Skyros Run 2019: Χρυσό μετάλλιο στον αθλητισμό και τον πολιτισμό

Skyros Run 2019: Χρυσό μετάλλιο στον αθλητισμό και τον πολιτισμό

H Σκύρος υποδέχτηκε στις 22 Ιουνίου τη διοργάνωση Skyros Run 2019, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά και αποτελεί πια έναν θεσμό, που ξεχωρίζει για την ποιότητα του αγώνα, αλλά και το πλήθος των πολιτιστικών δράσεων.

Με σύμμαχο τον υπέροχο καιρό δεκάδες δρομείς ταξίδεψαν από ολόκληρο τον κόσμο και έδωσαν το παρόν σε μια όμορφη αθλητική γιορτή. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο Skyros Run συμμετείχαν τουλάχιστον 40 αθλητές από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από: το Μαρόκο, τη Νότιο Αφρική, την Ιταλία, τη Γαλλία, το Κονγκό, την Αυστραλία, τις Φιλιππίνες, την Αυστρία και φυσικά από την Αθήνα και άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Εκτός από τους αγώνες των 5, 10, 21 χιλιομέτρων, αλλά και τις παιδικές διαδρομές, οι επισκέπτες εντυπωσιάστηκαν από τα υπέροχα τοπία, τις πεντακάθαρες παραλίες, τη μαγευτική χώρα του νησιού και απόλαυσαν την μοναδική φιλοξενία των ανθρώπων της Σκύρου και των συνεργαζόμενων με τη διοργάνωση επιχειρήσεων που δεν άφησαν κανέναν παραπονεμένο.

Οι νικητές των αγώνων

Σε ότι αφορά το αγωνιστικό σκέλος, νικητής στον Ημιμαραθώνιο ήταν ο Μαροκινός Abdellah Erraki με 01:21:16, ενώ πρώτη γυναίκα ήταν η Μπιτζελέρη Παναγιώτα 01:38:12.

Στα 10 χιλιόμετρα στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Γιώργος Μίνος με χρόνο 34:38 και πρώτη γυναίκα η Ψύρρου Ελένη με χρόνο 56:01.

Στα 5 χιλιόμετρα νικητής ήταν ο Ματέους Ματζιάρ με 17:48 και πρώτη γυναίκα ήταν η Αθανασία Εμμανουήλ με 28:58.

Δείτε αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα στο: https://www.fitwaytiming.gr/index.php/apotelesmata/311-skyros-run-22-6-2019

Χρυσό στον πολιτισμό

Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις του αγώνα πήραν… χρυσό μετάλλιο.

Στον υπέροχο χώρο του θεάτρου του Μουσείου Φαλτάϊτς το βράδυ της Παρασκευής 21 Ιουνίου ανέβηκε η θεατρική παράσταση “Σκυρίτες”, μια ευγενική προσφορά από το Πειραματικό Θεατρικό Εργαστήρι, παρουσιάστηκαν παραδοσιακοί χοροί από την χορευτική ομάδα του Δήμου Σκύρου και έγινε και το Pasta Party.

Το Σάββατο το πρωί, στον πολιτιστικό περίπατο που ξεκίνησε από την κεντρική πλατεία της χώρας της Σκύρου οι επισκέπτες είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν την Σκυριανή αρχιτεκτονική, την ιστορία, τα ήθη και έθιμα και την παράδοση του νησιού μέσω του Μουσείου Φαλτάϊτς.

Το βράδυ του Σαββάτου, μετά τους αγώνες, οι δρομείς απόλαυσαν λιχουδιές από το μπουφέ που προσέφερε η διοργάνωση για να ανακτήσουν δυνάμεις, ενώ την Κυριακή το πρωί έγιναν ασκήσεις αποκατάστασης για όλους.

Ο αγώνας διοργανώθηκε από τα μέλη του Περιπατητικού συλλόγου Rediscover Skyros, τον Δήμο Σκύρου και τελεί υπό την αιγίδα τη Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του ΠΣΑΤ.

Χρυσοί Χορηγοί ήταν: Η εταιρία ΣΙΔΕΡΗΣ, η Σκύρος Ναυτική Εταιρεία, η AEGEAN, η New Balance, το Αγκυρα & Ερμα και το ΑΙΓΑΙΟΡΙΣ.

Χορηγοί επικοινωνίας η ΕΡΤ3, η Cosmote TV, το evia365.gr και το runnfun.gr

Skyros Run δεν σημαίνει μόνο αθλητισμός. Σημαίνει πολιτισμός και παράδοση και όλοι μαζί, αθλητές και επισκέπτες ανανέωσαν το ραντεβού τους για το 2020.

Μείνετε συντονισμένοι:

Site: http://www.skyrosrun.com

facebook: https://www.facebook.com/Ημιμαραθώνιος-Σκύρου-2019-Skyros-Run-1769229533382314/

instagram: https://www.instagram.com/skyrosrun/

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες

 

 

 

Previous ArticleNext Article

Οι εγγραφές για το Kallithea Half Marathon και το Kallithea Night Run 2020 άνοιξαν!

Ο 2ος Ημιμαραθώνιος Καλλιθέας, που διοργανώνεται από τον Φιλαθλητικό Σύλλογο  Καλλιθέας με τη συνεργασία του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος έρχεται για 2η συνεχή χρονιά την Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020 με μία μοναδικής ομορφιάς διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, που περνά από τον περιβάλλοντα χώρο του ΚΠΙΣΝ αλλά και την Πλατεία Νερού με την Εσπλανάδα της Καλλιθέας.

Εκτός από τα 21 km και τα 5 km φέτος προστίθεται και η διαδρομή των 10 km!!! Τη φετινή χρονιά εξαιτίας της πανδημίας δεν θα υπάρχει ο παιδικός αγώνας του 1 km.

Ο αγαπημένος μας νυχτερινός αγώνας, Kallithea Night Run, θα πραγματοποιηθεί για 5η συνεχή χρονιά το Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020!

Πρέσβειρα και του φετινού μας αγώνα θα είναι η σπουδαία Ελληνίδα Πρωταθλήτρια ξιφασκίας με αμαξίδιο, Κέλλυ Λουφάκη!

Η κεντρική λεωφόρος της Καλλιθέας, Ελ. Βενιζέλου (Θησέως), φωτίζεται από τους ειδικούς φακούς με τους οποίους τρέχουν οι δρομείς κατά μήκος της διαδρομής προσφέροντας, έτσι, ένα εντυπωσιακό θέαμα.

Σας περιμένουμε και φέτος στις αγωνιστικές διαδρομές των 2,5 km, 5 km και 10 km να τρέξουμε και να φωτίσουμε την Καλλιθέα!!!

Να τονίσουμε ότι ιδιαιτέρως σημαντικό κομμάτι όλων των δρομικών μας αγώνων είναι και ο φιλανθρωπικός τους χαρακτήρας, μιας και μέρος των εσόδων διατίθεται για την ενίσχυση κοινωνικών και φιλανθρωπικών σκοπών αλλά και η συνεργασία μας με το «Όραμα Ελπίδας».

Όλες οι διοργανώσεις τελούν υπό την Αιγίδα του Δήμου Καλλιθέας, της Περιφέρειας Αττικής, του ΣΕΓΑΣ, της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και εντάσσονται στις δράσεις του BeActive Hellas.

Ο Φιλαθλητικός Σύλλογος διαβεβαιώνει τους δρομείς ότι οι αγώνες θα διεξαχθούν με απόλυτη ασφάλεια, τηρώντας φυσικά όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, που έχει ορίσει η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και ο ΣΕΓΑΣ εξαιτίας της πανδημίας.

Εγγραφές-πληροφορίες:

www.kallitheahalf.gr

www.kallitheanightrun.gr

Σας περιμένουμε να τρέξουμε παρέα με ασφάλεια στους αγαπημένους μας δρομικούς αγώνες!

Πόσο χρήσιμη είναι η προπόνηση με ελλειπτικό για τους δρομείς;

Να ξεκινήσουμε από μια αλήθεια. Οι περισσότεροι δρομείς, δεν το συμπαθούν ιδιαίτερα. Αν τους ρωτήσεις θα σου πουν απλά και λαϊκά ότι το ελλειπτικό είναι… γιαλαντζί τρέξιμο. Ως ένα βαθμό θα συμφωνήσουμε μαζί τους, ωστόσο, η σωστή χρήση του ελλειπτικού μηχανήματος μπορεί να αποτελέσει μια εναλλακτική επιλογή προπόνησης.

Η συγκεκριμένη προπόνηση συγκεντρώνει καρδιαγγειακά οφέλη παρόμοια με αυτά που απολαμβάνουν όσοι τρέχουν, αλλά αποφεύγει τον αντίκτυπο στους μύες και τους αρθρώσεις.

Για τους δρομείς, η χρήση ενός ελλειπτικού εκπαιδευτή είναι μια επιλογή προπόνησης που στην ουσία συμπληρώνει το τρέξιμο, ενώ παράλληλα μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση ενός τραυματισμού.

Πόνοι και προπόνηση

Το ελλειπτικό κάνει τον αθλούμενο να χρησιμοποιεί πολλούς από τους ίδιους μύες με το τρέξιμο. Για τους έμπειρους δρομείς και ειδικά γι αυτούς των μεγάλων αποστάσεων, η χρήση ελλειπτικού μπορεί να χρησιμεύσει ως ανάπαυλα από τις μεγάλες επιπτώσεις που έχει στο σώμα και τις αρθρώσεις το τρέξιμο. Περιστασιακά η χρήση του ελλειπτικού μπορεί να σε κρατήσει εντός ρυθμού όταν πονάς και δεν μπορείς να τρέξεις πολλά χιλιόμετρα στο δρόμο, εξαιτίας κάποιου πόνου.

Τρέξιμο: Ποιο είναι το καταλληλότερο έδαφος για τις αρθρώσεις

Χαρακτηριστικά

Το ελλειπτικό έχει μεταβαλλόμενα επίπεδα αντίστασης, παρόμοια με τα σταθερά ποδήλατα. Ορισμένες μηχανές έχουν ρυθμιζόμενη ράμπα κλίσης, επιτρέποντας στον χρήστη να αυξήσει την κλίση, κάνοντας την κίνηση της άσκησης παρόμοια με την πεζοπορία ή το τρέξιμο σε ανηφόρα και παρέχοντας διαφορές στις προπονήσεις και τους μυς που χρησιμοποιούνται. Επιπλέον, οι ελλειπτικοί εκπαιδευτές μπορούν να μετακινούνται προς τα πίσω για να δουλεύουν διαφορετικό σύνολο μυών. Πολλές ελλειπτικές μηχανές έχουν επίσης λαβές που μετακινούνται εμπρός και πίσω. με το να πιάσει αυτές τις λαβές, ο χρήστης εμπλέκει τους ανώτερους μυς του σώματος, όπως στο σκι αντοχής. Άρα, όπως και η κολύμβηση, η προπόνηση με ελλειπτικό μπορεί να βοηθήσει έναν δρομέα.

Οφέλη

Χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια για να τρέξει κανείς στο ελλειπτικό σε σχέση με τον τρέξιμο στο δρόμο ή ακόμα και στον διάδρομο, επειδή ο χρήστης δεν κινεί το δικό του σωματικό βάρος προς τα εμπρός στο διάστημα ούτε υπομένει επαναλαμβανόμενη πρόσκρουση στο έδαφος.

Έτσι θα γυμνάσετε (και) τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Παρόλα αυτά, για να επιτευχθεί μια ισοδύναμη με τα τρέχοντα χιλιόμετρα, γενικά προσθέστε περισσότερο χρόνο στην ελλειπτική προπόνηση. Για παράδειγμα, εάν ένας δρομέας συνήθως έχει 5 λεπτά ανά χιλιόμετρο έξω, μπορεί να χρησιμοποιήσει 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο ως “ρυθμό” για το ελλειπτικό και πολλαπλασιάσει με τον αριθμό των χιλιομέτρων που θα ήθελε να “τρέξει”. 6 λεπτά x 5 χιλιόμετρα = 34 λεπτά. Στο δρόμο θα έκανε 25 λεπτά, άρα στο ελλειπτικό θα κάνει 9 λεπτά παραπάνω.

Το ελλειπτικό η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα παρεξηγημένο μηχάνημα ανάμεσα στους δρομείς, ωστόσο, πρέπει να σκεφτόμαστε ότι μπορεί να μας δώσει αφενός ποικιλία στην προπόνηση και αφετέρου τη δυνατότητα να προπόνηθούμε τόσο όταν είμαστε τραυματίες ή όταν πονάμε λόγω της μεγάλης καταπόνησης.

Διαβάστε ακόμα: Circuit Training: Προπόνηση για δρομείς με πολλαπλά οφέλη

x
Send this to a friend