Πέρα από τα όρια: Ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος και οι δρόμοι αντοχής!

Ένας από τους πιο επιτυχημένους δρομείς μεγάλων αποστάσεων, ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος, φιλοξενείται από τη Λέτα Γκαρέτσου στο podcast «Πέρα από τα όρια» και μιλάει για τα χιλιόμετρα της ζωής του.

Ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος μιλάει για:

* το πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή του με το τρέξιμο και τι τον έμαθε για τον εαυτό του και για τη ζωή

* τις εμπειρίες του και το συναίσθημα να τερματίζεις στον αυθεντικό μαραθώνιο της Αθήνας, τις φορές που διακρίθηκε σε αγώνες ορεινού τρεξίματος αλλά και την καθημερινότητα ενός δρομέα μεγάλων αποστάσεων

* την ψυχοσύνθεση αλλά και τη ζωή ενός ανθρώπου που τρέχει ασταμάτητα για ώρες. Πώς λειτουργεί το μυαλό και το σώμα ενός δρομέα που βρίσκεται στο τοπ επίπεδο

* τη διαφορά που έχει το τρέξιμο σε δρόμους με άσφαλτο και σε άναρχα τερέν βουνών, πώς αντιδράς στον πόνο και σε τραυματισμούς που σε κάνουν να εγκαταλείψεις έναν αγώνα

* τους στόχους, τα όνειρά του, αλλά και όσους έχει δίπλα του σ΄ αυτή την πορεία

Άκου το podcast εδώ:

Previous ArticleNext Article

Σχοινάκι: Πως μπορεί να γίνει η τέλεια προπόνηση για κάθε δρομέα

Σχοινάκι: Πως μπορεί να γίνει η τέλεια προπόνηση για κάθε δρομέα

Αν πιστεύετε ότι το σχοινάκι είναι μόνο για να παίζουν τα παιδιά στις παιδικές χαρές ή για να κάνουν προπόνηση οι πυγμάχοι, τότε μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Ειδικά αν είστε δρομέας.

Διότι για τους δρομείς το σχοινάκι είναι μια τέλεια άσκηση με πολλαπλά οφέλη: ενισχύσει τη δύναμη στις γάμπες, αυξάνει τις αντοχές σας και βοηθάει στην αναβάθμιση του διασκελισμού σας.

Γενικότερα, αν ψάχνετε για γρήγορους, απλούς και ανώδυνους τρόπους για να βελτιώσετε το επίπεδό σας στο τρέξιμο, δοκιμάστε να εισάγετε το σχοινάκι στην καθημερινή σας γυμναστική. Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα είναι πως «μαθαίνει» τα πόδια σας να προσγειώνονται αρμονικά και σε πλήρη συντονισμό με το σώμα σας ενώ σας βοηθάει να μειώνετε το χρόνο επαφής σας με το έδαφος, κάτι που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα γρήγορης και αποτελεσματικής λειτουργίας για έναν δρομέα.

Επιπλέον, εκτός από την αύξηση της δύναμης στις γάμπες αλλά και συνολικά τα πόδια, είναι μια πολύ αποτελεσματική γυμναστική και για τα χέρια.

Ακολουθούν τέσσερις τρόποι μέσω των οποίων μπορείτε να πάρετε το μέγιστο από μια προπόνηση με σχοινάκι:

1. Χρησιμοποιήστε το σωστό μήκος σχοινιού

«Αν περάσετε το σχοινί κάτω από τα πόδια σας, οι χειρολαβές του θα πρέπει να τεντώνονται μέχρι το στέρνο σας», λέει ο Ρουθ Μάρτινταλ, επαγγελματίας γυμναστής, καθώς συμβουλεύει αναφορικά με το σωστό μήκος.

2. Περιορίστε την κίνηση του βραχίονα σας

Όπως και με το τρέξιμο, καλό είναι να ελαχιστοποιείται η οποιαδήποτε περιττή κίνηση. Γι’ αυτό λοιπόν, προσπαθήστε να αφήσετε τους καρπούς σας να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της άσκησης με το σχοινί.

3. Μην πηδάτε πάρα πολύ ψηλά

«Ψάχνετε για γρήγορα αλλά χαμηλά άλματα, όχι για τεράστια άλματα. Να θυμάστε πως το σχοινί δεν είναι καθόλου παχύ, συνεπώς δεν χρειάζεται να πηδάτε πολύ ψηλά για να το περνάτε», λέει ο Μάρτινταλ.

4. Νιώστε το ρυθμό

«Μπορείτε να πηδάτε όσο πιο γρήγορα θέλετε αλλά αν βρείτε έναν καλό ρυθμό στα άλματά σας, η άσκηση μπορεί να είναι τόσο πιο εύκολη όσο και πιο ευχάριστη», συμβουλεύει o Μάρτινταλ.

H καλύτερη μορφή προπόνησης με σχοινί για τους δρομείς:

Κάντε δύο επαναλήψεις αυτού του προγράμματος, με ένα λεπτό ξεκούρασης ανάμεσα στα σετ. Θα σας πάρει συνολικά 10 λεπτά.

1 λεπτό σχοινάκι με μικρό άλμα.

30 δευτερόλεπτα σχοινάκι με τα γόνατα να λυγίζουν όσο πιο ψηλά γίνεται.

1 λεπτό σκοινάκι.

30 δευτερόλεπτα σχοινάκι ενώ στηρίζεστε μόνο στο αριστερό πόδι.

1 λεπτό σχοινάκι με μικρό άλμα.

30 δευτερόλεπτα σχοινάκι ενώ στηρίζεστε μόνο στο δεξί πόδι.

Διαβάστε περισσότερα: «Έκαψε» το μισό σωματικό του λίπος με σχοινάκι σε 10 εβδομάδες

Στις 17/07 το Κρόνιον Πέρασμα και οι Δρόμοι Πάρνωνα

Για τις 17/07/2021 αν το επιτρέψουν οι συνθήκες προγραμματίζονται οι ιστορικοί αγώνες Κρόνιον Πέρασμα και Δρόμοι Πάρνωνα (Ημικρόνιο Πέρασμα). Διαβάστε αναλυτικά όλα όσα πρέπει να ξέρετε.

ΚΡΟΝΙΟΝ ΠΕΡΑΣΜΑ-ΑΓΩΝΑΣ ΥΠΕΡΑΠΟΣΤΑΣΗΣ 70 ΧΛΜ.

Ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας

Με την αρωγή φορέων της Τοπικής Κοινότητας Αγίου Πέτρου

Και με την ευγενική συμμετοχή των Σπαρτιατών Δρομέων ως Τ              εχνικών Συμβούλων του αγώνα,

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡΑΠΟΣΤΑΣΗΣ 70 ΧΛΜ. ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ

ΚΡΟΝΙΟΝ ΠΕΡΑΣΜΑ

΄΄ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ – ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ΄΄

Ημερομηνία διεξαγωγής: Σάββατο 17/07/2021

Αφετηρία – τερματισμός: Αγ.Πέτρος Αρκαδίας

Απόσταση:70 χλμ.

Ώρα εκκίνησης: 16.00

Πληροφορίες διαδρομής: Ο αγώνας διεξάγεται όλος σε άσφαλτο. Πρόκειται για κυκλική διαδρομή, με αφετηρία και τερματισμό τον Αγ.Πέτρο Αρκαδίας. Ο αγώνας αποτελεί μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία για ένα τελευταίο προπονητικό τεστ, για τους δρομείς που θα τρέξουν στο ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ τον προσεχή Σεπτέμβρη και όχι μόνο, καθώς απευθύνεται σε όλους τους δρομείς που θέλουν να λάβουν μέρος σε έναν αγώνα υπεραπόστασης 70χλμ. Ο αγώνας πραγματοποιείται όλος σε μία περιοχή απείρου κάλλους, περνώντας κάτω από έλατα, πλατάνια και άλλα δέντρα, με συνέπεια οι δρομείς να τρέξουν κατά το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής υπό σκιά.

Ο αγώνας ξεκινάει από τον Αγ.Πέτρο Κυνουρίας του Νομού Αρκαδίας και κατευθύνεται προς το καταφύγιο Πάρνωνα, περνάει μέσα από τα χωριά Βαμβακού – Βαρβίτσα – Καρυές – Βούρβουρα και τερματίζει πάλι στον Αγ.Πέτρο, πραγματοποιώντας μία κυκλική διαδρομή μήκους 70χλμ.

Όριο αγώνα: 10 ώρες.

Για οποιαδήποτε πρώτη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στέλνοντας μας email στο lakoniaultrarunning@gmail.com ή στa τηλ.6955985506/ 6936853165(ΓΟΡΑΝΙΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ)

Για περαιτέρω πληροφορίες απευθυνθείτε στο www.kronionperasma.com

ΦΥΣΙΚΑ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

Σύντομα τις επόμενες εβδομάδες, AN KAI EΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Η ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, θα ακολουθήσει αναλυτικότερη προκήρυξη του αγώνα.

ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΡΝΩΝΑ (ΗΜΙΚΡΟΝΙΟ ΠΕΡΑΣΜΑ)-ΑΓΩΝΑΣ 37 ΧΛΜ.

Ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας

Με την αρωγή φορέων της Τοπικής Κοινότητας Αγίου Πέτρου

Και με την ευγενική συμμετοχή των Σπαρτιατών Δρομέων ως Τ              εχνικών Συμβούλων του αγώνα,

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ 37,5 ΧΛΜ. ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ

ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΡΝΩΝΑ

Ημερομηνία διεξαγωγής: Σάββατο 17/07/2021

Αφετηρία – τερματισμός: Αγ.Πέτρος Αρκαδίας

Απόσταση:37 χλμ.

Ώρα εκκίνησης: 16.00

Πληροφορίες διαδρομής: Ο αγώνας διεξάγεται όλος σε άσφαλτο. Ο αγώνας ξεκινάει από τον Αγ.Πέτρο Κυνουρίας του Νομού Αρκαδίας και διεξάγεται παράλληλα με το ΚΡΟΝΙΟΝ ΠΕΡΑΣΜΑ!Οι αθλητές θα ξεκινήσουν όλοι μαζί!Αυτοί που θα συμμετάσχουν στους Δρόμους Πάρνωνα, φτάνουν μέχρι το σημείο της Στραβόρραχης(18,5χλμ.) όπου κάνουν αναστροφή, και από τον ίδιο δρόμο τερματίζουν στο σημείο εκκίνησης τους!

Όριο αγώνα: 6 ώρες.

Για οποιαδήποτε πρώτη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στέλνοντας μας email στο lakoniaultrarunning@gmail.com ή στa τηλ.6955985506/ 6936853165(ΓΟΡΑΝΙΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ)

Για περαιτέρω πληροφορίες απευθυνθείτε στο www.kronionperasma.com

ΦΥΣΙΚΑ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

Σύντομα τις επόμενες εβδομάδες, AN KAI EΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Η ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, θα ακολουθήσει αναλυτικότερη προκήρυξη του αγώνα

x
Send this to a friend