Το SUP event στο Spetses Mini Marathon “έκλεψε” την παράσταση

Το SUP event στο Spetses Mini Marathon “έκλεψε” την παράσταση

Έχει καταντήσει μονότονο πια. Το Spetses SUP Event by BIC® να κλέβει την παράσταση στα αθλητικά event της χώρας. Κάτι τέτοιο συνέβη (ξανά) στο Spetses Mini Marathon, όπου οι ομάδες του Γιάννη Δρυμωνάκου και της Τζένης Μελιτά διασταύρωσαν τα… κουπιά τους.

Το ιδιαίτερα εντυπωσιακό άθλημα της όρθιας σανιδοκωπηλασίας κερδίζει μέρα με την ημέρα περισσότερους θαυμαστές που αναζητούν κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα.

Τελικά ο Γιάννης Δρυμωνάκος κατάφερε να πάρει τη νίκη και να στεφθεί για μια ακόμα φορά… πρωταθλητής το Σάββατο το μεσημέρι, κάτι που το site μας υπόσχεται ότι δεν θα συμβεί την επόμενη φορά, αφού το runnfun.gr θα κατέβει στη διοργάνωση μόνο για το “χρυσό”.

Το πιο ωραίο με τη διοργάνωση του Spetses SUP Event by BIC® είναι ότι ενώ οι περισσότεροι είναι λίγο διστακτικοί, τελικά τα δίνουν όλα και μένουν στην παραλία μετά το τέλος του αγώνα, συνεχίζοντας τις βόλτες με τις σανίδες μέχρι λίγο πριν τη δύση του ηλίου.

Στις Σπέτσες, πάντως, την επομένη του event, δηλαδή την Κυριακή, οι πιτσιρικάδες δοκίμασαν τις δυνάμεις τους και πήρα το βάπτισμα του πυρός στο άθλημα.

Πλέον άπαντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για το Spetsathlon που θα διεξαχθεί στις Σπέτσες τον Μάιο του 2019.

Previous ArticleNext Article

Πρεμιέρα της Transition Sports για το 2020 με Δίαθλο στον Σχινιά

Πρεμιέρα της Transition Sports για το 2020 με Δίαθλο στον Σχινιά

Με Δίαθλο ανοίγει η αθλητική σεζόν για την Transition Sports. Η πρώτη διοργάνωση του 2020 έρχεται στις 15 Μαρτίου 2020 με τρέξιμο-ποδήλατο-τρέξιμο στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά. Το event θα διεξαχθεί όλο μέσα στο κωπηλατοδρόμιo και θα είναι nondrafting.

– Sprint απόσταση: 5χλμ τρέξιμο- 20χλμ ποδήλατο – 2.5χλμ τρέξιμο
– Standard απόσταση: 10χλμ τρέξιμο-40 χλμ ποδήλατο-5 χλμ τρέξιμο
– Super Sprint για παιδιά
 Η εκκίνηση θα δοθεί στις 10:00 το πρωί για την sprint απόσταση και αργότερα για την standard απόσταση στον χώρο πίσω από τις εξέδρες, όπου θα βρίσκετε και η ζώνη αλλαγής (transition area). Οι εγγραφές θα γίνονται δεκτές μέχρι τις 08 Μαρτίου 18:00 ηλεκτρονικά στο website.

Διαδρομή αγώνα

Η ζώνη αλλαγής θα είναι πίσω από τις κερκίδες του κωπηλατοδρομίου. Το σημείο εκκίνησης θα είναι στην αψίδα δίπλα από την ζώνη αλλαγής και οι αθλητές θα κινηθούν προς τον παράδρομο όπου θα γίνει όλο το τρέξιμο και για τις 2 αποστάσεις. Οι αθλητές της Sprint θα πραγματοποιήσουν 1250μ στον παράδρομο προς το γεφυράκι όπου θα γίνει η πρώτη αναστροφή και θα επιστρέψουν για 1250μ. μέχρι την επόμενη αναστροφή. Αυτό θα πραγματοποιηθεί άλλη μία φορά για να ισχύουν τα 5 πρώτα χιλιόμετρα. Στην Standard 4 φορές.

Έπειτα εισέρχονται στην ζώνη αλλαγής για την πρώτη αλλαγή και εξέρχονται με το ποδήλατο με κατεύθυνση προς την είσοδο του κωπηλατοδρομίου όπου θα κάνουν δεξιά για να συναντήσουν τις κερδίδες στο δεξί τους χέρι και την λίμνη στο αριστερό (anti clockwise). Στην Sprint απόσταση είναι 4 γύροι ενώ για την Standard 8.
Εφόσον έχουν ολοκληρώσει το ποδηλατικό σκέλος, εισέρχονται στην ζώνη αλλαγής από το ίδιο σημείο που βγήκαν και κατευθύνονται προς τον παράδρομο για να καλύψουν το τελευταίο σκέλος 2,5χλμ για την Sprint (μία φορά πήγαινέλα τον παράδρομο) και 5χλμ για την Standard (2 φορές τον παράδρομο με τις ίδιες αναστροφές του πρώτου σκέλους).
Νερό θα υπάρχει στα 3.750μ των 5χλμ και στα 1.250μ μέτρα των 2,5 χιλ.
Απονομές στον κήπο του «Moraitis beach».

*Όλοι οι αθλητές, προκειμένου να τους επιτραπεί να μετέχουν στην διοργάνωση, την ημέρα του αγώνα θα πρέπει να προσκομίσουν στην γραμματεία τα κάτωθι χαρτιά:

• Βεβαίωση γιατρού

• Υπεύθυνη δήλωση

Κρυώνεις περισσότερο από τους άλλους; Υπάρχει εξήγηση…

Είσαι αυτό που λέμε… κρυουλιάρης. Συμβαίνει, δεν χρειάζεται να το παίρνεις κατάκαρδα. Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που συμβαίνει αυτό στον οργανισμό σου.

Ακόμα και όταν η θερμοκρασία είναι αρκετά καλή και εσύ συνεχίζεις να κρυώνεις, πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος.

Έχεις χαμηλό σωματικό λίπος

Το λίπος γενικά δεν είναι καλό, αλλά το χειμώνα επιτελεί έργο… μόνωσης στον οργανισμό.

Γιατί σας πιάνει φαγούρα στα πόδια μετά από τρέξιμο στο κρύο;

Έχεις χαμηλό μεταβολισμό

Οι άνθρωποι που έχουν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, έχουν και πιο γρήγορο μεταβολισμό και άρα καλύτερη κυκλοφορία αίματος που τους ζεσταίνει. Αυτοί με χαμηλό μεταβολισμό κρυώνουν.

Δεν κοιμάσαι σωστά

Η αϋπνία επιβραδύνει τον μεταβολισμό και σε… ρίχνει. Ένα από τα συμπτώματα είναι να κρυώνεις.

Πίνεις λίγο νερό

Ακόμα και τον χειμώνα, αν δεν πιείς αρκετό νερό μπορεί να φτάσεις σε επίπεδα αφυδατώσεις και αυτός είναι ένας λόγος που πέφτει η εσωτερική σου θερμοκρασία.

Σου λείπει σίδηρο ή Β12

Η βιταμίνη Β12 και ο σίδηρος όταν δεν βρίσκονται σε σωστά επίπεδα στον οργανισμό απορυθμίζουν τον θερμοστάτη. Φάτε κόκκινο κρέας.

Γιατί στο κρύο…τρέχει η μύτη μας ακόμα και όταν δεν είμαστε άρρωστοι;

Υποθυρεοειδισμός

Όταν ο θυρεοειδής υπολειτουργεί (υποθυρεοειδισμός), οι μεταβολικές διεργασίες επιβραδύνονται σημαντικά.

Κυκλοφορικό

Ξεκινάει επειδή παγώνουν τα άκρα σου και δεν μπορείς να τα ζεστάνεις με τίποτα. Τα κυκλοφορικά προβλήματα συνδέονται με διάφορες παθήσεις.

Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να αλλάξεις κάποιες από τις συνήθειές σου.

Μπορείς να κάνεις κάποιες ασκήσεις, να τρέξεις για λίγα λεπτά στο διάδρομο ή στο πάρκο και γυρνώντας να κάνεις ένα καυτό μπάνιο. Φάε σωστά, πιες κάτι ζεστό χωρίς αλκοόλ και βάλε χοντρές κάλτσες.

Αν πάλι θεωρείς ότι τα συμπτώματα είναι υπερβολικά και δεν συνέρχεσαι με τίποτα, κάνε μια επίσκεψη σε έναν παθολόγο ή έναν ενδοκρινολόγο.

Διαβάστε επίσης: Το κρύο “απειλεί” την υγεία της καρδιάς!

x

Send this to a friend