O πρωταγωνιστής του “Απέραντου Γαλάζιου” Jean-Marc Barr στην Αμοργό

Περίπου τριάντα χρόνια μετά τα γυρίσματα της ταινίας «Απέραντο Γαλάζιο» , ο πρωταγωνιστής Jean – Marc Barr επέστρεψε στην Αμοργό για να θυμηθεί την εποχή που υποδυόταν τον Jacques Mayol και απολάμβανε τα πανέμορφα νερά της Αγίας Αννας.

Ο Jean-Marc Barr με την υπεύθυνη του Authentic Big Blue, Βιβή Δρακά και τον δημοτικό σύμβουλο του Δήμου Αμοργού, Λευτέρη Καραϊσκο

H οργανωτική επιτροπή του Authentic Big Blue και του Amorgos Gastronomy Week συναντήθηκε με τον σπουδαίο ηθοποιό ο οποίος έδειξε εξαιρετικό ενδιαφέρον για την διοργάνωση που θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Αμοργό.  Ο Jean – Marc Barr υποσχέθηκε να συμβάλλει στην προβολή τόσο του Authentic Big Blue όσο και του νησιού ενώ δέχτηκε επίσημη πρόσκληση να παρακολουθήσει από κοντά το διεθνές τουρνουά ελεύθερης κατάδυσης που θα φιλοξενηθεί στην παραλία της Αγίας Αννας από τις 18 έως τις 24 Σεπτεμβρίου.  Θετική απάντηση για να τα ταξιδέψουν στην Αμοργό την περίοδο του Authentic Big Blue έχουν ήδη δώσει δύο συντελεστές της ταινίας, ο συνθέτης Eric Serra και ο Gregory Forstner που είχε υποδυθεί τον Enzo Maiorca σε μικρή ηλικία.

: Ο Jean-Marc Barr με τον πρόεδρο της AIDA Hellas, Δημήτρη Κούμουλο (αριστερά) και τον αντιπρόεδρο Χρήστο Παπαδόπουλο

«Ελπίζω πραγματικά να έχει επιτυχία το «Authentic Big Blue» και το πρώτο διεθνές τουρνουά ελεύθερης κατάδυσης που θα γίνει στο νησί. Είναι μια υπέροχη ευκαιρία για να προβληθεί το νησί. Το «Απέραντο Γαλάζιο» έδωσε μια πρώτη ώθηση ωστόσο στις μέρες μας το άθλημα της ελεύθερης κατάδυσης έχει προχωρήσει πολύ. Νομίζω ότι η επαφή του ανθρώπου με τη θάλασσα είναι πολύ σημαντική κι ένα τέτοιο τουρνουά μπορεί να το αναδείξει αυτό» τόνισε για τη διοργάνωση ο 56χρονος πρωταγωνιστής.

Ο Jean-Marc Barr με τον υπεύθυνο του Amorgos Gastronomy Week, Νίκο Δαδίτσιο

Ο Jean – Marc Barr αναφέρθηκε και στις ομορφιές της Αμοργού η οποία θεωρεί πως δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα από την εποχή που την επισκέφτηκε για τα γυρίσματα του «Απέραντου Γαλάζιου»: «Η Αμοργός έχει γίνει λίγο μεγαλύτερη ίσως αλλά δεν έχει αλλάξει πολύ. Η Ελλάδα, τα ελληνικά νησιά έχουν ιστορία, κουλτούρα, υπάρχει η μυθολογία που προσελκύει τον κόσμο. Η σχέση μου με την Ελλάδα είναι βαθιά. Όταν βλέπω φωτογραφίες από εκείνη την εποχή και γενικά πώς έχει στιγματίσει το νησί η ταινία αισθάνομαι κι εγώ κατά κάποιο τρόπο μέρος του «μύθου»».

: Ο Jean-Marc Barr με τον δημοτικό σύμβουλο του Δήμου Αμοργού, Λευτέρη Καραϊσκο

Ο 56χρονος σήμερα ηθοποιός βρίσκεται στην Αμοργό τις τελευταίες μέρες με αφορμή τα γυρίσματα ενός ντοκιμαντέρ που έχει θέμα και πάλι το «Απέραντο Γαλάζιο» και την επίδραση που είχε στους αθλητές της ελεύθερης κατάδυσης. Πρωταγωνίστρια του ντοκιμαντέρ μαζί με τον Jean – Marc Barr είναι η Francine Kreiss, Γαλλίδα πρωταθλήτρια της ελεύθερης κατάδυσης ενώ την σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Jerome Espla. Το ντοκιμαντέρ θα κυκλοφορήσει το 2018 καθώς συμπληρώνονται τριάντα χρόνια από την πρώτη προβολή του «Αεπέραντου Γαλάζζιου» στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Ο Jean-Marc Barr με μέλη της οργανωτικής επιτροπής του Authentic Big Blue

Διαβάστε ακόμα: Ξαναζωντανεύει το «Απέραντο Γαλάζιο» στην Αμοργό (vid)

*Οι φωτογραφίες είναι μια ευγενική προσφορά του amorgos-news.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Τρέξιμο με τον σκύλο σας: Βασικές συμβουλές για την υγεία του τετράποδου δρομέα

Όχι απλά βολεύει, αλλά είναι και πέρα για πέρα διασκεδαστικό: το να τρέχεις μαζί με τον σκύλο σου είναι μια πολύ ωραία διαδικασία.

Μπορείς άλλωστε να πετύχεις με ένα σμπάρο δυο τριγώνια: και πηγαίνεις τον σκύλο σου βόλτα και πραγματοποιείς την προπόνησή σου. Και συν τοις άλλοις, είναι και διασκεδαστικό αφού “δένεσαι” με τον σκύλο σου.

Μόνο που, όπως και όλα τα πράγματα που έχουν να κάνουν με το τρέξιμο, καλό είναι να συνυπολογίζονται ορισμένα στοιχεία όσον αφορά αυτή τη συνήθεια. Η Κατρίσα Κένσιγκτον, ιδιοκτήτρια και επικεφαλής εκπαιδεύτρια της KeenDog, μιας υπηρεσίας εκπαίδευσης σκύλων που προσφέρει μια ποικιλία προγραμμάτων εκπαίδευσης, έχει ορισμένες συμβουλές.

Βασικές συμβουλές εκπαίδευσης

Πριν ξεκινήσετε να τρέχετε με τον σκύλο σας, βεβαιωθείτε ότι είναι υγιής και έτοιμος για την άσκηση. Σκύλοι που είναι πολύ μεγάλοι ή πολύ νέοι μπορεί να μην είναι σε θέση να διαχειριστούν ένα πρόγραμμα τρεξίματος. Σύμφωνα με την Κένσιγκτον, οι σκύλοι που είναι μικρότεροι των 18 μηνών θα πρέπει να παραμείνουν στο περπάτημα. Τα οστά των κουταβιών εξακολουθούν να αναπτύσσονται μέχρι και τους 18 μήνες και το τρέξιμο μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη των οστών τους και τη βέλτιστη μακροπρόθεσμη σωματική ακεραιότητά τους.

Όταν ο σκύλος σας είναι ώριμος και αρκετά δυνατός για να τρέξει, η Κένσιγκτον συνιστά να χρησιμοποιείτε χαλαρό λουρί αντί για ιμάντα. Η μέθοδος του χαλαρού λουριού θα επιτρέψει στο σκύλο να βαδίζει δίπλα σας αντί να σας τραβάει. Αυτό σας επιτρέπει επίσης να εκπαιδεύσετε τον σκύλο σας να υποχωρεί στην πίεση του περιλαίμιου.

Πόσο μακριά να τρέξετε

Παρά το ότι τα σκυλιά φαίνεται να έχουν ατελείωτη ενέργεια, πρέπει, όπως και οι άνθρωποι, να προετοιμαστούν για το τρέξιμο. Η Κένσιγκτον συμβουλεύει να αυξάνετε σταδιακά τα χιλιόμετρα που τρέχει ο σκύλος σας. Και πάλι, ακόμα και όταν θα είναι σε θέση να ακολουθεί τους ρυθμούς σας, μην τρέχετε μαζί του πάνω από τρεις ημέρες την εβδομάδα. Μπορεί να είναι απογοητευτικό στην αρχή, επειδή ο σκύλος σας δεν πηγαίνει με τον ίδιο ρυθμό με εσάς, αλλά είναι αναγκαίο.

Κάνοντας μικρές προσαρμογές στο ρυθμό σας και μην επιτρέποντας στο σκύλο σας να τρέχει σε ένα μοτίβο ζιγκ-ζαγκ, θα κάνετε μια πολύ καλή αρχή. Ο σκύλος σας θα προσαρμοστεί στο ρυθμό σας και θα αρχίσει να υποχωρεί στην πίεση του περιλαίμιου, ώστε τελικά, να τρέχετε αρμονικά μαζί.

Θερμοκρασία και έδαφος

Είναι σημαντικό να δίνετε πάντα μεγάλη προσοχή στη θερμοκρασία που επικρατεί έξω. Η ζέστη μπορεί να είναι απίστευτα επιβαρυντική για τα σκυλιά, ειδικά για εκείνα με παχύτερο τρίχωμα. Η Κένσιγκτον τονίζει ότι το καλοκαίρι είναι πάντα προτιμότερο να κάνετε πρωινά ή βραδινά τρεξίματα με τους σκύλους σας. Επίσης, δεν θα θέλατε να μένετε έξω για πολλή ώρα ταυτόχρονα όταν κάνει πολύ κρύο.

Το φθινόπωρο και την άνοιξη, μπορείτε να έχετε λίγη περισσότερη ευελιξία με το χρονοδιάγραμμα των τρεξίματός σας, αλλά θα πρέπει πάντα να γνωρίζετε το έδαφος στο οποίο τρέχει ο σκύλος σας. Η Κένσιγκτον τονίζει ότι δεν πρέπει να προτιμάτε επιφάνειες πεζοδρομίου όταν τρέχετε με τον σκύλο σας. Το σκυρόδεμα και η άσφαλτος είναι ιδιαίτερα σκληρές για τις αρθρώσεις των σκύλων και μπορούν να βλάψουν τις πατούσες τους.

Προειδοποιητικά σημάδια

Ακόμα και τα πιο καλά εκπαιδευμένα σκυλιά μπορεί να αναπτύξουν προβλήματα κατά το τρέξιμο. Η Κένσιγκτον επισημαίνει τη σημασία της παρακολούθησης για προειδοποιητικά σημάδια, όπως το λαχάνιασμα, το τρέμουλο και οι ιδρωμένες πατούσες. Αν παρατηρήσετε κάποιο από αυτά τα συμπτώματα, επιβραδύνετε αμέσως σε περπάτημα και αφήστε τα να δροσιστούν.

Μπορείτε να τους δώσετε λίγο νερό, αλλά φροντίστε να περιορίσετε την ποσότητα που προσλαμβάνουν. Αν ο σκύλος σας πίνει πολύ νερό στη μέση του τρεξίματος, μπορεί να εμφανίσει γαστρική διάταση, που συνήθως αναφέρεται ως φούσκωμα. Το φούσκωμα συμβαίνει όταν το στομάχι ενός σκύλου γεμίζει με νερό, τροφή ή αέρια και στη συνέχεια συστρέφεται. Πρόκειται πάντα για μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Διαβάστε επίσης: Οι 10 καλύτεροι σκύλοι – δρομείς!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ευεργετικές δραστηριότητες για την υγεία όσο και η γυμναστική!

Σιχαίνεσαι τη γυμναστική; Βαριέσαι όσο τίποτα άλλο τα προγράμματα εκγύμνασης και την πειθαρχία; Δεν πειράζει, κανένας λόγος δεν υπάρχει να αγχώνεσαι. Άλλωστε, ακόμα και αν δεν γυμνάζεσαι υπάρχουν άλλοι τρόποι να κρατάς σε υψηλά επίπεδα τη φόρμα σου. Όπως και να έχει ωστόσο, το να διατηρείς τη φόρμα σου είναι ζήτημα υγείας.

Μπορεί είτε να μην είσαι φτιαγμένος για να ακολουθείς εξειδικευμένα προγράμματα γυμναστικής είτε να μην έχεις βρει το κατάλληλο είδος γυμναστικής που σε εξιτάρει αλλά πρέπει πάση θυσία να αποφεύγεις την αδράνεια.

Όπως έχουν αποδείξει άλλωστε και διάφορες έρευνες, το λεγόμενο «καθισιό» είναι υπεύθυνο για ορισμένα πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας όπως οι καρδιακές παθήσεις, ο καρκίνος, ο διαβήτης, το πάρκινσον και το αλτσχάιμερ. Γι’ αυτό, αν δεν θες να γυμναστείς μην το κάνεις αλλά, όπως και να έχει μην κάθεσαι απλά στον καναπέ!

Να μερικοί τρόποι να διατηρείς την φόρμα σου χωρίς να κάνεις γυμναστική αν δεν το θες:

Κάνε σχοινάκι

Το κάναμε όλοι σαν παιδιά και δεν είναι τόσο δύσκολο να το κάνεις και σαν ενήλικας. Όπως τονίζει η μπαλαρίνα και φανατική με το σχοινάκι, Τζανίν Ντιλάνεϊ: «Είναι μια από τις πιο αναζωογονητικές δραστηριότητες και μπορεί να το κάνει κάθε σώμα, ανεξαρτήτως κιλών ή ηλικίας. Ταυτόχρονα, είναι και πολύ διασκεδαστικό».

Πήγαινε σε ένα πάρτι

Ο χορός είναι μια δραστηριότητα που έχει τις ίδιες ευεργετικές ιδιότητες με τη γυμναστική. «Πενήντα με εξήντα λεπτά χορού καίνε γύρω στις 450 θερμίδες», λέει ο Αρνίτ Κόμπρινιετς, πιστοποιημένος προσωπικός προπονητής στην Νότια Φλόριντα. Οργάνωσε λοιπόν ένα πάρτι ή πήγαινε σε κάποιο άλλο αλλά όπως και να έχει συναντήσου με τους φίλους σου, βάλτε δυνατά τη μουσική που σας αρέσει και… δώσε του να καταλάβει. Μην το παρακάνεις με το αλκοόλ…

Περπάτα

Δεν χρειάζεται κανένας ειδικός εξοπλισμός, ούτε φυσικά να είσαι ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου αθλητής. Δεν χρειάζεται καν να φορέσεις αθλητικά ρούχα για να το κάνεις. Απλά περπάτα. Βγες από το σπίτι και κάνε βόλτα με τα πόδια σου. Με ένα μισάωρο ή μια ώρα περπατήματος την ημέρα διατηρείσαι σε φόρμα οπότε είναι κρίμα να μην κάνεις για τον εαυτό σου κάτι που είναι τόσο απλό.

Εκτονώσου χτυπώντας… μαξιλάρια!

Όχι φυσικά κάποιον άνθρωπο ή κάποιο ζώο. Αλλά το να δίνεις μπουνιές σε ένα άψυχο αντικείμενο, όπως για παράδειγμα έναν σάκο του μποξ ή ένα μαξιλάρι, μπορεί να είναι ταυτόχρονα αγχολυτικό αλλά και θετικά επιδραστικό ως προς την υγεία σου.

«Το να ζεις μέσα στην πόλη, να ακούς διαρκώς το κινητό σου να χτυπάει, να έχεις οικογενειακά προβλήματα στην καθημερινότητά σου και διαρκείς επαγγελματικές υποχρεώσεις μπορεί να είναι μια συνθήκη που θα σε κάνει να καταρρεύσεις. Όταν βρίσκω χρόνο ξεσπάω δίνοντας μπουνιές σε ένα σάκο του μποξ και το ίδιο συμβουλεύω και τους πελάτες μου. Σου διώχνει το στρες και σε επαναφέρει στην ηρεμία σου», τονίζει ο επαγγελματίας γυμναστής Τζόναθαν Τζόρνταν.

Διαβάστε ακόμα:Τρόποι για να γυμναστούν όσοι δεν είναι… αθλητικοί τύποι!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend