Η WATT+VOLT ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα, ως ο μεγάλος χορηγός των Βίκος Street Relays

Η WATT+VOLT ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα, ως ο μεγάλος χορηγός των Βίκος Street Relays

Η WATT+VOLT ανανεώνει για 2η συνεχή χρονιά τη συνεργασία της με τα Βίκος Street Relays και σας καλεί να πάρετε τη σκυτάλη της ενέργειας σε μεγάλες πόλεις όλης της επικράτειας, κάνοντας την εγγραφή στα καταστήματά της, τα οποία θα αποτελούν πλέον το μοναδικό φυσικό σημείο εγγραφής των αγώνων.

Η εταιρεία, ως μεγάλος χορηγός, στηρίζει την πιο αγαπημένη σειρά αγώνων σκυταλοδρομίας στην Ελλάδα, την οποία διοργανώνει ο «ΕΡΜΗΣ 1877» – Ελληνικός Αθλητικός Σύλλογος, αποδεικνύοντας έμπρακτα την πίστη της στις αξίες που προάγει ο αθλητισμός και τα οφέλη που προσφέρει σε όλους τους συμμετέχοντες, ενήλικες αλλά και παιδιά, τα οποία μπορούν να λάβουν μέρος στους αγώνες παιδικών σκυταλοδρομιών.

Τα Βίκος Street Relays που γιορτάζουν φέτος 5 χρόνια επιτυχημένης διοργάνωσης και διεξαγωγής, έχουν γνωρίσει μεγάλη αποδοχή από τον κόσμο, καθώς συνδυάζουν άθληση, ψυχαγωγία και κοινωνική προσφορά. Τα έσοδά τους προορίζονται για την αγορά αθλητικού υλικού για τα σχολεία των πόλεων όπου διεξάγονται οι σκυταλοδρομίες δρόμου και για την υλοποίηση δωρεών σε παιδικά ιδρύματα και αθλητικούς συλλόγους. Ο κοινωνικός τους χαρακτήρας συνάδει απόλυτα με τη φιλοσοφία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της WATT+VOLT για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο.

Μετά την επιτυχία των προηγούμενων ετών και τα αιτήματα των πόλεων να ενταχθούν στο πλάνο αγώνων σκυταλοδρομίας, το πρόγραμμα των Βίκος Street Relays αποτελείται από 10 αγώνες για το 2019. Η WATT+VOLT, ο πρώτος και μοναδικός πάροχος ενέργειας με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων πανελλαδικά υποστηρίζει σημαντικά και τη διοργάνωση των αγώνων.

Τα καταστήματα της εταιρείας με παρουσία σε μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και μικρότερες πόλεις σε όλη την επικράτεια, θα λειτουργήσουν ως μοναδικά φυσικά κέντρα εγγραφής για όσους θέλουν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στους αγώνες. Οι ενδιαφερόμενοι δρομείς θα μπορούν να προσέλθουν στις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων πραγματοποιώντας την εγγραφή τους και 2 ημέρες πριν τον αγώνα να παραλάβουν το αθλητικό τους υλικό.

Η εκκίνηση με την πρώτη σκυτάλη θα δοθεί το Σάββατο 23 Μαρτίου στην Πάτρα και θα ακολουθήσει πλούσιο πρόγραμμα με αγώνες στον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, την Ξάνθη, την Κοζάνη, τη Λάρισα, τη Λαμία, τα Τρίκαλα και φυσικά την Αθήνα. Μετά το πέρας κάθε αγώνα, θα πραγματοποιείται συναυλία με αγαπημένους καλλιτέχνες.

Ελάτε για να νιώσετε τη χαρά της συμμετοχής και της προσφοράς, να ξεπεράσετε τα όριά σας και να διασκεδάσετε με τις εκπλήξεις που σας περιμένουν μετά τη λήξη των αγώνων. Και μην παραλείψετε να επισκεφθείτε έγκαιρα τα καταστήματα της εταιρείας στις παρακάτω διευθύνσεις για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας.

  • Πάτρα, Αγ. Ανδρέου 68
  • Νίκαια, Πέτρου Ράλλη 209
  • Θεσσαλονίκη, Ίωνος Δραγούμη 4
  • Εύοσμος, Αριστοτέλους 64
  • Νέα Μουδανιά, Αγίου Γεωργίου 13
  • Ιωάννινα, Λ. Δωδώνης 18
  • Ξάνθη, Μιχαήλ Βόγδου 10
  • Λάρισα, Μανδηλαρά 18 & Παπαναστασίου
  • Τρίκαλα, 28ης Οκτωβρίου 15
  • Λαμία, Υψηλάντου 92-94
  • Μαρούσι, Λ. Κηφισίας 217Α
Previous ArticleNext Article

Η εφαρμογή Nike App ήρθε στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Nike App ήρθε στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Nike App ήρθε και στην Ελλάδα μετα το λανσάρισμα με μεγάλη επιτυχία σε Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Αυτή η τεχνολογία κάνει το ντεμπούτο της σε 13 ακόμα χώρες* στην Ευρώπη.

Η εφαρμογή Nike App που είναι διαθέσιμη στην ελληνική γλώσσα, φέρνει επανάσταση στην εμπειρία αγορών, προσφέροντας ένα πλήθος από οφέλη στα μέλη του NikePlus: από το δικό σας προσωπικό κατάστημα, περιεχόμενο από αθλητές παγκόσμιας κλάσης, μέχρι προσκλήσεις σε αποκλειστικές εκδηλώσεις και πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε προϊόντα, όπως το τελευταίο μοντέλο της Nike, Joyride. Αργότερα μέσα στη χρονιά, στην εφαρμογή Nike App θα προστεθούν δύο νέα στοιχεία που έχουν στόχο να μεταμορφώσουν την εμπειρία αγορών τόσο σε ψηφιακό επίπεδο όσο και στα φυσικά καταστήματα.

Το πρώτο από αυτά είναι το Nike Fit. Αυτή η πρωτοπόρα για τον κλάδο της τεχνολογική λύση σάς βοηθά να βρείτε την τέλεια εφαρμογή σε κάθε στυλ παπουτσιών της Nike, χρησιμοποιώντας μια κάμερα smartphone για να σκανάρετε τα πέλματά σας.

Αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας έναν αποκλειστικό συνδυασμό: συστήματος «όρασης» που παρέχεται μέσω υπολογιστή, επιστημονικής ανάλυσης δεδομένων, εκμάθησης μηχανημάτων, τεχνητής νοημοσύνης και αλγορίθμων παροχής προτάσεων. Επίσης, μέσα από μια επιπλέον λειτουργία που διαθέτει η εφαρμογή Nike App θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να σκανάρουν τα πέλματα των συγγενών ή φίλων τους – ιδανικό για αγορά δώρων ή για γονείς που ψωνίζουν για τα παιδιά τους.

Η νέα εφαρμογή Nike App εγκαινιάζεται σε 13 χώρες, αναμέσα τους και η Ελλάδα. Τα μέλη των χωρών αυτών μπορούν τώρα να απολαμβάνουν την πιο πρόσφατη εμπειρία αγορών από τη Nike μέσω της Εφαρμογής Nike App

Το Nike Fit μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο σπίτι, μέσω της κάμερας του smartphone σας, όσο και στα καταστήματα της Nike. Για την εμπειρία στα καταστήματα χρησιμοποιείται ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα που δίνει τη δυνατότητα στους αθλητές που συνεργάζονται με το κατάστημα μπορούν να προτείνουν την ιδανική εφαρμογή για οποιοδήποτε μοντέλο παπουτσιών της Nike σας ενδιαφέρει.

Η Nike ξεκίνησε επίσης την κυκλοφορία των πρώτων στοιχείων της εφαρμογής Nike App και για τα λιανικά καταστήματα στην Ελλάδα, μια διαδικασία που θα συνεχιστεί όλη τη φετινή και την επόμενη χρονία. Η εφαρμογή Nike App στα κατάστημα είναι αποτέλεσμα ενός ερευνητικού ταξιδιού που κράτησε έναν ολόκληρο χρόνο και οδήγησε στον απόλυτο οδηγό αγορών για τα μέλη του NikePlus. Συνδυάζοντας το ψηφιακό με το φυσικό επίπεδο, η εφαρμογή Nike App στα λιανικά της καταστήματα θα παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες, προϊόντα και εμπειρίες Nike, απευθείας στους καταναλωτές που βρίσκονται στα καταστήματα της Nike.

Σύμφωνα με τον Joris van Rooy (Nike Vice President & General Manager Nike Direct EMEA): «Στη Nike στοχεύουμε στην ανάπτυξη άρρηκτων σχέσεων με τα μέλη μας, ενώ παράλληλα συνδυάζουμε εμπειρίες αγορών σε φυσικό και ψηφιακό επίπεδο.

Η εφαρμογή Nike App κάνει ακριβώς αυτό, αναπτύσσοντας μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών σε πολλαπλά κανάλια, για να φέρει τους λάτρεις του brand πιο κοντά του από ποτέ. Με την εφαρμογή Nike App, αυτή η εμπειρία παρέχεται σε εκατομμύρια καταναλωτές σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, για να εξυπηρετήσει το δικό τους αθλητικό lifestyle, οπουδήποτε και με όποιον τρόπο επιθυμούν να αλληλεπιδράσουν με το brand μας».

Στους χρήστες της Εφαρμογής Nike App παρέχονται κατά προτεραιότητα πρόσβαση σε νέα προϊόντα, συμβουλές από κορυφαίους αθλητές, προσκλήσεις για ειδικές εκδηλώσεις, όλα δωρεάν

Στα εγκαίνιά της, η εφαρμογή Nike App θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟΥ NIKEPLUS: Τα καλύτερα της Nike. Για κάθε μέλος του NikePlus. Παπούτσια που πιστεύουμε ότι θέλετε, κατά προτεραιότητα για εσάς πριν από την επίσημη μέρα κυκλοφορίας τους. Ένα αποκλειστικό κατάστημα με προϊόντα που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού. Προσωπικές προσκλήσεις σε εμπειρίες που απευθύνονται μόνο σε μέλη.
  • ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: Αποκλειστικό περιεχόμενο που παρέχεται απευθείας από τους μεγαλύτερους αθλητές στον κόσμο και τους σχεδιαστές της Nike.
  • ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ: Αποκλειστικό κατάστημα Nike, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες – περιλαμβάνει γρήγορη πρόσβαση στο ταμείο και δωρεάν παράδοση.
  • ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΙΔΩΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ: Η δυνατότητα να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε έχει κρατηθεί για εσάς στο σωστό μέγεθος, για να μην χάσετε κανένα από τα αγαπημένα σας είδη.
  • ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΟΚ: Μερικές φορές, προϊόντα που έχουν εξαντληθεί επιστρέφουν στο κατάστημα σε περιορισμένες ποσότητες. Οι συνδεδεμένοι χρήστες και όσοι επιχείρησαν να τα αγοράσουν την πρώτη φορά θα έχουν πρόσβαση στην αγορά τους κατά προτεραιότητα.
  • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ: Προβολή προϊόντων που δεν είνα προσβάσιμα από άλλα κανάλια της Nike.
  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Προσκλήσεις σε αποκλειστικές εμπειρίες και αγορές σε καταστήματα και σε διάφορα μέρη στην πόλη σας.
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ: Συμβουλές για τη φετινή σεζόν με τα look που δεν πρέπει να χάσετε και προτάσεις για να συνδυάσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα Nike από κορυφαίους στυλίστες στον κόσμο.
  • ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ: Όλα τα μέλη της Nike που έχουν δηλώσει διεύθυνση επικοινωνίας email και οι χρήστες της εφαρμογής Nike App δικαιούνται 25% έκπτωση στις αρχές του μήνα των γενεθλίων τους.

Τα στοιχεία που θα εγκαινιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά περιλαμβάνουν το Nike Fit -μια νέα λύση σκαναρίσματος που μετρά το πλήρες σχήμα και των δύο πελμάτων, για να γνωρίζετε με ακρίβεια την ιδανική εφαρμογή για εσάς σε κάθε στυλ παπουτσιών της Nike

Η εφαρμογή Nike App είναι επίσης διαθέσιμη για download για χρήστες iOS στο Apple Store και για χρήστες Android στο Google Play.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: https://m.nike.com/gr/el_gr/c/nike-plus/nike-app

 Σχετικά με την NIKE, Inc.

Η NIKE, Inc., με έδρα κοντά στο Beaverton του Όρεγκον, είναι ο κορυφαίος σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας αυθεντικών ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων, εξοπλισμού και αξεσουάρ για μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων άθλησης και φυσικής κατάστασης. Τα θυγατρικά brand που ανήκουν εξ ολοκλήρου στη NIKE, Inc. περιλαμβάνουν την Converse, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών αθλητικών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ, και την Hurley, η οποία είναι ο σχεδιαστής, υπεύθυνος μάρκετινγκ και διανομέας ειδών παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ για σέρφινγκ και νεανικό lifestyle. Για περισσότερες πληροφορίες, τα έσοδα και άλλα οικονομικά στοιχεία της NIKE, Inc. είναι διαθέσιμα στον διαδικτυακό τόπο http://investors.nike.com. Οι ιδιώτες μπορούν επίσης να επισκεφθούν τον διαδικτυακό τόπο http://news.nike.com και να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο @NIKE.

*Οι 13 χώρες είναι: Βέλγιο, Αυστρία, Δανία, Ελλάδα ,Λουξεμβούργο, Τσεχική Δημοκρατία, Σουηδία, Ιρλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ουγγαρία, Φινλανδία και Σλοβενία.

Η AMSTEL FREE τρέχει στον 13ο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων

Η AMSTEL FREE τρέχει στον 13ο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων

Μπύρα και τρέξιμο μπορούν να πάνε μαζί; Και βέβαια μπορούν, αν η μπύρα είναι η Amstel Free, η νέα μπίρα με 0,0% αλκοόλ, που θα αναλάβει να ξεδιψάσει τους συμμετέχοντες δρομείς του 13ου Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων στις 21-22 Σεπτεμβρίου 2019.

Μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θα είναι από φέτος μέλος της μεγάλης οικογένειας χορηγών και υποστηρικτών του Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων, της ομορφότερης διαδρομής στην Ελλάδα.

Χωρίς αλκοόλ, αλλά με γεμάτη γεύση και μόλις 23 θερμίδες ανά 100ml, η Amstel Free δίνει στους καταναλωτές ακόμα περισσότερες επιλογές για να απολαμβάνουν μια μπίρα σε κάθε ώρα της ημέρας, ενώ αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους αθλούνται.

Μια παγωμένη μπύρα με 0,0% αλκοόλ θα αποτελέσει τον ιδανικότερο τρόπο για να ξεδιψάσουν οι αθλητές μετά τον τερματισμό τους, όχι μόνο στον αγώνα του Γύρου Λίμνης των 30 χλμ., που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, αλλά και στα 10 χλμ., στα 5 χλμ., στους παραλίμνιους δρόμους «Μαμά-καρότσι», ΑμεΑ και Family Run, οι οποίοι θα λάβουν χώρα κατά τη διάρκεια του διημέρου.

Οι νέοι πρωταθλητές & πρωταθλήτριες της #Myοmada

Οι νεοι πρωταθλητές & πρωταθλήτριες της #Myοmada

Τον Φεβρουάριο του 2019, τα Mymarket καλωσόρισαν στην οικογένειά τους 9 νέους Έλληνες πρωταθλητές και πρωταθλήτριες με την υπόσχεση να σταθούν δίπλα τους στο δύσκολο αγώνα της προετοιμασίας τους για τους σημαντικούς στόχους τους μέσα στο 2019.

Αναγνωρίζοντας την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν στους αγώνες τους, πρεσβεύοντας τις ίδιες αξίες και επιδιώκοντας να συνεισφέρουν στην προσπάθειά τους για συμμετοχή και διάκριση σε κορυφαίες διεθνείς διοργανώσεις με τη φανέλα της Ελλάδας, τα Mymarket επέλεξαν να χορηγήσουν τους νέους αυτούς αθλητές και αθλήτριες του στίβου, της υδατοσφαίρισης, της κολύμβησης και του beachvolley.

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, τα Mymarket συγχαίρουν τα μέλη της MyΟμάδα για τις πρόσφατες σημαντικές επιτυχίες τους:

 ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ:

 Χρήστος Φραντζεσκάκης – Σφυροβολία

Κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ στην κατηγορία των εφήβων με 6κιλη σφύρα. Το 84,22μ. που έριξε στον τελικό και του χάρισε το αργυρό μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ20 στο Μπόρας, είναι και η τρίτη καλύτερη επίδοση όλων των εποχών στον κόσμο, δεύτερη στην Ευρώπη. Λίγα24ωρα πριν κατέρριψε εκ νέου και το πανελλήνιο ρεκόρ εφήβων με την ανδρική σφύρα ρίχνοντας 73.86μ.

Μάριος Αναγνώστου –Στίβος 10.000μ.

Στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 στο Γκέβλε ήταν ο δεύτερος 20χρονος στην κατάταξη των 10.000μ., κάτι που σημαίνει πολλά και που τον καθιστά ως έναν από τους αναμενόμενους πρωταγωνιστές και διεκδικητές διάκρισης στο επόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23, που θα διεξαχθεί το 2021 στο Μπέργκεν της Νορβηγίας. Επίσης σημείωσε την κορυφαία επίδοση των τελευταίων 15 ετών στην Ελλάδα στα 10.000μ.Το Σαββατοκύριακο στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας στα 5.000μ.

 Οδυσσέας Μουζενίδης – Σφαιροβολία

Αγωνίστηκε στο ευρωπαϊκό Κ23 του Γκέβλε και ήταν ο μικρότερος ηλικιακά στον τελικό. Στην πρώτη του χρονιά στην ανδρική κατηγορία, αν και μόνο 19 ετών και προερχόμενος από τραυματισμό, ολοκλήρωσε στην 7η θέση που είναι μεγάλη επιτυχία. Λόγω ηλικίας, έχει το δικαίωμα να αγωνιστεί και το 2021 με πολύ υψηλές προσδοκίες.

 Κωνσταντίνα Τσοπούλου &Δήμητρα Μαναβή – ΒeachVolley

Κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο σε τουρνουά της FIVBστην παραλία Μυλοπότα της Ίου καθώς είχαν ήδη κερδίσει το ασημένιο μετάλλιο στην Καμπότζη και το χάλκινο στη Μαλαισία. Επιπλέον, έχουν κερδίσει πρόκριση και πρώτη θέση στο προολυμπιακό τουρνουά (ContinentalCup) του οποίου η δεύτερη φάση θα γίνει του χρόνου τον Απρίλιο στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

«Τα παιδιά αυτά αποτελούν παράδειγμα για όλους μας και η στήριξή τους δεν αποτελεί για εμάς μία απλή χορηγία. Έχουν την αγάπη, τον θαυμασμό και το σεβασμό όλων των ανθρώπων των Mymarket. Θα είμαστε κοντά τους και θα συνεχίζουμε να χαιρόμαστε με τη χαρά και την επιτυχία τους και να τους στηρίζουμε στα δύσκολα» δήλωσε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METROAEBE, Δήμητρα Δασκαλάκη.

Στη #Myοmadaανήκουν οι:

Μάριος Αναγνώστου (Στίβος – 1500μ, 5000μ, 10000μ)

Άρτεμις Αναστασίου (Στίβος – 200μ, 400μ)

Αλεξάνδρα Ασημάκη (Υδατοσφαίριση)

Ιερόθεος Δρίτσας (Στίβος – 400μ μετ’ εμποδίων)

Οδυσσέας Μουζενίδης (Στίβος – σφαιροβολία)

Γιώργος Σπανουδάκης (Κολύμβηση – 100μ & 200μ ύπτιο, 200μ & 400μ μικτής ατομικής)

Κωνσταντίνα Τσοπούλου – Δήμητρα Μαναβή (Beach Volley)

Χρήστος Φρατζεσκάκης (Στίβος – Σφυροβολία)

Σχετικά με τα Mymarket

Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 225 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Η αλυσίδα ανήκει στη METROAEBEη οποία ιδρύθηκε το 1976.Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.

Το Spetses mini Marathon προσφέρει πλήρη υποτροφία φοίτησης στο ΙΕΚ ΣΒΙΕ

Το Spetses mini Marathon προσφέρει πλήρη υποτροφία φοίτησης στο ΙΕΚ ΣΒΙΕ

Το Spetses mini Marathon, ως ένας «ζωντανός» οργανισμός  όχι μόνο αθλητισμού, αντλώντας ορμή από την αλληλεπίδρασή του με την τοπική κοινωνία και την προσφορά του στο νησί, συνδυάζει πάντοτε τη δράση του με παράπλευρες πρωτοβουλίες που ενισχύουν τους δημότες του νησιού. Στο πλαίσιο της προαναγγελίας της δεκαετούς επετειακής χρονιάς, η Οργανωτική Επιτροπή, θέλοντας να στηρίξει τη νέα γενιά του νησιού, ανακοινώνει με μεγάλη χαρά ότι εξασφάλισε μία πλήρη υποτροφία φοίτησης δύο ακαδημαϊκών ετών, ύψους €6.500 στο ΙΕΚ ΣΒΙΕ, για έναν Σπετσιώτη ή μια Σπετσιώτισσα, στην ειδικότητα της επιλογής του/της.

Ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο αυτή την πρωτοβουλία και απευθυνόμενοι σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας των Σπετσών, το ΙΕΚ ΣΒΙΕ χορηγεί 50% έκπτωση επί των ετησίων διδάκτρων σε όλους τους Μεταλυκειακούς αποφοίτους  του Δήμου Σπετσών. Επιπλέον, η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών προβλέπει έκπτωση 45% στα δίδακτρα φοίτησης για  κάθε συμμετέχοντα του Spetses mini Marathon 2019.

Οι δικαιούχοι θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα σε περιζήτητες ειδικότητες των τομέων Αθλητισμού, Τουρισμού, Επισιτισμού, Διοίκησης & Οικονομίας, Παιδαγωγικών, Υγείας & Ομορφιάς κ.ά.

Ειδικά στον τομέα του Αθλητισμού, σπουδαία ονόματα έχουν αναλάβει την εκπαίδευση των σπουδαστών. Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο Γενικός Διευθυντής των τμημάτων υποδομής – ακαδημιών μπάσκετ του Παναθηναϊκού και team manager της ομάδας μπάσκετ ανδρών Φραγκίσκος Αλβέρτης, ο Γιάννης Δρυμωνάκος, ο πρώτος Έλληνας κολυμβητής που κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης, και η Βάσω Καραντάσιου, Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στο Beach volley.

Με αφορμή τη συγκεκριμένη συνεργασία, η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Spetses mini Marathon, Μαρίνα Κουταρέλλη δήλωσε: «Είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι, που μέσα από το θεσμό μας, ενισχύουμε ακόμη περισσότερο τη νέα γενιά των Σπετσών».

Ο Γενικός Διευθυντής των εκπαιδευτηρίων ΣΒΙΕ, Νίκος Καστρινάκης, είπε από την πλευρά του: «Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για τη συνεργασία μας με το Spetses mini Marathon. Το ΙΕΚ ΣΒΙΕ, με περισσότερους από 50.000 απόφοιτους στα 51 χρόνια λειτουργίας του, στηρίζει περήφανα την κορυφαία αυτή διοργάνωση αλλά και την κοινωνία του όμορφου νησιού των Σπετσών».

Τα κριτήρια συμμετοχής για την υποβολή αίτησης για την υποτροφία είναι τα κάτωθι: 

Ο υποψήφιος/α θα πρέπει να: 

  1. Να είναι μόνιμος/η κάτοικος Σπετσών
  2. Να κατέχει απολυτήριο του Λυκείου Σπετσών 
  3. Να έχει συμμετάσχει ως Εθελοντής/ντρια στη διοργάνωση του Spetses mini Marathon (διοργανώσεις 2011-2019).

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου 2019 να υποβάλλουν ηλεκτρονικά στο e-mail: [email protected] , μία επιστολή ενδιαφέροντος και να επισυνάψουν ηλεκτρονικό αντίγραφο του απολυτηρίου Λυκείου.

Ο υπότροφος θα ανακοινωθεί κατά τη διάρκεια των τελετών απονομής του SpetsesminiMarathon 2019.

Παράλληλα, για όσους ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στην διοργάνωση του Spetses mini Marathon 2019, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 4-6 Οκτωβρίου, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσα από το site www.spetsesmarathon.com .

Η Ιnterwetten τρέχει και μοιράζει δώρα και χαμόγελα σε όλη την Ελλάδα

Η Ιnterwetten τρέχει και μοιράζει δώρα και χαμόγελα σε όλη την Ελλάδα

Μοίρασε κέφι, όμορφα χαμόγελα και πολλά δώρα στους αθλητές και τους θεατές που αγαπούν το τρέξιμο, την κολύμβηση και το τρίαθλο η Interwetten.

Μία εκ των κορυφαίων νόμιμων στοιχηματικών εταιρειών, η Interwetten υπήρξε η πρώτη εταιρεία στο χώρο του Online Gaming, η οποία κατάφερε να μπει στον κόσμο του διαδικτύου το 1996. Από τότε μέχρι και σήμερα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα διεθνή brand names στο χώρο του online gaming, το οποίο συνδυάζει κορυφαία ασφάλεια και αξιοπιστία.

Από τις 24 Μαρτίου, μέσα από τα Βίκος Street Relays και την σπουδαία πρεμιέρα τους στην Πάτρα, η Interwetten ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας μεγάλα αθλοτουριστικά γεγονότα που στόχο έχουν την υγεία και την ευεξία.

Στις 21 Απριλίου με την ίδια διοργάνωση βρέθηκε στον Πειραιά, ενώ ακολούθησαν οι αγώνες της Θεσσαλονίκης στις 19 Μαΐου, των Ιωαννίνων στις 9 Ιουνίου και της Ξάνθης στις 24 Ιουνίου.

Δεν ήταν, όμως, μόνο τα relays, αφού η Interwetten στήριξε τον Διεθνή Μαραθώνιο της Ρόδου στις 14 Απριλίου, έναν από τους σημαντικότερους αγώνες στο δρομικό καλεντάρι της χώρας με διεθνείς συμμετοχές, τον μεγάλο κολυμβητικό αγώνα του SwimmingClub που έγινε και φέτος με μεγάλη επιτυχία στο Akanthus στον Άλιμο στις 2 Ιουνίου και τέλος το SYRATHLON, το τρίαθλο που έγινε στη Σύρο στις 30 Ιουνίου και το οποίο έκλεισε την εαρινή σεζόν.

Από εδώ και πέρα, η Interwetten συνεχίζει με το επόμενο μεγάλο ραντεβού για είναι στη Σέριφο.

Το Serιfos Sunset Race που αναμένεται καλύτερο από ποτέ το διήμερο 14-15 Σεπτεμβρίου είναι ο επόμενος σταθμός του… χορευτή της Interwetten και των κοριτσιών του, ενώ μέσα από τα Βίκος Street Relays η εταιρία συνεχίζει την… περιοδεία της στην Ελλάδα.

Στις 28 Σεπτεμβρίου θα βρεθεί στην Κοζάνη, στις 20 Οκτωβρίου στη Λάρισα, στις 3 Νοεμβρίου στα Τρίκαλα και στις 17 του ίδιου μήνα στη Λαμία, για να κλείσει τη χειμερινή σεζόν την 1/12 στο Περιστέρι!

Εκτός από μια από τις σημαντικότερες εταιρίες στο Online Gaming, η Interwetten έχει εξελιχθεί σε μια από τις κορυφαίες παρουσίες στην Ελλάδα στο χώρο του fitness και του wellness lifestyle.

Τα νέα χρώματα του ULTRABOOST 19 είναι εδώ!

Tα ολοκαίνουρια χρώματα του adidas Ultraboost 19 είναι διαθέσιμα παγκοσμίως από τις 18 Ιουλίου.

Η adidas παρουσιάζει τα νέα χρώματα του Ultraboost 19, καθώς πόλεις και Creators σε όλο τον κόσμο απολαμβάνουν τις εξαιρετικές επιδόσεις και την επίδραση της τεχνολογίας Boost στην κουλτούρα του running και των σπορ. Οι καταναλωτές καλούνται να «Νιώσουν το Boost» (‘Feel the Boost’) και να ξαναερωτευτούν την αίσθηση που μόνο το Boost μπορεί να σου χαρίσει, όταν το φοράς στα πόδια σου.

Tα ολοκαίνουρια χρώματα του adidas Ultraboost 19 είναι διαθέσιμα παγκοσμίως από τις 18 Ιουλίου.

Η τελευταία έκδοση του Ultraboost 19 έχει όλα τα πλεονεκτήματα του νέου επαναστατικού μοντέλου, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τη νέα εποχή του running και του fitness, και ταυτόχρονα σχεδιάστηκε για να την υπηρετεί. Οι σχεδιαστές της adidas δούλεψαν με χιλιάδες runners από όλο τον κόσμο και πέτυχαν να επανεφεύρουν το running παπούτσι. Μαζί, απλοποίησαν το αρχικό Ultraboost από 17 σε μόλις 4 μέρη υψηλών επιδόσεων, δημιουργώντας ένα ελαφρύτερο μοντέλο, με ακόμα μεγαλύτερη επιστροφή ενέργειας, για μια νέα running εμπειρία. Το Ultraboost 19 προσφέρει:

Τελειοποιημένη ενδιάμεση σόλα με 20% περισσότερο Boost για να δίνει περισσότερη ενέργεια σε κάθε βήμα.
Το ολοκαίνουριο Torsion Spring σε σπρώχνει μπροστά, χωρίς προσπάθεια. Το αποτέλεσμα αυτής της high-tech διαμόρφωσης είναι ένα παπούτσι που επαναφέρει περισσότερη ενέργεια και κινείται μαζί σου.
Το 3D Heel Frame προστατεύει το πόδι κατά την πρόσκρουση στο έδαφος, προσφέροντας ενισχυμένη υποστήριξη και σταθερότητα, για τρέξιμο γεμάτο αυτοπεποίθηση.

Οι νέες εκδόσεις του παπουτσιού κυκλοφορούν ταυτόχρονα με την πρεμιέρα της παγκόσμιας καμπάνιας ‘Feel The Boost’ της adidas, η οποία είναι αφιερωμένη στην επίδραση της τεχνολογίας Boost στην σπορ κουλτούρα.

Το σώμα του παπουτσιού είναι φτιαγμένο από το ενιαίο και πρωτοποριακό Primeknit 360, το οποίο αγκαλιάζει το πόδι για περισσότερη σταθερότητα και άνεση με ελάχιστο βάρος.

Από το λανσάρισμά του το 2013, το Boost έθεσε νέα standards στην άνεση και το design, ενισχύοντας τους αθλητές σε διάφορα αθλήματα, όπως το τρέξιμο, το μπάσκετ, το τένις, το γκολφ, το skateboard και το baseball. Το Boost θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος των πιο προχωρημένων προϊοντικών καινοτομιών της adidas, συμπεριλαμβανομένου του FUTURECRAFT.LOOP, του 100% ανακυκλώσιμου running παπουτσιού υψηλών επιδόσεων που ανακοινώθηκε πρόσφατα.

Από το 2013, Creators από όλο τον κόσμο επιλέγουν ένα Boost κάθε δύο δευτερόλεπτα.

Η adidas θα γιορτάσει την επίδραση της τεχνολογίας στην σπορ κουλτούρα, με την καμπάνια ‘Feel the Boost’, η οποία θα εξελίσσεται σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Μάθε περισσότερα στο adidas.gr/feeltheboost.
Μπες στη συζήτηση στο Instagram και στο Facebook με #Boost και @adidasrunning.

x

Send this to a friend