ΣΕΦ: Γρήγορη κούρσα στα 800 μ. με τις Γιαννοπούλου και Δεληγιάννη 231

ΣΕΦ: Γρήγορη κούρσα στα 800 μ. με τις Γιαννοπούλου και Δεληγιάννη

Η Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου (ΓΣ Κηφισιάς) και η Έλλη- Ευτυχία Δεληγιάννη (ΣΑΚΑ) ξεχώρισαν στα 800 μ. στην ημερίδα που έγινε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Οι δύο αθλήτριες έκαναν γρήγορη κούρσα με την Γιαννοπούλου να δίνει από την αρχή το ρυθμό και να τερματίζει τελικά σε 2.06.43, μία ανάσα από το φετινό της 2.06.42. Η αθλήτρια του Κώστα Νακόπουλου έδειξε πως στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα θα μπορέσει να κυνηγήσει κούρσες κάτω από 2.06.00. Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε η Δεληγιάννη, που τερμάτισε σε 2.08.02 ξεπέρασε το ατομικό της ρεκόρ  και έδειξε πως είναι έτοιμη να τα…βάλει με το 2.07.83 που είναι το πανελλήνιο ρεκόρ Κ20 στον κλειστό στίβο. Παράλληλα η δρομέας του Μιχάλη Αναγνώστου έδειξε πως το καλοκαίρι δεν θα έχει πρόβλημα να πιάσει το όριο (2.08.70) για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κ20 στο Ναϊρόμπι. Η 18χρονη είχε ατομικό ρεκόρ 2.09.48 από την 1η Φεβρουαρίου του 2020.

Το εαυτό της ξεπέρασε σήμερα και μία άλλη αθλήτρια της νέας γενιάς. Η Αναστασία Ρέτσα (Μεσογείων Αμεινίας) ξεπέρασε τα 4,07 μ. στο επί κοντώ και θα μπορούσε να είχε νικήσει ακόμη και το 4,14 μ., ύψος που δείχνει στις δυνατότητες της. Δεύτερη με 4,07 μ. ήταν η Κατερίνα Βαγενά (ΓΣ Κηφισιάς) και τρίτη με 4,00 μ. η Γεωργία Στεφανίδη (ΓΣ Κηφισιάς). Η 23χρονη Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου (ΠΑΣ Πρωτέας Κομ.) έφυγε πολύ καλό από τον βατήρα στα 60 μ. και αναπτύχθηκε στη συνέχεια για να τερματίσει σε 7.57 και να πετύχει ατομικό ρεκόρ. Η Στέλλα Μιχαηλίδου (ΑΟ Ερμής) ήταν δεύτερη με 7.63 και η Άρτεμις Αναστασίου (ΠΑΟΚ) τρίτη με 7.75.

Καλός αγώνας έγινε στο ύψος των γυναικών με τρεις αθλήτριες να ξεπερνούν το 1,80 μέτρα. Την πρώτη θέση κατέλαβε η Αθηνά Ρέτζιου (ΓΣ Κηφισιάς) που σημείωσε τρία εκατοστά ατομικό ρεκόρ και τη δεύτερη η Δέσποινα Μαλταμπέ, που άφησε πίσω της το 1,79 μ., που είχε από φέτος.

Οι δύο αθλήτριες στη συνέχεια δοκίμασαν στο 1,82 μ.,  με την Μαλταμπε να έχει καλό πρώτο άλμα. Η Παναγιώτα Δόση μετά το επιτυχημένο άλμα στο 1,80 μ. άφησε το 1,82 μ. και αφού έμεινε μόνη στον αγώνα επέλεξε να δοκιμάσει ανεπιτυχώς στο 1,84 μ., προκειμένου να βελτιώσει το δικό της πανελλήνιο ρεκόρ (1,83 μ.). Το ατομικό της ρεκόρ ισοφάρισε η Σάντη Παπακώστα (ΟΦΚΑ Περιστερίου) με 1,75 μ. και καλές προσπάθειες στο επόμενο ύψος.

Το φετινό του ρεκόρ βελτίωσε στα 200 μ. ο Παναγιώτης Τριβυζάς (ΟΣΦΠ), ο οποίος τερμάτισε σε 21.53, με το Νίκο Εμπέογλου (ΣΑΚΑ) να ακολουθεί με 22.00 και τον Βασίλη Μυριανθόπουλο (Πανιώνιος) να είναι τρίτος με 22.03. Στο αντίστοιχο αγώνισμα των γυναικών η Σάντα Κολομείτεβα (Κύπρος) επικράτησε με 24.63 και η Άννα Κιάφα (ΓΣ Κηφισιάς) ακολούθησε με 24.94.
Τριβυζάς και Κιάφα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα θα στοχεύσουν στα ατομικά τους 21.35 και 24.76, αντίστοιχα.

Ο Παναγιώτης Μαντζουρογιάννης (Κερκυραικός ΓΣ) ήταν ο αθλητής που πήγε πιο μακριά από όλους στο μήκος. Ο άλτης του Γιώργου Πομάσκι σημείωσε 7,46 μ. και πλησίασε το φετινό του 7,49 μέτρα. Ο παίδας Ανδρέας Αντωκακόπουλος (ΟΦΚΑ Οδυσσέας) έκανε πολύ καλή εμφάνιση και με 7,22 μ. πέτυχε ατομικό ρεκόρ στον κλειστό και άγγιξε το απόλυτο το ρεκόρ του (7,23 μ.). Ο νεαρός βελτίωσε το πανελλήνιο ρεκόρ Κ18 στον κλειστό, το  οποίο ήταν 7,20 μ και ανήκε στον Παναγιώτη Μαντζουρογιάννη και έδειξε πως θα είναι ένας από εκείνους που θα διεκδικήσουν συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ18. Την τρίτη θέση στο μήκος κατέλαβε ο Θανάσης Παπαδόπουλος (ΟΦΚΑ Οδυσσέας) με 7,20 μέτρα.

Στα 400 μ. των Ανδρών ο Πέτρος Κυριακίδης (ΟΣΦΠ) σημείωσε το γρηγορότερο χρόνο με 49.23, ενώ εξίσου καλή παρουσία πραγματοποίησε και ο Χαρίδημος Ξενιδάκης (Σητειακός) που τερμάτισε σε 49.38. Η Κορίνα Πολίτη (ΓΣ Χαϊδαρίου) ήταν νικήτρια στα 400 μ. με 56.13 και τον δεύτερο γρηγορότερο χρόνο πέτυχε η Άρτεμις Αναστασίου (ΠΑΟΚ) με 56.15.

Κάθε αγώνα και καλύτερος παρουσιάζεται ο Σωτήρης Χύτας (Αμεινίας Μεσογείων) που ήταν νικητής στο επί κοντώ με 5,10 μέτρα, όσο και το ατομικό του ρεκόρ στον κλειστό στίβο. Ο αθλητής του Συμεών Αναστασίαδη στη συνέχεια επέλεξε να δει τον πήχη στα 5,30 μ., δίχως όμως επιτυχία.

Η Σοφία Υφαντίδου (ΑΚΟ Βικέλας Βέροιας) ήρθε στην Αθήνα για προετοιμασία μέχρι και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κι εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να πάρει μέρος στην ημερίδα του ΣΕΦ. Η έμπειρη αθλήτρια ήταν νικήτρια στα 60 μ. εμπ. με 8.63, ενώ συμμετείχε και στο μήκος, όπου δεν έμεινε ικανοποιημένη αφού περιορίστηκε σε άλμα στα 5,51 μέτρα. Στα 60 μ. εμπ. Κ18 η νεαρή Ελιμπιόνα Ζενεγιά (ΑΟ Ρόδου Σταματίου) χτύπησε το δεύτερο εμπόδιο, έχασε το ρυθμό της και δεν μπόρεσε να κυνηγήσει επίδοση κάτω από το ατομικό της 8.65. Νικήτρια ήταν η Φωτεινή Τσιλιγκιριάν (Κούρος Πάτρας) με 9.14.

Δείτε αποτελέσματα 

Previous ArticleNext Article

Τσιόδρας: Μένω σπίτι, αλλά δεν μένω… ξάπλα 8

Για το θέμα της σωματικής άσκησης, κυρίως των ηλικιωμένων ανθρώπων που παραμένουν στα σπίτια τους λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, ρωτήθηκε ο Σωτήρης Τσιόδρας.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν προκαλέσει πτώση των δεικτών υγείας το γεγονός ότι δεν βγαίνουν πλέον οι ευπαθείς ομάδες, ούτε για ένα μισάωρο περπατήματος, ο κ. Τσιόδρας απάντησε, πως μπορούν να γυμνάζονται και εντός του σπιτιού, αλλά σε καμία περίπτωση δεν απαγορεύεται η σωματική άσκηση εκτός της οικείας.

«Φυσικά και με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να περάσει το μήνυμα ότι μένω στο σπίτι μου ξάπλα και δεν κάνω κάποια σωματική άσκηση, η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 λεπτά της ώρας. Υπάρχουν ένα σωρό προγράμματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς σπίτι. Φυσικά και από όσο γνωρίζω δεν απαγορεύεται και η άσκηση έξω, με τρόπο που να εξασφαλίζεται η κοινωνική απομάκρυνση με μια απόσταση ασφαλείας, όπως την ονομάζουμε», είπε αρχικά.

Τσιόδρας: Το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός

Ο λοιμωξιολόγος στην διάρκεια της ενημέρωσης προς τον Τύπο, τόνισε πως το βασικό θέμα δεν είναι να μείνουν κλειδωμένοι στο σπίτι τους, αλλά να αποφεύγουν τον συνωστισμό που είναι και το βασικό ζητούμενο.

«Φυσικά και έξω ο κίνδυνος είναι και παραμένει μικρότερος. Το συνωστισμό προσπαθούμε να αποφύγουμε, όχι το να μην κάνουν οι άνθρωποι άσκηση. Φυσικά και θέλουμε να διατηρηθεί το επίπεδο υγείας του πληθυσμού σε ένα καλό επίπεδο και φυσικά και αυτό σταδιακά, όταν τα μέτρα σιγά-σιγά θα αίρονται, θα γίνεται και πράξη στην πραγματικότητα σε εξωτερικούς χώρους. Αυτή τη στιγμή, αυτό που μας απασχολεί και στους εξωτερικούς χώρους είναι ο συνωστισμός. Οχι το ότι θα περπατήσει μισή ώρα», ξεκαθάρισε και συμπλήρωσε: «Η μισή ώρα περπάτημα έξω, είναι μια τέλεια αεροβική δραστηριότητα η οποία προστατεύει την υγεία του ανθρώπου, βοηθάει την ευεξία του και φυσικά βοηθάει και ένα σωρό άλλα πράγματα. Την καρδιά του, το μεταβολισμό του, τη ρύθμιση του σακχάρου. Όλο το σύστημα του οργανισμού ενισχύεται με μια τέτοια δραστηριότητα, σαν αυτή που αναφέρετε. Φυσικά μπορεί κανείς να κάνει και ασκήσεις μέσα στο σπίτι με πάρα πολλούς τρόπους».

Χαρδαλιάς: Παράκληση να βγαίνουν έξω, αν γίνεται, μία φορά

Κάπου εκεί παρενέβη και ο Νίκος Χαρδαλιάς. Ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, τόνισε πως σέβεται απόλυτα το δικαίωμα των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας να βγουν έξω και να περπατήσουν ή να κάνουν τα ψώνια τους, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να τα κάνουν όλα μαζί μία φορά και όχι να βγαίνουν συνεχώς και να είναι εκτεθειμένοι.

«Με απέραντο σεβασμό και στους συμπολίτες μας, οι οποίοι βρίσκονται σε αυτή τη δύσκολη – και ηλικιακά, αλλά και από πλευράς υποκείμενων νοσημάτων – κατάσταση ξέρουμε ότι έχουν την δυνατότητα και παραμένει η δυνατότητά τους και στο σούπερ μάρκετ να πάνε και στο φαρμακείο να πάνε και να περπατήσουν και να έχουν τη σχετική σωματική άσκηση. Η παράκληση, η σύσταση η δική μας είναι να εξετάσουν την περίπτωση να τα κάνουν όλα αυτά μαζί και μία φορά. Και αυτό δε γίνεται για κάποιον άλλο λόγο, αλλά έτσι νομίζω ότι προφυλάσσουμε και τους ίδιους και προφυλάσσουν και εκείνοι τους εαυτούς τους, από τις πιθανότητες μίας μεγαλύτερης έκθεσης στον κίνδυνο της νόσου», σημείωσε.

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς σωστά! 4325

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς!

Όλοι τον χρειαζόμαστε, αλλά δεν λαμβάνουμε αρκετό. Κοιμόμαστε τουλάχιστον μία ώρα λιγότερη από εκείνη που κοιμόμασταν πριν από 100 χρόνια και όσο το στρες αυξάνεται, διώχνει τον ύπνο μακριά.

Η έλλειψη καλού και ποιοτικού ύπνου μπορεί να μας προκαλέσει πλειάδα προβλημάτων, από αύξηση του σωματικού μας βάρους έως καρκίνο.Παράλληλα όταν δεν κοιμόμαστε σωστά, δεν έχουμε όρεξη για τίποτα και δεν μπορούμε να καθορίσουμε σωστά το πρόγραμμα της ημέρας.

Ωστόσο, υπάρχουν και συγκεκριμένες συνήθειες που μπορούν να… εμποδίσουν την έλευση του Μορφέα. Ποιες είναι αυτές και πώς θα τις αποφύγετε;

Να έχετε όλα τα φώτα αναμμένα

Τoυλάχιστον για μισή ώρα πριν από τον ύπνο αποφύγετε τα έντονα φώτα. Αποφύγετε, αν είναι δυνατόν, και τις συσκευές που εκπέμπουν φως, τα λάπτοπ, τα κινητά και τα τάμπλετ. Και κλείστε την τηλεόραση. Ακόμη και 5 λεπτά έκθεση στο λευκό φως μιας οθόνης μειώνουν τα επίπεδα της μελατονίνης κατά 50%, της λεγόμενης ορμόνης του ύπνου.

Να βλέπετε θρίλερ ή κάτι βίαιο στην τηλεόραση

Θα σας εμποδίσει να νυστάξετε αλλά και να κοιμηθείτε.

Άσκηση

Μην ασκείστε τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την κατάκλιση, εκτός αν κάνετε γιόγκα. Ωστόσο, γενικά ο ύπνος ωφελεί τον ύπνο. Μελέτη του 2013 έδειξε πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται κοιμούνται καλύτερα και αισθάνονται πιο ξεκούραστοι από εκείνους που δεν ασκούνται.

Kαφεΐνη

Μην πίνετε καφέ μετά τις 2 το μεσημέρι ή 8 ώρες πριν από τον ύπνο. Ερευνητές από το Νοσοκομείο Χένρι Φορντ του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν βρήκαν ότι η κατανάλωση καφέ έξι ώρες πριν από την κατάκλιση επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου.

Μην ξαγρυπνάτε

Υπάρχει ένα χρονικό σημείο -διαφορετικό για κάθε άνθρωπο- κατά το οποίο ο άνθρωπος αισθάνεται κουρασμένος και πρέπει να κοιμηθεί. Αν αυτό το χρονικό όριο ξεπεραστεί, ο οργανισμός εκκρίνει κορτιζόλη και ο οργανισμός προγραμματίζεται να μείνει ενεργός για τουλάχιστον ένα τρίωρο ακόμη. Αυτό για κάποιους ανθρώπους μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την αποδοτικότητα και τη λειτουργικότητά τους. Πόσο πρέπει να κοιμάται κάποιος; Πρόσφατη μελέτη βρήκε ότι το να κοιμάται κάποιος εννέα ώρες την ημέρα είναι εξίσου κακό με το να κοιμάται πέντε ή λιγότερες.

Από τι κινδυνεύουμε αν δεν κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 ώρες τη μέρα;

Στρες

Ο πιο κοινός λόγος για τον οποίο κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να κοιμηθούν είναι επειδή δεν μπορούν να καθαρίσουν το μυαλό τους από όσα τους απασχολούν. Κάντε ασκήσεις αναπνοής, γιόγκα ή διαλογισμό. Θα κάνει θαύματα και θα βοηθήσει το μυαλό σας «να κατεβάσει ρολά», να ανασυνταχθεί και να προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει την επόμενη ημέρα.

Το κινητό…

Αφήστε το κινητό στο σαλόνι. Πολλές φορές σας αποσπά την προσοχή ενώ θα μπείτε στον πειρασμό να κάνετε ένα τελευταίο σερφάρισμα στο facebook.

Διαβάστε ακόμα: Tα οφέλη του ύπνου στο τρέξιμο και 10 tips για να κοιμάστε καλύτερα

x
Send this to a friend