Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Οι αστέρες της 34η στάσης στην ιστορία της διοργάνωσης 171

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Οι αστέρες της 34η στάσης στην ιστορία της διοργάνωσης

Είναι γεγονός πως η ακύρωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος κλειστού ατόνησε το ενδιαφέρον αθλητών ανά την υφήλιο για τη χειμερινή δράση.

Παρόλα αυτά η σεζόν είναι σε εξέλιξη και σε ότι έχει να κάνει με τη χώρα μας θα κορυφωθεί τις επόμενες ημέρες στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού, στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Η δράση στη σάλα του ΣΕΦ θα είναι έντονη και οι φίλοι του στίβου θα έχουν την ευκαιρία να δουν για μία ακόμη φορά ορισμένους από τους αστέρες του ελληνικού στίβου. Ο πρωταθλητής Ευρώπης στο μήκος Μίλτος Τεντόγλου θέλει να κλείσει τη σεζόν με ένα άλμα καλύτερο από το 8,07 μ., που έχει πετύχει δύο φορές στη σεζόν και να κάνει δύο τις νίκες του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, αφού κατέλαβε την πρώτη θέση και στην αντίστοιχη διοργάνωση του 2018.

Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα θα επιστρέψει φέτος ο Κώστας Φιλιππίδης (ΠΓΣ), μετά το διάλειμμα δύο ετών, με βασικό στόχο να κυνηγήσει άλματα πάνω από το φετινό του 5,70 μ. και παράλληλα να κυνηγήσει την 11η νίκη του στην διοργάνωση, αρκετά χρόνια από την πρώτη φορά που ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, το 2005 στο στάδιο της Παιανίας.

Ο Κώστας Δουβαλίδης έχει τερματίσει στην πρώτη θέση του πανελληνίου πρωταθλήματος κλειστού οχτώ φορές και φέτος θα κυνηγήσει την ένατη νίκη του. Ο αθλητής του Μπάμπη Σδρόλα διανύει εξαιρετική σεζόν, στη διάρκεια της οποίας έχει κάνει φέτος επτά κούρσες εκ των οποίων οι πέντε κάτω από τα 7.65. Ο Δουβαλίδης βελτίωσε φέτος το πανελλήνιο ρεκόρ στην απόσταση με 7.59.

Ο Κώστας Μπανιώτης έχει πετύχει την κορυφαία επίδοση της τελευταίας 15ετίας σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού. Ο πρωταθλητής του ύψους το 2016 είχε υπερβή τα 2,33 μ., που αποτελεί το ατομικό του ρεκόρ. Ο Μπανιώτης έχει ξεπεράσει φέτος τα 2,27 μ., ύψος που θέλει να ξεπεράσει τη φετινή σεζόν, ενώ έχει στην κατοχή του πέντε τίτλους από τη διοργάνωση με την πρώτη του νίκη να έχει επιτευχθεί το 2011 στην Παιανία.

Η Έλσα Πεσιρίδου (ΑΟ Κάλλιστος) απουσίαζε από την περσινή διοργάνωση και φέτος ευελπιστεί πως όχι μόνο θα είναι παρούσα, αλλά σε θέση να κυνηγήσει ένα φετινό ρεκόρ και την έβδομη νίκη της στο Πρωτάθλημα. Το ίδιο ισχύει και για την Ειρήνη Βασιλείου που φέτος αποτελεί μια από τις δυνατότερες ελληνικές παρουσίες και αναμφίβολα θα είναι από τα πρόσωπα που θα κεντρίσουν την προσοχή στη φετινή διοργάνωση.

Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη (ΑΣΣ Αλέξανδρος Μακεδονίας) αποτελεί μια από τις εμπειρότερες αθλήτριες του βάδην, ωστόσο μόλις φέτος θα κάνει ντεμπούτο σε πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού και αναμένεται να απειλήσει το δικό της πανελλήνιο ρεκόρ.

Ο Δημήτρης Τσιάμης μπορεί να μην έχει κάνει κανέναν αγώνα στη διάρκεια της σεζόν, ωστόσο δε σημαίνει πως θα απουσιάσει από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού. Ο έμπειρος αθλητής έχει 13 νίκες στη διοργάνωση, τις περισσότερες σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού από κάθε άλλον στην ιστορία της διοργάνωσης. Με δέκα νίκες στην κατοχή του ο Ανδρέας Δημητράκης αποτελεί διαχρονικά έναν από τους πρωταγωνιστές της διοργάνωσης και αποτελεί και φέτος φαβορί για τη νίκη στα 1.500 μέτρα.

Ο Κώστας Ζήκος θα σηκώσει το…βάρος στους δρόμους ταχύτητας, αφού δείχνει σε πολύ καλή κατάσταση και είναι σε θέση να κυνηγήσει επιδόσεις κάτω από 6.65 στα 60 μέτρα. Η Σοφία Υφαντίδου επιστρέφει σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στα σύνθετα, στο αγώνισμα στο οποίο φέτος ρίχνει την προσοχή της με στόχο κατά κύριο λόγο το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού.

Οι αγώνες θα μεταδοθούν ζωντανά από την ΕΡΤ την Παρασκευή στο ErtSports από τις 19.00 έως τις 20.30 και το Σάββατο από την ΕΡΤ3 από τις 18.00 έως τις 19.30, αλλά και από την ΕΡΑ σπορ με μεταδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια και των δύο απογευματινών προγραμμάτων.

Previous ArticleNext Article

Τσιόδρας: Μένω σπίτι, αλλά δεν μένω… ξάπλα 3

Για το θέμα της σωματικής άσκησης, κυρίως των ηλικιωμένων ανθρώπων που παραμένουν στα σπίτια τους λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, ρωτήθηκε ο Σωτήρης Τσιόδρας.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν προκαλέσει πτώση των δεικτών υγείας το γεγονός ότι δεν βγαίνουν πλέον οι ευπαθείς ομάδες, ούτε για ένα μισάωρο περπατήματος, ο κ. Τσιόδρας απάντησε, πως μπορούν να γυμνάζονται και εντός του σπιτιού, αλλά σε καμία περίπτωση δεν απαγορεύεται η σωματική άσκηση εκτός της οικείας.

«Φυσικά και με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να περάσει το μήνυμα ότι μένω στο σπίτι μου ξάπλα και δεν κάνω κάποια σωματική άσκηση, η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 λεπτά της ώρας. Υπάρχουν ένα σωρό προγράμματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς σπίτι. Φυσικά και από όσο γνωρίζω δεν απαγορεύεται και η άσκηση έξω, με τρόπο που να εξασφαλίζεται η κοινωνική απομάκρυνση με μια απόσταση ασφαλείας, όπως την ονομάζουμε», είπε αρχικά.

Τσιόδρας: Το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός

Ο λοιμωξιολόγος στην διάρκεια της ενημέρωσης προς τον Τύπο, τόνισε πως το βασικό θέμα δεν είναι να μείνουν κλειδωμένοι στο σπίτι τους, αλλά να αποφεύγουν τον συνωστισμό που είναι και το βασικό ζητούμενο.

«Φυσικά και έξω ο κίνδυνος είναι και παραμένει μικρότερος. Το συνωστισμό προσπαθούμε να αποφύγουμε, όχι το να μην κάνουν οι άνθρωποι άσκηση. Φυσικά και θέλουμε να διατηρηθεί το επίπεδο υγείας του πληθυσμού σε ένα καλό επίπεδο και φυσικά και αυτό σταδιακά, όταν τα μέτρα σιγά-σιγά θα αίρονται, θα γίνεται και πράξη στην πραγματικότητα σε εξωτερικούς χώρους. Αυτή τη στιγμή, αυτό που μας απασχολεί και στους εξωτερικούς χώρους είναι ο συνωστισμός. Οχι το ότι θα περπατήσει μισή ώρα», ξεκαθάρισε και συμπλήρωσε: «Η μισή ώρα περπάτημα έξω, είναι μια τέλεια αεροβική δραστηριότητα η οποία προστατεύει την υγεία του ανθρώπου, βοηθάει την ευεξία του και φυσικά βοηθάει και ένα σωρό άλλα πράγματα. Την καρδιά του, το μεταβολισμό του, τη ρύθμιση του σακχάρου. Όλο το σύστημα του οργανισμού ενισχύεται με μια τέτοια δραστηριότητα, σαν αυτή που αναφέρετε. Φυσικά μπορεί κανείς να κάνει και ασκήσεις μέσα στο σπίτι με πάρα πολλούς τρόπους».

Χαρδαλιάς: Παράκληση να βγαίνουν έξω, αν γίνεται, μία φορά

Κάπου εκεί παρενέβη και ο Νίκος Χαρδαλιάς. Ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, τόνισε πως σέβεται απόλυτα το δικαίωμα των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας να βγουν έξω και να περπατήσουν ή να κάνουν τα ψώνια τους, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να τα κάνουν όλα μαζί μία φορά και όχι να βγαίνουν συνεχώς και να είναι εκτεθειμένοι.

«Με απέραντο σεβασμό και στους συμπολίτες μας, οι οποίοι βρίσκονται σε αυτή τη δύσκολη – και ηλικιακά, αλλά και από πλευράς υποκείμενων νοσημάτων – κατάσταση ξέρουμε ότι έχουν την δυνατότητα και παραμένει η δυνατότητά τους και στο σούπερ μάρκετ να πάνε και στο φαρμακείο να πάνε και να περπατήσουν και να έχουν τη σχετική σωματική άσκηση. Η παράκληση, η σύσταση η δική μας είναι να εξετάσουν την περίπτωση να τα κάνουν όλα αυτά μαζί και μία φορά. Και αυτό δε γίνεται για κάποιον άλλο λόγο, αλλά έτσι νομίζω ότι προφυλάσσουμε και τους ίδιους και προφυλάσσουν και εκείνοι τους εαυτούς τους, από τις πιθανότητες μίας μεγαλύτερης έκθεσης στον κίνδυνο της νόσου», σημείωσε.

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς σωστά! 4325

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς!

Όλοι τον χρειαζόμαστε, αλλά δεν λαμβάνουμε αρκετό. Κοιμόμαστε τουλάχιστον μία ώρα λιγότερη από εκείνη που κοιμόμασταν πριν από 100 χρόνια και όσο το στρες αυξάνεται, διώχνει τον ύπνο μακριά.

Η έλλειψη καλού και ποιοτικού ύπνου μπορεί να μας προκαλέσει πλειάδα προβλημάτων, από αύξηση του σωματικού μας βάρους έως καρκίνο.Παράλληλα όταν δεν κοιμόμαστε σωστά, δεν έχουμε όρεξη για τίποτα και δεν μπορούμε να καθορίσουμε σωστά το πρόγραμμα της ημέρας.

Ωστόσο, υπάρχουν και συγκεκριμένες συνήθειες που μπορούν να… εμποδίσουν την έλευση του Μορφέα. Ποιες είναι αυτές και πώς θα τις αποφύγετε;

Να έχετε όλα τα φώτα αναμμένα

Τoυλάχιστον για μισή ώρα πριν από τον ύπνο αποφύγετε τα έντονα φώτα. Αποφύγετε, αν είναι δυνατόν, και τις συσκευές που εκπέμπουν φως, τα λάπτοπ, τα κινητά και τα τάμπλετ. Και κλείστε την τηλεόραση. Ακόμη και 5 λεπτά έκθεση στο λευκό φως μιας οθόνης μειώνουν τα επίπεδα της μελατονίνης κατά 50%, της λεγόμενης ορμόνης του ύπνου.

Να βλέπετε θρίλερ ή κάτι βίαιο στην τηλεόραση

Θα σας εμποδίσει να νυστάξετε αλλά και να κοιμηθείτε.

Άσκηση

Μην ασκείστε τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την κατάκλιση, εκτός αν κάνετε γιόγκα. Ωστόσο, γενικά ο ύπνος ωφελεί τον ύπνο. Μελέτη του 2013 έδειξε πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται κοιμούνται καλύτερα και αισθάνονται πιο ξεκούραστοι από εκείνους που δεν ασκούνται.

Kαφεΐνη

Μην πίνετε καφέ μετά τις 2 το μεσημέρι ή 8 ώρες πριν από τον ύπνο. Ερευνητές από το Νοσοκομείο Χένρι Φορντ του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν βρήκαν ότι η κατανάλωση καφέ έξι ώρες πριν από την κατάκλιση επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου.

Μην ξαγρυπνάτε

Υπάρχει ένα χρονικό σημείο -διαφορετικό για κάθε άνθρωπο- κατά το οποίο ο άνθρωπος αισθάνεται κουρασμένος και πρέπει να κοιμηθεί. Αν αυτό το χρονικό όριο ξεπεραστεί, ο οργανισμός εκκρίνει κορτιζόλη και ο οργανισμός προγραμματίζεται να μείνει ενεργός για τουλάχιστον ένα τρίωρο ακόμη. Αυτό για κάποιους ανθρώπους μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την αποδοτικότητα και τη λειτουργικότητά τους. Πόσο πρέπει να κοιμάται κάποιος; Πρόσφατη μελέτη βρήκε ότι το να κοιμάται κάποιος εννέα ώρες την ημέρα είναι εξίσου κακό με το να κοιμάται πέντε ή λιγότερες.

Από τι κινδυνεύουμε αν δεν κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 ώρες τη μέρα;

Στρες

Ο πιο κοινός λόγος για τον οποίο κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να κοιμηθούν είναι επειδή δεν μπορούν να καθαρίσουν το μυαλό τους από όσα τους απασχολούν. Κάντε ασκήσεις αναπνοής, γιόγκα ή διαλογισμό. Θα κάνει θαύματα και θα βοηθήσει το μυαλό σας «να κατεβάσει ρολά», να ανασυνταχθεί και να προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει την επόμενη ημέρα.

Το κινητό…

Αφήστε το κινητό στο σαλόνι. Πολλές φορές σας αποσπά την προσοχή ενώ θα μπείτε στον πειρασμό να κάνετε ένα τελευταίο σερφάρισμα στο facebook.

Διαβάστε ακόμα: Tα οφέλη του ύπνου στο τρέξιμο και 10 tips για να κοιμάστε καλύτερα

x
Send this to a friend