στηρίζει το ELLE RUN με… άποψη

Στις 13 Σεπτεμβρίου διοργανώνουμε για πρώτη φορά το ELLE RUN. Σε αυτή την πρωτοβουλία σας θέλουμε όλους σίγουρα δίπλα μας, γυναίκες και άντρες, αφού μέρος των εσόδων από τις συμμετοχές θα διατεθεί στη ΜΚΟ «Κέντρο Διοτίμα», που επιδιώκει τη συστηματική ανάδειξη και αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών, σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής. Στο πλευρό μας θα έχουμε και τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο, δημοσιογράφο και ερασιτέχνη δρομέα, ο οποίος και «τρέχει» το runnfun.gr και την εκπομπή «Κeep Running” στο StarX.gr.

Δεν παραλείψαμε φυσικά να ζητήσουμε τις συμβουλές του, αφού είναι ειδικός στο τρέξιμο και μπορεί να μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε άμεσα προπόνηση για το ELLE RUN, ακόμα και αν ανήκουμε στους αρχάριους.

Ρωτήσαμε τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο: «Τι είναι αυτό που σε αναζωογονεί μετά τη σωματική άσκηση;»

«Σε κάθε πρόγραμμα εκγύμνασης, η αποκατάσταση και η αναζωογόνηση του οργανισμού, αποτελούν βασικούς πυλώνες. Το να ξεκουράζεις συστηματικά και με πρόγραμμα τους μύες σου είναι μια από τις μεγαλύτερες αναγκαιότητες, διαφορετικά οι τραυματισμοί και τα πιασίματα δεν αποφεύγονται. Το ίδιο και το να γεμίζεις τις μπαταρίες σου. Ειδικά για τους ερασιτέχνες αθλούμενους που τα τελευταία χρόνια αυξάνονται γεωμετρικά, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι το σώμα τους, όσο χρειάζεται την προπόνηση, άλλο τόσο έχει ανάγκη και να αποκατασταθεί σωστά.

Και αυτό διότι το κορμί ενός ερασιτέχνη, δεν έχει τις ίδιες αντοχές. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια που αθλούμαι συστηματικά και συμμετέχω σε αγώνες, σπάνια έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με τραυματισμούς. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι «ακούω» το σώμα μου και δεν πιέζομαι όταν αντιλαμβάνομαι ότι ξεπερνάω τις αντοχές μου. Ο δεύτερος ότι μετά την οποιαδήποτε προπόνηση «φορτίζω» τον οργανισμό μου σωστά, ώστε να μπορέσω να ανταποκριθώ τόσο στις υποχρεώσεις μου, όσο και στην επόμενη προπόνηση.

Ο βασικός κανόνας είναι οι διατάσεις. Οι περισσότεροι αθλούμενοι κάνουν… skip τη συγκεκριμένη διαδικασία. Μεγάλο λάθος. Οι διατάσεις δεν βοηθούν μόνο τους μύς, αλλά και τους τένοντες. Και είναι τόσο σημαντικές, όσο η ίδια η προπόνηση. Αφιερώστε 5-10 λεπτά και θα βγείτε μόνο κερδισμένοι.

Απολαυστικό για μένα είναι επίσης ένα ντους με κρύο νερό ειδικά το καλοκαίρι. Αν αντέχετε θα νιώσετε άμεσα τις ευεργετικές συνέπειες. Αν βρίσκεστε κοντά σε λίμνη ή ποτάμι έχοντας ολοκληρώσει μια διαδρομή στη φύση, μη διστάσετε να βάλετε τα πόδια σας στο νερό. Η ανατροφοδότηση του οργανισμού με ενέργεια είναι επίσης σημαντικό κομμάτι και αποτελεί συνέχεια της προπόνησης. Προσωπικά επιλέγω να ενυδατώσω άμεσα τον οργανισμό μου με νερό ή ηλεκτρολύτες και στη συνέχεια με ένα μικρό σνακ. Η μπανάνα είναι εξαιρετική επιλογή, ενώ σε περίπτωση που η προπόνηση είναι μεγαλύτερη από 45 λεπτά ή μεγάλης έντασης δοκιμάστε ένα πρωτεϊνικό ρόφημα ή μια μπάρα. Και το κυριότερο; Να ανυπομονείτε για την επόμενή προπόνηση.

Keep Running, keep training, #werunnfun

Πηγή: elle.gr

x
Send this to a friend