Σανίδα challenge: Προπόνηση στο σπίτι με εκπληκτικά αποτελέσματα

7 λόγοι που πρέπει να κάνεις σανίδα κάθε μέρα

H «σανίδα» και είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στατικές ασκήσεις διαχείρισης σωματικού βάρους.

Παρακάτω θα δείτε μια πρόκληση που δοκιμάζεται από πολλούς ανθρώπους σε διαφορετικές χώρες του κόσμου και ο βασικός τους σκοπός είναι να αποδείξουν πως πραγματικά μια στατική άσκηση που αν γίνει σωστά μπορεί να αλλάξει το σώμα.

Η «σανίδα» είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στατικές ασκήσεις διαχείρισης σωματικού βάρους για να ενισχυθεί ο κορμός και τα άλλα μέρη του σώματος.

Μάλιστα σε μια εποχή που χρειάζεται να μένουμε σπίτι, αποτελεί μια εύκολη προπόνηση για όλους, αφού δεν χρειάζεται κανέναν εξοπλισμό

Μπορείτε σιγά-σιγά να αυξήσετε τα επίπεδα και τον χρόνο διάρκειας της άσκησης κάθε φορά επαναλαμβάνοντάς την σε περίοδο 4 εβδομάδων που κρατά η πρόκληση.

Πρέπει να ξεκινήσετε με 20 δευτερόλεπτα αρχικά και σταδιακά να το αυξήσετε σε 4 λεπτά.

Πέντε ασκήσεις για κοιλιακούς με μπάλα που γίνονται παντού

Δες το πλάνο ημερών και χρόνου

Ημέρα 1-20 δευτερόλεπτα

Ημέρα 2-20 δευτερόλεπτα

Ημέρα 3-30 δευτερόλεπτα

Ημέρα 4-30 δευτερόλεπτα

Ημέρα 5-40 δευτερόλεπτα

Ημέρα 6-ανάπαυση

Ημέρα 7-45 δευτερόλεπτα

Ημέρα 8-45 δευτερόλεπτα

Ημέρα 9-60 δευτερόλεπτα

Ημέρα 10- 60 δευτερόλεπτα

Ημέρα  11- 60 δευτερόλεπτα

Ημέρα 12-90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 13-ανάπαυση

Ημέρα 14-90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 15-90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 16 έως 120 δευτερόλεπτα

Ημέρα 17-120 δευτερόλεπτα

Ημέρα 18 έως 150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 19-ανάπαυση

Ημέρα 20-150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 21 έως 150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 22 έως 180 δευτερόλεπτα

Ημέρα 23-180 δευτερόλεπτα

Ημέρα 24 έως 210 δευτερόλεπτα

Ημέρα 25-ανάπαυση

Ημέρα 26-210 δευτερόλεπτα

Ημέρα 27-270 δευτερόλεπτα

Ημέρα28-όσο σας αρέσει και αντέχετε

Δείτε το βίντεο

Δείτε ακόμα: Ναι, η σανίδα είναι η καλύτερη άσκηση για τους κοιλιακούς. Την κάνεις σωστά;

Previous ArticleNext Article

Γεμάτος δράση και θέαμα ο αθλητικός τουρισμός στο Νότιο Αιγαίο

Γεμάτος δράση και θέαμα ο αθλητικός τουρισμός στο Νότιο Αιγαίο

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με ένα βίντεο γεμάτο δράση και θέαμα ενισχύει την ταυτότητα της  ως  Περιφέρεια με τις περισσότερες και μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις που έχουν φιλοξενηθεί στα μικρά και μεγάλα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων

Στόχος του νέου διαφημιστικού σποτ της Περιφέρειας είναι να ενισχύσει την εικόνα του Νοτίου Αιγαίου ως αθλητικού προορισμού, προβάλλοντας πλούσιο υλικό από αθλητικές εκδηλώσεις και διοργανώσεις που έχουν φιλοξενήσει μικρά και μεγάλα νησιά του Νότιου Αιγαίου.

Ως αποτέλεσμα εντατικής προσπάθειας διάρκειας 4 ετών, η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου πέτυχε να καθιερώσει τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων ως προορισμούς μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων φιλοξενώντας μόνο για το 2019 : 21 Διεθνείς Αγώνες και παγκόσμιες αθλητικές συναντήσεις, 27 Πανελλήνια Πρωταθλήματα και 67 Περιφερειακά Αναπτυξιακά Τουρνουά. Αυτός ο πλούτος αθλητικών διοργανώσεων, που έφερε μεγάλο αριθμό αθλητών και επισκεπτών-συνοδών στα νησιά της Περιφέρειας και χάρισε σε όλη την Περιφέρεια μεγάλη δημοσιογραφική κάλυψη σε όλες τις χώρες του κόσμου και σε, σχεδόν, όλα τα αθλήματα, είναι και η βάση του υλικού του νέου διαφημιστικού σποτ της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου που εντάχθηκε στην μεγάλη τουριστική της καμπάνια.

Εμβληματικές και μη, διεθνείς ή εθνικές και τοπικές, μικρότερες ή μεγαλύτερες,  για ερασιτέχνες ή επαγγελματίες, οι αθλητικές δράσεις που έχει διοργανώσει, θεσμοθετήσει και στηρίξει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα τελευταία χρόνια αποτελούν το πρόσφορο έδαφος για την ενίσχυση του αθλητικού τουρισμού, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται σε ένα βαθμό και η επέκταση της τουριστικής περιόδου.

Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Beach Volley, Tae Kwo Do, Windsurfing, Αναρρίχηση, Τένις, Αγώνες αυτοκινήτου, Ιστιοπλοΐα, Στίβος, Ποδηλασία, Καταδύσεις, Ιππασία, Σκοποβολή, Καράτε, Σκάκι, Αγώνες Δρόμου, Μαραθώνιος, Kite Surfing, Parkour & Free Running, είναι αθλήματα στα οποία η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου στήριξε ή διοργάνωσε μεγάλες συναντήσεις και έβαλε τα νησιά του Ν. Αιγαίου στον παγκόσμιο χάρτη των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε για το νέο διαφημιστικό σποτ Αθλητικού Τουρισμού: «Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Νότιου Αιγαίου, τη φετινή χρονιά, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που έχει επιβάλει η πανδημία, εστιάζει μεν την προσοχή του δυνητικού επισκέπτη στον πυρήνα του προϊόντος, που προσφέρουν τα ελληνικά νησιά, δηλαδή αυτό του ήλιου και της θάλασσας, ωστόσο, αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ξεφεύγει από την γενικότερη αναπτυξιακή στρατηγική της να προωθήσει τις εναλλακτικές μορφές, να ενισχύσει την μείωση της εποχικότητας και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος. Κάθε βήμα, κάθε δράση μας είναι βάσει ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μέσα στη μεγαλύτερη εικόνα, που δεν είναι άλλη από το να διατηρήσουμε τα νησιά του Νότιου Αιγαίου στο επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος».

Πέντε εύκολες ασκήσεις για να γυμναστείς στην παραλία!

Η γυμναστική στην παραλία είναι διασκεδαστική, δημιουργική και πολύ αποτελεσματική, εξαιτίας της άμμου και της ανώμαλης επιφάνειας του εδάφους που ανεβάζει τον βαθμό δυσκολίας των ασκήσεων.

Το βίντεο θα δείτε 5 αποτελεσματικές ασκήσεις για όλο το σώμα, που μπορείτε να κάνετε το πρωί στην παραλία ή στο σαλόνι του σπιτιού σας:

Δείτε το βίντεο:

Διαβάστε ακόμα: Τι μπορείτε να φάτε όταν βρίσκεστε στην παραλία

x
Send this to a friend