Site icon runnfun.gr

Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Οι αγώνες του δρόμου μικρών και μεγάλων αποστάσεων γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Βλέπουμε να πραγματοποιούνται διοργανώσεις σε μεγάλες πόλεις αλλά και γενικότερα παντού, στην επαρχία σε νησιά, σε χωριά κλπ.

Η αθρόα συμμετοχή ερασιτεχνών και επαγγελματιών αθλητών προσελκύει παράλληλα και το ενδιαφέρον πολλών χορηγών, οι οποίοι επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν τους συγκεκριμένους αγώνες και φυσικά να προωθήσουν εμπορικά το όνομά τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα μεγαλύτερα γεγονότα της χώρας διαθέτουν χορηγούς μεγάλες εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το τρέξιμο είναι μία από τις πιο οικονομικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες για πολλούς ανθρώπους και η γενικότερη τάση για γυμναστική και άθληση κάνει όλο και πιο δημοφιλή στους αγώνες δρόμου και αντίστοιχες διοργανώσεις, προσελκύοντας παράλληλα το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων χορηγών.

Οι αγώνες Μαραθωνίου και ημιμαραθωνίου έχουν πολλαπλασιαστεί σε αριθμό τα τελευταία χρόνια, καθώς επίσης και οι αγώνες μικρότερων αποστάσεων, στους οποίους συμμετέχουν πλέον και πάρα πολλοί ερασιτέχνες, ακόμα και ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά και άτομα που δεν ασχολούνται με το τρέξιμο και την άθληση. Στο παρελθόν οι αγώνες αυτοί απευθύνονταν ουσιαστικά μόνο σε αθλητές, ή έστω για άτομα που ασχολούνταν συστηματικά με το τρέξιμο. Τώρα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί πλήρως, με αποτέλεσμα οι αθλητές που μετέχουν στους αγώνες με σκοπό τη νίκη να αποτελούν πολύ μικρότερο ποσοστό στο σύνολο των συμμετεχόντων. Παράλληλα, αν ρίξει κανείς έστω και μια γρήγορη ματιά σε ένα καλεντάρι εκδηλώσεων, θα διαπιστώσει αμέσως πως υπάρχει πληθώρα γεγονότων, παρότι στο παρελθόν όλοι οι αγώνες ήταν πάνω-κάτω γνωστοί και μετρημένοι.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, τη δεκαετία του 70 στις Η.Π.Α. το 85% όσων συμμετείχαν στους αγώνες αυτούς ήταν άνδρες και το 15% γυναίκες. Τώρα πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο στους ημιμαραθώνιος για παράδειγμα, το 60% των συμμετεχόντων να είναι γυναίκες και το 40% άνδρες. Αντίστοιχα ποσοστά ισχύουν και για την Ελλάδα και γενικότερα για όλο τον κόσμο. Καταναλωτικά, αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική για τις εταιρείες, επειδή πέρα από την αύξηση του ενδιαφέροντος σε απόλυτους αριθμούς συνολικά, οι γυναίκες αποτελούν πιο καλό target group για τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους.

Οι επιχειρήσεις που φαίνεται να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον όσον αφορά τη χορηγία τέτοιων αγώνων είναι εταιρείες αθλητικών ειδών, στοιχηματικές εταιρίες,   τράπεζες, ακόμα και εταιρείες στο χώρο της υγείας κλπ. Έτσι για παράδειγμα, μεγάλες στοιχηματικές ιστοσελίδες και διαδικτυακά καζίνο διαθέτουν μεγάλα χορηγικά προγράμματα, με τα οποία καλύπτουν αυτού του είδους τις διοργανώσεις, καθώς και μεμονωμένους αθλητές και Ολυμπιονίκες, καλύπτοντας τα έξοδά και τις μετακινήσεις τους. Εάν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε αυτή την αξιολόγηση της Betshop.

Oι χορηγοί υπάρχουν πλέον παντού σε μια εκδήλωση. Τους βλέπουμε πριν την έναρξη του γεγονότος, κατά τη διάρκεια αυτής, αλλά και μετά το τέλος. Η τεχνολογία έχει βοηθήσει πολύ τους διοργανωτές, οι οποίοι πλέον χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα, τα e-mail και άλλες τεχνολογίες του διαδικτύου, προκειμένου να προωθήσουν την εκδήλωσή τους σε χιλιάδες άτομα.

Το αποτέλεσμα είναι το λογότυπο του χορηγού να προβάλλεται ξανά και ξανά και όταν το γεγονός είναι τόσο μεγάλο και σημαντικό, η προβολή που απολαμβάνει τελικά ο χορηγός είναι τεράστια αναλογικά με τα χρήματα που δαπανά. Με τον τρόπο αυτό οι χορηγοί έχουνε πάρα πολλές δυνατότητες να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν, για παράδειγμα με την προσφορά δειγμάτων προϊόντων, την πραγματοποίηση διαγωνισμών κληρώσεων για δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες, με διάφορα διασκεδαστικά παιχνίδια και γενικότερα με ιδιαίτερα ελκυστικές προσφορές προς τους συμμετέχοντες.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Exit mobile version