Tο κάλεσμα του Περικλή Ιακωβάκη στον Μαραθώνιο “Μέγας Αλέξανδρος” 946

Ο Περικλής Ιακωβάκης πρόεδρος της Επιτροπής Αθλητών της ΕΑΑ

Η Nova, σταθερός στρατηγικός συνεργάτης του M.E.Α.Σ Τρίτων Θεσσαλονίκης, στηρίζει τον σύλλογο για 5η συνεχή χρονιά αναλαμβάνοντας το ρόλο του “Media Partner” ενόψει του Stoiximan.gr 13ου Διεθνούς Μαραθώνιου «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ». Έτσι, μία ακόμη φορά, δίνει τη δυνατότητα στη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση της Βόρειας Ελλάδας να αναδείξει τις αξίες της άθλησης αλλά και της κοινωνικής προσφοράς.

Με δυνατή Νovasports RunningTeam

Δυναμικό «παρών» στους δρόμους της Θεσσαλονίκης αναμένεται να δώσει και η ομάδα των αθλητικών καναλιών της Nova, #NovasportsRunningTeam, με τον “Captain” της Περικλή Ιακωβάκη. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα 400 μ. μετ’ εμποδίων, απευθύνει το δικό του κάλεσμα σε εκείνους που αγαπούν το τρέξιμο!

Previous ArticleNext Article

Ασκήσεις ενδυνάμωσης με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου από το Training Room 30

Η ομάδα του Training Room με την παρέα της Garmin, δημιουργεί διαδικτυακά training sessions, δίνοντας μέσω βίντεο χρήσιμες προπονητικές οδηγίες για αερόβια γυμναστική, καθώς και οδηγίες σε αρχάριους.

Τα βίντεο θα αναρτηθούν στο Instagram account του @_training_room_ και της @stellaall

Δείτε το πρώτο workout from home με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου

Σανίδα challenge: Προπόνηση στο σπίτι με εκπληκτικά αποτελέσματα 2556

7 λόγοι που πρέπει να κάνεις σανίδα κάθε μέρα

H «σανίδα» και είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στατικές ασκήσεις διαχείρισης σωματικού βάρους.

Παρακάτω θα δείτε μια πρόκληση που δοκιμάζεται από πολλούς ανθρώπους σε διαφορετικές χώρες του κόσμου και ο βασικός τους σκοπός είναι να αποδείξουν πως πραγματικά μια στατική άσκηση που αν γίνει σωστά μπορεί να αλλάξει το σώμα.

Η «σανίδα» είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στατικές ασκήσεις διαχείρισης σωματικού βάρους για να ενισχυθεί ο κορμός και τα άλλα μέρη του σώματος.

Μάλιστα σε μια εποχή που χρειάζεται να μένουμε σπίτι, αποτελεί μια εύκολη προπόνηση για όλους, αφού δεν χρειάζεται κανέναν εξοπλισμό

Μπορείτε σιγά-σιγά να αυξήσετε τα επίπεδα και τον χρόνο διάρκειας της άσκησης κάθε φορά επαναλαμβάνοντάς την σε περίοδο 4 εβδομάδων που κρατά η πρόκληση.

Πρέπει να ξεκινήσετε με 20 δευτερόλεπτα αρχικά και σταδιακά να το αυξήσετε σε 4 λεπτά.

Πέντε ασκήσεις για κοιλιακούς με μπάλα που γίνονται παντού

Δες το πλάνο ημερών και χρόνου

Ημέρα 1-20 δευτερόλεπτα

Ημέρα 2-20 δευτερόλεπτα

Ημέρα 3-30 δευτερόλεπτα

Ημέρα 4-30 δευτερόλεπτα

Ημέρα 5-40 δευτερόλεπτα

Ημέρα 6-ανάπαυση

Ημέρα 7-45 δευτερόλεπτα

Ημέρα 8-45 δευτερόλεπτα

Ημέρα 9-60 δευτερόλεπτα

Ημέρα 10- 60 δευτερόλεπτα

Ημέρα  11- 60 δευτερόλεπτα

Ημέρα 12-90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 13-ανάπαυση

Ημέρα 14-90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 15-90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 16 έως 120 δευτερόλεπτα

Ημέρα 17-120 δευτερόλεπτα

Ημέρα 18 έως 150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 19-ανάπαυση

Ημέρα 20-150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 21 έως 150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 22 έως 180 δευτερόλεπτα

Ημέρα 23-180 δευτερόλεπτα

Ημέρα 24 έως 210 δευτερόλεπτα

Ημέρα 25-ανάπαυση

Ημέρα 26-210 δευτερόλεπτα

Ημέρα 27-270 δευτερόλεπτα

Ημέρα28-όσο σας αρέσει και αντέχετε

Δείτε το βίντεο

Δείτε ακόμα: Ναι, η σανίδα είναι η καλύτερη άσκηση για τους κοιλιακούς. Την κάνεις σωστά;

x
Send this to a friend